Czym jest ClickUp?

ClickUp to jedna aplikacja zastępująca wszystkie. To przyszłość pracy, w której każdy może pracować nad wszystkim. Więcej niż tylko zarządzanie zadaniami – ClickUp oferuje dokumenty, przypomnienia, cele, kalendarze, ustalanie harmonogramów, a nawet skrzynkę odbiorczą. W pełni konfigurowalne rozwiązanie ClickUp działa dla każdego typu zespołu, dzięki czemu wszystkie mogą korzystać z tej samej aplikacji do planowania, organizowania i współpracy.

Kto korzysta z produktu: ClickUp?

Zespoły, które chcą pracować inteligentniej i wydajniej na mistrzowsko intuicyjnej platformie.

Gdzie można używać produktu: ClickUp?

Na chmurze
Lokalnie

Informacje o sprzedawcy

  • ClickUp
  • W miejscowości: Palo Alto, USA
  • Założona w 2016

Wsparcie dla ClickUp

  • Telefoniczna obsługa klienta
  • 24/7 (agent na żywo)
  • Czat

Dostępne kraje

Andora, Arabia Saudyjska, Argentyna, Australia, Austria i inne: 45

Języki

angielski

Informacje o sprzedawcy

  • ClickUp
  • W miejscowości: Palo Alto, USA
  • Założona w 2016

Wsparcie dla ClickUp

  • Telefoniczna obsługa klienta
  • 24/7 (agent na żywo)
  • Czat

Dostępne kraje

Andora, Arabia Saudyjska, Argentyna, Australia, Austria i inne: 45

Języki

angielski

Filmy i zdjęcia produktu: ClickUp

Oprogramowanie: ClickUp - 1
Oprogramowanie: ClickUp - 2
Oprogramowanie: ClickUp - 3
Oprogramowanie: ClickUp - 4
Zobacz 5 więcej
Film na temat produktu: ClickUp
Oprogramowanie: ClickUp - 1
Oprogramowanie: ClickUp - 2
Oprogramowanie: ClickUp - 3
Oprogramowanie: ClickUp - 4

Porównaj produkt: ClickUp z podobnymi produktami

0,00 USD
Bezpłatna wersja
Bezpłatna wersja próbna
0,00 USD/miesiąc
Bezpłatna wersja
Bezpłatna wersja próbna
0,00 USD/miesiąc
Bezpłatna wersja
Bezpłatna wersja próbna
0,00 USD/miesiąc
Bezpłatna wersja
Bezpłatna wersja próbna

Funkcje produktu: ClickUp

  • Aktywność/serwis wiadomości
  • Analityka kampanii
  • Analiza produktywności
  • Ankiety i informacje zwrotne
  • Atrybuty zdefiniowane przez interesariuszy
  • Audyt spraw
  • Automatyczne rejestrowanie linii czasu
  • Automatyzacja marketingu
  • Automatyzacja procesów biznesowych
  • Baza danych pracowników
  • Bez kodu
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Burza mózgów
  • Czat w czasie rzeczywistym
  • Dla agencji kreatywnych
  • Do zarządzania projektami IT
  • Dostęp dla gości
  • Dostęp mobilny
  • Dyskusje/fora
  • Edycja w czasie rzeczywistym
  • Edycja/aktualizacja zadania
  • Edytor plików w formacie rich text
  • Godziny rozliczalne i nierozliczalne
  • Graficzny edytor przepływu pracy
  • Ideacja
  • Identyfikowalność
  • Importowanie zadań
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Kalendarz marketingowy
  • Kalkulacja godzin nadliczbowych
  • Kody kolorów/ikonki
  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
  • Konfigurowalne pola
  • Konfigurowalne wzory
  • Konfigurowalny przepływ pracy
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Kontrola wersji
  • Konwersja wiadomości e-mail na zadania
  • Mapowanie podróży klienta
  • Metodologia Agile
  • Monitorowanie aktywności pracowników
  • Monitorowanie wskaźników KPI
  • Multi-kampanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Personalizacja
  • Planowanie infrastruktury dróg
  • Planowanie kampanii
  • Planowanie mediów
  • Planowanie projektu
  • Planowanie projektu/ustalanie harmonogramów
  • Planowanie sprintu
  • Planowanie wydań
  • Pojedyncze logowanie
  • Portal dla klientów
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Prognozowanie
  • Prognozowanie pracy
  • Przechowywanie dokumentów
  • Przeciągnij i upuść
  • Przegląd dokumentów
  • Przepływ pracy procesu zatwierdzania
  • Przesyłanie wiadomości
  • Pulpit
  • Pulpit działań
  • Raportowanie i statystyki
  • Raportowanie wykorzystania
  • Raportowanie/analityka
  • Raportowanie/śledzenie projektu
  • Rejestrowanie obecności i czasu pracy
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Rozwiązanie CRM
  • Segmentacja
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Szablony
  • Tablica Kanban
  • Tworzenie podzadań
  • Udostępnianie plików
  • Uprawnienia oparte na rolach
  • Ustalanie harmonogramu projektów
  • Ustalanie harmonogramu wykorzystania zasobów
  • Ustalanie harmonogramu zadań
  • Ustalanie harmonogramów
  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Ustalanie priorytetów
  • Uwagi/notatki
  • Wideoczat
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Wizualizacja
  • Wizualne zarządzanie przepływem pracy
  • Wskaźniki wydajności
  • Wychwytywanie błędów/problemów
  • Wykres słupkowy
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Wyznaczanie/śledzenie celów
  • Zadania cykliczne
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Zarządzanie biletami
  • Zarządzanie budżetem
  • Zarządzanie czasem wolnym
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie finansami
  • Zarządzanie formularzami
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie kanałami
  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie kontaktami
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie notatkami
  • Zarządzanie plikami
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Zarządzanie pomysłami
  • Zarządzanie portfelem
  • Zarządzanie pracownikami
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie przepustowością
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie reklamami wyświetlanymi
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Zarządzanie sprawami
  • Zarządzanie szablonami
  • Zarządzanie testowaniem/QA
  • Zarządzanie treścią
  • Zarządzanie wiedzą
  • Zarządzanie wydatkami
  • Zarządzanie wykonawcami
  • Zarządzanie wymaganiami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zaległościami
  • Zarządzanie zasobami
  • Zarządzanie zespołem
  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie zwolnieniami
  • Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
  • Zdalna pomoc techniczna
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Zegar czasu pracy online
  • Znakowanie
  • Znakowanie zadań
  • Ścieżka audytowa
  • Śledzenie aktywności
  • Śledzenie czasu pracy
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Śledzenie czasu pracy online
  • Śledzenie interakcji
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Śledzenie kosztów ukończenia
  • Śledzenie postępów
  • Śledzenie postępów w realizacji zadań
  • Śledzenie procentowe – pełne
  • Śledzenie projektu
  • Śledzenie statusu
  • Śledzenie urlopów/wypoczynków
  • Śledzenie zależności

