Od 18 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Zoho SalesIQ

Zoho SalesIQ

Czym jest Zoho SalesIQ?

Zoho SalesIQ to kompleksowa platforma do rozmów na żywo i analiz z wykorzystaniem SI, która pomaga firmom zwiększyć zaangażowanie w sprawy klientów. Platforma zapewnia dostęp do czatu na żywo i czatbotów, integrację z kanałami komunikatorów internetowych, a także funkcje CRM, oprogramowanie pomocy technicznej i inne rozwiązania umożliwiające komunikowanie się z odwiedzającymi witrynę użytkownikami na każdym etapie cyklu zaangażowania klienta.

Kto korzysta z produktu: Zoho SalesIQ?

Platforma Zoho SalesIQ obsługuje ponad 450 000 klientów i korzystają z niej firmy wszystkich rozmiarów i różnych branż.

Oprogramowanie: Zoho SalesIQ - 1
Oprogramowanie: Zoho SalesIQ - 2
Oprogramowanie: Zoho SalesIQ - 3
Oprogramowanie: Zoho SalesIQ - 4
Oprogramowanie: Zoho SalesIQ - 5

Nie jesteś pewien, czy Zoho SalesIQ to dobre rozwiązanie? Porównaj z popularnymi rozwiązaniami alternatywnymi

Zoho SalesIQ

Zoho SalesIQ

4,4 (98)
0,00 €
miesiąc
Wersja bezpłatna
Bezpłatna wersja próbna
82
50
4,4 (98)
4,4 (98)
4,1 (98)
czy
Cena początkowa
Opcje cenowe
Funkcje
Integracje
Łatwość użytkowania
Warte swojej ceny
Obsługa klienta
19,00 USD
miesiąc
Wersja bezpłatna
Bezpłatna wersja próbna
189
132
4,6 (1 668)
4,7 (1 668)
4,7 (1 668)
Zielone paski oceny pokazują zwycięski produkt w oparciu na średną ocenę i liczbę recenzji.

Inne najlepsze rozwiązania alternatywne dla produktu Zoho SalesIQ

LiveAgent
Najlepiej oceniane funkcje
Monitorowanie połączeń
Rejestrowanie połączeń
Zarządzanie skrzynką odbiorczą
Tidio
Najlepiej oceniane funkcje
Czat na żywo
Czat z klientem w czasie rzeczywistym
Raportowanie/analityka
LiveChat
Najlepiej oceniane funkcje
Czat na żywo
Czat z klientem w czasie rzeczywistym
Dostęp mobilny
Freshdesk
Najlepiej oceniane funkcje
Czat z klientem w czasie rzeczywistym
Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
Zarządzanie biletami
Brevo
Najlepiej oceniane funkcje
Zarządzanie kampaniami e-mail
Zarządzanie kontaktami
Zarządzanie pocztą e-mail
Genesys Cloud CX
Najlepiej oceniane funkcje
Automatyczna dystrybucja połączeń
Rejestrowanie połączeń
Zarządzanie Call Center

Zoho SalesIQ – Recenzje od zweryfikowanych użytkowników

Średni wynik

Informacje ogólne
4,4
Łatwość użytkowania
4,4
Obsługa klienta
4,1
Funkcje
4,3
Warte swojej ceny
4,4

Recenzje według wielkości firmy (pracownicy)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Filtruj recenzje według punktacji

5
59%
4
28%
3
11%
2
1%
1
1%
Pedro
Pedro
CEO w kraju: Portugalia
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Technologia i usługi informacyjne, Pracownicy: 2–10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

An awesome solution for all our business needs

5,0 11 miesięcy temu

Zalety:

Equipped with a comprehensive suite of applications that cater to every business requirement. The platform is user-friendly, making both design and development tasks straightforward.

Wady:

Not all applications are well-integrated for seamless collaboration. There are restrictions on account-level settings and structures.

