Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Czym jest NinjaOne?

NinjaOne (dawniej NinjaRMM) to wysokiej klasy ujednolicone rozwiązanie w zakresie operacji IT, które upraszcza sposób pracy zespołów IT. Dzięki NinjaOne zespoły IT mogą zarządzać wszystkimi punktami końcowymi i wspierać użytkowników końcowych w ramach jednej szybkiej, nowoczesnej i intuicyjnej platformy, co poprawia wydajność techników i zadowolenie użytkowników. Platforma NinjaOne zapewnia zespołom IT proaktywne monitorowanie i zarządzanie poprawkami. NinjaOne obsługuje ponad 10.000 klientów na całym świecie i stale zajmuje wysokie miejsce w dziedzinie wsparcia klienta.

Kto korzysta z produktu: NinjaOne?

Dla specjalistów IT, którzy potrzebują natychmiastowej reakcji na problemy użytkowników i zabezpieczenia środowisk IT.

Gdzie można używać produktu: NinjaOne?

Na chmurze
Lokalnie

Informacje o sprzedawcy

  • NinjaOne
  • W miejscowości: San Francisco, USA
  • Założona w 2013

Wsparcie dla NinjaOne

  • Telefoniczna obsługa klienta
  • 24/7 (agent na żywo)
  • Czat

Dostępne kraje

Arabia Saudyjska, Australia, Austria, Belgia, Dania i inne: 24

Języki

angielski, duński, francuski, hiszpański, niderlandzki i inne: 7

Cena produktu: NinjaOne

Cena początkowa:

Dostawca nie oferuje tej opcji/usługi
  • Tak, ma darmową wersję próbną
  • Brak bezpłatnej wersji

NinjaOne nie ma wersji bezpłatnej, ale oferuje bezpłatną wersję próbną.

Plany cenowe skorzystaj z bezpłatnej wersji próbnej

Informacje o sprzedawcy

  • NinjaOne
  • W miejscowości: San Francisco, USA
  • Założona w 2013

Wsparcie dla NinjaOne

  • Telefoniczna obsługa klienta
  • 24/7 (agent na żywo)
  • Czat

Dostępne kraje

Arabia Saudyjska, Australia, Austria, Belgia, Dania i inne: 24

Języki

angielski, duński, francuski, hiszpański, niderlandzki i inne: 7

Filmy i zdjęcia produktu: NinjaOne

Oprogramowanie: NinjaOne - 1
Oprogramowanie: NinjaOne - 2
Oprogramowanie: NinjaOne - 3
Oprogramowanie: NinjaOne - 4
Oprogramowanie: NinjaOne - 5
Zobacz 6 więcej
Film na temat produktu: NinjaOne
Oprogramowanie: NinjaOne - 1
Oprogramowanie: NinjaOne - 2
Oprogramowanie: NinjaOne - 3
Oprogramowanie: NinjaOne - 4
Oprogramowanie: NinjaOne - 5

Funkcje produktu: NinjaOne

  • Analityka behawioralna
  • Analiza sieci
  • Antywirus
  • Audyt spraw
  • Automatyczne skanowanie
  • Automatyczne tworzenie kopii zapasowej
  • Automatyczne wdrażanie poprawek
  • Automatyczne wykrywanie urządzenia
  • Automatyzacja procesów/przepływu pracy
  • Bezpieczeństwo aplikacji
  • Bezpieczeństwo danych
  • Bezpieczeństwo sieci
  • Bezpieczne przechowywanie danych
  • Biała lista/czarna lista
  • Czat w czasie rzeczywistym
  • Czat/wiadomości
  • Dane w czasie rzeczywistym
  • Diagnostyka
  • Dla MSP
  • Dostęp nienadzorowany
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Kompresja
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kopia zapasowa przyrostowa
  • Kopia zapasowa w chmurze
  • Log kopii zapasowych
  • Logi wydarzeń
  • Makro/szablonowe odpowiedzi
  • Monitorowanie
  • Monitorowanie aktywności
  • Monitorowanie przepustowości
  • Monitorowanie serwera
  • Monitorowanie sieci
  • Monitorowanie w czasie rzeczywistym
  • Nagrywanie sesji
  • Narzędzia diagnostyczne
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Obsługa wielu formatów
  • Ochrona punktów końcowych
  • Ostrzeżenia w czasie rzeczywistym
  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Portal samoobsługowy
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Prosty protokół zarządzania siecią (SNMP)
  • Przywracanie całego systemu
  • Pulpit
  • Pulpit działań
  • Raportowanie czasu sprawności
  • Raportowanie i statystyki
  • Raportowanie/analityka
  • Reagowanie na zagrożenia
  • Różnicowa kopia zapasowa
  • Skanowanie słabych punktów
  • Sprawozdawczość IT
  • Szyfrowanie
  • Testowanie dostępności
  • Tworzenie kopii zapasowych i odzyskiwanie danych
  • Udostępnianie ekranu
  • Udostępnianie plików
  • Ustalanie harmonogramu konserwacji
  • Ustalanie harmonogramu tworzenia kopii zapasowych
  • Ustalanie harmonogramów
  • Ustalanie priorytetów
  • VPN
  • Wizualizacja danych
  • Wskaźniki wydajności
  • Wsparcie klienta
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
  • Zarządzanie aplikacjami
  • Zarządzanie audytem
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Zarządzanie bezpieczeństwem
  • Zarządzanie biletami
  • Zarządzanie całą siecią
  • Zarządzanie dokumentacją
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie konfiguracją
  • Zarządzanie patchami
  • Zarządzanie polityką
  • Zarządzanie problemami
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie punktami końcowymi
  • Zarządzanie referencjami
  • Zarządzanie rekultywacjami
  • Zarządzanie sprawami
  • Zarządzanie urządzeniami
  • Zarządzanie wdrożeniami
  • Zarządzanie wiedzą
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie zasobami IT
  • Zarządzanie zwolnieniami
  • Zdalna aktualizacja/instalacja
  • Zdalne monitorowanie i zarządzanie
  • Zdalny dostęp i monitorowanie
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Śledzenie aktywności
  • Śledzenie aktywów
  • Śledzenie zasobów IT
  • Śledzenie zgodności z przepisami

