Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

HoneyBook

HoneyBook

Czym jest HoneyBook?

HoneyBook pomaga kreatywnym przedsiębiorcom i freelancerom rezerwować więcej klientów, zarządzać projektami i otrzymywać płatności w jednym miejscu. Dzięki naszemu oprogramowaniu do zarządzania firmą możesz zautomatyzować swoją pracę i być na bieżąco ze wszystkimi zadaniami do wykonania, oszczędzając czas i pieniądze, aby rozwijać swoją firmę. Jest jak osobisty asystent.

Właściciele małych firm i freelancerzy korzystali z HoneyBook, aby zwiększyć liczbę rezerwacji i zaoszczędzić czas.

Przez pierwsze 6 miesięcy otrzymasz HoneyBook za 1 $ miesięcznie z kodem ONLY1.

Kto korzysta z produktu: HoneyBook?

Projektanci designerzy, DJ-e, fotografowie, trenerzy biznesowi, projektanci stron internetowych, konsultanci, floryści, katererzy, kamerzyści, kaligrafowie, trenerzy biznesowi, profesjonaliści w dziedzinie zdrowia i nie tylko.

Oprogramowanie: HoneyBook - 1
Oprogramowanie: HoneyBook - 2
Oprogramowanie: HoneyBook - 3
Oprogramowanie: HoneyBook - 4
Oprogramowanie: HoneyBook - 5

Nie jesteś pewien, czy HoneyBook to dobre rozwiązanie? Porównaj z popularnymi rozwiązaniami alternatywnymi

HoneyBook

HoneyBook

4,8 (599)
19,00 USD
miesiąc
Wersja bezpłatna
Bezpłatna wersja próbna
132
80
4,6 (599)
4,7 (599)
4,7 (599)
czy
Cena początkowa
Opcje cenowe
Funkcje
Integracje
Łatwość użytkowania
Warte swojej ceny
Obsługa klienta
14,90 USD
miesiąc
Wersja bezpłatna
Bezpłatna wersja próbna
167
80
4,5 (2 934)
4,4 (2 934)
4,4 (2 934)
Zielone paski oceny pokazują zwycięski produkt w oparciu na średną ocenę i liczbę recenzji.

Inne najlepsze rozwiązania alternatywne dla produktu HoneyBook

Pipedrive
Najlepiej oceniane funkcje
Zarządzanie kontaktami
Zarządzanie leadami
Zarządzanie linią sprzedaży
Basecamp
Najlepiej oceniane funkcje
Narzędzia do pracy zespołowej
Udostępnianie plików
Zarządzanie zadaniami
Asana
Najlepiej oceniane funkcje
Planowanie projektu/ustalanie harmonogramów
Zarządzanie terminami
Zarządzanie zadaniami
SimplyBook.me
Najlepiej oceniane funkcje
Rezerwacja online
Ustalanie harmonogramu spotkań
Ustalanie harmonogramu w czasie rzeczywistym
Stripe
Najlepiej oceniane funkcje
Obsługa kart debetowych/kredytowych
Przetwarzanie płatności
Płatności online
Adobe PDF Library
Najlepiej oceniane funkcje
Kontrola dostępu/zezwolenia
Konwersja plików
Przechowywanie dokumentów
Quickbooks Online
Najlepiej oceniane funkcje
Sprawozdawczość finansowa
Tworzenie faktur
Uzgadnianie rachunków bankowych
monday.com
Najlepiej oceniane funkcje
Pulpit
Szablony
Zarządzanie pracownikami

HoneyBook – Recenzje od zweryfikowanych użytkowników

Średni wynik

Informacje ogólne
4,8
Łatwość użytkowania
4,6
Obsługa klienta
4,7
Funkcje
4,6
Warte swojej ceny
4,7

Recenzje według wielkości firmy (pracownicy)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Filtruj recenzje według punktacji

5
85%
4
10%
3
3%
2
1%
1
2%
Christina
Christina
Owner w kraju: USA
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Usługi prawne, Pracownicy: 2–10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

The Best Client Management Resource-- goes beyond normal software

5,0 4 lata temu

Komentarze: Before I used HoneyBook, I had tried several other client management platforms. All of them were clunky, and often I'd have to hunt around for things in the interest of the app developer's attention to folders and organization. What a mess! I'm so glad I switched to HoneyBook. They've consistently made product improvements and seem to really care about their customers. It gets easier and more fun to use every day, with just enough features to accomplish what I need without overwhelming me. I highly suggest this to anyone who is managing multiple clients, especially if you have client projects that tend to go dormant for awhile then pick back up.