Kevin
Product manager w kraju: Wlk. Bryt.
Internet, Pracownicy: 51–200
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

Good tool integrated in the Zoho suite

4,0 2 lata temu

Zalety:

Easy to integrate. Good that it's connected to the CRM part and there are lots of customizations possible inside.

Wady:

The chat window is not very customizable and reporting is not easy to manipulate.

Karishma
Manager, Product Specialists w kraju: USA
Gościnność, Pracownicy: 51–200
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Helps in managing live chat, but wish we could have more automation

3,0 2 lata temu

Zalety:

It is a simple and effective way to provide live chat to users. Like the fact that we can integrate our knowledge base, which helps support agents quickly pass on relevant articles.

Wady:

The reporting and analytics are subpar. Tried asking their support about what the metrics mean and how they are calculated, but did not get clear answers.Chatbot automation is very complicated. Very difficult to set up chatbots, the UI is super complex to understand.

Natalia
Natalia
Customer success specialist w kraju: Nowa Zelandia
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Oprogramowanie komputerowe, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 1–5 miesięcy
Źródło recenzenta

It's a great way to interact with our customers as CSM

5,0 w zeszłym roku

Zalety:

We have customers across the globe. Sometimes, I am not available during their working hours, as their customer success specialist. The chat allows them to reach out to our team, many people take turns replying on the chat. The chats integrate with Zoho CRM and I can see the questions they asked on the chat it's easy to use, I can have it on my phone too.

Wady:

I find a bit hard to find a chat I just closed, but it's a minimal thing.

Rahul
Rahul
Manager w kraju: Indie
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Zdrowie, wellness i fitness, Pracownicy: 51–200
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

A product what makes customers smile and connect

4,0 3 lata temu

Komentarze: Best in class product. Tracking leads, handling chats manually, using bot is very simple and easy. Amazing product. Recommend to all.

Zalety:

We are using it since more than 3 years now. They have improved a lots and many things are beta versions. Chat bot is an amazing thing, we can build on no code solution. Pre build reports are value add

Wady:

Customer support should be improved. We may not require all the time. But this has to taken care.

Deepak
Deepak
Director w kraju: Indie
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Technologia i usługi informacyjne, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Best in class chat comes like phone call

5,0 3 lata temu

Zalety:

Whenever any visitor comes on chat, the phone rings like a phone call, and managing multiple chats is also a breeze, the view of visitors and daily email of visitors is also very helpful.

Wady:

Zoho has almost everything, so for other features like support documents we use Zoho helpdesk.

Kiran
Kiran
Delivery Manager w kraju: Indie
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Szpitale i opieka zdrowotna, Pracownicy: 10 000+
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

Best tool for Pro-Active Prospect Farming

5,0 2 lata temu

Zalety:

1. Customizable reports help in understanding the prospects trends 2. Chat bots help is answering prospects during off hours. 3. Live monitoring help in understanding the landing page success.

Wady:

1. There is a delay in notification. 2. Mobile version needs improvement. 3. Support team could improve their turn around time.

Mahbub
Mahbub
Marketing Manager w kraju: Wlk. Bryt.
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Telekomunikacja, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Zoho SalesIQ is essential for online customer service

4,0 6 lat temu

Komentarze: Excellent performance with vey minimum or no issues at all.

Zalety:

With many suitable features for all type of businesses, specially businesses that require online presensence , Zoho SalesIQ is easy to use, affordable and essential tool to provide excellent customer service. Its customer tracking features are the most suitable for our business. We can easily reach the cross-border customers who are or were visiting our websites and can interact with them immediately. We can also find out the missed clients who visited our sites during 'off time' and can try to contact them accordingly.

Wady:

Sometimes live update or notification is not working and it may not provide the actual number of visitors in the site if not reloaded.

Sean
Sean
Educator w kraju: USA
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

this is NOT just a chat program

5,0 7 lat temu

Komentarze: you close deals.

Zalety:

so this is a chat program but also a way to mesuare site traffic and a way to capture lead data. it's pretty cool. the way we use it is we send out a mass email and then when people click the email and get on our site we can see that and we can actually call the person who is on our site in real time. This helps close deals soooo much faster and our customers like that!

