Od 18 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Chaport

Chaport

Czym jest Chaport?

Chaport to nowoczesne rozwiązanie do czatu na żywo z chatbotami, automatycznymi zaproszeniami, bazą wiedzy, integracjami z Facebookiem, Viber, Telegramem, wiadomościami offline, funkcjami czatu grupowego i wieloma innymi. Został zaprojektowany jako nowoczesny komunikator, aby komunikacja z klientami była tak łatwa i przyjemna jak rozmowa ze znajomymi. Poza tym zapewnia aplikacje internetowe, stacjonarne i mobilne, dzięki którym możesz rozmawiać z klientami z dowolnego urządzenia i lokalizacji.

Kto korzysta z produktu: Chaport?

Dostawca nie oferuje tej opcji/usługi

Oprogramowanie: Chaport - 1
Oprogramowanie: Chaport - 2
Oprogramowanie: Chaport - 3
Oprogramowanie: Chaport - 4
Oprogramowanie: Chaport - 5

Nie jesteś pewien, czy Chaport to dobre rozwiązanie? Porównaj z popularnymi rozwiązaniami alternatywnymi

Chaport

Chaport

4,9 (63)
29,00 USD
miesiąc
Wersja bezpłatna
Bezpłatna wersja próbna
45
10
4,9 (63)
4,8 (63)
4,9 (63)
czy
Cena początkowa
Opcje cenowe
Funkcje
Integracje
Łatwość użytkowania
Warte swojej ceny
Obsługa klienta
19,00 USD
miesiąc
Wersja bezpłatna
Bezpłatna wersja próbna
190
132
4,6 (1 684)
4,7 (1 684)
4,7 (1 684)
Zielone paski oceny pokazują zwycięski produkt w oparciu na średną ocenę i liczbę recenzji.

Inne najlepsze rozwiązania alternatywne dla produktu Chaport

LiveAgent
Najlepiej oceniane funkcje
Monitorowanie połączeń
Rejestrowanie połączeń
Zarządzanie skrzynką odbiorczą
LiveChat
Najlepiej oceniane funkcje
Czat na żywo
Czat z klientem w czasie rzeczywistym
Dostęp mobilny
Zendesk Suite
Najlepiej oceniane funkcje
Real-Time Notifications
Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
Zarządzanie biletami
JIRA Service Management
Najlepiej oceniane funkcje
Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
Zarządzanie biletami
Zarządzanie zadaniami
Tidio
Najlepiej oceniane funkcje
Bot czatowy
Czat na żywo
Czat z klientem w czasie rzeczywistym
Smartsupp
Najlepiej oceniane funkcje
Czat na żywo
Czat z klientem w czasie rzeczywistym
Dostęp mobilny
REVE Chat
Najlepiej oceniane funkcje
Czat na żywo
Raportowanie/analityka
Transkrypty/historia czatu
Zoho SalesIQ
Najlepiej oceniane funkcje
Czat z klientem w czasie rzeczywistym
Czat/wiadomości
Transkrypty/historia czatu
Freshchat
Najlepiej oceniane funkcje
Czat z klientem w czasie rzeczywistym
Dostęp mobilny
Transkrypty/historia czatu

Chaport – Recenzje od zweryfikowanych użytkowników

Średni wynik

Informacje ogólne
4,9
Łatwość użytkowania
4,9
Obsługa klienta
4,9
Funkcje
4,6
Warte swojej ceny
4,8

Recenzje według wielkości firmy (pracownicy)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Filtruj recenzje według punktacji

5
87%
4
13%
Frank
Frank
Owner w kraju: USA
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Muzyka, Pracownicy: 2–10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

A Marketing and Creative Agency for Music Loves Chaport!

5,0 w zeszłym roku

Komentarze: This website's chat feature is by far the best I have come across in years.

Zalety:

Ease of use and confidence no matter where I the requests will find me.

Wady:

I would like a way to appear online most of the day, I always have device with me and think I would be used more by potential clients.

Nick
Managing Director w kraju: Wlk. Bryt.
Marketing i reklama, Pracownicy: 2–10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

The best out there!

5,0 w zeszłym roku

Komentarze: A game changer for our business. We now offer chat services to all our customers.

Zalety:

Ease of use. flexibility, integrates with all the major platforms!

Wady:

I don't think there is anything to be honest.

Mihailo
Mihailo
Student w kraju: Serbia
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Księgowość, Pracownicy: 51–200
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Chaport Live Chat Review

4,0 6 lat temu

Zalety:

Very usful software, the best thing about this is multilingual chat widget. Also the price is 0$. You can customize your chat and that is also intresting.

Wady:

Installation instructions and requirements are a little bit confusing, but you only need some extra time, and you can use a really intresting software

Sergey
Sergey
Co-Founder w kraju: Rosja
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Projektowanie, Pracownicy: 2–10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 1–5 miesięcy
Źródło recenzenta

Сovers all needs at the best price

5,0 4 lata temu

Zalety:

I liked the most the simplicity and the simultaneous power of this product. Chaport has all features that we wanted to have in our early-stage startup, we don't want the live-chat tool to be too complex. An equally important point is the price. in comparison with competitors, it is the best price on the market

Wady:

There were some minor issues like rendering in a custom element, we contacted Chaports's support, and they promised to implement this in the next releases.

Alyssa
Alyssa
Marketing Specialist w kraju: USA
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Budownictwo, Pracownicy: 501–1 000
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 1–5 miesięcy
Źródło recenzenta

Great Web Chat Functions

5,0 5 lat temu

Komentarze: We are able to talk to customers right away, solving problems and sending leads to our team faster than if they had to find our site's contact form.

Zalety:

I love that I can schedule my team's hours. I love that we can save responses and that it has brought us more leads than normal.

Wady:

I would like it if any data, like phone, email, name and notes were saved to the email when you email a chat transcript to yourself. Downloading a chat just gives me a text file, and it's useless.