Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Zendesk Suite

Zendesk Suite

Czym jest Zendesk Suite?

Zendesk Suite to rozwiązanie do obsługi klienta, które jest łatwe w użyciu i skaluje się wraz z firmą. Średnio firmy korzystające z Zendesk zwiększają zadowolenie klientów o 25%, a wydajność agentów o 30% — w dowolnej skali. Interakcje z klientami działają w jednym interfejsie z funkcjami takimi jak widżety internetowe, wstępnie zdefiniowane odpowiedzi na zgłoszenia i inne. Przygotuj się i uruchom szybko. Pakiet Zendesk Suite obejmuje systemy zgłoszeniowe, Centrum pomocy, Forum społeczności, Wiadomości, Mów, Eksploruj i Rozmowy Sunshine.

Kto korzysta z produktu: Zendesk Suite?

Ponad 160 000 firm polega na rozwiązaniu Zendesk w zakresie obsługi, aby budować optymalne doświadczenia klientów. Oprogramowanie jest wydajne i elastyczne, a jego skalowanie pozwala zaspokoić potrzeby każdej firmy.

Oprogramowanie: Zendesk Suite - 1
Oprogramowanie: Zendesk Suite - 2
Oprogramowanie: Zendesk Suite - 3
Oprogramowanie: Zendesk Suite - 4

Nie jesteś pewien, czy Zendesk Suite to dobre rozwiązanie? Porównaj z popularnymi rozwiązaniami alternatywnymi

Zendesk Suite

Zendesk Suite

4,4 (3 719)
Niedostępny w Twoim kraju
55,00 USD
miesiąc
Wersja bezpłatna
Bezpłatna wersja próbna
183
245
4,3 (3 719)
4,2 (3 719)
4,3 (3 719)
czy
Cena początkowa
Opcje cenowe
Funkcje
Integracje
Łatwość użytkowania
Warte swojej ceny
Obsługa klienta
9,00 USD
miesiąc
Wersja bezpłatna
Bezpłatna wersja próbna
184
138
4,6 (1 535)
4,7 (1 535)
4,7 (1 535)

Inne najlepsze rozwiązania alternatywne dla produktu Zendesk Suite

LiveAgent
Najlepiej oceniane funkcje
Czat proaktywny
Rejestrowanie połączeń
Rejestrowanie połączeń
Salesforce Service Cloud
Najlepiej oceniane funkcje
Baza danych kontaktowych
Raportowanie/analityka
Zarządzanie kolejkowaniem
Zoho Desk
Najlepiej oceniane funkcje
Konfigurowalne kształtowanie marki
Rozwiązanie CRM
Zarządzanie biletami
HelpDesk
Najlepiej oceniane funkcje
Ostrzeżenia/eskalacja
Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
Zarządzanie biletami
Freshservice
Najlepiej oceniane funkcje
Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
Zarządzanie biletami
Zarządzanie incydentami
JIRA Service Management
Najlepiej oceniane funkcje
Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
Zarządzanie biletami
Zarządzanie zadaniami
LiveChat
Najlepiej oceniane funkcje
Czat z klientem w czasie rzeczywistym
Dostęp mobilny
Transkrypty/historia czatu
Front
Najlepiej oceniane funkcje
Makro/szablonowe odpowiedzi
Zarządzanie pocztą e-mail
Zarządzanie skrzynką odbiorczą
ClickUp
Najlepiej oceniane funkcje
Planowanie projektu/ustalanie harmonogramów
Zarządzanie projektami
Zarządzanie zadaniami

Zendesk Suite – Recenzje od zweryfikowanych użytkowników

Średni wynik

Informacje ogólne
4,4
Łatwość użytkowania
4,3
Obsługa klienta
4,3
Funkcje
4,4
Warte swojej ceny
4,2

Recenzje według wielkości firmy (pracownicy)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Filtruj recenzje według punktacji

5
55%
4
34%
3
8%
2
2%
1
1%
Eusebio
Eusebio
CEO w kraju: Hiszpania
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Internet, Samozatrudnienie
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 1–5 miesięcy
Źródło recenzenta

Good, beautiful and expensive

5,0 2 miesiące temu Nowy

Komentarze: An environment full of options to create a first class ticketing, chat and incident management system. They have a support team that is always attentive and willing to help.

