Od 18 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Qminder

Qminder

Czym jest Qminder?

Uratuj swoich klientów przed frustracją czekania i zatłoczonych lobby.

Qminder to oparty na chmurze system zarządzania kolejkami, który pomaga lokalizacjom usług zapewnić doskonałe wrażenia z oczekiwania. Dzięki funkcji Qminder SMS możesz pozostawać w kontakcie z klientami nawet wtedy, gdy zdalnie dokonują odprawy.

Kto korzysta z produktu: Qminder?

Qminder pomaga firmom zcyfryzować ich doświadczenia w kolejce. System nie dyskryminuje ze względu na branżę: od handlu detalicznego po opiekę zdrowotną i edukację – wszyscy korzystają z wirtualnej kolejki.

Oprogramowanie: Qminder - 1
Oprogramowanie: Qminder - 2
Oprogramowanie: Qminder - 3
Oprogramowanie: Qminder - 4
Oprogramowanie: Qminder - 5

Nie jesteś pewien, czy Qminder to dobre rozwiązanie? Porównaj z popularnymi rozwiązaniami alternatywnymi

Qminder

Qminder

4,8 (87)
389,00 USD
miesiąc
Wersja bezpłatna
Bezpłatna wersja próbna
59
9
4,9 (87)
4,8 (87)
4,7 (87)
czy
Cena początkowa
Opcje cenowe
Funkcje
Integracje
Łatwość użytkowania
Warte swojej ceny
Obsługa klienta
9,90 €
miesiąc
Wersja bezpłatna
Bezpłatna wersja próbna
179
21
4,3 (1 256)
4,5 (1 256)
4,5 (1 256)
Zielone paski oceny pokazują zwycięski produkt w oparciu na średną ocenę i liczbę recenzji.

Inne najlepsze rozwiązania alternatywne dla produktu Qminder

SimplyBook.me
Najlepiej oceniane funkcje
Dostęp mobilny
Rezerwacja online
Zarządzanie kalendarzem
Caspio
Najlepiej oceniane funkcje
Migracja danych
Planowanie projektu/ustalanie harmonogramów
Zarządzanie przepływami pracy
Jotform
Najlepiej oceniane funkcje
Konfigurowalne formularze
Konfigurowalne pola
Tworzenie i projektowanie formularzy
GymMaster
Najlepiej oceniane funkcje
Baza danych członków
Odnowienia członkostwa
Przetwarzanie płatności
Bitrix24
Najlepiej oceniane funkcje
Baza danych klientów
Confirmations/Reminders
Zarządzanie klientami
Salesforce Service Cloud
Najlepiej oceniane funkcje
Baza danych kontaktowych
Historia klienta
Zarządzanie kolejkowaniem
Zanda (formerly Power Diary)
Najlepiej oceniane funkcje
Ustalanie harmonogramów pacjentów
Zarządzanie dokumentacją pacjentów
Zarządzanie spotkaniami
Wrike
Najlepiej oceniane funkcje
Kalkulacja godzin nadliczbowych
Konfigurowalny przepływ pracy
Tworzenie pulpitów

Qminder – Recenzje od zweryfikowanych użytkowników

Średni wynik

Informacje ogólne
4,8
Łatwość użytkowania
4,9
Obsługa klienta
4,7
Funkcje
4,8
Warte swojej ceny
4,8

Recenzje według wielkości firmy (pracownicy)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Filtruj recenzje według punktacji

5
84%
4
15%
3
1%
Dana
Dana
Adventure Traveller w kraju: Estonia
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Transport/ciężarówki/rolnictwo, Pracownicy: 1 001–5 000
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

More than Queue Management - an Integral Part of Creating Outstanding Customer Experiences

5,0 6 lat temu

Komentarze: Overall we were able to process a LOT more visitors, reduce wait times and capture a lot more information about visitors (thanks to the extremely sophisticated and well-documented API). It was a core contributor of an increase of efficiency, overall capacity and customer happiness.

Zalety:

I worked with Qminder across 200+ sites. What I appreciated most was the ease with which we could transform a sometimes chaotic check-in and queuing experience into a seamless one where visitors felt like they were taken care of. It was easy to work with the Qminder team to initially set up the queue management system and tailor it to our tastes. They always gave us outstanding support.

Wady:

There was a small amount of company friction as we had to move to Apple TV for the displays. But the interface improvements were worth it.

Haley
Lead Admissions Representative w kraju: USA
Szpitale i opieka zdrowotna, Pracownicy: 51–200
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

My Qminder review! :)

5,0 2 lata temu

Komentarze: Absolutely love it!

Zalety:

The ease of use and ability to let our departments know when they have a patient

Wady:

Lack of reminder system to remind departments to transfer patients to the next department. Lots of forgetting to transfer and patients having to wait awhile.

Lorilyn
Radiologic Technologist w kraju: USA
Zdrowie, wellness i fitness, Pracownicy: 51–200
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Qminder as a user

4,0 2 lata temu

Zalety:

Being able to get notifications when new patients are added to the que.

