Od 18 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Czym jest Talon.One?

Talon.One to zaawansowane oprogramowanie lojalnościowe. Dzięki tej funkcji możesz nagradzać swoich klientów spersonalizowanymi zachętami i doświadczeniami, które najlepiej odzwierciedlają ich interakcje z Twoją marką. Idealne rozwiązanie dla szybko rozwijających się firm i przedsiębiorstw B2C.

Talon.One to rozwiązanie wykorzystywane przez światowych liderów z wielu różnych branż, takich jak Ticketmaster, Eddie Bauer, JD Sports, Burger King.

Kto korzysta z produktu: Talon.One?

Szybko rozwijające się firmy i przedsiębiorstwa B2C, które chcą skalować swoją działalność za pomocą wydajnych, elastycznych i ukierunkowanych promocji, aby zwiększyć przychody i zaangażowanie klientów.

Gdzie można używać produktu: Talon.One?

Na chmurze
Lokalnie

Informacje o sprzedawcy

  • Talon.One
  • W miejscowości: Berlin, Niemcy
  • Założona w 2015

Wsparcie dla Talon.One

  • Telefoniczna obsługa klienta
  • Czat

Dostępne kraje

Arabia Saudyjska, Argentyna, Australia, Austria, Belgia i inne: 55

Języki

angielski, niemiecki, portugalski

Cena produktu: Talon.One

Cena początkowa:

1500,00 €
  • Tak, ma darmową wersję próbną
  • Brak bezpłatnej wersji

Talon.One nie ma wersji bezpłatnej, ale oferuje bezpłatną wersję próbną. wersja płatna Talon.One rozpoczyna się od 1500,00 €.

Plany cenowe skorzystaj z bezpłatnej wersji próbnej

Informacje o sprzedawcy

  • Talon.One
  • W miejscowości: Berlin, Niemcy
  • Założona w 2015

Wsparcie dla Talon.One

  • Telefoniczna obsługa klienta
  • Czat

Dostępne kraje

Arabia Saudyjska, Argentyna, Australia, Austria, Belgia i inne: 55

Języki

angielski, niemiecki, portugalski

Filmy i zdjęcia produktu: Talon.One

Oprogramowanie: Talon.One - 1
Oprogramowanie: Talon.One - 2
Oprogramowanie: Talon.One - 3
Oprogramowanie: Talon.One - 4
Oprogramowanie: Talon.One - 5
Zobacz 6 więcej
Film na temat produktu: Talon.One
Oprogramowanie: Talon.One - 1
Oprogramowanie: Talon.One - 2
Oprogramowanie: Talon.One - 3
Oprogramowanie: Talon.One - 4
Oprogramowanie: Talon.One - 5

Funkcje produktu: Talon.One

  • Analityka kampanii
  • Analityka wizualna
  • Gamifikacja
  • Goal Setting/Tracking
  • Karty lojalnościowe
  • Marketing wielokanałowy
  • Multi-kampanie
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Personalizacja
  • Profile klientów
  • Program lojalnościowy
  • Pulpit działań
  • Raportowanie i statystyki
  • Raportowanie/analityka
  • Real-Time Analytics
  • Real-Time Reporting
  • Rozwiązanie CRM
  • Segmentacja klientów
  • Third-Party Integrations
  • Wskaźniki wydajności
  • Wykrywanie nadużyć finansowych
  • Zarządzanie członkostwem
  • Zarządzanie kampaniami
  • Zarządzanie motywacyjne
  • Zarządzanie nagrodami
  • Zarządzanie partnerami
  • Zarządzanie promocjami
  • Zarządzanie prowizjami
  • Śledzenie aktywności klientów
  • Śledzenie poleceń
  • Śledzenie zaangażowania