Wady:

The UI is pretty good but b/c there's some techy stuff going on here (more so than just a chat program) the UI can get kinds difficult to understand if/when you go to the adv settings area. the normal chat part is fine.

Melien
Melien
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Fotografia, Pracownicy: 51–200
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta
Źródło: GetApp

Customers love our quick response

5,0 8 lat temu

Komentarze: Salesiq is a great tool. By integration with Zoho CRM, we can quickly follow the actions of our customers and answer questions. We can see how much time the customer needs to go through the ordering process and where necessary we can customize the site. Tracking the number of visitors and the results of their visit is easy to follow. In short, a great tool for our sales department.

Wady:

So far no complaints. Salesiq does what we need.

Sandra
Consultant w kraju: Republika Południowej Afryki
Technologia i usługi informacyjne, Pracownicy: 2–10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

BET: SaP / Microsof/ SAGE will Buy zhoo inevetably cause thay are that good.

5,0 2 lata temu

Komentarze: I rate the product I rate the team behind. I refer them

Zalety:

Proactive reach out,, tracking the visitor , the ability to swith bet2een channels effortlesly/ The ability to voice and remote support from that widget like a breeze.

Wady:

I would never get Full credit for discovering them.

Neil
Sales Consultant w kraju: USA
Bezpieczeństwo i dochodzenia, Pracownicy: 2–10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Intuitive interface and a great way to generate customer leads

5,0 6 lat temu

Komentarze: In today's business, monitoring website visit has been increasingly important in improving business brand image, helping achieving more efficient business operation and understanding potential customers. Being able to monitor what web page customers look at also makes our marketing and technical support team more efficient. Marketing team can gather data and find our most popular products while technical support team can increase efficiency by uploading the most commonly asked technical questions.

Zalety:

Sales IQ has been great for my business. It has an intuitive interface and it is a great way for me to generate leads and acquire potential customers. Sales IQ gives live status of our customers so we know what website page they are reading and what products they are interested in. By knowing this information, it makes our sales team more efficient in assisting customers with their specific needs.

Wady:

This may not be the issue of Sales IQ but internet issue. A few of our international customers had trouble using the live chat consistently, but this might be the issue of their internet instead of Sales IQ platform.

Zweryfikowany recenzent
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Szpitale i opieka zdrowotna, Pracownicy: 51–200
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Live Chat

3,0 7 lat temu

Zalety:

I like that this is a cheap solution for live chat. It is easy to setup in wordpress and get it going.

Wady:

I never use half of the features. Most times I do not see an alert pop up when someone is trying to communicate with us...I get an email to my junk mail a half hour later saying that I missed a chat.

Zweryfikowany recenzent
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Zarządzanie edukacją, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Okay resource!

4,0 6 lat temu

Zalety:

Great to show you how many visitors you have on your site.

Wady:

Can't create your own automatic templates when someone starts a chat with you, not many functions avialable.

Zweryfikowany recenzent
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Stosunki międzynarodowe, Pracownicy: 2–10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta
Źródło: GetApp

Zoho SalesIQ provides realtime tracking from ads to deals

5,0 4 lata temu

Komentarze: Zoho SalesIQ and the Zoho team provide great support to make sure we are using the Zoho products in the best ways possible.

Zalety:

Zoho SalesIQ allows us to real time track new users to our website from our different marketing campaigns and track the actions they take to become a new lead in our Zoho CRM and eventually become a closed sale.

Wady:

We found that sometimes the ZohoSalesIQ code on our website caused loading speeds to be slower than usual. But the team at Zoho helped us work on this issue.

Zweryfikowany recenzent
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Drukowanie, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Great software for our online Chat

5,0 6 lat temu

Zalety:

Easy to install and set up in the same day.

Wady:

nothing the program does what we need it to do on a consistent basis.

priya
priya
marketing manager w kraju: Indie
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

Good application to answer client queries through a live chat and keep track on website visitors.

