Czym jest Zendesk?

Zendesk is the only complete customer service solution, that is both easy to use and scales with your business. On average, companies using Zendesk increase customer satisfaction by 25% and agent productivity by 30% - at any scale. All your customer interactions live in a single, dynamic interface with features like web widgets, pre-defined ticket responses, and a full customer history. Get up and running quickly, and expect to see results even faster.

Kto korzysta z produktu: Zendesk?

Over 160,000 companies rely on Zendesk's customer service solution to build the best customer experience. Our software is powerful and flexible, and scales to meet the needs of any business.

Gdzie można używać produktu: Zendesk?

Chmura, SaaS, internetowy, Android (mobilny), iPhone (mobilny), iPad (mobilny)

Informacje o sprzedawcy

  • Zendesk
  • W miejscowości: San Francisco, USA
  • Założona w 2007
  • Telefoniczna obsługa klienta
  • 24/7 (agent na żywo)
  • Czat

Dostępne kraje

Australia, Austria, Belgia, Brazylia, Chiny i inne: 20

Języki

angielski, arabski, chiński, chiński tradycyjny, czeski i inne: 21

Informacje o sprzedawcy

  • Zendesk
  • W miejscowości: San Francisco, USA
  • Założona w 2007
  • Telefoniczna obsługa klienta
  • 24/7 (agent na żywo)
  • Czat

Dostępne kraje

Australia, Austria, Belgia, Brazylia, Chiny i inne: 20

Języki

angielski, arabski, chiński, chiński tradycyjny, czeski i inne: 21

Filmy i zdjęcia produktu: Zendesk

Oprogramowanie: Zendesk - 1
Oprogramowanie: Zendesk - 2
Oprogramowanie: Zendesk - 3
Oprogramowanie: Zendesk - 4
Zobacz 5 więcej
Film na temat produktu: Zendesk
Oprogramowanie: Zendesk - 1
Oprogramowanie: Zendesk - 2
Oprogramowanie: Zendesk - 3
Oprogramowanie: Zendesk - 4

Porównaj produkt: Zendesk z podobnymi produktami

19,00 USD/miesiąc
Bezpłatna wersja
Bezpłatna wersja próbna
18,00 USD/miesiąc
Bezpłatna wersja
Bezpłatna wersja próbna
14,00 USD/miesiąc
Bezpłatna wersja
Bezpłatna wersja próbna
16,00 USD/miesiąc
Bezpłatna wersja
Bezpłatna wersja próbna

Funkcje produktu: Zendesk

  • Akcje wyzwalane wydarzeniami
  • Alerty dotyczące kont
  • Analiza nastrojów
  • Analiza tekstu
  • Analiza trendów
  • Ankiety i informacje zwrotne
  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Audyt spraw
  • Automatyczna dystrybucja połączeń
  • Automatyczne odpowiedzi
  • Baza danych klientów
  • CMDB
  • Czat na żywo
  • Czat proaktywny
  • Czat z klientem w czasie rzeczywistym
  • Czat/wiadomości
  • Do urządzeń iPad
  • Dostęp mobilny
  • Dyskusje/fora
  • Edycja tekstu
  • Formularz w trybie offline
  • Geotargetowanie
  • Historia klienta
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Integracja telefonii komputerowej
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Katalog usług
  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Konfiguracja głosu
  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Konfigurowalne formularze
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
  • Konfigurowalne raporty
  • Konfigurowalne wzory
  • Makro/szablonowe odpowiedzi
  • Monitorowanie mediów społecznościowych
  • Monitorowanie połączeń
  • Monitorowanie reklamacji
  • Monitorowanie w czasie rzeczywistym
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Otwieranie rachunku
  • Personalizacja
  • Poczta głosowa
  • Portal samoobsługowy
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Przechowywanie dokumentów
  • Przeciągnij i upuść
  • Przekierowywanie połączeń
  • Przelewy/Routing
  • Pulpit
  • Pulpit działań
  • Raportowanie i statystyki
  • Rejestrowanie połączeń
  • Routing
  • Rozwiązanie CRM
  • Segmentacja klientów
  • Skryptowanie połączeń
  • System IVR/Rozpoznawanie głosu
  • Tekst na mowę
  • Transkrypty/historia czatu
  • Ustalanie priorytetów
  • Uwagi/notatki
  • Widżety
  • Wiele skryptów
  • Wielojęzyczny
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Wprowadzanie danych za pomocą klawiszy telefonicznych
  • Wskaźniki wydajności
  • Wynik zdrowotny
  • Wysyłanie wiadomości SMS
  • Wyszukiwanie pełnotekstowe
  • Zaangażowanie klienta
  • Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
  • Zarządzanie Call Center
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Zarządzanie biletami
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Zarządzanie helpdeskiem
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Zarządzanie kampaniami
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie konfiguracją
  • Zarządzanie kontami
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Zarządzanie problemami
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie przychodami
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Zarządzanie szablonami
  • Zarządzanie treścią
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Zarządzanie wiedzą
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie zwolnieniami
  • Zautomatyzowany routing
  • Śledzenie aktywności
  • Śledzenie aktywów
  • Śledzenie interakcji
  • Śledzenie odwiedzających stronę internetową
  • Śledzenie reklamacji klientów
  • Śledzenie spraw
  • Śledzenie/analityka użytkowania

