Od 17 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Zoho Desk

Zoho Desk

Czym jest Zoho Desk?

Zoho Desk to efektywne internetowe oprogramowanie do śledzenia problemów, które zapewnia niezawodny proces śledzenia, pozostaje wolne od błędów i ułatwia obsługę klienta wszystkim zainteresowanym stronom. Zaawansowana automatyzacja procesów, pętle informacji zwrotnych, zarządzanie przypadkami, konfigurowalne pulpity i raporty ułatwiają śledzenie i rozwiązywanie problemów. Cykl śledzenia problemów rozpoczyna się, gdy klient informuje firmę o swoich wątpliwościach, a kończy, gdy klient zostawia informację zwrotną na temat otrzymanego wsparcia.

Kto korzysta z produktu: Zoho Desk?

Zoho Desk jest najbardziej korzystne dla firm zorientowanych na klienta, które mają pełne pasji zespoły obsługowe i często wchodzą w interakcje z klientami. Można je skalować do dowolnego rozmiaru i dopasować do wielu segmentów rynku.

Oprogramowanie: Zoho Desk - 1
Oprogramowanie: Zoho Desk - 2
Oprogramowanie: Zoho Desk - 3
Oprogramowanie: Zoho Desk - 4
Oprogramowanie: Zoho Desk - 5

Nie jesteś pewien, czy Zoho Desk to dobre rozwiązanie? Porównaj z popularnymi rozwiązaniami alternatywnymi

Zoho Desk

Zoho Desk

4,5 (2 166)
14,00 USD
miesiąc
Wersja bezpłatna
Bezpłatna wersja próbna
159
40
4,4 (2 166)
4,5 (2 166)
4,3 (2 166)
czy
Cena początkowa
Opcje cenowe
Funkcje
Integracje
Łatwość użytkowania
Warte swojej ceny
Obsługa klienta
14,00 USD
miesiąc
Wersja bezpłatna
Bezpłatna wersja próbna
202
70
4,1 (6 819)
4,3 (6 819)
4,1 (6 819)
Zielone paski oceny pokazują zwycięski produkt w oparciu na średną ocenę i liczbę recenzji.

Inne najlepsze rozwiązania alternatywne dla produktu Zoho Desk

Zoho CRM
Najlepiej oceniane funkcje
Dane w czasie rzeczywistym
Rozwiązanie CRM
Zarządzanie helpdeskiem
Pipedrive
Najlepiej oceniane funkcje
Zarządzanie kontaktami
Zarządzanie leadami
Zarządzanie linią sprzedaży
NinjaOne
Najlepiej oceniane funkcje
Monitorowanie serwera
Zarządzanie patchami
Zdalny dostęp/sterowanie
Freshservice
Najlepiej oceniane funkcje
Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
Zarządzanie biletami
Zarządzanie incydentami
Salesforce Service Cloud
Najlepiej oceniane funkcje
Baza danych kontaktowych
Historia klienta
Zarządzanie kolejkowaniem
JIRA Service Management
Najlepiej oceniane funkcje
Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
Zarządzanie biletami
Zarządzanie zadaniami
Bitrix24
Najlepiej oceniane funkcje
Automatyzacja marketingu
Baza danych klientów
Zarządzanie klientami
LiveAgent
Najlepiej oceniane funkcje
Czat proaktywny
Rejestrowanie połączeń
Rejestrowanie połączeń
Freshdesk
Najlepiej oceniane funkcje
Czat z klientem w czasie rzeczywistym
Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
Zarządzanie biletami

Zoho Desk – Recenzje od zweryfikowanych użytkowników

Średni wynik

Informacje ogólne
4,5
Łatwość użytkowania
4,4
Obsługa klienta
4,3
Funkcje
4,5
Warte swojej ceny
4,5

Recenzje według wielkości firmy (pracownicy)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Filtruj recenzje według punktacji

5
59%
4
34%
3
6%
2
1%
1
0%
Saskia
Saskia
Senior Director Sales Marketing w kraju: USA
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Restauracje, Pracownicy: 10 000+
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Excellent solution that meets all of our requirements.

