Czym jest Zendesk?

Zendesk is the only complete customer service solution, that is both easy to use and scales with your business. On average, companies using Zendesk increase customer satisfaction by 25% and agent productivity by 30% - at any scale. All your customer interactions live in a single, dynamic interface with features like web widgets, pre-defined ticket responses, and a full customer history. Get up and running quickly, and expect to see results even faster.

Kto korzysta z produktu: Zendesk?

Over 160,000 companies rely on Zendesk's customer service solution to build the best customer experience. Our software is powerful and flexible, and scales to meet the needs of any business.

Gdzie można używać produktu: Zendesk?

Na chmurze
Lokalnie

Informacje o sprzedawcy

  • Zendesk
  • W miejscowości: San Francisco, USA
  • Założona w 2007

Wsparcie dla Zendesk

  • Telefoniczna obsługa klienta
  • 24/7 (agent na żywo)
  • Czat

Dostępne kraje

Australia, Austria, Belgia, Brazylia, Chiny i inne: 20

Języki

angielski, arabski, chiński, chiński tradycyjny, czeski i inne: 21

Informacje o sprzedawcy

  • Zendesk
  • W miejscowości: San Francisco, USA
  • Założona w 2007

Wsparcie dla Zendesk

  • Telefoniczna obsługa klienta
  • 24/7 (agent na żywo)
  • Czat

Dostępne kraje

Australia, Austria, Belgia, Brazylia, Chiny i inne: 20

Języki

angielski, arabski, chiński, chiński tradycyjny, czeski i inne: 21

Filmy i zdjęcia produktu: Zendesk

Oprogramowanie: Zendesk - 1
Oprogramowanie: Zendesk - 2
Oprogramowanie: Zendesk - 3
Oprogramowanie: Zendesk - 4
Zobacz 5 więcej
Film na temat produktu: Zendesk
Oprogramowanie: Zendesk - 1
Oprogramowanie: Zendesk - 2
Oprogramowanie: Zendesk - 3
Oprogramowanie: Zendesk - 4

Porównaj produkt: Zendesk z podobnymi produktami

19,00 USD/miesiąc
Bezpłatna wersja
Bezpłatna wersja próbna
0,00 USD
Bezpłatna wersja
Bezpłatna wersja próbna
14,00 USD/miesiąc
Bezpłatna wersja
Bezpłatna wersja próbna
67,00 USD/miesiąc
Bezpłatna wersja
Bezpłatna wersja próbna

Funkcje produktu: Zendesk

  • Akcje wyzwalane wydarzeniami
  • Alerty dotyczące kont
  • Analiza tekstu
  • Analiza trendów
  • Ankiety i informacje zwrotne
  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Audyt spraw
  • Automatyczne odpowiedzi
  • Baza danych klientów
  • CMDB
  • Czat na żywo
  • Czat proaktywny
  • Czat z klientem w czasie rzeczywistym
  • Czat/wiadomości
  • Dla branży ubezpieczeniowej
  • Dostęp mobilny
  • Dyskusje/fora
  • Edycja tekstu
  • For iPad Devices
  • Formularz w trybie offline
  • Geotargetowanie
  • Historia klienta
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Integracja telefonii komputerowej
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Katalog usług
  • Katalogowanie/kategoryzacja
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Konfiguracja głosu
  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Konfigurowalne formularze
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
  • Konfigurowalne raporty
  • Konfigurowalne wzory
  • Makro/szablonowe odpowiedzi
  • Monitorowanie mediów społecznościowych
  • Monitorowanie połączeń
  • Monitorowanie reklamacji
  • Monitorowanie w czasie rzeczywistym
  • Nagrywanie na żądanie
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Otwieranie rachunku
  • Personalizacja
  • Poczta głosowa
  • Portal samoobsługowy
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Połączenie VoIP
  • Przechowywanie dokumentów
  • Przeciągnij i upuść
  • Przekierowywanie połączeń
  • Przelewy/Routing
  • Pulpit
  • Pulpit działań
  • Raportowanie i statystyki
  • Raportowanie/analityka
  • Rejestrowanie połączeń
  • Routing
  • Rozwiązanie CRM
  • Segmentacja klientów
  • Skryptowanie połączeń
  • System IVR/Rozpoznawanie głosu
  • Tekst na mowę
  • Transkrypty/historia czatu
  • Ustalanie priorytetów
  • Uwagi/notatki
  • Wdrażanie przez internet
  • Widżety
  • Wiele skryptów
  • Wielojęzyczny
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Wprowadzanie danych za pomocą klawiszy telefonicznych
  • Wskaźniki wydajności
  • Wsparcie klienta
  • Wynik zdrowotny
  • Wysyłanie wiadomości SMS
  • Wyszukiwanie pełnotekstowe
  • Zaangażowanie klienta
  • Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
  • Zarządzanie Call Center
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Zarządzanie biletami
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Zarządzanie grupami
  • Zarządzanie helpdeskiem
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Zarządzanie kampaniami
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie konfiguracją
  • Zarządzanie kontaktami
  • Zarządzanie kontami
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Zarządzanie problemami
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie przychodami
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Zarządzanie szablonami
  • Zarządzanie treścią
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Zarządzanie wiedzą
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie zwolnieniami
  • Zautomatyzowany routing
  • Śledzenie aktywności
  • Śledzenie aktywów
  • Śledzenie interakcji
  • Śledzenie odwiedzających stronę internetową
  • Śledzenie reklamacji klientów
  • Śledzenie spraw
  • Śledzenie/analityka użytkowania