Rozwiązania alternatywne dla produktu: Zendesk

Deliver mission critical service faster with Incident Management
Chat tool for connecting with customers through a mobile app or on your website. Supports chat history and performance analytics.
Tidio to platforma do obsługi klienta, która pozwala na zapewnienie doskonałego wsparcia klienta i generowanie sprzedaży za pomocą czatu na żywo i chatbotów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Tidio
Online ITSM Service Desk z zarządzaniem incydentami, problemami, zmianami, wydaniami i aktywami, a także z potężną automatyzacją zgłoszeń Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshservice
Help Scout is a web-based help desk designed for a great customer experience.
HubSpot CRM has everything you need to organize, track, and build better relationships with leads and customers.
Sprinklr is an enterprise-grade, software platform built to manage customer experiences at scale.
Front to centrum komunikacji z klientami, które umożliwia firmom oferowanie usług dostosowanych do potrzeb na dużą skalę i we wszystkich kanałach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Front
Delightful and powerful business phone for professionals, teams, and companies.
SolarWinds Service Desk provides businesses of all sizes an easy to use and affordable ITSM solution that can easily scale with you.
With 15+ years in the agile space, Jira offers teams the top tools and best practices to provide the right foundation for growth.
Over 100,000 customers in more than 120 countries use HubSpot's award-winning software to attract, engage and delight their customers.
UserVoice collects and organizes feedback from multiple sources to provide a clear, actionable view of user feedback.

Recenzje produktu: Zendesk

Średni wynik

Informacje ogólne
4,4
Łatwość użytkowania
4,3
Obsługa klienta
4,2
Funkcje
4,3
Warte swojej ceny
4,1

Recenzje według wielkości firmy (pracownicy)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Filtruj recenzje według punktacji

5
53%
4
35%
3
9%
2
2%
1
1%
Mehandi I.
Mehandi I.
Sales & Marketing Automation Specialist w kraju: Indie
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Marketing i reklama, Pracownicy: 2-10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: Bezpłatna wersja próbna
Źródło recenzenta

Zendesk review

5 3 tygodnie temu Nowy

Komentarze: Business problem which I have solved with Zendesk are:-
1) Ticketing System creation for customer support and help.
2) Integration with multiple channels to help our customers easily reach us.
Benefits of using Zendesk are so many but the most helpful one is the live chat support with ticket creation capacity.

Zalety:

The most impactful features of Zendesk is that one can create ticket and get customer support from around the web, which makes the support team of any company most powerful in managing a great repo, of the company and build trust in the eyes of the consumers. Initially it was not easy for me to use but after few training it became easy, we have to give time inorder to understand Zendesk. It was a little bit difficult for us to integrate it with our existing business.

Wady:

Zendesk is having almost every features ( as of the current demands and needs) for any ticketing platform. The UI of the platform was not easy for us cope up with at first glance but gradually it became our friend. It was a bit tough for us to integrate Zendesk with our business but we have trained ourselves to get it done inernally.

Devyani S.
Devyani S.
Customer Relationship Associate w kraju: Indie
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Bankowość, Pracownicy: 5 001-10 000
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

Rozważane rozwiązania alternatywne:

Overall good and feature rich customer helpdesk application but not for early startups

4 2 miesiące temu Nowy

Komentarze: Overall zendesk is great helpdesk and provide multiple features that an enterprise need to handle huge customer base and track tickets and complaints on the go. They should think of support system in mobile app too. Also I am not much satisfied with their customer support as they couldn't resolve many of the issues like reviving a lost ticket forms due to mistakenly closed issues.

Zalety:

Their cloud application is really good and provide satisfactory uptime, makes our work more seamless while live chat with clients to solve a specific issue. Automation of ticketing mechanism is the best thing for me and my team, whenever ticket get generated it sends a mail to customer and when its get resolved or closed it again send automated mail to inform customer. And also I liked the quick addition of new manager or technician to the system without making much big changes in dashboard.

Wady:

Even I liked the features and automation, I have spent hours to learn the system as their dashboard is not so user friendly. For an early startup cost of this application is too high as there are features that they might not need.

Davide C.
IT developer w kraju: Włochy
Technologia i usługi informacyjne, Pracownicy: 11-50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Zendesk...Good but....

3 2 miesiące temu Nowy

Zalety:

The ability to manage all reports from various customers

Wady:

The management of the hourly balance at the end of the month, management of too much complicity of the SLAs, management of confusing information

Steve A.
Database technician w kraju: USA
Oprogramowanie komputerowe, Pracownicy: 201-500
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Good overall system for customer ticket management

4 3 miesiące temu

Komentarze: Overall it has worked pretty well. On the user end, it's been marginally better than Front, but the reporting and integration functions have been better. It's way better than using a regular email program like Outlook.

Zalety:

What I like most about the software is the easy to set up automations. Overall it's easy to use for ticket management and response.

Wady:

What I like least is the lack of auto refreshing. Sometimes views would auto refresh but sometimes not, and it would usually take a while if they did. Also, the tag and macro systems are a bit clunky to use.

Joel S.
Joel S.
Head of CS w kraju: USA
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Oprogramowanie komputerowe, Pracownicy: 51-200
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Implemented Zendesk in two organizations

4 4 dni temu Nowy

Komentarze: Overall it was a good experience, they are a big company so the service can be a little bit flaky. My AM was not even aware of me.

Zalety:

Very easy to setup, native integration to gsuite. Nice free template used for the knowldgebase

Wady:

No nested tags or sburules unlike Freshdesk that have this capability but are less stable.