Od 17 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania
Zendesk Suite
Czym jest Zendesk Suite?
Wzmocnij swoje wsparcie klienta dzięki Zendesk, kompleksowemu oprogramowaniu, które zapewnia wyjątkowe doświadczenie klienta. Dzięki intuicyjnym narzędziom samoobsługowym i możliwościom czatu SI, które usprawniają wsparcie, 60% klientów obserwuje wzrost CSAT (zadowolenie klienta), a 85% zyskuje lepszą widoczność swoich wewnętrznych operacji po wdrożeniu Zendesk. Zapewnij samoobsługę i wsparcie wielokanałowe, aby ułatwić klientom szybkie i czasowe uzyskanie potrzebnych odpowiedzi.
Kto korzysta z produktu: Zendesk Suite?
Ponad 160 000 firm polega na rozwiązaniu Zendesk w zakresie obsługi, aby budować optymalne doświadczenia klientów. Oprogramowanie jest wydajne i elastyczne, a jego skalowanie pozwala zaspokoić potrzeby każdej firmy.
Nie jesteś pewien, czy Zendesk Suite to dobre rozwiązanie?
Porównaj z popularnymi rozwiązaniami alternatywnymi
Zendesk Suite
Zendesk Suite – Recenzje od zweryfikowanych użytkowników
Complete ticketing tool
Komentarze: Fine , reliable and organized ticketing tool with sla management and to keep track of status and accurate timeline of all the support tickets. Easy to configure and automate responses on the tickets.
Zalety:
Highly performant ticket tool with complete options. Easy login through SSO and reliable tool. Can easily configure profile , signature and automated replies in tickets.
Wady:
On mobile and personal hotspot internet it works little slow.
A good easy to use platform
Zalety:
It's clear and simple to use interface and it's a clearly developed product with a good set of core features, which actually work unlike other platforms.
Wady:
The extra cost for additional features, would prefer a more feature reach lower tiered pricing level
Zendesk- Pros & Cons
Komentarze: Overall a good tool to organize several incoming/outgoing communications in one hub
Zalety:
Easy to navigate, tickets translate information clearly & can handle many users
Wady:
Refresh rate can be slow, reloads often & can allow more than one user to work on the same ticket causing issues
All in one package for customer support and external documentation
Zalety:
Zendesk offers a easy-to-use and complete feature set for customer support and external documentation. All of which is maintainable by non-technical people.
Wady:
The set-up and fine-tuning to your specific process might require some time to figure. While their rule engine is super flexible, it requires some getting used to.
Rozważane rozwiązania alternatywne:
The support tool with extra everything
Komentarze:
We have tried several support tools for best possible support to our customer.
Zendesk Suite have everything bundled so you don't need to use diffrent tools
Zalety:
It's easy to use and have everything you need for your Customer Service
Wady:
Nothing really bad about it, maybe the UI could be better sometimes.