Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Zendesk Suite

Zendesk Suite

Czym jest Zendesk Suite?

Wzmocnij swoje wsparcie klienta dzięki Zendesk, kompleksowemu oprogramowaniu, które zapewnia wyjątkowe doświadczenie klienta. Dzięki intuicyjnym narzędziom samoobsługowym i możliwościom czatu SI, które usprawniają wsparcie, 60% klientów obserwuje wzrost CSAT (zadowolenie klienta), a 85% zyskuje lepszą widoczność swoich wewnętrznych operacji po wdrożeniu Zendesk. Zapewnij samoobsługę i wsparcie wielokanałowe, aby ułatwić klientom szybkie i czasowe uzyskanie potrzebnych odpowiedzi.

Kto korzysta z produktu: Zendesk Suite?

Ponad 160 000 firm polega na rozwiązaniu Zendesk w zakresie obsługi, aby budować optymalne doświadczenia klientów. Oprogramowanie jest wydajne i elastyczne, a jego skalowanie pozwala zaspokoić potrzeby każdej firmy.

Oprogramowanie: Zendesk Suite - 1
Oprogramowanie: Zendesk Suite - 2
Oprogramowanie: Zendesk Suite - 3
Oprogramowanie: Zendesk Suite - 4

Nie jesteś pewien, czy Zendesk Suite to dobre rozwiązanie? Porównaj z popularnymi rozwiązaniami alternatywnymi

Zendesk Suite

Zendesk Suite

4,4 (3 892)
55,00 USD
miesiąc
Wersja bezpłatna
Bezpłatna wersja próbna
183
245
4,3 (3 892)
4,2 (3 892)
4,3 (3 892)
czy
Cena początkowa
Opcje cenowe
Funkcje
Integracje
Łatwość użytkowania
Warte swojej ceny
Obsługa klienta
Z największą liczbą ocen
9,00 USD
miesiąc
Wersja bezpłatna
Bezpłatna wersja próbna
465
34
4,5 (4 791)
4,3 (4 791)
4,5 (4 791)
Zielone paski oceny pokazują zwycięski produkt w oparciu na średną ocenę i liczbę recenzji.

Inne najlepsze rozwiązania alternatywne dla produktu Zendesk Suite

monday.com
Najlepiej oceniane funkcje
Bezpieczeństwo danych
Pulpit
Zarządzanie pracownikami
LiveAgent
Najlepiej oceniane funkcje
Czat proaktywny
Rejestrowanie połączeń
Rejestrowanie połączeń
Tidio
Najlepiej oceniane funkcje
Czat na żywo
Czat z klientem w czasie rzeczywistym
Raportowanie/analityka
JIRA Service Management
Najlepiej oceniane funkcje
Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
Zarządzanie biletami
Zarządzanie zadaniami
ClickUp
Najlepiej oceniane funkcje
Planowanie projektu/ustalanie harmonogramów
Zarządzanie zadaniami
Śledzenie czasu pracy pracowników
HelpDesk
Najlepiej oceniane funkcje
Ostrzeżenia/eskalacja
Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
Zarządzanie biletami
Zoho Desk
Najlepiej oceniane funkcje
Konfigurowalne kształtowanie marki
Rozwiązanie CRM
Zarządzanie biletami
Front
Najlepiej oceniane funkcje
Dostęp mobilny
Udostępnianie plików
Zarządzanie skrzynką odbiorczą
Salesforce Service Cloud
Najlepiej oceniane funkcje
Baza danych kontaktowych
Historia klienta
Zarządzanie kolejkowaniem

Zendesk Suite – Recenzje od zweryfikowanych użytkowników

Średni wynik

Informacje ogólne
4,4
Łatwość użytkowania
4,3
Obsługa klienta
4,3
Funkcje
4,4
Warte swojej ceny
4,2

Recenzje według wielkości firmy (pracownicy)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Filtruj recenzje według punktacji

5
56%
4
34%
3
8%
2
2%
1
1%
Abegail
Abegail
Risk Analyst w kraju: Filipiny
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Usługi konsumenckie, Pracownicy: 10 000+
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Useful Zendesk

5,0 2 miesiące temu Nowy

Komentarze: I can say that Zendesk is very mucb helpful.

Zalety:

You can easily reply to the customer concern.

Wady:

Nothing much because there is a lot of ticket you can merge with.

John Epok
John Epok
Regional Platforms Lead w kraju: Filipiny
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Telekomunikacja, Pracownicy: 501–1 000
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Rozważane rozwiązania alternatywne:

Deliver outstanding Customer Experience through Zendesk

4,0 4 tygodnie temu Nowy

Komentarze: Overall still better that the rest out there, they just need to improve further their product roadmap and pricing.

Zalety:

- highly-integratable with most customer channels - integratable with external chatbots and internal CRMs through API - seamless ticket life cycle

Wady:

- real-time dashboard is non-configurable - standard bot requires manual learning - pricing: add-ons cost a lot i.e. Advanced Ai, Zendesk Talk

Jason
CTO w kraju: USA
Sprzedaż detaliczna, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

Rozważane rozwiązania alternatywne:

Worst Support in Industry

3,0 2 tygodnie temu Nowy

Komentarze: The service before the sale was exceptional. However, we found out too late that the service we purchased is not the service we were shown. There is no way to get support for the product. Everything costs extra.

Zalety:

There is not much that has worked perfectly. The live chat has cut down on our overall customer support time, however the setup was more difficult and the maintenance is more difficult than other solutions. Most of the features that we like either don't operate on all versions of Zendesk or they only work about half of the time.

Wady:

The mobile app is almost unusable. But nothing is as bad as their support after the sale. You will get the excellent communication before the sale and you will be shown every feature Zendesk offers, but after the sale you will find out that there is no way to contact a human for support and all of the features that they showed you are not included and cost ridiculous amounts more. For instance, for us to add AI chat, business hour management and reporting to our account (all of which were included in our demo as part of the plan we were buying) it would more than double our subscription cost on a yearly basis.

Misty
IT Manager w kraju: USA
Technologia i usługi informacyjne, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

Zendesk is a good tool to have in your tool kit.

4,0 4 miesiące temu

Komentarze: My overall experience with Zendesk Suite has been positive. The platform offers a comprehensive solution for customer support, seamlessly integrating various tools to streamline processes and enhance the overall efficiency of our support operations. The intuitive interface, robust ticket management, and knowledge base features contribute significantly to providing a better customer support experience.

Zalety:

The standout feature of Zendesk Suite is its seamless integration of various customer support tools, providing a unified platform for ticket management, knowledge base, and communication channels. This integration enhances efficiency, reduces response times, and contributes to an overall improved customer support experience.

Wady:

One drawback is that the pricing structure of Zendesk Suite can be relatively higher compared to some competitors, which might be a consideration for budget-conscious organizations.

Shalonda
Purchasing Manager w kraju: USA
Szpitale i opieka zdrowotna, Pracownicy: 51–200
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Suite Life of Zendesk

5,0 2 tygodnie temu Nowy

Zalety:

It literally keeps track of everything. And we have the ability to add in more parameters. As well as take away parameters if no longer needed.

Wady:

Being unable to CC appropriate parties inside Zendesk.