Od 18 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Polska Produkt lokalny

Czym jest Open Loyalty?

Open Loyalty to bardzo popularna platforma lojalnościowa z bardzo elastycznym zestawem blokad lojalnościowych do tworzenia spersonalizowanych programów lojalnościowych.

Dzięki podejściu opartemu na interfejsie API i ponad 50 gotowych mechanizmach lojalnościowych (np. punkty, poziomy, nagrody, kupony, rekomendacje) marki mogą szybko wprowadzić angażujące programy lojalnościowe z niestandardowymi doświadczeniami dla użytkownika w dowolnym punkcie kontaktu.

Open Loyalty zapewnia elastyczne narzędzia programu lojalnościowego, które dają swobodę tworzenia i są łatwiejsze do połączenia z innymi systemami.

Kto korzysta z produktu: Open Loyalty?

Branże: handel detaliczny, finanse, ubezpieczenie, podróże, wygoda, żywność, QSR, FMCG, paliwo, motoryzacja, B2B. Niektórzy z zadowolonych klientów: Warba Bank, ALDO, MSI, DropTank, HiPay, Asia Commercial Bank, AKQA.

Gdzie można używać produktu: Open Loyalty?

Na chmurze
Lokalnie

Informacje o sprzedawcy

  • Open Loyalty
  • W miejscowości: Warsaw, Polska
  • Założona w 2008

Wsparcie dla Open Loyalty

  • Telefoniczna obsługa klienta
  • 24/7 (agent na żywo)
  • Czat

Dostępne kraje

Afganistan, Albania, Algieria, Andora, Angola i inne: 223

Języki

angielski

Cena produktu: Open Loyalty

Cena początkowa:

Dostawca nie oferuje tej opcji/usługi
  • Brak bezpłatnej wersji próbnej
  • Brak bezpłatnej wersji

Open Loyalty nie ma wersji bezpłatnej i nie oferuje bezpłatnej wersji próbnej.

Plany cenowe

Informacje o sprzedawcy

  • Open Loyalty
  • W miejscowości: Warsaw, Polska
  • Założona w 2008

Wsparcie dla Open Loyalty

  • Telefoniczna obsługa klienta
  • 24/7 (agent na żywo)
  • Czat

Dostępne kraje

Afganistan, Albania, Algieria, Andora, Angola i inne: 223

Języki

angielski

Filmy i zdjęcia produktu: Open Loyalty

Oprogramowanie: Open Loyalty - 1
Oprogramowanie: Open Loyalty - 2
Oprogramowanie: Open Loyalty - 3
Oprogramowanie: Open Loyalty - 4
Oprogramowanie: Open Loyalty - 5
Zobacz 6 więcej
Film na temat produktu: Open Loyalty
Oprogramowanie: Open Loyalty - 1
Oprogramowanie: Open Loyalty - 2
Oprogramowanie: Open Loyalty - 3
Oprogramowanie: Open Loyalty - 4
Oprogramowanie: Open Loyalty - 5

Funkcje produktu: Open Loyalty

  • For Small Businesses
  • Karty lojalnościowe
  • Marketing wielokanałowy
  • Profile klientów
  • Program lojalnościowy
  • Pulpit działań
  • Punkty premiowe
  • Raportowanie/analityka
  • Rozwiązanie CRM
  • Segmentacja klientów
  • Zarządzanie członkostwem
  • Zarządzanie kampaniami
  • Zarządzanie nagrodami
  • Zarządzanie promocjami
  • Śledzenie aktywności klientów
  • Śledzenie zaangażowania

Rozwiązania alternatywne dla produktu: Open Loyalty

EngagePackage to mająca siedzibę w Dubaju, kompleksowa platforma zaangażowania klientów, która zwiększa rozwój biznesu i maksymalizuje zwrot z inwestycji.
Nagradzana platforma do angażowania i zwiększania lojalności klientów B2B. Apex zmienia sposób, w jaki firmy kontaktują się z klientami B2B.
Przystępna cenowo platforma internetowa dla firm do zarządzania programami lojalnościowymi dla klientów, kartami podarunkowymi lub zachętami dla pracowników. Bezpłatna wersja próbna.
Rozwiązanie CRM Zoho zapewnia organizacjom kompleksowe rozwiązanie do zarządzania cyklem życia relacji z klientami.
Ujednolicone rozwiązanie do handlu (ERP + POS) dla handlu detalicznego i hotelarstwa oparte na technologii Microsoft Dynamics

