Social Places

Czym jest Social Places?

Social Places Product Suites include:

Listings - Setup Optimize Manage Location pages across channels.

Reputation - Centralize & respond to feedback across multiple channels.

Social - Upload, Manage & Approve localised content at scale.

Ads - Paid Media & Data visualization across 100+ platforms.

Bookings - Booking & Appointment software built specifically for franchises.

Kto korzysta z produktu: Social Places?

Customer feedback and reputation management platform designed for multi-location and franchise brands, restaurants, banks, telecommunication businesses, retailers, as well as government officials.

Gdzie można używać produktu: Social Places?

Chmura, SaaS, internetowy, Mac (pulpit), Windows (pulpit), Linux (pulpit), Chromebook (pulpit)

Informacje o sprzedawcy

  • Social Places
  • Czat

Dostępne kraje

Australia, Kanada, Nowa Zelandia, Republika Południowej Afryki, Stany Zjednoczone i inne: 1

Języki

angielski

Cena produktu: Social Places

Cena początkowa:

Dostawca nie oferuje tej opcji/usługi
  • Tak, ma darmową wersję próbną
  • Brak bezpłatnej wersji

Social Places nie ma wersji bezpłatnej, ale oferuje bezpłatną wersję próbną.

Informacje o sprzedawcy

  • Social Places
  • Czat

Dostępne kraje

Australia, Kanada, Nowa Zelandia, Republika Południowej Afryki, Stany Zjednoczone i inne: 1

Języki

angielski

Filmy i zdjęcia produktu: Social Places

Oprogramowanie: Social Places - 1
Oprogramowanie: Social Places - 2
Oprogramowanie: Social Places - 3
Oprogramowanie: Social Places - 4
Zobacz 5 więcej
Film na temat produktu: Social Places
Oprogramowanie: Social Places - 1
Oprogramowanie: Social Places - 2
Oprogramowanie: Social Places - 3
Oprogramowanie: Social Places - 4

Porównaj produkt: Social Places z podobnymi produktami

Social Places

ND
Bezpłatna wersja
Bezpłatna wersja próbna
ND
Bezpłatna wersja
Bezpłatna wersja próbna
ND
Bezpłatna wersja
Bezpłatna wersja próbna
24,00 USD/miesiąc
Bezpłatna wersja
Bezpłatna wersja próbna

Funkcje produktu: Social Places

  • Analiza nastrojów
  • Automatyzacja procesów/przepływu pracy
  • Czat/wiadomości
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Konfigurowalne formularze
  • Konfigurowalne wzory
  • Mapowanie podróży klienta
  • Monitorowanie reklamacji
  • Raportowanie/analityka
  • Segmentacja klientów
  • Wskaźniki wydajności
  • Wysyłanie wiadomości SMS
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Zarządzanie informacją zwrotną

Rozwiązania alternatywne dla produktu: Social Places

Kustomer is the omnichannel SaaS CRM platform reimagining enterprise customer service to deliver standout experiences.
Retently helps you track business CX metrics: NPS, CSAT & CES. Collect, manage and act on the received customer feedback.
Zoho CRM Plus pomaga zapewnić wyjątkowe doświadczenia klientom i przekształcić je w rzeczników marki. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho CRM Plus
Usprawnij sukces oraz wsparcie swoich klientów i pielęgnuj ich w całym cyklu życia na jednej platformie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Froged
Lead generation supercharged with social proof (reviews and video testimonials)!
The #1 customer messaging platform in retail, Heyday by Hootsuite combines the power of AI with the human touch to deliver 5-star CX.
Alchemer puts feedback into the hands of those who can take action on it, by integrating feedback into the systems they use every day.
Cloud-based, scalable customer service optimization software available on a unified platform for demanding B2B service teams.
Profesjonalne oprogramowanie do ankiet internetowych. Ankiety, kwestionariusze, formularze i testy dotyczące doświadczeń klienta, badań rynku, HR i nie tylko.
Pakiet informacji zwrotnych typu „wszystko w jednym” z wielokanałową dystrybucją, dostosowaniem wizualnym i tworzeniem ankiet w ramach procesu obsługi klienta.
Collect, display and share customer testimonials & reviews on autopilot. Join 5,000+ businesses automating social proof with Endorsal!
AreTheyHappy helps multi-location restaurant chains and hospitality businesses take the customer experience to the next level.
BeInContact is an enterprise, 100% Cloud, Contact Center Software Omnichannel platform.

