Od 18 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Notificare

Notificare

Czym jest Notificare?

Notificare jest jedną z wiodących, wydajnych platform Customer Engagement Platform, która pomaga markom ponownie angażować swoich odbiorców, rzucać światło na zachowania klientów i zwiększać konwersję. Dostarczanie atrakcyjnych, wieloplatformowych powiadomień push. Przenieś moc inteligentnych powiadomień na biurko, do kieszeni, na nadgarstek klienta.
Jedno narzędzie, z kanałami App Push, Web Push, e-mail, SMS i Mobile Wallet, do dostarczania najbardziej angażujących wiadomości i interakcji. Założona w 2012 roku, z siedzibą w Rotterdamie w Holandii.

Kto korzysta z produktu: Notificare?

handel elektroniczny / wydarzenia sportowe i rozrywkowe / imprezy kulturalno-rozrywkowe / wyrazy gościnności / agencje

Oprogramowanie: Notificare - 1
Oprogramowanie: Notificare - 2
Oprogramowanie: Notificare - 3
Oprogramowanie: Notificare - 4
Oprogramowanie: Notificare - 5

Nie jesteś pewien, czy Notificare to dobre rozwiązanie? Porównaj z popularnymi rozwiązaniami alternatywnymi

Notificare

Notificare

4,7 (27)
29,00 USD
miesiąc
Wersja bezpłatna
Bezpłatna wersja próbna
83
Nie znaleziono integracji
4,4 (27)
4,8 (27)
5,0 (27)
czy
Cena początkowa
Opcje cenowe
Funkcje
Integracje
Łatwość użytkowania
Warte swojej ceny
Obsługa klienta
14,00 USD
miesiąc
Wersja bezpłatna
Bezpłatna wersja próbna
202
67
4,1 (6 912)
4,3 (6 912)
4,1 (6 912)
Zielone paski oceny pokazują zwycięski produkt w oparciu na średną ocenę i liczbę recenzji.

Inne najlepsze rozwiązania alternatywne dla produktu Notificare

Zoho CRM
Najlepiej oceniane funkcje
Real-Time Data
Rozwiązanie CRM
Zarządzanie helpdeskiem
OneSignal
Najlepiej oceniane funkcje
API
Powiadomienia z sieci
Śledzenie zaangażowania
EngagePackage
Najlepiej oceniane funkcje
Żadne funkcje nie zostały ocenione przez recenzentów dla tego produktu.
Bloomreach
Najlepiej oceniane funkcje
Baza danych kontaktowych
Mobile Optimization
Zarządzanie kampaniami e-mail
ROUTEE
Najlepiej oceniane funkcje
Komunikaty dwukierunkowe
MMS
Personalizacja komunikatów
Creatio CRM
Najlepiej oceniane funkcje
Baza danych kontaktowych
Zarządzanie kontaktami
Zarządzanie linią sprzedaży
WebEngage
Najlepiej oceniane funkcje
Akcje wyzwalane wydarzeniami
Marketing wielokanałowy
Raportowanie/analityka
Pushwoosh
Najlepiej oceniane funkcje
Marketing wielokanałowy
Segmentacja kampanii
Zarządzanie kampaniami

Notificare – Recenzje od zweryfikowanych użytkowników

Średni wynik

Informacje ogólne
4,7
Łatwość użytkowania
4,4
Obsługa klienta
5,0
Funkcje
4,5
Warte swojej ceny
4,8

Recenzje według wielkości firmy (pracownicy)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Filtruj recenzje według punktacji

5
70%
4
26%
3
4%
Lionel
Lionel
CRM Campaign & App Specialist w kraju: Belgia
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Kosmetyki, Pracownicy: 1 001–5 000
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

IPXL BE NC Review

5,0 2 lata temu

Zalety:

Software is more than complete regarding possibilities & data availability

Wady:

I think the overall design of the software might be a lil more user friendly/sexier

Angjelo
Software Engineer w kraju: Grecja
Gry komputerowe, Pracownicy: 501–1 000
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 1–5 miesięcy
Źródło recenzenta

Great service, great support, good for mid-complex integrations

5,0 w zeszłym roku

Komentarze: great. the only thing negative is that the system doesn't cover some extreme cases for our integration but this can be easily tackled i think

Zalety:

Support is great, super fast in their responses and super helpful. They offer immediate code hotfixes and deployments if needed in a matter of a few days.

