Od 18 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

AppsFlyer

AppsFlyer

Czym jest AppsFlyer?

Analizuj wydatki na reklamę, przychody i zaangażowanie w aplikacji, aby odkryć prawdziwy marketingowy wskaźnik ROI. Zrozumienie wydajności kampanii dzięki raportowaniu kohortowemu, analityce przyrostowej, pulpitom do agregacji kosztów, tabelom przestawnym i innym funkcjom.

Pulpity analityczne AppsFlyer są elastyczne, intuicyjne i łatwe w użyciu, a także zawierają rozbudowane filtry i różne wymiary, dzięki czemu można łatwo podzielić dane, aby pokazać, gdzie marketing jest wiodący, a gdzie istnieją możliwości optymalizacji.

Kto korzysta z produktu: AppsFlyer?

Właściciele aplikacji, menedżerowie UA (pozyskiwanie użytkowników), menedżerowie kampanii, marketerzy mobilni, menedżerowie BI (dane biznesowe) i programiści we wszystkich pionach i regionach ekosystemu cyfrowego

Oprogramowanie: AppsFlyer - 1
Oprogramowanie: AppsFlyer - 2
Oprogramowanie: AppsFlyer - 3
Oprogramowanie: AppsFlyer - 4
Oprogramowanie: AppsFlyer - 5

Nie jesteś pewien, czy AppsFlyer to dobre rozwiązanie? Porównaj z popularnymi rozwiązaniami alternatywnymi

AppsFlyer

AppsFlyer

4,5 (137)
Nie znaleziono informacji o cenach
Wersja bezpłatna
Bezpłatna wersja próbna
42
9
4,5 (137)
4,3 (137)
4,3 (137)
czy
Cena początkowa
Opcje cenowe
Funkcje
Integracje
Łatwość użytkowania
Warte swojej ceny
Obsługa klienta
Nie znaleziono informacji o cenach
Wersja bezpłatna
Bezpłatna wersja próbna
94
41
4,2 (11)
4,4 (11)
4,6 (11)
Zielone paski oceny pokazują zwycięski produkt w oparciu na średną ocenę i liczbę recenzji.

Inne najlepsze rozwiązania alternatywne dla produktu AppsFlyer

Solitics
Najlepiej oceniane funkcje
Automatyzacja marketingu
Baza danych kontaktowych
Planowanie kampanii
ROIVENUE
Najlepiej oceniane funkcje
Atrybucja międzykanałowa
Atrybucja wielodotykowa
ROI Tracking
Singular
Najlepiej oceniane funkcje
Pulpit
ROI Tracking
Wskaźniki wydajności
Smartlook
Najlepiej oceniane funkcje
Mapy cieplne
Śledzenie aktywności
Śledzenie zaangażowania
Bloomreach
Najlepiej oceniane funkcje
Baza danych kontaktowych
Mobile Optimization
Zarządzanie kampaniami e-mail
Dreamdata
Najlepiej oceniane funkcje
Atrybucja wielodotykowa
ROI Tracking
Wskaźniki wydajności
Pendo
Najlepiej oceniane funkcje
Raportowanie/analityka
Zarządzanie komunikacją
Śledzenie/analityka użytkowania
Madgicx
Najlepiej oceniane funkcje
Analityka kampanii
Integracja mediów społecznościowych
Planowanie kampanii

AppsFlyer – Recenzje od zweryfikowanych użytkowników

Średni wynik

Informacje ogólne
4,5
Łatwość użytkowania
4,5
Obsługa klienta
4,3
Funkcje
4,4
Warte swojej ceny
4,3

Recenzje według wielkości firmy (pracownicy)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Filtruj recenzje według punktacji

5
55%
4
42%
3
2%
Rafael
Rafael
Data Insights AdTech Manager w kraju: Brazylia
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Marketing i reklama, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Most complete MMP solution in the app market

4,0 6 miesięcy temu

Komentarze: Appsflyer is one of the most complete MMP, with a wide range of features and sub-products that all mobile app need (or will need some time). With the conversion tracking capabilities comes a suite of reports and data ready to be analyzed to make decisions. On the fraud protection side, they have P360, with many scenarios for blocking and alerting.

Zalety:

Besides all data analysis capabilities, the integration for partners is something crucial, since it permits us to receive online data from all our clients directly to our platform, where we make decisions, optimizations, and much more.

Wady:

Some kind of reports and data are not shared with partners (such as integrated adnetworks or agency), which causes the advertiser to share important data apart from the platform.

