Od 17 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Czym jest Dialfire?

Zaawansowany dialer predykcyjny bez limitu jednoczesnych połączeń oraz o szerokich możliwościach konfiguracji, takich jak różne prędkości dialera, modyfikacja połączeń, konfigurowalne ograniczenia połączeń czy świadomość strefy czasowej. Możliwość korzystania z terminacji głosowej Dialfire lub BYO. Dialfire Dialer oferuje: automatyzację procesów, statystyki, raportowanie, łatwe w dostosowaniu formularze kontaktowe. Brak kosztów konfiguracji, brak instalacji, brak kosztów miesięcznych. Opłaty na bieżąco w miarę korzystania.

Kto korzysta z produktu: Dialfire?

Osoby lub firmy z dowolną liczbą agentów, które szukają wydajnego i solidnego oprogramowania do obsługi połączeń wychodzących (call center), które skaluje się z ich potrzebami i jest wysoce konfigurowalne.

Gdzie można używać produktu: Dialfire?

Na chmurze
Lokalnie

Informacje o sprzedawcy

  • cloud IT Services
  • W miejscowości: Dresden, Niemcy
  • Założona w 2010

Wsparcie dla Dialfire

  • Telefoniczna obsługa klienta
  • Czat

Dostępne kraje

Albania, Algieria, Andora, Argentyna, Australia i inne: 79

Języki

angielski, francuski, hiszpański, niemiecki, portugalski

Cena produktu: Dialfire

Cena początkowa:

Dostawca nie oferuje tej opcji/usługi
  • Tak, ma darmową wersję próbną
  • Tak, ma darmową wersję

Dialfire ma wersję bezpłatną i oferuje bezpłatną wersję próbną.

Plany cenowe skorzystaj z bezpłatnej wersji próbnej

Informacje o sprzedawcy

  • cloud IT Services
  • W miejscowości: Dresden, Niemcy
  • Założona w 2010

Wsparcie dla Dialfire

  • Telefoniczna obsługa klienta
  • Czat

Dostępne kraje

Albania, Algieria, Andora, Argentyna, Australia i inne: 79

Języki

angielski, francuski, hiszpański, niemiecki, portugalski

Filmy i zdjęcia produktu: Dialfire

Oprogramowanie: Dialfire - 1
Oprogramowanie: Dialfire - 2
Oprogramowanie: Dialfire - 3
Oprogramowanie: Dialfire - 4
Oprogramowanie: Dialfire - 5
Zobacz 6 więcej
Film na temat produktu: Dialfire
Oprogramowanie: Dialfire - 1
Oprogramowanie: Dialfire - 2
Oprogramowanie: Dialfire - 3
Oprogramowanie: Dialfire - 4
Oprogramowanie: Dialfire - 5

Funkcje produktu: Dialfire

  • Automatyczna dystrybucja połączeń
  • Automatyczny dialer
  • Centrum połączeń przychodzących
  • Centrum połączeń wychodzących
  • Dialer predykcyjny
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Integracja telefonii komputerowej
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Interfejs agenta
  • Kwalifikacja leadów
  • Monitorowanie połączeń
  • Pielęgnowanie leadów
  • Power Dialer
  • Przekazywanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Raportowanie i statystyki
  • Raportowanie połączeń
  • Raportowanie/analityka
  • Rejestrowanie połączeń
  • Rozwiązanie CRM
  • Skryptowanie połączeń
  • Systemy IVR
  • VoIP
  • Zarządzanie Call Center
  • Zarządzanie kampaniami
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Zarządzanie kontaktami
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie listami
  • Zarządzanie rurociągami
  • Zautomatyzowany routing
  • Śledzenie interakcji

Rozwiązania alternatywne dla produktu: Dialfire

Skróć czas przestojów i bezproduktywnych połączeń, dotrzyj do idealnych odbiorców i podejmuj decyzje oparte na danych dzięki dialerowi Squaretalk. Dowiedz się więcej na temat produktu: Squaretalk
Zwiększ poziom obsługi klienta za pomocą oprogramowania call center w chmurze. Call Center Studio umożliwia obsługę klientów w dowolnym miejscu.
Genesys Cloud CX upraszcza relacje z klientami. Platforma łączy telefon, e-mail i czat w jednym narzędziu, aby lepiej dotrzeć do klienta.
CloudTalk to oparty na chmurze system telefoniczny dla zespołów wsparcia i sprzedaży. Dzięki oferowanym rozwiązaniom rozmowy telefoniczne są łatwe i przyjemne. Pobierz bezpłatną wersję próbną już dziś.
Voiptime Call Center pozwala zautomatyzować obsługę wszystkich typów połączeń - połączenia przychodzące, masowe połączenia wychodzące (Predictive, Power, Preview)