Wady:

system is kind of minimal is some aspects. over all its a great system and it can meet your requirements, but in most of the cases to perform an action you need more than one api calls. i would like them to compare with similar tools like Oracle responsys which has data structures where you can save data, very dynamic and rich user profiles with custom data, programs ( email, sms campaig flows with business logic over back office configuration etc )

Marianne
Business Expert w kraju: Belgia
Media, Pracownicy: 501–1 000
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

push notifications

3,0 3 lata temu

Komentarze: meeting our expectations

Zalety:

thanks to the product training we have discovered new features that will facilitate easy and swift communication even more

Wady:

not too untuitive - product training helped a lot though

Edwin
Founder & Chief Product Officer w kraju: Holandia
Zdrowie, wellness i fitness, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

Notificare is the no-nonsense challenger that actually works!

5,0 4 lata temu

Komentarze: Great!

Zalety:

We've investigated all the players in the space (like onesignal, airship, braze etc) and did extensive testing with a few of them. Notificare has all the functionality, is reasonable priced and offers way more customisation possibilities then their competitors do. We first went for another solution, they oversold and the AMA support of notificare got me thinking. Happy we made the switch!

Wady:

Notificare is the techy one out there, the usability of the dashboard is ok but has a higher learning curve. Some visualisation capabilities are limited, but their API's and SDKs make up for it.

Steven
Owner w kraju: Holandia
Marketing i reklama, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Rozważane rozwiązania alternatywne:

Perfect tool for mobile notification

5,0 5 lat temu

Komentarze: Location based push messages. These push messages are rich of content.

Zalety:

Userfriendly, easy to integrate and ready to create new business cases

Wady:

Some most SDK's were not up to date, so we needed extra time to update.

Zweryfikowany recenzent
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Telekomunikacja, Pracownicy: 5 001–10 000
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Best marketing platform - real value for money

5,0 2 lata temu

Zalety:

Notificare is exceptionally user-friendly, straightforward to implement, integrates perfectly with complex landscapes, and has outstanding technical support ... not to mention speedy support! Moreover, unlike other known marketing suppliers I worked with, Notificare always delivers and is a reliable partner.

Wady:

No downsides. Used at multiple companies.

Mitchel
Product manager w kraju: Holandia
Szpitale i opieka zdrowotna, Pracownicy: 51–200
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Notificare

4,0 3 lata temu

Komentarze: Tons of features, great support and continuously improving. Would definitely recommend!

Zalety:

Notificare SDK was easy to integrate in our software, plus it was great they had a Flutter SDK already. We mainly use the Push notifications, which is core in our communication with our users. Notificare's push notifications have extensive out of the box solutions, of which we use most. Additionally the support is fast and has good technical knowledge!

Wady:

The dashboard / admin panel has some UI/UX problems that halt optimal usage of the software. Searching connectors is limited (for example search on Google analytics events used is not possible) or navigating with the back is not optimal (it clears your search queries).

Zweryfikowany recenzent
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Internet, Pracownicy: 51–200
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Simple integration, Smart solution

5,0 6 lat temu

Komentarze: I implemented Notificare in several apps. I like the fact that the dev team of Notificare is always on top of the latest developments. The regular SDK updates make me think of new and smarter use cases and I like the way Notificare is sharing best practices.

Zalety:

Notificare is really simple to implement in new and existing apps. It empowers the marketing team and makes them less dependent on development resources.

Wady:

The options in the solution are a bit overwhelming. You really need a clear plan and messaging strategy to make full use of all the options.

Laurens
Manager IT w kraju: Holandia
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Media, Pracownicy: 51–200
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

A valuable platform for notifocations to our clients

5,0 6 lat temu

Komentarze: At first we used it just to make pricing notifications to our clients. But after a wile we started using it sharing more and more information to our clients. Automatically but also by hand. This is making the tool for us very versatile.

