Od 18 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Delighted

Delighted

Czym jest Delighted?

Delighted to gotowa do użytku platforma obsługi klienta, która pomaga tysiącom marek, takich jak Affirm, Peloton, Doordash, Instacart i Allbirds, napędzać rozwój firmy dzięki praktycznym informacjom zwrotnym.

Dostosowywanie i wysyłanie ankiet dotyczących zadowolenia klientów i NPS w ciągu kilku minut oraz automatyzacja procesu dzięki ponad 30 integracji jednym kliknięciem z narzędziami, których już używasz. Przygotuj wszystko samodzielnie – nie trzeba projektować ani opracowywać zasobów.

Zarejestruj się, aby otrzymać bezpłatną wersję próbną i sprawdzić, jak łatwo jest to zrobić.

Kto korzysta z produktu: Delighted?

Każda organizacja, która chce zbierać, analizować informacje zwrotne, rozpowszechniać je w swojej firmie, dostosowywać informacje zwrotne do rozwoju firmy, zmniejszać rezygnację i wykorzystywać zadowolonych klientów do promowania swojej marki.

Oprogramowanie: Delighted - 1
Oprogramowanie: Delighted - 2
Oprogramowanie: Delighted - 3
Oprogramowanie: Delighted - 4

Nie jesteś pewien, czy Delighted to dobre rozwiązanie? Porównaj z popularnymi rozwiązaniami alternatywnymi

Delighted

Delighted

4,9 (50)
134,00 USD
miesiąc
Wersja bezpłatna
Bezpłatna wersja próbna
89
37
4,8 (50)
4,7 (50)
4,9 (50)
czy
Cena początkowa
Opcje cenowe
Funkcje
Integracje
Łatwość użytkowania
Warte swojej ceny
Obsługa klienta
Nie znaleziono informacji o cenach
Wersja bezpłatna
Bezpłatna wersja próbna
108
21
4,8 (174)
4,7 (174)
4,9 (174)
Zielone paski oceny pokazują zwycięski produkt w oparciu na średną ocenę i liczbę recenzji.

Inne najlepsze rozwiązania alternatywne dla produktu Delighted

CustomerHero
Najlepiej oceniane funkcje
Kreator ankiet
Raportowanie/analityka
Struktura badań NPS
Survicate
Najlepiej oceniane funkcje
Ankiety i informacje zwrotne
Kreator ankiet
Raportowanie/analityka
SurveySparrow
Najlepiej oceniane funkcje
Ankiety i informacje zwrotne
Kreator ankiet
Raportowanie/analityka
Jotform
Najlepiej oceniane funkcje
Konfigurowalne formularze
Konfigurowalne pola
Tworzenie i projektowanie formularzy
SurveyLab
Najlepiej oceniane funkcje
Importowanie/eksportowanie danych
Limity przydziału odpowiedzi
Raportowanie/analityka
Feedbackly
Najlepiej oceniane funkcje
Importowanie/eksportowanie danych
Konfigurowalne wzory
Narzędzia analizy danych

Delighted – Recenzje od zweryfikowanych użytkowników

Średni wynik

Informacje ogólne
4,9
Łatwość użytkowania
4,8
Obsługa klienta
4,9
Funkcje
4,6
Warte swojej ceny
4,7

Recenzje według wielkości firmy (pracownicy)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Filtruj recenzje według punktacji

5
88%
4
12%
Oliver
Oliver
Customer experience manager w kraju: Wlk. Bryt.
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Oprogramowanie komputerowe, Pracownicy: 51–200
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 1–5 miesięcy
Źródło recenzenta

Great solution and support

5,0 5 lat temu

Komentarze: Very happy and satisfied. Fully recommend.

Zalety:

It’s price, simplicity and features. It matches what is available similar to qualtrics and survey monkey at a fraction of price. I didn’t need spent too much time setting up the solution and only ever needed support after the trail. The ability to test and play with integration with other systems during the trial was just amazing. I would really promote this solution to anybody looking to collect data on customer satisfaction.

Wady:

Not much. I couldn’t t find much wrong .

Shannon
Customer Experience Designer w kraju: USA
Ubezpieczenia, Pracownicy: 201–500
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: Bezpłatna wersja próbna
Źródło recenzenta

Off to a fantastic start

5,0 2 lata temu

Komentarze: I was able to learn enough about the tool by just browsing the website on my own that I was confident asking for an exact budget before even starting my 7 day trial. The self-help resources are great, and I love the transparency with plan and pricing comparisons.

Zalety:

Self-serve onboarding/implementation with high quality help center documentation, responsive and friendly support, intuitive and digestible analytics and reporting.

Wady:

I'm not yet sure how much we'll be able to use the tool for complete custom feedback surveys, but that could easily be because I just haven't tried yet. I'm only in the trial phase, but have been actively looking for problems after struggling with another survey solution for several months, and I haven't yet found any.

Patrick
Product Tech Lead w kraju: Niemcy
Kadry, Pracownicy: 51–200
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Rozważane rozwiązania alternatywne:

A fairly good tool for customer surveys both in app and email

4,0 4 miesiące temu

Komentarze: Overall our experience was fine. It was not always the best, but once things got running, it runs fine. We switched to a different tool because we wanted a more customized solution, however.

Zalety:

It works fairly well to use it with CSAT and NPS surveys, the API documentation is fairly well to follow and it's fairly easy to integrate. It offers a good amount of customization options for surveys. You can use translations for multi-lingual apps.

Wady:

Confusing user interface, hard to change defaults and lack of customization. Lack of direct integration with e.g. Klaviyo or Google Big Query.

Samantha
Manager. Lens Based Surgery w kraju: USA
Praktyka lekarska, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

Delighted with Delighted

5,0 3 tygodnie temu Nowy

Komentarze: Delighted has help our practice grow, not only from an outside perspective, but also an internal prosepective. It allows us to receive constructive critisim without it being public like a google review. It allows patients to give feedback without a negative impact for others to see.

Zalety:

It allow patients to give us a feed back so that we can see how well we are doing and work on things that we need to correct within our practice.

Wady:

I don't dislike anything from delighted!

Pamela
CTO Cofounder w kraju: Indie
Oprogramowanie komputerowe, Pracownicy: 2–10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Superb Feedback manager

5,0 w zeszłym miesiącu Nowy

Zalety:

It has all the features that are needed to obtain customer feedback.

Wady:

I am currently very happy with the purchase.