Rozwiązania alternatywne dla produktu: NinjaOne

Wysoce niezawodne i łatwe w użyciu kopie zapasowe dla firm każdej wielkości. Teraz z uproszczoną licencją i aktywną ochroną przed programami typu ransomware.
Umieść obsługę klienta w centrum uwagi swojej firmy. Spraw, aby agenci byli bardziej produktywni, menedżerowie bardziej wpływowi, a klienci bardziej samodzielni.
TeamViewer umożliwia łączenie się z dowolnym urządzeniem w celu obsługi dowolnej osoby, procesu lub wszystkiego — z dowolnego miejsca i o każdej porze.

NinjaOne – Recenzje od zweryfikowanych użytkowników

Średni wynik

Informacje ogólne
4,8
Łatwość użytkowania
4,7
Obsługa klienta
4,7
Funkcje
4,5
Warte swojej ceny
4,7

Recenzje według wielkości firmy (pracownicy)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Filtruj recenzje według punktacji

5
81%
4
17%
3
1%
2
0%
1
0%
Gil
Gil
CTO w kraju: USA
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Księgowość, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Best-in-class RMM for internal IT Departments

5,0 2 lata temu

Komentarze: Overall NinjaOne has allowed us, via automation, to turn our internal IT Department with very limited staff into an army. IT now has an insight into all assets, networks, and activities allowing us to become extremely proactive. Integrated ticketing and Documentation modules allow us to utilize NinjaOne as a nearly one-stop hub for all things IT (we still utilize a separate Remote Access vendor for enhanced features only they offer).

Zalety:

After reviewing a host of RMM vendors we decided on NinjaOne for affordability, features, integrations, and support. What we like most is the feature set that revolves around automation. The dashboards, alerting and other features are intuitive and extremely effective. We now utilize the Ticketing module along with Documentation which alleviated two third-party vendors for us.

Wady:

Not much to report here. There are the occasional service disruptions to regional instances (ex. US, CA, EU, etc.) however we have not suffered any lengthy outages (typical growing pains).

Eliot
Technical Lead w kraju: USA
Technologia i usługi informacyjne, Pracownicy: 2–10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 1–5 miesięcy
Źródło recenzenta

A solid, simple, modern RMM solution

5,0 6 miesięcy temu

Komentarze: It's simple and doesn't represent a huge investment of time, which when you have a lot on your plate is optimal.

Zalety:

We recently migrated to NinjaRMM and I'm really impressed how simple and straightforward it is to set up. It also has a really clean, modern UI which is a big plus compared to some of the more legacy players in the market. Another big plus is that it supports disabling/hiding a lot of features that you don't want to use, which makes it easier to do a phased rollout/implementation. Lastly Ninja's onboarding services were good and their techs were helpful!

Wady:

Since it is a newer player on the scene, there's a lot of rapid development going on, so some things you'd expect from a more established product might be not-exactly-how-you'd-expect-it, and you're waiting on their (tbf, pretty rapid) development cadence to catch up.

Kagera
Project Manager w kraju: USA
Materiały eksploatacyjne i wyposażenie dla przedsiębiorstw, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

My Experience With NinjaOne

5,0 2 miesiące temu Nowy

Zalety:

The tool comes with great remote support features It makes IT management easy

Wady:

With NinjaOne, all has been seamless. It is affordable too.

Zweryfikowany recenzent
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Sieci komputerowe, Pracownicy: 2–10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

their SMS login is not working - no fix from their support in timly manner

2,0 2 lata temu

Komentarze: not good, major issues should be fixed at the time and not dragged out,

Zalety:

their is not a lot - I'm not impressed by their lack in support.

Wady:

the Sydney office is not picking up the phone - I doubt if it even exists, SMS verification not working - if you need Ninja to fix the issue they are not doing it in a timely manner.

Alec
IT Manager w kraju: USA
Nieruchomości, Pracownicy: 51–200
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Great RMM and Ticketing System

5,0 3 miesiące temu

Komentarze: Overall, it is a great platform if you know what you are getting into. As an RMM it is excellent and without bells and whistles.

Zalety:

Ease of use, scripting that just works, and the dojo community for help

Wady:

It is a little too basic. The document feature is not the best so we use a different product.