Zalety:

The ease of use and versatility of the tool in combination with the pricing.

Wady:

We have not found anything so far. The only thing I can think of is that the extra functions where not directly visable for us so we discovered them somewhat late.

Jordy
Jordy
COO w kraju: Holandia
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Great software, easy to integrate and the best support.

5,0 7 lat temu

Zalety:

Ease of use and customer support. Very detailed instructions about integrations and technical questions are provided. And also good explanation on the website with tutorials.

Wady:

There is actually nothing that we don't like. We have integrated software in 10+ projects and advise this to other teams as well.

Laurin
Digital Marketeer w kraju: Holandia
Rozrywka, Pracownicy: 51–200
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Must-have tool

5,0 3 lata temu

Zalety:

Notificare offers a great, inexpensive app option that helps you engage with your audiences at ease. The customer service always helps you out immediately and thinks along as well.

Wady:

So far I haven't had any issues using the Notificare's software.

Louise
CRM Campaign specialist w kraju: Holandia
Sprzedaż detaliczna, Pracownicy: 1 001–5 000
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

My new best CRM friend

5,0 6 lat temu

Komentarze: Great customer service. Multiple ideas/suggestions i've done have been deployed to production. They really care about their customers needs!

Zalety:

The platform, and mainly the messaging part, is easy to use! It very intuitive and doesn't take much time at all to send a push notification. We're also using it for our home screens assets, this is a bit more complex. Also the option to import file or connect to your current campaign tool is a real PRO. This enables me to use the same targetting as I'm used for email and direct mail. It a true CRM friend.

Wady:

The reporting on total level a bit under developed. I would be great to be able to make report on the same targetting dimensions as you have available for the messages.

Zweryfikowany recenzent
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Internet, Pracownicy: 201–500
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Eenvoudige en complete notificaties voor apps en websites en nog veel meer.

5,0 4 lata temu

Komentarze: Snelle support service en persoonlijk.

Zalety:

Eenvoudige implementatie, duidelijke documentatie, veel features. Beter, sneller en goedkoper dan deze functionaliteiten zelf ontwikkelen

Wady:

Kan geen nadelen noemen. In vergelijking met andere aanbieders is dit de beste keus.

Laurin
Web Specialist & Digital Projects w kraju: Holandia
Zarządzanie organizacjami non-profit, Pracownicy: 51–200
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

All in all, a great service

5,0 4 lata temu

Komentarze: Great collaboration and helpful customer support. The team takes their time to advise and help out with possible issues that. I can only recommend it.

Zalety:

The software offers various options on how to engage with your audiences. We mainly use the push messages and that quite successfully with the help of Notificare's segments and tags. It really facilitates our work and is straight-forward in usage.

Wady:

The only feature that I sometimes miss would be another way on how to track analytics and data about users. That sometimes feels a bit patchy and you really need to look on how to retrieve all the data you want to know.

Lies
Digital marketer w kraju: Belgia
Sprzedaż detaliczna, Pracownicy: 10 000+
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Great tool to send push messages

4,0 2 lata temu

Komentarze: We are able to deliver (personalized) push messages to our customers to inform them about topics that are important for them to know or to bring certain promotions/products/services to their attention.

Zalety:

Once you know the tool, it's very handy to send push notifications and design them as wished. The tool also offers a lot of possibilities to target you messages .

Wady:

It does take some time to get to know the tool and make sure you don't make any mistakes (for example when selecting the audience).

Mayke
CRM Specialist w kraju: Holandia
Sprzedaż detaliczna, Pracownicy: 1 001–5 000
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Great software, very easy to use for marketers

5,0 6 lat temu

Komentarze: Since we use Notificare, we've gained a very good insight in our app user behaviour.

Zalety:

- Super fast and pro-active service and support - Always one of the first in the market with adding new features - Very easy to use for marketers, no coding skills needed

Wady:

Nothing that I can think of, would advice it to everyone who's looking for mobile/push notification software.