Rozwiązania alternatywne dla produktu: Talon.One

Open Loyalty to bardzo popularna platforma lojalnościowa z bardzo elastycznym zestawem blokad lojalnościowych do tworzenia spersonalizowanych programów lojalnościowych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Open Loyalty
Deed to nowoczesna platforma dedykowana na rzecz dobra społecznego, zapewniająca zaufane rozwiązanie typu „wszystko w jednym” i wspierająca zaangażowanie współpracowników.
Buyapowa jest wysokiej klasy rozwiązaniem w dziedzinie marketingu rekomendacji i poleceń. Marketing rekomendacji – niech przyjaciele Twoich klientów też staną się Twoimi klientami.
EngagePackage to mająca siedzibę w Dubaju, kompleksowa platforma zaangażowania klientów, która zwiększa rozwój biznesu i maksymalizuje zwrot z inwestycji.
Rozwiązanie CRM Zoho zapewnia organizacjom kompleksowe rozwiązanie do zarządzania cyklem życia relacji z klientami.
Potężne treści, zaangażowanie klientów i oferty odkrywania produktów, które pozwalają osiągnąć prawdziwą personalizację i napędzają niezrównany wzrost.
Nagradzana platforma do angażowania i zwiększania lojalności klientów B2B. Apex zmienia sposób, w jaki firmy kontaktują się z klientami B2B. Dowiedz się więcej na temat produktu: Apex Loyalty
Platforma wspierania poparcia i zaangażowania pracowników z takimi funkcjami, jak zweryfikowane udostępnianie na portalach społecznościowych, ankiety, głosowania, ogłoszenia i inne.

Talon.One – Recenzje od zweryfikowanych użytkowników

Średni wynik

Informacje ogólne
4,8
Łatwość użytkowania
4,6
Obsługa klienta
4,8
Funkcje
4,5
Warte swojej ceny
4,5

Recenzje według wielkości firmy (pracownicy)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Filtruj recenzje według punktacji

5
81%
4
13%
3
6%
Johnny
Johnny
Chief Product Officer w kraju: Portugalia
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Tłumaczenia i lokalizacja, Pracownicy: 201–500
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

First company I know of that has solved this problem in this way!

5,0 3 lata temu

Komentarze: Lovely and reactive team. Very strong on the partner engagement side.

Zalety:

Talon.one is a simple tool to integrate which then powers your applications to be able to do "promotions". Promotions are credits, vouchers, discounts, and referrals. Most companies in space force your customers to create an account on another platform. Which increases complexity while making the user experience clunky. Talon.one is a backend integration that allows you to integrate and scale as you please.

Wady:

Cost can be expensive, depending on your scale. It depends on your ability to internally mobilize actions internally to make this a profitable addition.

Odpowiedź sprzedawcy: Talon.One

3 lata temu

Thanks for your kind words, Johnny! Very pleased to hear that Talon.One gave you and your team the flexibility you needed and allowed you to level up your promotions! Looking forward to all the future promotion strategies that we can support you with!

Alex
finance manager w kraju: USA
Usługi finansowe, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Talon.one best tool for dealerships.

5,0 2 miesiące temu Nowy

Komentarze: it is an amazing tool that I have been using for 5 months now but very easy to get to know

Zalety:

as a dealership we use Talon one to structure our deals and it is one of the best programs we have ever worked with.

Wady:

it is way too slow and it freezes very often.

Maria
Product Owner w kraju: Urugwaj
Usługi konsumenckie, Pracownicy: 201–500
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

Overall Review

3,0 6 lat temu

Komentarze: It is great to work with Talon.One, we easily integrate with their api and started working in awesome projects right away. They give us a great help and keep working with us toward creating great and innovative features.

Zalety:

It is easy to use and it provides a very interesting service which solves the necessity of developing many projects in just one integration.

Wady:

services were not prepared for what we needed at first

Odpowiedź sprzedawcy: Talon.One

6 lat temu

Hi Maria, Thanks for the review! We appreciate your response. We hope that all the features we have made available to you now are helping your team and continue to add value. We will keep working to be the innovative solution your team can rely on. Thanks again!