Open Loyalty – Recenzje od zweryfikowanych użytkowników

Średni wynik

Informacje ogólne
4,8
Łatwość użytkowania
4,5
Obsługa klienta
4,7
Funkcje
4,5
Warte swojej ceny
4,7

Recenzje według wielkości firmy (pracownicy)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Filtruj recenzje według punktacji

5
80%
4
20%
Mark
Mark
Business Analyst w kraju: Republika Południowej Afryki
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Technologia i usługi informacyjne, Pracownicy: 51–200
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Open Loyalty rewards

4,0 3 lata temu

Komentarze: The software has been easy to use and understand. The API documentation is kept up to date and is easy to consume. The team at Open Loyalty are great, they consistently provide good service and are willing to help if required.

Zalety:

The software was easy to install and use. There are a few key configurations needed but nothing a mid-senior developer cannot manage. The ability of the software to easily create reward campaigns, load bulk vouchers and issue out is quick and painless. Open Loyalty is free to use which is great for testing out the platform and helping to define how your business way want to use it.

Wady:

It is a little limited in terms of reporting functionality via the admin console or API.

Anna
Product Manager w kraju: Niemcy
Usługi finansowe, Pracownicy: 51–200
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

OpenLoyalty allowed us a quick market entry

4,0 2 lata temu

Zalety:

- The frontend is super easy to handle and settings allow realizing most our requirements out of the box. - Quick and helpful customer support in case of any problems

Wady:

- From a product manager perspective it would be great to customize reports according to my needs. - Requesting new functionalities takes a time until prioritization on OpenLoyalty side. - Overall great documentation but versioning could be a bit better in terms of what has changed exactly.

Darío
CTO w kraju: Meksyk
Oprogramowanie komputerowe, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

The best solution for loyalty program implementations

5,0 5 lat temu

Komentarze: The application is very responsive at all times and has been designed for scalability, which we've never have had the need to do since the default configuration is more than enough for our customers' user base. We've implemented this solution with several clients and it's been a really quick and easy solution that has kept our customers happy.

Zalety:

This is an ideal solution for companies that seek to complement their current e-business / CRM / ERP with a loyalty program without breaking nor the bank nor their current functionality. Every possible scenario has been thought out: campaigns with a set range of dates, rewards that depend on the client's loyalty level, segmentation of clients based on their number of points, rewards exchanged, number of transactions, etc. It's really easy to integrate with existing front-end solutions and has an admin panel that helps defining and dynamically changing levels, client segments, points-reward conversion rates, and also look at each client's transaction history, solve attribution problems, etc, effectively treating the loyalty program as an external module of their main software.

Wady:

There have been two main misunderstandings about Open Loyalty so far: that it's free (because of the "Open" part) and that it's an out-of-the-box solution. The development version is indeed free and serves the purpose of allowing the construction of a quick proof of concept of the implementation, when the online demo is not enough for an evaluation of the product. The idea that this product would be a solution that could be configured and just published to the world is a little off. This product serves all purposes and can be easily integrated (through JSON requests) with any existing front-end that can be extended, be it the front-end for the acquisition of points or the one for exchanging them.

Anupam
Engineering Manager w kraju: Indie
Usługi finansowe, Pracownicy: 501–1 000
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 1–5 miesięcy
Źródło recenzenta

Open Loyalty Review

5,0 2 lata temu

Zalety:

The best part of the platform is ease of use and great documentation

Wady:

There are no api's for bulk update of members

Joris
Head of Marketing w kraju: Indonezja
Technologia i usługi informacyjne, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Robust system with lots of features out of the box

4,0 3 lata temu

Zalety:

We liked that it's customizable, scalable and we get full access to the source code. On the campaign configuration side, we appreciate the different types of programs we can create that can improve user engagement and keep them happy. We are also pleased with the fast and responsive customer service.

Wady:

We experienced some issues during the initial setup as our tech team was not familiar with all of the tech stacks used, some of our requirements are not supported, and our tech team experiences some challenges in customizing it. Other problems are attributed to the language barrier and different time zones.