4,0 7 lat temu

Zalety:

We can easily embed zoho sales iq widget in our site and interact with our live visitors. Through Zoho sales iq panel we can keep track on our site visitors, we can check information about the browser they are using to browse our site, duration they are staying on our site etc.Overall its a good software.

Wady:

This is a good software. The only issue with this is sometimes the chat session initiated by the visitor does not properly show on user screen. Like the option of accept chat sometimes cause issue rest all things are good with this software.

Anthony
Agent/Owner w kraju: USA
Ubezpieczenia, Samozatrudnienie
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Best CRM Money can buy

5,0 6 lat temu

Komentarze: No issues to date. Never had any major problems. Best CRM out there for the price

Zalety:

I think price wise its the best option. Has all the functionality one could ask for. They've partnered with all the top business functionality companies out there to sync up nicely.

Wady:

It was a bit difficult for a novice user to setup but their customer service team is good at helping you out.

Zweryfikowany recenzent
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Odzież i moda, Pracownicy: 2–10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 1–5 miesięcy
Źródło recenzenta

Easy to use and really helps business!

5,0 6 lat temu

Zalety:

We added this to our site in only a few minutes, and we immediately saw results. We started getting messages from potential customers right away. We love that there is a mobile app so we can answer messages from customers away from the computer

Wady:

Seems to slow down our site a little bit. But ultimately I think the benefits outweigh that.

Zweryfikowany recenzent
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Materiały eksploatacyjne i wyposażenie dla przedsiębiorstw, Pracownicy: 2–10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta
Źródło: GetApp

Simple and Effective

5,0 6 lat temu

Zalety:

like how easy it is to integrate it with your website. The analytics that is sent to you to disclose patterns The tracking and the automations like bots and smart triggers

Wady:

What do I dislike. I have not been displeased to be honest. There are no cons for me or for my application of this software.

Eduardo
Eduardo
Partnet w kraju: Meksyk
Marketing i reklama, Pracownicy: 2–10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 1–5 miesięcy
Źródło recenzenta

Great Value - Quality chat softwate

4,0 8 lat temu

Komentarze: Very good software, so far I have had an excellent experience, it is very simple to use and the analytics of the visits are excellent help to generate leads.

Zalety:

Ease of use, and visitor website analytics, free plan ti try out

Wady:

a bit confusing to set up some features

Shaun
CEO w kraju: USA
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Oprogramowanie komputerowe, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

Need to fix iOS SDK and or API

2,0 6 lat temu

Zalety:

We like that chat is available on mobile and web. Also nice that it ties into our CRM

Wady:

Way too many crashes in our apps. SDK and/or API needs improvement. This is particularly true in iOS. This leads to a terrible user experience.

Elvis
webmaster w kraju: Panama
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Identify your visitors

5,0 7 lat temu

Zalety:

With Zoho Salesiq I can identify my visitors and potential clients of my website. It helps me improve the quality of my service.

Wady:

I would like the price to be a little more flexible, considering that there are small companies that would like to implement these types of services to grow

Mario
Webmaster w kraju: Panama
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

Identifying my visits

5,0 7 lat temu

Zalety:

Zoho Salesiq allows me to know who is on my site, I can identify those who return and realize if they are investigating my business or are interested in doing business.

Wady:

I think the cost should be for user packages, maybe that will help improve the purchase of small companies.

fazal
Implementation & Support Specialist w kraju: Pakistan
Technologia i usługi informacyjne, Pracownicy: 51–200
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 1–5 miesięcy
Źródło recenzenta

Create sale opportunities and get more sales

4,0 4 lata temu

Zalety:

we can easily create sale opportunities and forward them to the management and they can engage with the client and loop in the technical team to provide demo and close a deal.

Wady:

even though it is a cheap solution, we had to move to another option as we required more insights and visibility and making everything process-oriented to do more than just create leads and do everything using the other tools.