Zalety:

It is undoubtedly one of the best. Full of options and with a company behind it that has experience in the sector. I have used it with clients for web development and it works really well.

Wady:

In my view the price. Maybe there should be a version with the same functionality, but more limited for very small companies like mine. For a large company, it is essential or for a medium-sized company, but for small companies it is expensive.

Pat
Pat
Customer Support Manager w kraju: USA
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Muzyka, Pracownicy: 51–200
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Efficient and practical: Great but a bit pricey

4,0 4 tygodnie temu Nowy

Komentarze: Overall, Zendesk is an easy-to-use, reliable CRM platform that integrates well with most popular order processing platforms, webstores, shipping logistics services, and can handle intricate operations such as Subscription administration, phone calls, live chat support, and more. Also, the reporting features available offer alot of flexibility to create reports that are helpful for your business and goals in Customer Support. I chatted on Zendesk daily and love the way it handles live chat support for Agents.

Zalety:

Zendesk offers lots of features such as integration with other platforms, such as Stripe for payments and subscription administration (SaaS) services to manage customer monthly billing. Also integrates well with Shipping & logistics services to track shipments, repairs and returns. And they are always adding new features and integrations. Offers Keyboard Shortcuts to even further increase efficiency possibilities.

Wady:

Call feature can occasionally be buggy and it is a bit expensive compared to some of the newer CRM platforms, but if you want reliability and have a large to mid scale business offering email and/or live chat support, Zendesk is a great option. They can handle both a huge account with millions of customers and contacts, to a mom & pop operation with hundreds of customers.

Zweryfikowany recenzent
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Oprogramowanie komputerowe, Pracownicy: 1 001–5 000
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 1–5 miesięcy
Źródło recenzenta

Zendesk Sales User

3,0 2 miesiące temu Nowy

Zalety:

Integrated with salesforceEasy to manage

Wady:

AcquisitionCustomisation (lack of)Not too much else

Angel
HMIS Operations Manager w kraju: USA
Zarządzanie organizacjami non-profit, Pracownicy: 51–200
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Zendesk Suite is a FTE!

5,0 3 miesiące temu

Komentarze: Zendesk Suite is good for businesses as it centralizes customer inquiries, enables efficient tracking and resolution, improves response times, enhances collaboration among support teams, and provides valuable analytics for performance evaluation and continuous improvement.

Zalety:

The reporting capabilities in Zendesk Suite are beneficial for businesses as they provide valuable insights into customer support performance, ticket resolution times, agent productivity, customer satisfaction, and trends, enabling data-driven decision-making and continuous improvement of support operations.

Wady:

Zendesk is expensive and hard to get approved to add more team members.

Kendall
Human Resources Generalist w kraju: USA
Gościnność, Pracownicy: 5 001–10 000
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

An excellent customer support software is Zendesk

4,0 2 miesiące temu

Komentarze: Extremely simple to set up and begin using immediately. The agents are really enthusiastic about it and have accepted it quickly. Super user-friendly and packed with options. Excellent for plugging into preexisting infrastructure and developing bespoke APIs.

Zalety:

Zendesk is more refined than its competitors, Help Scout and Vantive. It's more feature-rich, and its user interface is pleasant to look at and use. Its administrative features are unparalleled, and the option to integrate an internal knowledge base benefits both our agents and our clients.

Wady:

I prefer learning in the here-and-now, but they only offer materials for independent study. There is no personalized training, and I have to put in more time studying than I have available. Given the high cost of this software, I would have anticipated some sort of orientation.