David
David
Head of Product w kraju: Meksyk
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Artykuły spożywcze i napoje, Pracownicy: 501–1 000
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

Strong recommendation

5,0 4 lata temu

Komentarze: Talon is an incredibly potent tool that powers all our promotions. We originally implemented it to give our marketing team full control over the types of promotions to run and which segments to target. The flexibility offered has allowed us to iterate extremely rapidly, testing new kinds of promotions with different segments without any development efforts beyond the initial integration.

Zalety:

The biggest selling point for us is the offer flexibility that Talon provides. Literally any data point can be used as the basis for a rule and therefore allows full creativity in promotion campaign design. And whenever you have an idea but no clue how to implement it, the success team is more than happy to help you out. The initial integration is also pretty straight forward.

Wady:

It isn't the cheapest option in the market, but its worth it.

Odpowiedź sprzedawcy: Talon.One

4 lata temu

David, thank you so much for your review! It's great to hear your marketing team is able to create campaigns rapidly and independently with Talon.One. Our customer success team is always happy to help and make sure your campaigns are helping you achieve your goals and set you up for success.

Mark
Mark
Head of Digital w kraju: Wlk. Bryt.
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Transport/ciężarówki/rolnictwo, Pracownicy: 10 000+
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

Great Platform

5,0 6 lat temu

Komentarze: Talon.One have allowed us to quickly migrate our existing promotional campaigns to their platform and also allow us to create an ambitious roadmap using the functionality they have available.

Zalety:

Talon.One are a fantastic partner to National Express providing an excellent promotion platform. The range of features and functionality is great with an easy to use interface. The team are incredible responsive and are able to use their development roadmap to help solve our business challenges.

Wady:

Nothing at all.... Any concerns we had about the team not being based in the UK were quickly removed by the quality of the support we get.

Odpowiedź sprzedawcy: Talon.One

6 lat temu

Thanks for the kind words Mark, it has been an absolute pleasure working with you and the entire National Express team. We are looking forward to working with you in the future and rolling out the loyalty and referral features with your team.

Alejandro
Head of Growth w kraju: Peru
Usługi finansowe, Pracownicy: 51–200
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

Full control of growth offerings

4,0 4 lata temu

Komentarze: The onboarding is painful, but after a few weeks and taking baby steps, you get to build amazing groweth engines and start to see results of conversion and retention.

Zalety:

After setting up all attributes and knowing how to build rules is easy for a growth team to set up targeted engines to increase retention and usage of digital products. The variety or attributes and parameters to combine this engines is super useful. From profile parameters, to behavioral and transactional inputs. The possibilities are endless.

Wady:

I wasn't in the team when the integration was donde, so getting to know the logics behind all attribute names and how they work is hard. Also getting to know the format of each attribute and how they operate is not easy for a non engineer profile. Always helpful to learn pseudo coding and algorithms, but the onboarding is not easy and needs lots of support from Talon and technology teams.

Odpowiedź sprzedawcy: Talon.One

4 lata temu

Thank you for your feedback Alejandro! We are happy to hear that after the onboarding you were able to see the value Talon.One has brought to your product in just a few weeks. We look forward to helping Agora being successful in the future!

Pedro
Pedro
Desarrollador Backend Grails w kraju: Urugwaj
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Internet, Pracownicy: 501–1 000
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

It's a great and easy tool to work with coupons

5,0 6 lat temu

Komentarze: We have been working with Talon.one for at least 2 years and they are an excellent team, always concerned in how to improve the tool and how they can adapt to our needs.

Zalety:

- The rule builder for configure the campaigns it's great and easy to use. - The amount of different effects that you can apply in each campaign. - It's easy to integrate

Wady:

- Sometimes the list of events takes a long time or throws an error

Odpowiedź sprzedawcy: Talon.One

6 lat temu

Hi Pedro, Thanks so much for your kind comments! We appreciate your feedback and are happy to work with a great team like PedidosYa.

