Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Czym jest NinjaOne?

NinjaOne (dawniej NinjaRMM) to wysokiej klasy ujednolicone rozwiązanie w zakresie operacji IT, które upraszcza sposób pracy zespołów IT. Dzięki NinjaOne zespoły IT mogą zarządzać wszystkimi punktami końcowymi i wspierać użytkowników końcowych w ramach jednej szybkiej, nowoczesnej i intuicyjnej platformy, co poprawia wydajność techników i zadowolenie użytkowników. Platforma NinjaOne zapewnia zespołom IT proaktywne monitorowanie i zarządzanie poprawkami. NinjaOne obsługuje ponad 10.000 klientów na całym świecie i stale zajmuje wysokie miejsce w dziedzinie wsparcia klienta.

Kto korzysta z produktu: NinjaOne?

Dla specjalistów IT, którzy potrzebują natychmiastowej reakcji na problemy użytkowników i zabezpieczenia środowisk IT.

Gdzie można używać produktu: NinjaOne?

Na chmurze
Lokalnie

Informacje o sprzedawcy

  • NinjaOne
  • W miejscowości: San Francisco, USA
  • Założona w 2013

Wsparcie dla NinjaOne

  • Telefoniczna obsługa klienta
  • 24/7 (agent na żywo)
  • Czat

Dostępne kraje

Arabia Saudyjska, Australia, Austria, Belgia, Dania i inne: 24

Języki

angielski, duński, francuski, hiszpański, niderlandzki i inne: 7

Cena produktu: NinjaOne

Cena początkowa:

Dostawca nie oferuje tej opcji/usługi
  • Tak, ma darmową wersję próbną
  • Tak, ma darmową wersję

NinjaOne ma wersję bezpłatną i oferuje bezpłatną wersję próbną.

Plany cenowe skorzystaj z bezpłatnej wersji próbnej

Informacje o sprzedawcy

  • NinjaOne
  • W miejscowości: San Francisco, USA
  • Założona w 2013

Wsparcie dla NinjaOne

  • Telefoniczna obsługa klienta
  • 24/7 (agent na żywo)
  • Czat

Dostępne kraje

Arabia Saudyjska, Australia, Austria, Belgia, Dania i inne: 24

Języki

angielski, duński, francuski, hiszpański, niderlandzki i inne: 7

Filmy i zdjęcia produktu: NinjaOne

Oprogramowanie: NinjaOne - 1
Oprogramowanie: NinjaOne - 2
Oprogramowanie: NinjaOne - 3
Oprogramowanie: NinjaOne - 4
Oprogramowanie: NinjaOne - 5
Zobacz 6 więcej
Film na temat produktu: NinjaOne
Oprogramowanie: NinjaOne - 1
Oprogramowanie: NinjaOne - 2
Oprogramowanie: NinjaOne - 3
Oprogramowanie: NinjaOne - 4
Oprogramowanie: NinjaOne - 5

