Od 18 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

ManageEngine ADSelfService Plus

ManageEngine ADSelfService Plus

Czym jest ManageEngine ADSelfService Plus?

ADSelfService Plus oferuje samoobsługowe resetowanie haseł i odblokowywanie kont, MFA przy logowaniu do punktów końcowych i aplikacji w chmurze, przypominanie o wygaśnięciu hasła, egzekwowanie zasad dotyczących haseł, samoobsługowe aktualizatory katalogów, wieloplatformowy synchronizator haseł oraz SSO dla aplikacji w chmurze. Wspomaga pracę działów pomocy technicznej IT, zmniejszając liczbę zgłoszeń dotyczących resetowania haseł i oszczędzając użytkownikom końcowym frustracji związanych z przestojami. Aplikacje mobilne dla systemów Android i iPhone umożliwiają samoobsługę użytkowników końcowych w dowolnym miejscu i czasie.

Kto korzysta z produktu: ManageEngine ADSelfService Plus?

Organizacje wymagające zarządzania hasłami w oparciu o AD lub bezpiecznego, zdalnego dostępu do zasobów poprzez wdrożenie MFA, szczególnie w branży IT, bankowości, opiece zdrowotnej, edukacji i administracji rządowej

Oprogramowanie: ManageEngine ADSelfService Plus - 1
Oprogramowanie: ManageEngine ADSelfService Plus - 2
Oprogramowanie: ManageEngine ADSelfService Plus - 3
Oprogramowanie: ManageEngine ADSelfService Plus - 4
Oprogramowanie: ManageEngine ADSelfService Plus - 5

Nie jesteś pewien, czy ManageEngine ADSelfService Plus to dobre rozwiązanie? Porównaj z popularnymi rozwiązaniami alternatywnymi

ManageEngine ADSelfService Plus

ManageEngine ADSelfService Plus

4,6 (47)
595,00 USD
rok
Wersja bezpłatna
Bezpłatna wersja próbna
31
2
4,6 (47)
4,7 (47)
4,4 (47)
czy
Cena początkowa
Opcje cenowe
Funkcje
Integracje
Łatwość użytkowania
Warte swojej ceny
Obsługa klienta
Z największą liczbą ocen
3,00 USD
miesiąc
Wersja bezpłatna
Bezpłatna wersja próbna
61
Nie znaleziono integracji
4,6 (533)
4,6 (533)
4,4 (533)
Zielone paski oceny pokazują zwycięski produkt w oparciu na średną ocenę i liczbę recenzji.

Inne najlepsze rozwiązania alternatywne dla produktu ManageEngine ADSelfService Plus

Duo Security
Najlepiej oceniane funkcje
Bezpieczne logowanie
Uwierzytelnianie dwuskładnikowe
Uwierzytelnianie mobilne
ManageEngine AD360
Najlepiej oceniane funkcje
Konfigurowalne wzory
Third-Party Integrations
Zarządzanie polityką
JumpCloud Directory Platform
Najlepiej oceniane funkcje
Kontrola dostępu/zezwolenia
Pojedyncze logowanie
Uwierzytelnianie wieloczynnikowe
Teramind
Najlepiej oceniane funkcje
Monitorowanie aktywności pracowników
Zarządzanie zadaniami
Zdalny dostęp/sterowanie

ManageEngine ADSelfService Plus – Recenzje od zweryfikowanych użytkowników

Średni wynik

Informacje ogólne
4,6
Łatwość użytkowania
4,6
Obsługa klienta
4,4
Funkcje
4,6
Warte swojej ceny
4,7

Recenzje według wielkości firmy (pracownicy)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Filtruj recenzje według punktacji

5
74%
4
19%
3
2%
2
2%
1
2%
Sayed Munir
Sayed Munir
Engineer w kraju: Katar
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
, Pracownicy: 201–500
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Excellent product

5,0 7 lat temu

Komentarze: Ease of Daily password activities.

Zalety:

Users can reset their password from any where.We published the application over the Internet and our customers around the globe use it for Resetting/Unlocking their password.

Wady:

More Authentication security like Pulling the Employee ID for verification. Currently is pulling the name from AD, if we have some custom attribute in AD and we want to bind that custom attribute for verification.

Zweryfikowany recenzent
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Ochrona zdrowia psychicznego, Pracownicy: 201–500
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

ADSelf Service Plus solves a lot of issues we have with On-prem AD and Hybrid

4,0 2 lata temu

Komentarze: Overall Ad selfservice plus makes management of passwords super easy. We don't use it for the SSO and Multifactor Auth so much, but I imagine if you aren't using AZure AD, this would be a fantastic way to get those features for a local domain.

Zalety:

This solves the biggest problems we have with password resets. Both the need for users to reset their own passwords remotely, but also so update locally cached passwords for our Hybrid Joined devices. The software is able to open up its own VPN connection to our On-Prem server for that update and it makes password resets extremely smooth.

Wady:

I haven't really had any negative experiences yet with the software.

Zweryfikowany recenzent
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Administracja państwowa, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta
Źródło: GetApp

Adservices is bad

1,0 3 lata temu

Komentarze: None

Zalety:

None. I don’t like the adservices because they have problems!

Wady:

When I changed passwords or try to log in. They are too slow! They always have problems!

Zweryfikowany recenzent
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Ropa naftowa i energetyka
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

A robust, web-based, multi-platform, self-service solution

5,0 7 lat temu

Zalety:

This software provides our end users with a web-based, self-service solution for issues related to password reset management and account lockout. This has effectively reduced up to a third of our most urgent helpdesk issues allowing us to maximize IT resources. Both the enterprise and its users can feel secure with the multi-factor authentication techniques Single sign-on (SSO) feature based on Microsoft Windows Active Directory enables our users to have seamless, one-click access to cloud and enterprise applications such as G Suite, Office 365, and Zendesk Free SMS, email and push notifications notify our end-users that their password is about to expire and recommend a password change to prevent lockout.

Wady:

There have been times when we had problems because the user has forgotten the answers to their security questions, but support was very helpful and the issue was resolved quickly.

Zweryfikowany recenzent
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Szpitale i opieka zdrowotna, Pracownicy: 501–1 000
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Easy to use

4,0 7 lat temu

Komentarze: Lower support costs, less burnout from unlocking accounts and resetting passwords.

Zalety:

Ad self service plus was very easy to configure and start using with our employees. It has saved our IT support staff many hours responding to locked out users accounts and forgotten passwords. Since we are a 24x7 business, it is especially helpful for employees help themselves instead of waking up the support person on call.

Wady:

I haven't been able to get the automated answer import to work. I have scheduled a job that imports a daily generated csv file from our hr system, but I can only run it manually. I have a ticket open to get it resolved, so hopefully we can start utilizing the full functionality soon.