Zweryfikowany recenzent
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Internet, Pracownicy: 201–500
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

Overall feedback.

4,0 6 lat temu

Komentarze: I am quite happy with the quality of the product , their support and the most important is the configurability they provide and how they have design the system.

Zalety:

Configurability and design of the software . Due to this , there are many use cases which we have solved without much development effort. Also the integration is easy and we could do complete in less than 2 weeks.

Wady:

Talon one needs to work on their analytics part a lot. I think after this , there software will be a complete package which no one can deny.

Odpowiedź sprzedawcy: Talon.One

6 lat temu

Thanks for the review! We are very happy to hear Talon.One has been able to help your team and that you are happy with the service. Improving our analytics is on our roadmap!

Zweryfikowany recenzent
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Internet, Pracownicy: 51–200
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

A new way of managing discounts and promotions

5,0 4 lata temu

Zalety:

We are working with discounts and promotions to attract new customers in a quite competitive industry. The rule system of Talon.One helps us to not give out discounts where not needed but to incentivize the behavior we where it is needed. In short: Our metrics have improved. Quite easy to set up campaigns, we spend time compared to before. We are about to also use their API which is well documented according to our developers - Many opportunities ahead.

Wady:

Don't underestimate the time to set up the software and get familiar with the tool and its functionalities. Ramp-up takes some time.

Odpowiedź sprzedawcy: Talon.One

4 lata temu

Thank you for your review! We appreciate your honest opinion and are happy to hear that your metrics improved with the help of discount tactics for your users. If you need any additional support, do not hesitate to contact our customer success team!

Nick
Nick
PPC Manager w kraju: Holandia
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Internet, Pracownicy: 51–200
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 1–5 miesięcy
Źródło recenzenta

Bringing Promotions and Discounts to the Next Level

5,0 6 lat temu

Komentarze: The industry we are in with Helloprint is extremely price driven and price sensitive: to have a tool as Talon.One help us is therefore of amazing use! We use the tool for discounts and promotions and by the day we are learning more and find great ways to implement the tool! The flexibility and rule system is suburb, and even though we are using the tool i have the feeling we are only still utilizing 1% of the potential. Luckily, the Customer Support is always there to think along with strategic plans and helping out with technicalities. Honestly I think this will be the future of pricing and promotions. I would definitely recommend this tool if you are in e-commerce.

Zalety:

Flexibility and the possibilities of the tool are amazing.

Wady:

The initial learning time + the setup requires some time and technical skills.

Odpowiedź sprzedawcy: Talon.One

6 lat temu

Hi Nick, Thank you so much for your kind words! We really appreciate it and it is great customers like you that help make our product even better. Everyone at Talon.One is looking forward to helping HelloPrint continue to take promotions to the next level. Thanks again!

Rex
CEO w kraju: Wlk. Bryt.
Technologia i usługi informacyjne, Pracownicy: 51–200
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Highly flexible loyalty and promotions platform

5,0 3 lata temu

Zalety:

Talon.One is a very flexible tool when it comes to building promotions and loyalty services for our clients. It integrates easily with the basket and checkout in a headless manner.

Wady:

It's very flexibility means there is a learning curve for business users who will be maintaining it moving forward. But once they have the fundamentals understood the rest flows naturally.

Odpowiedź sprzedawcy: Talon.One

3 lata temu

Thank you for your review, Rex! Making our tool as flexible as possible to allow for endless varieties of promotions is one of our top priorities. We are always super happy to see our clients putting this into action. We look forward to continuing your promotion strategy journey with you and supporting you with anything you need along the way!

Andreas
VP Loyalty w kraju: Meksyk
Supermarkety, Pracownicy: 1 001–5 000
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

Highly agile promotional engine

5,0 3 lata temu

Zalety:

Talon.one is an integral part not only for promotional efforts but also handling refunds for customer care. It enables our country teams to iteratively test new promotion ideas helping us grow our user base & improve loyalty. The team has been of great support during implementation & go-live.