Rozwiązania alternatywne dla produktu: Zendesk

HubSpot CRM has everything you need to organize, track, and build better relationships with leads and customers.
Gorgias to kompleksowe rozwiązanie do obsługi klienta, wsparcia klienta i czatu na żywo dla sklepów Shopify, Magento i BigCommerce. Dowiedz się więcej na temat produktu: Gorgias
Over 100,000 customers in more than 120 countries use HubSpot's award-winning software to attract, engage and delight their customers.
Tidio to platforma do obsługi klienta, która pozwala na zapewnienie doskonałego wsparcia klienta i generowanie sprzedaży za pomocą czatu na żywo i chatbotów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Tidio
ClickUp to przyszłość pracy – jedna aplikacja, która zastąpi je wszystkie. ClickUp to aplikacja zwiększająca produktywność o najszybciej rosnącej popularności w 2020 roku.
Front to centrum komunikacji z klientami, które umożliwia firmom oferowanie usług dostosowanych do potrzeb na dużą skalę i we wszystkich kanałach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Front
HelpDesk to system zgłoszeń w trybie online zaprojektowany w celu uproszczenia pracy zespołów. Zapewnianie doskonałego wsparcia klienta. Bez wysiłku. Dowiedz się więcej na temat produktu: HelpDesk
Deliver mission critical service faster with Incident Management
Chat tool for connecting with customers through a mobile app or on your website. Supports chat history and performance analytics.
Online ITSM Service Desk z zarządzaniem incydentami, problemami, zmianami, wydaniami i aktywami, a także z potężną automatyzacją zgłoszeń
ServiceNow automates daily support tasks and help you to track, measure, and process any unit of work. It's easy to use and scalable.
ConnectWise Control provides the ability to view and control devices from anywhere there is an Internet connection.
Wysokiej klasy rozwiązanie zaprojektowane z myślą o efektywnej współpracy, komunikacji, portalach społecznościowych oraz zarządzaniu przepływami pracy i wiedzą. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24

Zendesk – Recenzje od zweryfikowanych użytkowników

Średni wynik

Informacje ogólne
4,4
Łatwość użytkowania
4,3
Obsługa klienta
4,2
Funkcje
4,3
Warte swojej ceny
4,1

Recenzje według wielkości firmy (pracownicy)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Filtruj recenzje według punktacji

5
54%
4
34%
3
9%
2
2%
1
1%
Gustavo
Gustavo
Infrastructure and Network Administrator w kraju: Ekwador
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Szkolnictwo wyższe, Pracownicy: 201-500
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Best almost zero configuration ticketing system

5,0 2 miesiące temu Nowy

Komentarze: Excelent product, I think it stands out from the competition, it’s the preferred tool for managing tickets

Zalety:

Almost none configuration needed. API is a great way to develop additional functionality without paying for additional features

Wady:

Reporting is very expensive, also each additional agent

Narendra Kumar
Assistant Manager - SEO w kraju: Indie
Technologia i usługi informacyjne, Pracownicy: 51-200
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Rozważane rozwiązania alternatywne:

Best Email Support Platform, If you are dealing with more Customers.