Recenzje produktu: Social Places

Średni wynik

Informacje ogólne
4,9
Łatwość użytkowania
4,9
Obsługa klienta
4,9
Funkcje
4,8
Warte swojej ceny
4,9

Recenzje według wielkości firmy (pracownicy)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Filtruj recenzje według punktacji

5
86%
4
14%
Claudia M.
Claudia M.
Co-Founder w kraju: Republika Południowej Afryki
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Marketing i reklama, Pracownicy: 11-50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Social Places Services

5 10 miesięcy temu

Komentarze: Highly recommend! Very innovative product.

Zalety:

Awesome and easy-to-use dashboard. Fantastic for scheduling social media content and enjoy the internal approval option. The reporting tool is excellent.

Wady:

It does have bugs every now and then however, they are attended to quickly and efficiently.

Odpowiedź sprzedawcy: Social Places

10 miesięcy temu

Hi Claudia Thank you for your review and feedback! We aim to provide the best possible insights and reporting to our Digital Partners. Social Places Team

Rachel R.
Copywriter and social media strategist w kraju: Republika Południowej Afryki
Marketing i reklama, Pracownicy: 11-50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Fantastic Socila media Managememet Platform

5 10 miesięcy temu

Komentarze: Excellent service and easy to use platform

Zalety:

Google reviews are easy to view and reply to. Content scheduling is a breeeze

Wady:

Wish we could group stores into categories so that we can share posts to a ready built group of stores instead of having to select each store every time we want to share to multiple stores

Odpowiedź sprzedawcy: Social Places

9 miesięcy temu

Hi Rachel, Thank you for the excellent review and feedback provided. We have officially launched our Location Groups features allowing you to schedule content for predefined groups of pages - for any assistance with this feature please contact your designated Account Manager or [email protected] Social Places Team

Bella R.
Customer Care Agent w kraju: Republika Południowej Afryki
Artykuły spożywcze i napoje, Pracownicy: 1 001-5 000
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 1–5 miesięcy
Źródło recenzenta

Very friendly to use

5 9 miesięcy temu

Zalety:

the automated response that makes easy to communicate with customers.

Wady:

Not being able to communicate live with our customers.

Odpowiedź sprzedawcy: Social Places

9 miesięcy temu

Hi Bella, Thank you for taking the time to leave this awesome review. We appreciate all feedback. Social Places Team

Mariska M.
Marketing w kraju: Republika Południowej Afryki
Restauracje, Pracownicy: 1 001-5 000
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

A professional company overall

5 10 miesięcy temu

Komentarze: I love working with the team at Social places. Every staff member is so friendly and professional and I feel that we have built such a great relationship with them over the years. They are extremely supporting and assist us with all our queries in such a short turnaround time.

Zalety:

I love social places and their software as its so easy to use and we get all the information that we need from it.

Wady:

There wasn't anything in particular that I didn't like about the software.

Odpowiedź sprzedawcy: Social Places

9 miesięcy temu

Hi Mariska Thank you for your kind words and wonderful review! We look forward to continuing our Digital Partnership and keeping you Always On Brand. Social Places Team

Danisha G.
Customer Care Crew w kraju: Republika Południowej Afryki
Restauracje, Pracownicy: 51-200
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Social Places Review

4 9 miesięcy temu

Komentarze: I love working with Social Places. The team is amazing. Extremely friendly and helpful. Quick turn around times. Always available to assist

Zalety:

I love that the system is easy to navigate and understand. I also love that changes can be made almost instantaneously with the help of their efficient IT/dev team

Wady:

There's not much that I dislike. The only thing I could recommend is for the review dashboard to look a little less full

Odpowiedź sprzedawcy: Social Places

9 miesięcy temu

Hi Danisha, Thanks for the awesome review and feedback. We look forward to continuing to keep you Always on Brand. Social Places Team