Rozwiązania alternatywne dla produktu: ClickUp

Todoist is the world's #1 to-do list & task manager to organise your life and work.
Airtable is the database that anyone can use with a beautiful spreadsheet interface.
Teamwork is the only platform built for scaling client work. The best balance of functionality, price, and ease of use. Start today.
Microsoft Project is a simple, yet powerful tool to manage work from quick projects to more complex initiatives.
A completely reimagined UI, enhanced search and filters, easywork allocation, new portfolio dashboard, and more to transform your work.
HubSpot CRM has everything you need to organize, track, and build better relationships with leads and customers.
Slack brings all your communication together in one place. It's real-time messaging, archiving and search for modern teams.
Task management app that allows users to share to-do lists among themselves, set reminders, and add notes.
Smartsheet is an online work execution platform empowering organizations of all sizes to plan, manage, automate, and report on work.
Toggl Plan is an online work management software. Plan projects, track time, & optimize your team's bandwidth.
The project management and collaboration tool that grows as you do, with features for tasks, collaboration, and more.
Bring your teams work together, and unify your workflow. Create, collaborate, and store information all in one place.
Cloud-based application developed for business communications that helps manage chat, meet, file sharing, and more.

ClickUp – Recenzje od zweryfikowanych użytkowników

Średni wynik

Informacje ogólne
4,7
Łatwość użytkowania
4,3
Obsługa klienta
4,6
Funkcje
4,6
Warte swojej ceny
4,6

Recenzje według wielkości firmy (pracownicy)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Filtruj recenzje według punktacji

5
71%
4
25%
3
3%
2
1%
1
0%
Siim
Siim
Head of Marketing w kraju: Estonia
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Usługi konsumenckie, Pracownicy: 11-50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 1–5 miesięcy
Źródło recenzenta

Great easier to use alternative for Jira

5,0 4 tygodnie temu Nowy

Zalety:

I like that its is easier to use compared to Jira. There are a lot of template to use and copy from to manage different marketing things from campaign to projects.

Wady:

Subtasks dont show up in home page which is why you need to think through things when it comes to collaborations.

Odpowiedź sprzedawcy: ClickUp

4 tygodnie temu

Hey, there! We really appreciate you taking the time to leave such a thoughtful review! We're so happy to hear that you're enjoying a productivity boost with ClickUp! Don't hesitate to reach out if you need anything at all! Have an amazing and productive day!

Moises
CEO w kraju: Meksyk
Marketing i reklama, Pracownicy: 11-50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Rozważane rozwiązania alternatywne:

No existe en el mundo mejor opción

5,0 3 tygodnie temu Nowy

Komentarze: Maravillosa, no tengo ninguna mala experiencia y siempre el equipo de atención al cliente está super pendiente de las cosas que los usuarios les recomendamos para mejorar el producto y no solo eso... lo implementan. ¡SON GENIALES!