Dialfire – Recenzje od zweryfikowanych użytkowników

Średni wynik

Informacje ogólne
4,7
Łatwość użytkowania
4,7
Obsługa klienta
4,9
Funkcje
4,6
Warte swojej ceny
4,8

Recenzje według wielkości firmy (pracownicy)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Filtruj recenzje według punktacji

5
72%
4
28%
Jacob
Jacob
CEO w kraju: Australia
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Usługi konsumenckie, Pracownicy: 2–10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Powerful and support is very helpful to setup.

5,0 6 lat temu

Komentarze: Creating and launching call center to rollup up on our leads and sales is an intimidating task. Dial Fire has all the necessary elements so we can run a high volume contact center for a fraction of the costs and setup headaches. The support and follow up to help set up the system has been super helpful. Thanks for making a great product and providing everything I need to set it up. The impact in our business has already become apparent.

Zalety:

Features, ease, and support... it does everything we would need and more.

Wady:

There is a learning curve... but it is a powerful software to learn.

Zeynel
Social Media Manager w kraju: Kanada
Produkcja medialna, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

Outstanding Efficiency with Dialfire

5,0 2 lata temu

Komentarze: Overall, our experience with Dialfire has been positive. We appreciate the ease of use and the ability to quickly manage customer outreach campaigns.

Zalety:

Dialfire has been an invaluable asset to our customer service team. It has allowed us to easily manage large customer outreach campaigns, with its intuitive and user-friendly platform. It also provides a great way to track customer interactions, so that our team can quickly identify and address any customer issues.

Wady:

One downside to Dialfire is that it can be difficult to adjust existing campaigns, as it requires a lot of manual work. Additionally, the customer service team has found that the automation features can be a bit finicky.

Luca
Head of Marketing w kraju: Niemcy
Ubezpieczenia, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

A stable, growing and functional with a great support!

4,0 3 lata temu

Komentarze: Very satisfied. Even in stressful and fast situations, the support was always calm and professional. I would like to express a special log for the employee [SENSITIVE CONTENT]
. [SENSITIVE CONTENT]
thinks actively and enriches us with fresh ideas and implementation options. A real added value for Dialfire.

Zalety:

Dialfire can be used very flexibly and individually. It allows automation to connect your own processes.

Wady:

The administrator should be given more options here. The documentation should be developed a little further and made more understandable.

Zweryfikowany recenzent
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Dialfire is a great callcenter platform, that can be set up really quickly and easily.

5,0 7 lat temu

Zalety:

It was really easy to set up. I did not have to install anything. Right after signing up I imported my contact list and it worked right away. Then I added my users and the caller id and I could start immediately. Dialfire build the contact formular based on the import. It was really straightforward. I decided to add some additional fields, which was a matter of a few clicks. Later on when I wanted to see the statistics I asked via the Dialfire chat and they helped me right away. I selected the fields I am interested in and Dialfire build the statistic right away. The support also told me about a wallboard, which I then created in 3 clicks. It is now displayed to my agents and especially the Team leaders like to see the progress.

Wady:

0/1500 It is not ideal for inbound projects that are not campaign-based as it does not include an IVR.

Cliff Ian
Deputy General Manager w kraju: Filipiny
Outsourcing/Offshoring, Pracownicy: 51–200
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 1–5 miesięcy
Źródło recenzenta

Remotodojo on Dialfire

4,0 2 lata temu

Komentarze: It is really convenient as you can just upload your leads in dialfire. You can use excel, csv, and etc. Plus the flexibility it gives when editing the columns and you can just directly call after uploading. Basically a plug and play system, very easy to use, and no extensive setup needed. I also really love their payment scheme where you only pay what functionality you use which saves us a lot of money.

Zalety:

There are tons to like with Dialfire. First is they have an option where you only pay what functionality you use. In today's time, most of dialers have this premium payment scheme when you only use certain functionalities and I certainly believe that it's a waste of money.

Wady:

There's no really con but I have noticed that sometimes their dialing lags up, maybe it's also because of our internet connection. Not really a deal breaker.