5,0 w zeszłym roku

Komentarze: Zoho Desk is a top-tier platform for developing individualized customer service offerings. It's a separate platform connected to the company that has all the greatest capabilities for prioritizing requests, managing the requests, and closing more and more requests. I've been using Zoho Desk for quite some time now, and it's been invaluable for streamlining my operations and those of my customer service staff.

Zalety:

As a ticketing and customer service platform, Zoho Desk comes highly recommended from me. Because of how simple and straightforward it is to use, my staff has had no trouble adapting it for handling client concerns. We've been able to enhance productivity and optimize our processes because to the platform's many useful features, including as automation and connections to other Zoho products. We also like how quickly and effectively the customer service team responds to our inquiries and resolves any problems that may arise. In conclusion, Zoho Desk is an excellent option for any company that wants to boost its customer care procedures.

Wady:

Although the program provides a great return on investment, the upfront fees might be prohibitive, especially for startups. One other thing that may be improved with Zoho Desk is the reporting capabilities. I need to export data to external programs to gain a full picture of my customer service performance because the present reporting options are inadequate.

Ana
Ana
Security Architecture Discipline leader w kraju: Hiszpania
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Bankowość, Pracownicy: 10 000+
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Rozważane rozwiązania alternatywne:

Zoho Desk: easy to use, customizable, and evolving service desk suite

4,0 2 lata temu

Komentarze: We looked at a few others (Salesforce, FreshDesk, and others) and were surprised by many of the features. There were many Zoho branded products and services available that seemed to work well during testing. The interface and mobile apps were fairly intuitive and we were able to get a fully functional demo up and running in a matter of hours without much trouble. We evaluated it with other software at the same time, so let's compare how long it took us to get it up and running and use it functionally with other systems.

Zalety:

The initial setup wizard worked smoothly. Navigation through the configuration menus is simple and intuitive. The customer access portal home page is in place and ready for further customization of content. A clean design that displays the functions that are needed at this time.

Wady:

The initial 14-day trial period is fine for "getting started", but trying to juggle a new set of desktop services and day-to-day work seems to work against the clock. A 30 to 45-day trial period would be excellent, as it allows you to become so familiar with the software that you are more willing to use it.

Zweryfikowany recenzent
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Oprogramowanie komputerowe, Pracownicy: 501–1 000
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Comprehensive Features

3,0 w zeszłym roku

Zalety:

Zoho Desk offers a wide range of features, including ticket management, multi-channel support, self-service portals, automation, SLA management, and reporting.

Wady:

The free plan of Zoho Desk has certain limitations on customization options and features compared to the paid plans.

Sanjay
Sanjay
Business Development Manager w kraju: Republika Południowej Afryki
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Technologia i usługi informacyjne, Pracownicy: 2–10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Zoho Desk- Efficient Support Tool

5,0 4 miesiące temu

Komentarze: It's great. Good tool and does the job.

Zalety:

Easy Setup Good 3rd Party Intergration Provides the user experience we need

Wady:

There should be more telephony providers for more countries

Sarah
Sarah
System Administrator w kraju: USA
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Technologia i usługi informacyjne, Pracownicy: 10 000+
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

The gold standard in customer service!

5,0 2 lata temu

Komentarze: Invaluable progress has been made in facilitating communication. Helping us more effectively assist and guide customers who have questions or concerns about our offerings. Because of the faster resolution of customer issues, we have also seen a rise of at least 10% in the number of new customers requesting our services.

Zalety:

Currently, we're using the Zoho Desk application to aid our customers and foster deeper connections between our products and services. And in this way, we can speed up the resolution of any issues or complaints our users may have inside the service.

Wady:

If we were using an issue tracking application, the ability to drag and drop items across categories would be really helpful. To my knowledge, the ability to receive and transmit voice memos has also been introduced. What you propose is novel in the extreme.