Zalety:

I love how easy it is to use, and how amenable the HB team is to updating the software if you have a feature request or complaint. It provides very visual, easy user prompts that allow me to easily accomplish what I need in a fraction of the time of other software apps I've tried.

Wady:

It's annoying that I can't delete the default emails that came with my account to replace them with my own workflow, so myself or a team member doesn't get confused with their suggested emails vs. the ones I actually want to use.

Odpowiedź sprzedawcy: HoneyBook

4 lata temu

Christina, thank you for you being a HoneyBook member! We are so happy to hear that HB allows you to manage your clients in a fraction of time of other systems! Our Product Team works hard to consistently meet and exceed our members expectations. Thank you for the feedback on the default email templates. I will share with our team. Incase you didn't know, you can edit the default templates text and format to meet your needs.

Matthew
Matthew
Portrait Artist w kraju: USA
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Fotografia, Samozatrudnienie
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 1–5 miesięcy
Źródło recenzenta

Best I've Used So Far

5,0 2 lata temu

Komentarze: Overall it has been a Godsend. I am feeling much better about how I manage my business with Honeybook.

Zalety:

I love using Honeybook! I've tried a couple other CRM softwares, and this one is by far the easiest to deploy and keep me on track. It is logical and feels easy to use, which has kept me using it rather than reverting to inefficient paper tracking. The customer service has been great: always quick and friendly to answer questions and help me through something I didn't understand. I would highly recommend Honeybook to anyone.

Wady:

The calendar sync is sometimes glitchy, but that could also be user error. One thing that would make it better would be an easy way to override when I am considered "busy" on my Google Calendar that syncs in. I'd also love to have SMS communication with my clients, but rumor has it they are working on this.

Jaime
Jaime
Owner w kraju: USA
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Księgowość, Pracownicy: 2–10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta
Źródło: GetApp

If you would like to be charged for a questionable product use HoneyBook

1,0 w zeszłym miesiącu Nowy

Zalety:

If I could think of a pro I would add it. If you are looking to be overcharged and never refunded use this software.

Wady:

No customer service. When they charge incorrectly you cannot reach them to get it corrected. Product was not impressive to start to have to deal with this billing issue.

Odpowiedź sprzedawcy: HoneyBook

2 dni temu

Hey there! We're so sorry to hear about your frustrating experience so far with HoneyBook. Our customer support team is actually available to all members via email and via live chat from directly inside of your account. They are also online and available to you 7 days a week to assist with any questions or issues. HoneyBook also offers three tiers of membership so that you can find what works best for you and your budget. You can also select between monthly membership options and annual. You can change or cancel your membership at any time from inside your account and we offer a 60 day money back guarantee so if you need to cancel within those first 60 days, we can refund you in total. If you ever experience a billing issue again, please know that our support team is always willing and able to assist you with this, along with any other issues or questions that might come up

Matthew
Operations Manager w kraju: USA
Obsługa imprez, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

Streamline your Booking Experience

4,0 4 miesiące temu

Komentarze: The software has made our small business more efficient and allows us to focus on the clients, as we run a client based business, it is important that we can take the time we used to spend invoicing, requesting contracts, and following up on payments to interact with our clients more.

Zalety:

Honeybook streamlines your process into an easy to use system, once the initial set up, from questionnaires to Invoices and Contracts you have all the tools you need to manage your projects. The desktop and mobile app add flexibility to what you can do with your business at home, in the office, or on the go.

Wady:

The setup process is a bit tricky and unless you have familiarized yourself with template creation, pay someone to build your templates, or find a premade on to edit to work for your needs it is a bit overwhelming if you have no experience at all with creating online templates or websites.

Michelle Simmons
Michelle Simmons
photographer w kraju: USA
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Fotografia, Samozatrudnienie
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

The BEST investment for my business

5,0 3 lata temu

Komentarze: Love love LOVE HoneyBook! I've been using it for several years now, and can't imagine using anything else instead. And their customer service is QUICK and helpful for the few times I haven't been able to figure out how to do something.

Zalety:

It keeps my business organized and on track! From digital contracts and invoicing, custom brochures and questionnaires, to email tracking and a simple way to see what step I'm at with each project, HoneyBook keeps me on track.

Wady:

The worst part about it is getting started, but even THAT is pretty simple with their "concierge service" where you can send them your current forms and they'll digitize them for you!