Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Archdesk

Archdesk

Czym jest Archdesk?

Archdesk to doskonała platforma do zarządzania budową.

Platforma dostosowuje się do obecnej pracy. Dzięki odzwierciedleniu procesów roboczych optymalizuje się przed automatyzacją tam, gdzie to możliwe, zapewniając znaczną ilość czasu i kontroli.

Przenieś swoje dane w jedno miejsce i wizualizuj wszystko na „tworzenie własnych” pulpitów nawigacyjnych w czasie rzeczywistym. Daje to narzędzia do podejmowania lepszych decyzji na każdym poziomie firmy.

Kto korzysta z produktu: Archdesk?

Archdesk jest skierowany do sektora budowlanego: - firmy budowlane, - specjalistyczni wykonawcy, - przemysł ciężki.

Oprogramowanie: Archdesk - 1
Oprogramowanie: Archdesk - 2
Oprogramowanie: Archdesk - 3
Oprogramowanie: Archdesk - 4
Oprogramowanie: Archdesk - 5

Nie jesteś pewien, czy Archdesk to dobre rozwiązanie? Porównaj z popularnymi rozwiązaniami alternatywnymi

Archdesk

Archdesk

4,5 (50)
690,00 GBP
miesiąc
Wersja bezpłatna
Bezpłatna wersja próbna
147
8
4,3 (50)
4,3 (50)
4,6 (50)
czy
Cena początkowa
Opcje cenowe
Funkcje
Integracje
Łatwość użytkowania
Warte swojej ceny
Obsługa klienta
9,00 USD
miesiąc
Wersja bezpłatna
Bezpłatna wersja próbna
464
34
4,5 (4 876)
4,3 (4 876)
4,5 (4 876)
Zielone paski oceny pokazują zwycięski produkt w oparciu na średną ocenę i liczbę recenzji.

Inne najlepsze rozwiązania alternatywne dla produktu Archdesk

monday.com
Najlepiej oceniane funkcje
Wprowadzanie zleceń
Zarządzanie pracownikami
Śledzenie zapasów
NetSuite
Najlepiej oceniane funkcje
Plan kont
Wypełnianie czeków
Śledzenie czasu trwania projektu
Wrike
Najlepiej oceniane funkcje
Kalkulacja godzin nadliczbowych
Konfigurowalny przepływ pracy
Tworzenie pulpitów
ConWize
Najlepiej oceniane funkcje
Oferty cenowe/kosztorysy
Szacowanie kosztów
Wiele projektów
Visual Planning
Najlepiej oceniane funkcje
Planowanie projektu/ustalanie harmonogramów
Zarządzanie kalendarzem
Zarządzanie zadaniami

Archdesk – Recenzje od zweryfikowanych użytkowników

Średni wynik

Informacje ogólne
4,5
Łatwość użytkowania
4,3
Obsługa klienta
4,6
Funkcje
4,2
Warte swojej ceny
4,3

Recenzje według wielkości firmy (pracownicy)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Filtruj recenzje według punktacji

5
64%
4
30%
3
4%
1
2%
Gary
Gary
Director w kraju: Wlk. Bryt.
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Budownictwo, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

The key to our growth

5,0 4 lata temu

Komentarze: There is no doubt in my mind that we wouldn't have grown as far as we have without Archdesk. Knowing my company has a solid structure and system in place, I have every confidence that our growth will continue and will be manageable.

Zalety:

We looked at so many products that would fit our business and kept hitting dead ends. Then we found Archdesk and one of the key things for me was it's easy to use interface. I had confidence straight away in training current and future staff to use it with it's current and 'app' like approach. It's fully customisable and the support staff are very quick to respond to our queries. This is essential for a young business like ours that needs help putting systems in place to help us go to the next level. Every body within the company uses it now and the processes make it so easy for everyone to see what the next step is for each project. From enquiry to estimating and all the way through to project cost analysis.

Wady:

It's hard to say anything negative really. Occasionally there is a minor glitch in the system presumably because they are making constant improvements. These are always dealt with quickly.

Christine
Accounts Manager w kraju: Wlk. Bryt.
Budownictwo, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

A great tool for the whole team

5,0 2 lata temu

Komentarze: I find Archdesk very user friendly and is suitable even for the people who have limited tech knowledge. I find that it is suited for every role within a construction company from estimating to accounts to general admin and even the engineers.

Zalety:

I like that everything for each project is in one place. All members are able to view all of the critical information for their role, we dont have to do any double entry or input into multiple CRM systems / folders.

Wady:

There isnt much to say here the only thing I can think of is that you can only put one overall price in for a job and in construction, there can be many possibilities for costs, so to be able to put a few lines under contract price would be great.

Odpowiedź sprzedawcy: Archdesk

w zeszłym roku

We're thrilled to hear that you're enjoying Archdesk! We designed our software with the entire team in mind, and it's great to see that you're finding it to be user-friendly and suitable for every role within your construction company.

Melissa
Accounts Assistant w kraju: Wlk. Bryt.
Projektowanie, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

Good System

4,0 4 tygodnie temu Nowy

Komentarze: Very good, team are knowledgeable and very helpful

Zalety:

Easy to configure changes and get the system up and running. System looks good and is easy to use.

Wady:

The layout on some of the screens cannot be amended/shrunk, which means you cannot fully customise your view to how you want it.

Odpowiedź sprzedawcy: Archdesk

3 tygodnie temu

Thank you so much for the review and your kind words!  We are thrilled to hear you enjoy using the system! Archdesk Team

Christopher
Project Manager w kraju: Wlk. Bryt.
Budownictwo, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Good but not for everyone

3,0 8 miesięcy temu

Komentarze: It has been ok, the sales team sold it, the support is average, and the actual functionality of it is average. I think there would be better solutions which we would be exploring if not in contract with Archdesk.

Zalety:

I like that is it fairly user friendly, and that it hold the data for projects in one place and allows everyone to update.

Wady:

I feel like it falls flat on a lot of features, we were promised integration with Sage when sold this software, but this never fully happened. It can be a bit long winded to update, and it creates a lot of double entry for us. I feel like it was sold as a great solution however it feels quite mediocre.

Chris
Contracts manager w kraju: Wlk. Bryt.
Budownictwo, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Key to the business performing.

5,0 2 lata temu

Komentarze: From the very start it has been a great experience, support is first class. We found the different levels of elements in the software covers a lot of what we want, there is a few things that could help if changed but they seem very keen to develop with you.

Zalety:

Scheduling and budgeting is a huge part of what we like about the software.

Wady:

The link up with Sage is the weak point of the software, it has improved but could still do with more work. Would be good if we could make are invoices abit more bespoke as well.