Funkcje produktu: NinjaOne

  • Aktualizacje w czasie rzeczywistym
  • Analityka behawioralna
  • Analiza sieci
  • Antywirus
  • Audyt spraw
  • Automatyczne skanowanie
  • Automatyczne tworzenie kopii zapasowej
  • Automatyczne wdrażanie poprawek
  • Automatyzacja procesów/przepływu pracy
  • Bezpieczeństwo aplikacji
  • Bezpieczeństwo danych
  • Bezpieczeństwo sieci
  • Bezpieczne przechowywanie danych
  • Biała lista/czarna lista
  • Czat w czasie rzeczywistym
  • Czat/wiadomości
  • Diagnostyka
  • Dla MSP
  • Dla sektora IT
  • Dla stron internetowych
  • Dostęp nienadzorowany
  • Informacje poufne o zagrożeniach
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Kompresja
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Konfigurowalne raporty
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kopia zapasowa przyrostowa
  • Kopia zapasowa w chmurze
  • Log kopii zapasowych
  • Logi wydarzeń
  • Makro/szablonowe odpowiedzi
  • Monitorowanie
  • Monitorowanie adresów IP
  • Monitorowanie przepustowości
  • Monitorowanie serwera
  • Monitorowanie sieci
  • Monitorowanie w czasie rzeczywistym
  • Monitorowanie wydajności
  • Nagrywanie sesji
  • Narzędzia diagnostyczne
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Obsługa wielu formatów
  • Ochrona punktów końcowych
  • Ostrzeżenia progowe
  • Ostrzeżenia w czasie rzeczywistym
  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Pełna kopia zapasowa
  • Portal samoobsługowy
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Prosty protokół zarządzania siecią (SNMP)
  • Przywracanie całego systemu
  • Pulpit
  • Pulpit działań
  • Raportowanie czasu sprawności
  • Raportowanie i statystyki
  • Raportowanie w czasie rzeczywistym
  • Raportowanie/analityka
  • Reagowanie na zagrożenia
  • Różnicowa kopia zapasowa
  • Skanowanie słabych punktów
  • Sprawozdawczość IT
  • Szyfrowanie
  • Słabe punkty/ustalanie podatności na zagrożenia
  • Testowanie dostępności
  • Tworzenie kopii zapasowych i odzyskiwanie danych
  • Tworzenie obrazu systemu operacyjnego
  • Twrzoenie obrazów dysku
  • Udostępnianie ekranu
  • Udostępnianie plików
  • Ustalanie harmonogramu konserwacji
  • Ustalanie harmonogramu tworzenia kopii zapasowych
  • Ustalanie harmonogramów
  • Ustalanie priorytetów
  • VPN
  • Wdrażanie obrazu
  • Wielosystemowy
  • Wizualizacja danych
  • Wskaźniki wydajności
  • Wsparcie klienta
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
  • Zarządzanie aplikacjami
  • Zarządzanie audytem
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Zarządzanie biletami
  • Zarządzanie całą siecią
  • Zarządzanie dokumentacją
  • Zarządzanie działaniami
  • Zarządzanie helpdeskiem
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie konfiguracją
  • Zarządzanie patchami
  • Zarządzanie plikami
  • Zarządzanie polityką
  • Zarządzanie problemami
  • Zarządzanie przechowywaniem danych
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie punktami końcowymi
  • Zarządzanie referencjami
  • Zarządzanie rekultywacjami
  • Zarządzanie sprawami
  • Zarządzanie słabymi punktami
  • Zarządzanie urządzeniami
  • Zarządzanie urządzeniami mobilnymi
  • Zarządzanie użytkownikami
  • Zarządzanie wdrożeniami
  • Zarządzanie wiedzą
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie zasobami IT
  • Zarządzanie zwolnieniami
  • Zdalna aktualizacja/instalacja
  • Zdalne monitorowanie i zarządzanie
  • Zdalny dostęp i monitorowanie
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Ścieżka audytowa
  • Śledzenie aktywności
  • Śledzenie aktywów
  • Śledzenie statusu
  • Śledzenie zasobów IT
  • Śledzenie zgodności z przepisami

Rozwiązania alternatywne dla produktu: NinjaOne

Umieść obsługę klienta w centrum uwagi swojej firmy. Spraw, aby agenci byli bardziej produktywni, menedżerowie bardziej wpływowi, a klienci bardziej samodzielni.
Wysoce niezawodne i łatwe w użyciu kopie zapasowe dla firm każdej wielkości. Teraz z uproszczoną licencją i aktywną ochroną przed programami typu ransomware.
TeamViewer umożliwia łączenie się z dowolnym urządzeniem w celu obsługi dowolnej osoby, procesu lub wszystkiego — z dowolnego miejsca i o każdej porze.

NinjaOne – Recenzje od zweryfikowanych użytkowników

Średni wynik

Informacje ogólne
4,8
Łatwość użytkowania
4,7
Obsługa klienta
4,7
Funkcje
4,5
Warte swojej ceny
4,7

Recenzje według wielkości firmy (pracownicy)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Filtruj recenzje według punktacji

5
81%
4
17%
3
1%
2
0%
1
0%
Gil
Gil
CTO w kraju: USA
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Księgowość, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Best-in-class RMM for internal IT Departments

5,0 w zeszłym roku

Komentarze: Overall NinjaOne has allowed us, via automation, to turn our internal IT Department with very limited staff into an army. IT now has an insight into all assets, networks, and activities allowing us to become extremely proactive. Integrated ticketing and Documentation modules allow us to utilize NinjaOne as a nearly one-stop hub for all things IT (we still utilize a separate Remote Access vendor for enhanced features only they offer).