Mohammed
media buyer w kraju: Maroko
Rozrywka, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

best MMP i have worked with

5,0 6 miesięcy temu

Zalety:

The implementation of Appsflyer is done so easily and the support is awesome.

Wady:

it's complicated to setup SKAN for IOS apps

SANU
Associate Manager w kraju: Indie
Marketing i reklama, Pracownicy: 51–200
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

New Updates

3,0 6 miesięcy temu

Zalety:

New addition of functions and updates on the Appsflyer.

Wady:

Technical glitch shown when we download the files.

Odpowiedź sprzedawcy: AppsFlyer

5 miesięcy temu

Thanks for the review, Sanu! If you're still experiencing this issue, please contact [email protected].

Piyush
Associate Manager w kraju: Indie
Badania rynkowe, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

Appsflyer Rock || Everyone Shock : )

5,0 6 miesięcy temu

Komentarze: My overall experience with Appsflyer is fine I've used Appsflyer more then any tracking platform.

Zalety:

I like it's realtime analytics reports with smoothest tracking system. Which allow us to track all users behaviour and further in-app events.

Wady:

Honestly, not much to say here but a bit time taking while integrating to new media source partners specially with that handshake update : ( But it is also + point as if the POV is advt. here.

Madi
Growth Lead w kraju: Australia
Usługi finansowe, Pracownicy: 51–200
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Great platform to review app attribution & reporting

5,0 7 miesięcy temu

Komentarze: Great, fantastic tool, easy to use & team is very helpful

Zalety:

Ease of partner integration & setup, dashboards & ability to create own dashboards for ease of reporting & attribution, easy to use UI. Onelink feature is very easy to use & their advanced Onelink APIs make it easy to bulk create links

Wady:

Need an easier way to visualise impact of web to app through dashboards

Heather
Senior Communications and Marketing Manager w kraju: Kanada
Telekomunikacja, Pracownicy: 51–200
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Huge improvement over Adjust

5,0 6 miesięcy temu

Komentarze: Much better experience than our last service, Adjust.

Zalety:

We love the OneLinks that can bring customers directly to the correct store to download our apps, or bring them to a fallback link of our choosing. Very easy to set them up.

Wady:

Some of the reporting is difficult to process.

Pedro
PPC Specialist w kraju: Meksyk
Usługi finansowe, Pracownicy: 51–200
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

Excellent tracking tool

4,0 6 miesięcy temu

Komentarze: It is a great and complete platform to work with

Zalety:

That you can track every app event and identify useless events with protect360

Wady:

I would like to improve audience exporting options

Suandi Pratama
Suandi Pratama
Performance Marketing Manager w kraju: Indonezja
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Marketing i reklama, Pracownicy: 501–1 000
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

A must have platform for marketer who wants to track and optimize campaign on multiple marketing channels

5,0 6 miesięcy temu

Zalety:

UI is intuitive and easy to use, comprehensively shows which channels and campaigns perform well, helps to prevent and identify fraud, seamless integration with publishers, amazing customer support.

Wady:

Some features need to be purchased separately as an add-on (e.g. Protect360) - which on many competitors are provided for free.

Odpowiedź sprzedawcy: AppsFlyer

5 miesięcy temu

So glad to hear that you love the platform! Thanks for sharing such a positive review!

Rishabh
Rishabh
Business Development Manager w kraju: Indie
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Technologia i usługi informacyjne, Pracownicy: 2–10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Appsflyer: the backbone of marketing strategies

5,0 6 miesięcy temu

Zalety:

The User Interface is so easy to understand and very smooth, you can be logging in for the very first time to appsflyer but you'd still feel like you know most of the things about the portal, loved how easy to use it was!

Wady:

The marketing analytics sometimes take more than 24 hours to be reflected in the campaign level, that's the only slight weak point that one can consider!

Odpowiedź sprzedawcy: AppsFlyer

5 miesięcy temu

Love that! Thanks for sharing, Rishabh!

Vishnu Teja
Vishnu Teja
Sr. Manager MarTech w kraju: Malezja
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Motoryzacja, Pracownicy: 1 001–5 000
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Best for Mobile App Attribution. Easy to Use.

5,0 6 miesięcy temu

Zalety:

I like the simplicity and reliability of AppsFlyer. It provides robust analytics and marketing attribution tools that are easy to navigate, making it simpler to understand user journeys and campaign performances. The user-friendly interface ensures that even those new to mobile analytics can effectively use the platform.

Wady:

Additional features can be quite expensive.

