Od 18 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Czym jest Guesty?

Guesty to kompleksowa platforma dla firm hotelarskich do automatyzacji i optymalizacji każdego aspektu ich działalności. Dzięki specjalnie opracowanej technologii, specjalistycznej wiedzy branżowej i zespołowi rozwojowo-badawczemu, składającemu się z ponad 200 inżynierów, Guesty zapewnia, że firmy hotelarskie mogą usprawnić i osiągnąć wzrost, jednocześnie zapewniając gościom wysoką wartość. Dzięki kompletnemu zestawowi funkcji i ponad 150 partnerom branżowym, Guesty zmienia branżę hotelarską dzięki innowacyjnym rozwiązaniom.

Kto korzysta z produktu: Guesty?

Technologia firmy umożliwia dostawcom usług hotelarskich każdej wielkości nie tylko zarządzanie swoimi obiektami — pomaga im zoptymalizować i zautomatyzować każdy aspekt ich działalności biznesowej.

Oprogramowanie: Guesty - 1
Oprogramowanie: Guesty - 2
Oprogramowanie: Guesty - 3
Oprogramowanie: Guesty - 4
Oprogramowanie: Guesty - 5

Nie jesteś pewien, czy Guesty to dobre rozwiązanie? Porównaj z popularnymi rozwiązaniami alternatywnymi

Guesty

Guesty

4,3 (312)
23,00 USD
miesiąc
Wersja bezpłatna
Bezpłatna wersja próbna
134
5
4,3 (312)
4,1 (312)
4,1 (312)
czy
Cena początkowa
Opcje cenowe
Funkcje
Integracje
Łatwość użytkowania
Warte swojej ceny
Obsługa klienta
Nie znaleziono informacji o cenach
Wersja bezpłatna
Bezpłatna wersja próbna
136
40
4,6 (1 302)
4,6 (1 302)
4,7 (1 302)
Zielone paski oceny pokazują zwycięski produkt w oparciu na średną ocenę i liczbę recenzji.

Inne najlepsze rozwiązania alternatywne dla produktu Guesty

Smoobu
Najlepiej oceniane funkcje
Do wynajmu wakacyjnego
Rezerwacja online
Zarządzanie rezerwacjami
Hostaway
Najlepiej oceniane funkcje
Do wynajmu wakacyjnego
Zarządzanie kalendarzem
Zarządzanie rezerwacjami
Rezdy
Najlepiej oceniane funkcje
Rezerwacja działań
Rezerwacja online
Zarządzanie rezerwacjami
innRoad
Najlepiej oceniane funkcje
Przetwarzanie płatności
Zarządzanie recepcją
Zarządzanie rezerwacjami
Mews
Najlepiej oceniane funkcje
Zarządzanie dostępnością
Zarządzanie kalendarzem
Zarządzanie rezerwacjami
Hostfully Property Management Platform
Najlepiej oceniane funkcje
Do wynajmu wakacyjnego
Rezerwacja online
Zarządzanie rezerwacjami
Uplisting
Najlepiej oceniane funkcje
Do wynajmu wakacyjnego
Rezerwacja online
Zarządzanie rezerwacjami

Guesty – Recenzje od zweryfikowanych użytkowników

Średni wynik

Informacje ogólne
4,3
Łatwość użytkowania
4,3
Obsługa klienta
4,1
Funkcje
4,3
Warte swojej ceny
4,1

Recenzje według wielkości firmy (pracownicy)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Filtruj recenzje według punktacji

5
73%
4
10%
3
5%
2
3%
1
9%
Linda
Linda
Director w kraju: Wlk. Bryt.
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Gościnność, Samozatrudnienie
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Cost effective channel management

5,0 8 miesięcy temu

Zalety:

Easy to use and good support. Only pay when you have bookings.

Wady:

Nothing it works well for us we don’t have any issues

Odpowiedź sprzedawcy: Guesty

7 miesięcy temu

Thanks, Linda! Helping our customers thrive is what motivates us every day at Guesty. - The Guesty Team

Keith
Director w kraju: Wlk. Bryt.
Gościnność, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Rozważane rozwiązania alternatywne:

Pay for what you get

5,0 8 miesięcy temu

Komentarze: We have been very happy with the consistency in the service with Guesty and look to integrate more services so we more things are done in a centralised place. There was an issue with technical support and the way they dealt with us but I would say that is getting better. This was purely down to how quickly a ticket was getting closed due to impatience to respond. In this circumstance I didn't like the fact that the customers service is put at a lower importance than the technical support workers time. This isn't a good enough attitude.

Zalety:

The ease of use when managing properties at scale. Live calendar syncing is always working and if there are any issues with the software we have technical support always available.

Wady:

It is more expensive than competitors but the functions and infrastructure in place in Guesty allows you to justify the cost.

Odpowiedź sprzedawcy: Guesty

8 miesięcy temu

Hi Keith, Your feedback is music to our ears! We're dedicated to providing top-notch service to help your business thrive. - The Guesty Team

Alberto
Manager w kraju: Boliwia
Nieruchomości komercyjne, Pracownicy: 2–10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Thank you Guesty!

5,0 w zeszłym miesiącu Nowy

Komentarze: It is very good to have a tool that centralizes so many processes and makes property management easier.

Zalety:

Very convenient, provides information and centralizes processes. Support works fine.

Wady:

Sometimes some processes are inaccurate and sometimes it gets some time to load.

Sandi
Owner w kraju: USA
Kadry, Samozatrudnienie
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Love hate relationship

3,0 8 miesięcy temu

Komentarze: Overall the system does what I most need it too, i am paying a premium price for using only a small fraction of the features. I believe there are features that would be great and helpful additions for me, but finding the time and help to work through them is difficult

Zalety:

I purchased Guesty when we had 6 rental cabins about 4 years ago and we are now up to 10 and adding another 1-2 this next year. I needed to final a solution that kept all my management, booking information, and communications in one spot, instead of multiple sources. I love that I can make changes to pricing, unit details, policies, etc in one place and it pushes out to all booking sources instead of having to log in to several places to make the changes

Wady:

Support is the biggest let down. There are so many features in Guesty that I have not figured out how to use because the pages of manuals they have online to figure it out are not user friendly and support won’t take time to walk you through things. Many of the features I use I have had to be figured out through trial and error.

Odpowiedź sprzedawcy: Guesty

7 miesięcy temu

We appreciate your candid feedback, Sandi. Your experience matters to us, and we'd like to address your concerns directly. Please provide your preferred contact method, and a member of our team will reach out promptly to find a resolution. - The Guesty Team

chico
Owner w kraju: USA
Gościnność, Samozatrudnienie
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta
Źródło: SoftwareAdvice

Property owner's perspective.

3,0 4 miesiące temu

Komentarze: They should just give the owner the management interface and let the property manager decide what features / information the owner has access too.

Zalety:

Most importantly, channel management works well.

Wady:

The property owner's portal is terrible. Lacks information, to the point I feel like they are trying to conceal information from the owner. -Calendar view only displays one unit at a time -No room status (clean/dirty) -No channel information -No room tax information -No total revenue information -Jenky estimated owner revenue -Selecting date range is jenky

Odpowiedź sprzedawcy: Guesty

4 miesiące temu

Hi Chico, We are sorry to hear about this experience. We would love to connect with you to help remedy this situation. We work hard to make sure all our users are taking full advantage of what we have to offer and are more than satisfied with our platform. Please provide us with your email and we will get in touch to resolve this matter. The Guesty Customer Experience Team