Cristóbal
Shareholder w kraju: Hiszpania
Technologia i usługi informacyjne, Pracownicy: 2–10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Rapid deployment and flexibility of integration

5,0 3 lata temu

Komentarze: It was a successful project with great support from the supplier. In a very short time, our client was able to launch a loyalty program with personalized strategies and a portal for their clients.

Zalety:

The best thing was, that we had the opportunity to give our clients a solution in a very fast way and adapted to their needs, integrating it with their POS systems in an agile way using the API's

Wady:

In some moments it was difficult to interact with the database since everything has to be done via API's and in some moments it can complicate the resolution of an incident.

Tai
CTO w kraju: Wietnam
Technologia i usługi informacyjne, Pracownicy: 201–500
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Highly recommended loyalty solution

5,0 2 lata temu

Zalety:

The full capacity of loyalty features and flexibility on both on-prem and cloud.

Wady:

Need a better user-friendly BackOffice and Reporting capability.

Faustina
Product Owner w kraju: Polska
Technologia i usługi informacyjne, Pracownicy: 201–500
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 1–5 miesięcy
Źródło recenzenta

Very professional project/product planning and support

5,0 2 lata temu

Komentarze: OpenLoyalty is a very professional company and has helped us a lot with the implementation of the whole Loyalty experience we are implementing.
The devs team finds for every problem a good and pragmatic solution and customizes their product based on our needs with good quality and releases on a regular basis.
We get in a very quick time very good support from OpenLoyalty to any of our questions

Zalety:

The software is very customizable and covers a lot of use cases. Customization and also support works very good

Wady:

I have no cons to report. We have a very good experience with OpenLoyalty

Dejan
QA w kraju: Serbia
Oprogramowanie komputerowe, Pracownicy: 10 000+
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

One year user

5,0 3 lata temu

Komentarze: Super!

Zalety:

Easy to use, simple. Vendor responded to our feature request. Good communication.

Wady:

Proper API Versioning is must for this software.

Burak
Burak
AP Analyst w kraju: Wlk. Bryt.
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Telekomunikacja, Pracownicy: 501–1 000
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 1–5 miesięcy
Źródło recenzenta

Nice for engaging Customers

5,0 4 lata temu

Komentarze: Has a fast and reliable and knowledgeable customer service.

Zalety:

Has a feature of setting rules and acting with the behaviors so not open for mistakes. Campaigns and promotions can be created and has a very friendly user interface that can be adapted easily.

Wady:

Only web based at the moment and needs an app for mobiles.

Eric
Program Manager w kraju: Wietnam
Oprogramowanie komputerowe, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Morden / Safe / Customizable Loyalty system

5,0 6 lat temu

Zalety:

Open source Easy to use Great community New features are updated frequently Cost effective

Wady:

Your tech team need to have a big experience with PHP and Docker

Daniel
Product Owner w kraju: USA
Sport, Pracownicy: 201–500
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

Great Way to Connect

5,0 2 lata temu

Komentarze: Our users have loved the loyalty program so far and finding new ways to earn points.

Zalety:

Our Loyalty Program is a huge part of how we connect with our users and it would not be possible without Open Loyalty. I like how you have the option to create a variety of earning rules which allows us to engage with users in many ways.

Wady:

Having a closer integration with our marketing app would make messaging our users much easier and likely give us more creative options.

Pranesh
Director w kraju: Indie
Marketing i reklama, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Open Loyalty is Great!

5,0 5 lat temu

Zalety:

Easy to scale and customise. Very good support Easy to integrate the technology

Wady:

Could have a larger range of generic features

Pedro Pablo
Software developer w kraju: Polska
Dobra konsumpcyjne, Pracownicy: 51–200
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 1–5 miesięcy
Źródło recenzenta

Open Loyalty Review

5,0 2 lata temu

Zalety:

Easy of use, quick changes for customization, flexibility

Wady:

API docs could be organized better, as it is a bit confusing sometimes to find a specific endpoint

Nicole
Product Manager w kraju: USA
Sport, Pracownicy: 51–200
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 1–5 miesięcy
Źródło recenzenta

Product Manager Review

5,0 2 lata temu

Zalety:

I like the usability of the software. It's pretty easy to learn how to use and navigate around the softwar.

Wady:

The lack of ability to generate custom reports