Wady:

Even though I only have one department line selected, I still get notifications for long wait times from other departments.

Maris
Benefits Program Supervisor w kraju: USA
Relacje z rządem, Pracownicy: 51–200
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 1–5 miesięcy
Źródło recenzenta

How Qminder works for us

5,0 2 lata temu

Komentarze: I personally like Qminder and am glad it is being used in our agency.

Zalety:

This product was implemented in our new facility in February. We see about 400-500 clients in our office on a weekly basis. The best thing about this product is it allows us to keep track of clients, reason for visit, also the feature of text to client is very helpful.

Wady:

Cons would be a lot of our clients have learning deficiencies so it is difficult for some to navigate. They don't understand the reason for initials and to make sure they are watching their phones for notifcations. Maybe adding more features like additional languages.

Anthony
Custome Service Rep w kraju: USA
Usługi konsumenckie, Pracownicy: 1 001–5 000
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Qminder makes it easy

5,0 2 lata temu

Komentarze: it works grea and no real issues with the software. Any new changes are so seamless.

Zalety:

We love how it tracks the moment we enter the customer information

Wady:

none at this time. It's hard to find any real issue with this product since it part of our daily workday.

Jamia
ACCOUNTANT TECHNICIAN, SENIOR w kraju: USA
Księgowość, Pracownicy: 1 001–5 000
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Qminder

5,0 2 lata temu

Komentarze: Qminder is the best software to help manage visitors, staff, and wait time averages.

Zalety:

It allows our company to manage visitors, staff, and wait times from anywhere by using the app.

Wady:

Nothing in my opinion needs to be improved by Qminder.

Karen
Management Analyst/Intake Specialist w kraju: USA
Administracja państwowa, Pracownicy: 1 001–5 000
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 1–5 miesięcy
Źródło recenzenta

Best Decision

5,0 2 lata temu

Komentarze: Since its implementation in our building, Q-minder has made our lobby operations easier, as well as more efficient. It has also aided in allowing me to better collect and analyze real-time data, especially being that it will create the graphs and layouts for you.

Zalety:

Ease of Use for both staff and clientsText message communication featuremakes data reporting easier and less time consuming

Wady:

Limited language optionsWorkflow/screen options are limitedfor reporting purposes wish the system could better record duplicate clients

Tania
Office Coordinator w kraju: USA
Kadry, Pracownicy: 501–1 000
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Tania Review

5,0 2 lata temu

Komentarze: Good we use it daily

Zalety:

Check in process, the check out process, easy to use

Wady:

Not enough notifications- I wish there were more and frequent notification

Emily
Front Office w kraju: USA
Materiały budowlane, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

From the Front Office

5,0 2 lata temu

Komentarze: It helpful to see everyone that is checked in, it is also helpful for looking up past check-ins.

Zalety:

I like knowing who has the client checked in. I like the ease of switching locations.

Wady:

If a person is claimed by someone they have to release the Q before another person can claim it.

zainab
Admin Support w kraju: USA
Administracja państwowa, Pracownicy: 10 000+
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

easy to use

5,0 2 lata temu

Komentarze: streamlining client

Zalety:

easy to use, ability to text client and leave notes

Wady:

unable to reopen closed tickets which is needed when client has multiple needs

Rafael Antonio
Advisor Jr w kraju: Kolumbia
Telekomunikacja, Pracownicy: 501–1 000
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

utilizando Qminder en la organización.

5,0 2 lata temu

Komentarze: una buena experiencia manejando Qminder. en general, el sistema es de facil manejo y con un buen soporte. que incluso lo agregaron en su pagina principal con un chat.

Zalety:

Lo que me ha gustado de Qminder, es que últimamente tuvo una actualización donde se puede visualizar la atención que esta en curso. y adicional si el registro en atención tiene mucho tiempo de estar activo, Qminder envía un correo electrónico dando aviso que esa atención se encuentra en un tiempo muy extendido, y personalmente me ha ayudado porque me ha salvado de tener atenciones que no deben tener un tiempo muy extenso y que por otras actividades olvide.

Wady:

al inicio cuando se integro el sistema de Magellan o CS global. se nos hacia complicado la interaccion de ambos sistemas, pero en realidad Qminder tiene una buena interfaz y todo era de costumbre, algo que me parece un poco desventajoso es que, cuando los registros son muy antiguos. ya no aparecen.

Leonardo
Asesor w kraju: Meksyk
Transport/ciężarówki/rolnictwo, Pracownicy: 201–500
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Qminder

4,0 2 lata temu

Komentarze: En mi experiencia, facilita en gran medida el registro de visitas y permite llevar un numero real de las visitas diarias, semanales y mensuales.

Zalety:

Se me ha facilitado desde el principio para el registro de mis visitas y llevar seguimiento de mi desempeño de igual manera para verificar información a lo largo de mi turno

Wady:

Lo que no me gusta es que el boton de jalar el turno y terminarlo esta en el mismo lugar, si por algun accidente das doble clic puedes llegar a terminar el turno apenas iniciado.