Amanda
Senior Media Analyst w kraju: Brazylia
Usługi finansowe, Pracownicy: 501–1 000
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

AppsFlyer is a great app tracker solution

5,0 6 miesięcy temu

Komentarze: Overall, I really like the tool and it is without any doubt my favorite among the options available.
In terms of pricing, I think AppsFlyer's costs are not very competitive. However, considering the quality of the tool, it still makes sense to use it.
We also have ongoing support from the account management team, so all our questions and needs are covered.

Zalety:

After working with three other app trackers, I can say that AppsFlyer has the most robust solution in terms of measurement, integrations, as well as data extraction, processing, and ingestion routines. In addition, I really like the dashboards that the tool has, whether in the Activity or LTV view, AppsFlyer presents the results in the best way for decision-making, with the necessary granularity and separation between reengagement and acquisition.

Wady:

AppsFlyer needs to improve its anti-fraud solutions to ensure the reliability of the traffic generated. I see that fraud is becoming more sophisticated every day and I don't see AppsFlyer's solutions becoming robust enough to ensure that fraudsters are blocked through validation rules. In fact, I believe that more sophistication could be added to the process through the use of artificial intelligence.

Enya
User Acquisition w kraju: Hiszpania
Marketing i reklama, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

The best partner for App Marketing

5,0 6 miesięcy temu

Komentarze: It's a good experience, it's an easy to use tool, easy to connect and integrate. It allows a thorough review of the results obtained and generates security in the data it collects.

Zalety:

Integrations with acquisition channels are easy and intuitive. The variety of reports you can create to analyse all the traffic the app receives. The ease of integrating into SKAN for the platforms. The analysis by cost and time that allows you to perform for each channel.

Wady:

communication with technical support is via email and sometimes it is not fast or timely, technical support tickets can easily get lost.

Odpowiedź sprzedawcy: AppsFlyer

5 miesięcy temu

Thanks for the kind review, Enya! We're woking on doing better with our technical support.

Venkata Harish Kumar
CRM Manager w kraju: Malezja
Motoryzacja, Pracownicy: 5 001–10 000
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Appsflyer review

5,0 6 miesięcy temu

Komentarze: Easy to use and Excellent product overall.

Zalety:

Comprehensive Attribution Robust Analytics Fraud Prevention Integration with Ad Networks Customizable Dashboards User-Friendly Interface Real-Time Data Support for Deep Linking

Wady:

Support and Documentation could be better.

Odpowiedź sprzedawcy: AppsFlyer

5 miesięcy temu

Thank you so much for the perfect rating!

Mikail
Media Manager w kraju: Arabia Saudyjska
Marketing i reklama, Pracownicy: 51–200
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Conversion Tracking, Attribution and Reporting (Appsflyer)

4,0 6 miesięcy temu

Komentarze: Appsflyer has been a pivotal tool for our day to day tracking of our KPIs and ensuring our partners deliverers the committed results, AF is one of the best MMP platform out there if you're dev team is familiar with the deployments, the initial setup is critical and would highly recommend to be done with an account manager from AF. Our account manager [sensitive content hidden] has been very helpful to us.

Zalety:

Ease of setting up partners and integrations.

Wady:

Attribution of conversions to channels, there has been discrepancies in the report.

Odpowiedź sprzedawcy: AppsFlyer

5 miesięcy temu

Wonderful to hear AF was so helpful to your business! Advise you to reach your AF CSM about to report discrepancies, or [email protected]. Thanks again!

Hardik
Campaign Manager w kraju: Indie
Marketing i reklama, Pracownicy: 51–200
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Review of Appsflyer

4,0 6 miesięcy temu

Komentarze: I would say Appsflyer for me is really a dope product. The customer support is amazing, the learning portal is fantastic, event just surfing through Appsflyer feels fun. Data doesn't look boring at all.

Zalety:

So I really like the simple UI/UX of Appsflyer. It's so easy to use and navigate. Even a beginner will get hands on it in a very short span of time. I really like how the data is shown in graph as well.

Wady:

So while downloading raw data, the data can only be downloaded of last 90 days and not prior to that, this is what I least like about Appsflyer.

Paula
Paid UA Manager w kraju: Finlandia
Muzyka, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Easy setup with different partners, bad customer experience

4,0 9 miesięcy temu

Zalety:

Being of the main MMPs in the market, the majority of advertising partners has experience working with AppsFlyer, which makes the setup very easy for most new campaigns. Some beta features from certain channels are also first available for accounts that use AppsFlyer as an MMP.