5,0 w zeszłym miesiącu Nowy

Komentarze: Having a track of support tickets we are getting and how many of them are solved, how much average time they are taken to get solved, and who had solved them. etc. these metrics are something that we can't get access in traditional email platforms. Zendesk is the platform that helped us in setting up all these things with ease and solved the biggest headache of ours.

Zalety:

The way it delivers the emails to the right customer support agent based on the query. We used to deal with a lot of customers and it is not possible for us to go with the G-mail to solve the customer queries and especially when there are a lot of queries with different categories. we have chosen Zendesk to segregate emails automatically and based on the query and also to which certain emails should fall. We have used the autoreply function for some of the emails where there is a standard reply. It is a pretty good dashboard to track the support tickets as well as team performance.

Wady:

Not sure, as I didn't find any flaws in my usage time.

Danielle
Senior Support & Product Specialist w kraju: USA
Oprogramowanie komputerowe, Pracownicy: 51-200
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

Cost More While Providing Less Than Competitors

3,0 3 tygodnie temu Nowy

Komentarze: For a company that specializes in customer service, they are a joke. It takes several days to get a response from someone, you will never get support from someone in your time zone so when they do respond, it will be during overnight hours. They also will not have a phone number or post their working hours in their signatures. They don't even use their own product correctly-- I have received emails showing one name in the "From" line and a totally different name in the signature. Their automations will also send at inappropriate times-- I responded to an agent's request for more details, the agent responded and stated that they are working on the issue. Soon after, I received an automation stating they haven't heard from me and are closing the ticket. They will also try to charge you to get your data exported. Don't fall for it! There are free programs that will do this for you quickly and easily, including all of your Knowledgebase articles and the images associated with them. When importing to another system, you will need to reinsert the images within the articles because they are no longer hosted on Zendesk but the free export programs offered by competitors will name the files in a way that makes it clear and easy to identify which image goes where.

Zalety:

I had a good laugh when they advised me to use Google search instead of their own search tool.

Wady:

The features are limited and sales will mislead you to believe that they help you get started. They neglect to mention that there are additional costs for certain features that they tell you are "included with your subscription", and the training options are insane. They charge $350 for a 10 minute video that didn't even answer one of my questions. Fortunately this cost was waived for me after going through 2 account executives, a sales manager, and 2 support/training specialists (calling themselves developers) over the course of 9 months while trying to get a simple answer about how to use and report on Tags.

Brandon R
Brandon R
Software Engineer w kraju: USA
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Komunikacja bezprzewodowa, Pracownicy: 501-1 000
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Rozważane rozwiązania alternatywne:

Query history management and aggregation by tags (content) can be done easily

4,0 2 miesiące temu

Komentarze: Customer queries used to be managed in Excel. Still, it was time-consuming to track history and the status of responses could not be managed, resulting in cases where there were omissions in responses. However, with the introduction of Zendesk, it is possible to aggregate by tags and monitor trends easily. Since it is possible to manage match/no match status, there are no match omissions.

Zalety:

Excellent for query management. When managed as a ticket, there are no omissions and it is difficult to deal with duplicates. difficult to deal with duplicates. If you create a view correctly, you can easily understand the scope of correspondence for each department, and the reporting function is also important, so it is easy to look back.

Wady:

There is a high degree of freedom in customization and several settings, but it is difficult to understand visually and takes time to learn. There is also a query response function, but where is the content of the response saved, where is the draft, etc. are difficult to understand.

Daniel
Sr Fuel Handler w kraju: USA
Media, Pracownicy: 10 000+
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

customer support ticket chat review

5,0 w zeszłym miesiącu Nowy

Komentarze: customer support replies quick so that helps but sometimes the lack of knowledge and training can be a little frustrating.

Zalety:

the immediate response from a live chat. the support tickets seem to get replies to very quickly no matter what time of the day. the solutions aren’t always what we desire but the response is quick.

Wady:

wish they offered better solutions to problems that arise. not sure if they are trained for our line of work or if it’s just a script they follow.