Danny
Danny
Digital Marketeer w kraju: Holandia
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Internet, Pracownicy: 2–10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Notificare revolutionizes mobile marketing

5,0 6 lat temu

Zalety:

The interface is user friendly and UX is on point. Also the messages are 100% guaranteed to deliver, never had any problems with delivery.

Wady:

I don't have any complains about the software. Maybe a dutch translation for less english experienced users.

Martine
Content Marketeer w kraju: Holandia
Produkcja medialna, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Easy to use

5,0 6 lat temu

Komentarze: Great customer service and lots of possibilities with the software.

Zalety:

The way you can create segments and get a preview of how the notification will look on you mobile device. A great tool to reach a large group of customers.

Wady:

Maybe the software can be translated in Dutch ;-) Just kidding, no negative feedback.

Onno
Product Owner w kraju: Holandia
Oprogramowanie komputerowe, Pracownicy: 51–200
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Great product with nice functionalities and easy to use

5,0 6 lat temu

Zalety:

The delivered SDK is easy to implement. In case of questions will it be answered quickly by the support. Besides the standard SDK functionality is it possible to customise the tool according to the client needs. The dashboard offered is easy to use for the client.

Wady:

Due to the separate developer settings in Xcode is it required to have 3 environments, it could be great if those 2 developer environments could be combined.

Zweryfikowany recenzent
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Marketing i reklama, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

Push messaging expert

4,0 6 lat temu

Komentarze: Mobile push notifications, campaign related and 1:1.

Zalety:

Notificare has many features, is up to date with the newest mobile innovations and offers good support

Wady:

Because of the many features interface might need some UI improvement

Anouk
CRM marketeer w kraju: Holandia
Artykuły spożywcze i napoje, Pracownicy: 201–500
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Easy to use and important in our marketing automation

4,0 2 lata temu

Zalety:

Notificare is well integrated with our loyalty platform. It is easy to use push messages in our marketing automation campaigns. Because of this, Notificare plays an important role in the activation of our loyalty members.

Wady:

I always struggle a bit with the reporting of campaigns. Depending on the type of messaging, they are on different places in the platform.

Sjors
CEO w kraju: Holandia
Marketing i reklama, Pracownicy: 2–10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

Used Notificare for several clients, outstanding product!

4,0 5 lat temu

Komentarze: - Saved many hours of development work by using smart features like auto-badge

Zalety:

- Lot's of functionality out of the box - React Native SDK available, yes! - Almost always up-to-date with manufacturers - Good & friendly support

Wady:

- Dashboard can be somewhat error-prone - Installation takes a bit of time (although, much faster than default implementation)

Abdul
Senior Developer w kraju: Irlandia
Technologia i usługi informacyjne, Pracownicy: 51–200
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 1–5 miesięcy
Źródło recenzenta

Best Customer Support

4,0 5 lat temu

Komentarze: I am very happy overall.

Zalety:

Well, being a developer I don't have to re-invent the wheel, not to worry about anything. I found everything I wanted relating to notifications. I like the customer support,[SENSITIVE CONTENT HIDDEN] was always on Top on my emails (just wonder how he was managing it :) )

Wady:

Documentation could have been better, or I would say user-friendly.

talha
talha
student w kraju: Pakistan
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Pisarstwo i redakcja, Samozatrudnienie
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 1–5 miesięcy
Źródło recenzenta

'Effortless Mobile Marketing Software'

5,0 6 lat temu

Zalety:

Super easy and pro-active service as well as incredible support .Instructions about integrations are very well explained and technical questions are provided. Excellent description on website along with tutorials.

Wady:

No bad experience happened so far, never had any problem.

Mathijs
Mathijs
Product Owner Web & App (a.i.) w kraju: Holandia
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Odnawialne źródła energii i środowisko, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 1–5 miesięcy
Źródło recenzenta

Great Product

5,0 6 lat temu

Komentarze: Very good experience with this company and the product. The app developer found it pretty straight forward to implement the SDK's.

Zalety:

- Full of features. - Fast customer support, even with subscription with email support only. - Good documentation.

Wady:

- Pretty much nothing - For novice users the functionality is too much/complicated.