Wady:

Bad customer service and an attitude that they really don't care for their clients. We have used AppsFlyers for years and because of that were in a legacy tier. This legacy tier was one day removed out of the blue and we were moved to a lower tier, with no access to crucial functions. The message we got from their salesperson was basically "pay now or you won't have this back".

Juan Manuel
Head of Growth w kraju: Hiszpania
Marketing i reklama, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Essential platform for mobile marketing attribution

5,0 6 miesięcy temu

Komentarze: In general terms, it is the most complete platform on the market. It offers all marketing solutions for mobile measurement of apps and games.

Zalety:

interface, usability, ease of analyzing data and exporting it.

Wady:

SKAN metrics cannot be added to the custom dashboard. You cannot measure the performance of custom product pages in Apple Search Ads.

Vageesh
Senior Manager w kraju: Kanada
Usługi finansowe, Pracownicy: 10 000+
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Appsflyer for Mobile App Marketing & Attribution

5,0 7 miesięcy temu

Zalety:

- service & support through account managers and chat - on par with other attribution suites - easy to integrate with partners - widely used by other affiliates and channel partners - measurement and dashboarding

Wady:

- sometimes requires dev effort to implement events - reporting tool can be improved - doesn't give recommendations on performance

Dom
Business Development Manager w kraju: Izrael
Technologia i usługi informacyjne, Pracownicy: 501–1 000
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Very useful on everyday operations

5,0 9 miesięcy temu

Zalety:

The ability to see qualities of pIDs easily when checking for relevant sources and negotiating with them, and also the overall campaign dashboard. I also like that they implemented the new feature that you can select multiple when holding down shift in the dashboard.

Wady:

IDK if there is a feature for that which we just don't know about, because if it is - then it could save us a lot of time: checking each supply source separately in terms of quality, P360, and scale take a lot of time from our team.

Benny
Marketing Manager w kraju: USA
Elektronika użytkowa, Pracownicy: 1 001–5 000
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

My preferred mobile measurement partner

5,0 5 miesięcy temu

Zalety:

Very good reporting, support, and breakdowns to help understand key metrics.

Wady:

Difficult to understand differences between platform attribution and third-party attribution

Vikaskumar
Deputy Manager w kraju: Indie
Artykuły spożywcze i napoje, Pracownicy: 5 001–10 000
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Marketing Analytics

5,0 6 miesięcy temu

Komentarze: Good to see that overall appflyer application is very useful as any time we want data you get the same & even the data accuracy is perfect.
its easy to monitor campaign performance as you access data anytime in the potal

Zalety:

Data is easily viewable & even setting any campaign with appsflyer is very easy

Wady:

Every thing is perfect just wanted to explore more properties from the same

Odpowiedź sprzedawcy: AppsFlyer

5 miesięcy temu

Couldn't ask for a better review, thank you so much!

Armand
Armand
Chief Marketing Officer w kraju: Francja
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Oprogramowanie komputerowe, Pracownicy: 2–10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

A complete and fiable MMP

5,0 9 miesięcy temu

Zalety:

- ease of use - Good attribution window parameters - easy set up

Wady:

The turnaround time for customer service

Zweryfikowany recenzent
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Rozrywka, Pracownicy: 51–200
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Appsfler review

4,0 9 miesięcy temu

Zalety:

The CSM is always responsive, and escalates issues when something urgent happens.

Wady:

The platform is expensive, the dashboards are very slow to load, not very convenient for reporting

Roni
Roni
Publisher Relations Lead w kraju: Izrael
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Marketing i reklama, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Great platform to work with!

4,0 9 miesięcy temu

Komentarze: I'm enjoying working with this platform in the past year. I learned many new tools and terms.

Zalety:

it's very easy to use for optimization and monitoring campaigns. The latest update of choosing several dashboards is very helpful.

Wady:

the p360 algorithm is not clear enough and it seems lie when there are updates, the whole activity is affected.

Tahir Mutlu
Digital Marketing Specialist w kraju: Turcja
Sprzedaż detaliczna, Pracownicy: 1 001–5 000
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

My Appsflyer Experience As a junior digital marketer

5,0 6 miesięcy temu

Zalety:

Appsflyer's interface is difficult to understand at first, but then it becomes very easy. In terms of app marketing, channel-based attribution tracking is very consistent and reliable

Wady:

Sometimes I can't go to certain pages for a long time or I can't go directly to the site itself. It's very frustrating during busy hours

Odpowiedź sprzedawcy: AppsFlyer

5 miesięcy temu

Glad to hear about your overall positive experience with us. We'll look into the slow loading time. Thanks for sharing!