Zalety:

After reviewing a host of RMM vendors we decided on NinjaOne for affordability, features, integrations, and support. What we like most is the feature set that revolves around automation. The dashboards, alerting and other features are intuitive and extremely effective. We now utilize the Ticketing module along with Documentation which alleviated two third-party vendors for us.

Wady:

Not much to report here. There are the occasional service disruptions to regional instances (ex. US, CA, EU, etc.) however we have not suffered any lengthy outages (typical growing pains).

Eliot
Technical Lead w kraju: USA
Technologia i usługi informacyjne, Pracownicy: 2–10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 1–5 miesięcy
Źródło recenzenta

A solid, simple, modern RMM solution

5,0 3 miesiące temu

Komentarze: It's simple and doesn't represent a huge investment of time, which when you have a lot on your plate is optimal.

Zalety:

We recently migrated to NinjaRMM and I'm really impressed how simple and straightforward it is to set up. It also has a really clean, modern UI which is a big plus compared to some of the more legacy players in the market. Another big plus is that it supports disabling/hiding a lot of features that you don't want to use, which makes it easier to do a phased rollout/implementation. Lastly Ninja's onboarding services were good and their techs were helpful!

Wady:

Since it is a newer player on the scene, there's a lot of rapid development going on, so some things you'd expect from a more established product might be not-exactly-how-you'd-expect-it, and you're waiting on their (tbf, pretty rapid) development cadence to catch up.

Jason
Support Consultant w kraju: Republika Południowej Afryki
Technologia i usługi informacyjne, Pracownicy: 2–10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 1–5 miesięcy
Źródło recenzenta

NinjaOne - You are asured to be kicked out of the system repeditivly.

1,0 2 miesiące temu Nowy

Komentarze: Will never recommend the product to anyone ever.
You are guaranteed to lose all your tickets work.
it is like gaming in the 90's
Save and save often.

Zalety:

Looks pretty and i would say that is where it ends.

Wady:

Constantly logs you out while working, Get messages "inactivity timeout", however busy working on a ticket or a remote session that takes at time 5 attempts to initiate.

Tim
Tim
Director of Technology w kraju: USA
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Usługi komunalne, Pracownicy: 1 001–5 000
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

Best RMM tool on the market

5,0 4 lata temu

Komentarze: I manage an in-house IT department and we always struggled with tracking hardware, history, and status. No matter what we found, we just couldn't get one that was accurate and easy to keep up to date. Ninja just DOES it. I don't have to think about it. I know all my machines in Ninja and the latest info on them is all right there. This makes our network more visible, trackable. My team solves issues faster, more accurately, and in a happier way than ever before.

Zalety:

Ninja was so easy to setup. It's fun to tweak. The scripts are simple and there are even some basic templates. It tells me everything I need to know about a computer and what's going on. The integrations have been a huge help. Their documentation is precise, easy to follow and accurate. Our account manager actually cares and checks in on us every 2 weeks. Good vendors are so rare, no matter the product. I'm not really sure I could love this product and this company any more than I do.

Wady:

The only things I can think that I wish was if Ninja made some their own basic ticketing system. That's not a complaint about the product at all, but the other partners they integrate are way more complicated and expensive than I'd like. I know Ninja would crush it if they made a simple one of their own that was tightly integrated with the Ninja portal. Also, the NMS deployment is slightly clunkly. I would like Ninja to bring that in house too.

Erik
Erik
IT Specialist w kraju: Holandia
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Bezpieczeństwo komputerów i sieci, Pracownicy: 2–10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

Ninja RMM was what we were waiting for

5,0 3 lata temu

Komentarze: From start till now, evrything good, good trial and demonatration, explanation, also the customer support, the forum, and after sales, good, fine and motivated people over there, not only too sell. They like so invest for long periods, no one day flies.

Zalety:

The ease of use, the speed of the executing comands, the available features, the integrations with our MSP software, the development, customer care, after sales, etc etc.

Wady:

Can't name none at the moment, there is always space for improvements, but don't know what fill in here...