Winston
Advisor w kraju: Dominikana
Technologia i usługi informacyjne, Pracownicy: 501–1 000
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

La mejor

5,0 2 lata temu

Komentarze: Nos ha ayudado bastante con la organización de los turnos y el seguimiento al tiempo del equipo de trabajo

Zalety:

Me ha encantado la manera tan fácil y práctica de uso y superintuitiva

Wady:

Me gustaría que tuviera alertas cuando una atención pasa mucho tiempo

fernando Isai
Senior adviser w kraju: Meksyk
Motoryzacja, Pracownicy: 51–200
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Qmindes es una herramienta que te mejora tu espera

5,0 2 lata temu

Zalety:

lo amigable que es para el usuario y lo sencillo de utilizar

Wady:

al momento de ver los reportes que sea mas sencillo la muestra de los perfiles d elos visitantes

Mackenzie
Manager of Adoptions w kraju: USA
Zarządzanie organizacjami non-profit, Pracownicy: 201–500
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

Competitive and customizable queue software

5,0 2 lata temu

Komentarze: We are able to navigate the line in adoptions with ease, differentiating patrons from walk ins compared to appointments. It also allows an easy way to separate patrons based off of the animal they are interested in - dogs, cats, or rodents.

Zalety:

The desks, lines, clerks, customizable fields, and reporting that is involved is very user friendly from both the management and customer sides

Wady:

Glitches occur on the TV display, as well as the iPads themselves. There is great customer service that has been very helpful in these cases

Armando
Manager w kraju: USA
Budownictwo, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

A constantly improving & robust visitor management system

5,0 2 lata temu

Zalety:

The customizability and data usage. Also they are very responsive to feedback.

Wady:

Universal updates. We did express concerns about some features that were later readjusted to help us better.

Marc
Branch Sales MAnager w kraju: USA
Sprzedaż hurtowa, Pracownicy: 501–1 000
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Clean Easy to Use Qminder Interface

5,0 2 lata temu

Zalety:

The weekly and monthly tracking as well as helping people know when they are next.

Wady:

Other than it wigging out every now and then and having to reload it completely there isn't much to complain about.

Aaron
Director of Testing w kraju: USA
Szkolnictwo wyższe, Pracownicy: 201–500
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Q minder Review

5,0 2 lata temu

Zalety:

It is very user friendly for both students and staff. Good reporting tools

Wady:

Sometimes the APP is a bit glitchy but for the most part no issues

Carlos
Team Leader w kraju: Dominikana
Transport/ciężarówki/rolnictwo, Pracownicy: 10 000+
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Fine

5,0 3 lata temu

Zalety:

Is easy to used and i have visual for all movement.

Wady:

Visual Client for attendance, we need Qminder in Waiting room for visual assistence

Zweryfikowany recenzent
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Sprzedaż detaliczna, Pracownicy: 51–200
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Qminder experience

4,0 6 lat temu

Komentarze: This is the second time I use it for different businesses as administrator and every time I find something extra to do.

Zalety:

Is a tool really really easy to use and you can make multiple service lines according to the business needs.

Wady:

The option to link the app to google sheets is not as easy as it seems, I think it'd be better if you add the option to download the reports either google sheets or excel.

Zweryfikowany recenzent
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Transport/ciężarówki/rolnictwo, Pracownicy: 1 001–5 000
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

review

5,0 6 lat temu

Komentarze: It has been great and will continue using.

Zalety:

It helps our team provide a great service on time.

Wady:

sometimes it is with a delay that pushes our drivers wait longer. Multi language will be great.

Carleigh
Phlebotomist w kraju: USA
Materiały eksploatacyjne i wyposażenie dla przedsiębiorstw, Pracownicy: 1 001–5 000
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Qminder review

5,0 2 lata temu

Komentarze: I have always had a positive experience with qminder due to the communication skills it provides.

Zalety:

It is extremely helpful when communicating with patients as well as staff.

Wady:

I do not dislike anything about this software.

Emmanuel
Customer Support Lead w kraju: Ghana
Tłumaczenia i lokalizacja, Pracownicy: 10 000+
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

What I do with my Qminder

5,0 3 lata temu

Komentarze: Makes my reporting and monitoring easy for me.

Zalety:

Being able to view daily, weekly and monthly reports.

Wady:

Not being able to add ATI as an administration

Wellington
Development Manager w kraju: Dominikana
Wypoczynek, podróże i turystyka, Pracownicy: 51–200
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Plug and play

4,0 6 lat temu

Komentarze: I’ve been using Qminder for a few year and did a lot of integrations with our systems to reuse the data of visitors when arrive the salesperson

Zalety:

Easy setup, nice user interface, api for integrate external systems

Wady:

Good to me so far, i think is a really good product and growing

Jorge
Senior CA w kraju: USA
Usługi konsumenckie, Pracownicy: 501–1 000
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

QMinder Review

5,0 6 lat temu

Komentarze: Great!

Zalety:

Ease of use and user interface for the ipad

Wady:

"Call Again" feature does not "Call Again" as noted