Wady:

Understanding platform concepts requires time & training.

Odpowiedź sprzedawcy: Talon.One

3 lata temu

Thank you so much for sharing your experience with Talon.One, Andreas! We're super excited to be part of your growth journey and look forward to supporting you on all your promotion strategies and efforts to come!

Julio
CTO w kraju: Niemcy
Internet, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

Talon is one of a kind

5,0 4 lata temu

Komentarze: The API integration is straightforward and we got Talon up and running in little over a week, and their backoffice is so simple to use that I trained our marketing team in less than 30 minutes. Their support is responsive and kind.

Zalety:

I researched 30+ different vendors when looking for an API-driven solution for our referral marketing campaigns, and can confidently say Talon has no real competition. While the rest of the market focuses on pre-packaged features, Talon's powerful rules engine and API was literally the only product that allowed us the flexibility we needed.

Wady:

I wish Talon made it possible to set fully custom referral codes.

Rozważane rozwiązania alternatywne: Open Loyalty

Odpowiedź sprzedawcy: Talon.One

4 lata temu

Thank you for your review Julio! It's great to hear you and your team built custom referral program the way you wanted with our flexible and powerful Rule Builder. Fully custom referral codes are already on the roadmap of our product team and will be tackled. We are looking forward to building more of successful campaigns with you in the future!

Luke
Software Admin w kraju: USA
Rolnictwo, Pracownicy: 1 001–5 000
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

Talon Promo Engine

5,0 4 lata temu

Komentarze: The Talon One team has been very responsive and available with all of our requests and support needs. Highly recommend the tool just for their customer service!

Zalety:

My two favorite aspects of Talon One are the customizations and ease of campaign creation. We are able to get pretty granular with how a promo is processed, even down to creating multiple codes for the same campaign!

Wady:

My number one most frustrating thing about Talon One is the lack of training and tool descriptions. As a new user, it was very difficult to understand what I was doing in the rule builder/campaign builder due to the lack of descriptions in the field. Even just a sentence or two that explains what something should do would be great. I would really be interested in a formal training, or a computer based training hosted by Talon One.

Odpowiedź sprzedawcy: Talon.One

4 lata temu

Luke, thank you for your review! Happy to hear the flexibility of our platform helps you create custom campaigns. We are looking to provide more guidance for navigating the UI in the future. For custom training, please reach out to your CS Manager.

Honza
Honza
Head of Product w kraju: Czechy
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Internet, Pracownicy: 51–200
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 1–5 miesięcy
Źródło recenzenta

New tool in toolbox

5,0 6 lat temu

Zalety:

Implementing Talon.one for us was a new possibility how to build things. We are prototyping quite a lot of new features with them, figuring out how to interact with customers and connect it to our CRM processes. Best thing is, that when we want to build a new campaign, we can have it in production in 5 minutes.

Wady:

You need to know what you are doing a the impact can be big.

Odpowiedź sprzedawcy: Talon.One

6 lat temu

Thanks for being such a great customer! We really love working with your team and truly appreciate the great feedback and improvements you share with us. Looking forward to growing with you guys!

James
Digital Trading Executive w kraju: Wlk. Bryt.
Transport/ciężarówki/rolnictwo, Pracownicy: 10 000+
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

Powerful solution which is transforming our business

5,0 6 lat temu

Zalety:

The implementation process has been quick and we have been heavily supported during implementation. From our developers to our front end office users the tool has been easy to grasp and campaigns have been made in a matter of minutes rather than days.

Wady:

The analytics part of the tool needs improving, it is behind the needs of the end users.

Odpowiedź sprzedawcy: Talon.One

6 lat temu

Hi James, Thanks for the great feedback. It has been a real pleasure working with you and your team! We truly value your insights and great feedback on our product. Thanks!