Zalety:

¡Todo! Es una herramienta tan versátil que la pueden usar todos los equipos de la compañía, tiene automatizaciones, correo, flujos de datos. ¡Puedes hacer TODO!

Wady:

Francamente, todo me gusta. No hay una sola queja.

Odpowiedź sprzedawcy: ClickUp

2 tygodnie temu

Hey, Moises! We really appreciate you taking the time to leave such a thoughtful review! We're so happy to hear that you're enjoying a productivity boost with ClickUp! Don't hesitate to reach out if you need anything at all! Have an amazing and productive day!

Anne
Anne
Project Manager w kraju: Australia
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Zdrowie, wellness i fitness, Pracownicy: 2-10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: Bezpłatna wersja próbna
Źródło recenzenta
Źródło: GetApp

Horrible, misleading product

1,0 w zeszłym miesiącu Nowy

Komentarze: Absolutely horrible - spend hours looking for guidance to get it to be a functional, useful product, but the only guidance is for complete beginners. Then, after all that precious time, it stops working. No easy way to rectify - I'm not signing up separately to a damn help centre. Awful product. Worthless.

Zalety:

Nothing - can't test it out properly before being hit with an unexpected paywall. What's worse than poor functionality is an enormous waste of time. So much so that I'd rather waste more time letting as many people as I can know how infuriating it is to be misled.

Wady:

Spend hours learning the Gantt chart functionality, believing it is free, then hit with paid sign-up before overcoming the learning curve, not to mention you can't seem to colour code Gantt tasks. Absolutely infuriating.

Odpowiedź sprzedawcy: ClickUp

w zeszłym miesiącu

Hey, Anne! We're so happy that you decided to give our awesome Free Forever Plan a try! Our Free Forever Plan is and will remain just that, free forever! We are proud to provide an industry-leading amount of items to be created within all of our plans, and we will never limit you to the number of tasks you create. You can create unlimited tasks without any restrictions. Workspaces on the Free Forever Plan have limited uses of certain features. 'Uses' mean that you can create and edit a certain number of times before losing access to that feature. You can learn more about what is included with each of our plans here: https://docs.clickup.com/en/articles/1048368-clickup-plans! If you have other questions or would like clarification on any of the information I shared, please don't hesitate to reach out. We're happy to help! Have an amazing and productive day!

Yasas Sri
Yasas Sri
Content Creator w kraju: Sri Lanka
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Zarządzanie edukacją, Pracownicy: 11-50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

Rozważane rozwiązania alternatywne:

ClickUp: A Customizable Easy to Use Workflow Management Tool for Startups

4,0 2 miesiące temu Nowy

Komentarze: I am extremely happy to use ClickUp more than any other tool. ClickUp provides client apps, and even works great with browsers or through mobile. I am so happy to continue this.

Zalety:

It is so intuitive, feature-rich and user friendly. I am amazed to see how much the ClickUp team has developed this product. It is unlike any other tool, This is very smart and intelligent.

Wady:

There is no specific issue I noticed, but sometimes it may feel like "too much of features" and you are overloaded with so many options. But it is not a huge blocker.

Odpowiedź sprzedawcy: ClickUp

w zeszłym miesiącu

Hey, there! We really appreciate you taking the time to leave such a thoughtful review! We're so happy to hear that you're enjoying a productivity boost with ClickUp! Don't hesitate to reach out if you need anything at all! Have an amazing and productive day!

Anastacia
Account Manager w kraju: USA
Marketing i reklama, Pracownicy: 11-50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

ClickUp Works!

5,0 w zeszłym tygodniu Nowy

Komentarze: Overall ClickUp is the one-stop shop for all things related to task, time, and project management. Our company doesn't have to go out and get a tool for time management in addition to project management. Nope, everything is all bundled into one large system and it makes it so much easier to become familiar with.

Zalety:

I love that this tool offers so very many solutions for my company's needs. From employee time tracking to task management to project communication, the platform is terrific! It enables everyone from upper management to entry-level to be held accountable for the overall workflow and success of our clients. ClickUp has so many features that you can get a little lost in the shuffle but it gives the peace of mind that it'll do whatever you need it to so long as you spend a little time in the system setting it up the way you need it.

Wady:

It can be a little too easy to get lost if you use a lot of features and boards as our company does. This is why we designated specific individuals to be in charge of the management of that department/ area of service within the ClickUp management system.

Odpowiedź sprzedawcy: ClickUp

3 dni temu

Hey, Anastacia! We really appreciate you taking the time to leave such a thoughtful review! We're so happy to hear that you're enjoying a productivity boost with ClickUp! Don't hesitate to reach out if you need anything at all! Have an amazing and productive day!

Znaleziono oprogramowanie w