Od 18 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Apex Loyalty

Apex Loyalty

Czym jest Apex Loyalty?

Nagradzana platforma do angażowania i zwiększania lojalności klientów B2B.

Oferując szereg innowacyjnych możliwości w zakresie marketingu B2B, Apex zmienia sposób, w jaki firmy kontaktują się ze swoimi klientami.

Dzięki innowacyjnej platformie lojalnościowej Apex, która motywuje i nagradza klientów za ich działania, nie tylko zwiększają ich lojalność, ale także znacząco zwiększają sprzedaż.

Przedsiębiorstwa odnotowują wzrost sprzedaży o zwykle 15%.

Porozmawiajmy o tym, co może zaoferować Apex, aby podnieść poziom biznesu.

Kto korzysta z produktu: Apex Loyalty?

FMCG (szybkozbywalne towary konsumpcyjne) — Handel detaliczny — Produkcja — Sprzedaż hurtowa

Oprogramowanie: Apex Loyalty - 1
Oprogramowanie: Apex Loyalty - 2
Oprogramowanie: Apex Loyalty - 3
Oprogramowanie: Apex Loyalty - 4

Nie jesteś pewien, czy Apex Loyalty to dobre rozwiązanie? Porównaj z popularnymi rozwiązaniami alternatywnymi

Apex Loyalty

Apex Loyalty

5,0 (6)
4990,00 €
miesiąc
Wersja bezpłatna
Bezpłatna wersja próbna
115
1
5,0 (6)
5,0 (6)
5,0 (6)
czy
Cena początkowa
Opcje cenowe
Funkcje
Integracje
Łatwość użytkowania
Warte swojej ceny
Obsługa klienta
Z największą liczbą ocen
Nie znaleziono informacji o cenach
Wersja bezpłatna
Bezpłatna wersja próbna
336
79
4,5 (56)
4,6 (56)
4,9 (56)
Zielone paski oceny pokazują zwycięski produkt w oparciu na średną ocenę i liczbę recenzji.

Inne najlepsze rozwiązania alternatywne dla produktu Apex Loyalty

Bloomreach
Najlepiej oceniane funkcje
Baza danych kontaktowych
Mobile Optimization
Zarządzanie kampaniami e-mail
Zoho CRM
Najlepiej oceniane funkcje
Real-Time Data
Rozwiązanie CRM
Zarządzanie helpdeskiem
EngagePackage
Najlepiej oceniane funkcje
Żadne funkcje nie zostały ocenione przez recenzentów dla tego produktu.
NetSuite
Najlepiej oceniane funkcje
Chart of Accounts
Rachunek zysków i strat
Zestawienie dochodów i bilans
Creatio CRM
Najlepiej oceniane funkcje
Baza danych kontaktowych
Zarządzanie kontaktami
Zarządzanie linią sprzedaży

Apex Loyalty – Recenzje od zweryfikowanych użytkowników

Średni wynik

Informacje ogólne
5,0
Łatwość użytkowania
5,0
Obsługa klienta
5,0
Funkcje
4,8
Warte swojej ceny
5,0

Recenzje według wielkości firmy (pracownicy)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Filtruj recenzje według punktacji

5
100%
Mirace Eda
Mirace Eda
Commercial Digitalization Manager w kraju: USA
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Artykuły spożywcze i napoje, Pracownicy: 10 000+
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Thank you APEX Team!

5,0 2 lata temu

Komentarze: I have been working with the apex team for 3.5 years. Extremely agile and solution oriented team. Customer experience, loyalty product experiences are extremely good.

Zalety:

They are very good at Loyalty campaign mechanics, gift catalog management and salesforce platform usage. The customer relations of the APEX team, which is always helpful and solution-oriented, are always dynamic and positive.

Wady:

Communication in development agendas can be complex. In new demands, it is necessary to proceed by simplifying the subject as much as possible.

Ezgi
Project Manager w kraju: Turcja
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

I believe this is one the most revolutionary channel loyalty software out there!

5,0 7 lat temu

Zalety:

Apex Loyalty does solve most of your pain points such as communicating with your independent channels and collecting insights and turning them into brand advocates. With Apex Loyalty you can also reward your channels for their sales transactions. While doing that, Apex makes it fun for the channels to be engaged in your loyalty program. Apex Loyalty is also very scalable and can be used in any industry from manufacturing to services and FMCG industry.

Wady:

I can only speak about the challenges of starting a successful channel loyalty program mechanics. Figuring out the details of your loyalty program usually takes more time then you would think.

Nisa Nur
Nisa Nur
CRM & Data Analytics Executive w kraju: Turcja
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Artykuły spożywcze i napoje, Pracownicy: 51–200
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

Flexible and Easy Tool!

5,0 2 lata temu

Zalety:

They have a very flexible tool and agile team, so it is very easy to work with them. It is very easy to take action and put the solution in place with them.

Wady:

Maybe there could be a hypercare process that we can make some additional developments during first a few months.

Seckin
Customer Management Executive w kraju: Szwajcaria
Tytoń, Pracownicy: 1 001–5 000
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Best tool to become loyalty Guru!

5,0 7 lat temu

Zalety:

It has lots of features to manage and engage your customers. Cluster based activities enables you to offer differentiated activities to your customers depending on your needs. User friendly admin panel is one of the key benefits. Seems like developed with lots of learnings; you have what you need to start your CRM without much effort.

Wady:

Surprisingly, there is nothing to complain about the software. All you need is to try and see how useful it is.

Burak
Burak
AP Analyst w kraju: Wlk. Bryt.
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Telekomunikacja, Pracownicy: 501–1 000
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 1–5 miesięcy
Źródło recenzenta

Rewarding Becomes Easy

5,0 4 lata temu

Komentarze: Customer service is great, helping and solving problems fast.

Zalety:

Used by such big companies, although can be used by small companies too as it has the easiest way to rewarding employees. Furthermore, not only employees but also partners. Also being cloud based and having an app are the greatest features.

Wady:

Reporting and some templates should have been customizable, or this needs to be given for users in future updates.

Mehmet
Business Analyst w kraju: Turcja
Sprzedaż detaliczna, Pracownicy: 1 001–5 000
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 1–5 miesięcy
Źródło recenzenta

It's the most useful and functioning loyalty software I've ever used. Great features!

5,0 7 lat temu

Komentarze: Continous communication, engagement & improved business relationship with our partners

Zalety:

- They provide live demos on demand - Flexible gamification options - Segmented content offering - Rewards ready catalogue featuring digital gift cards - Very appealing web portal look & feel - Being able to incentivize Sales activities as well as brand engagement