Bloomreach

Bloomreach

Czym jest Bloomreach?

Bloomreach to ceniona na świecie platforma chmurowa Commerce Experience Cloud, która umożliwia markom dostarczanie klientom spersonalizowanych, niemal magicznych podróży. Oferuje pakiet produktów, które napędzają prawdziwą personalizację i rozwój handlu cyfrowego, w tym: Discovery, oferuje wyszukiwanie i merchandising oparte na sztucznej inteligencji; Content, oferuje system zarządzania treścią strony internetowej tylko od strony zaplecza; oraz Engagement, oferuje doskonałe rozwiązania w zakresie automatyzacji marketingu i CDP (platforma danych o klientach).

Kto korzysta z produktu: Bloomreach?

Wielokanałowy system dostarczania treści, który pomaga firmom z branży e-commerce w handlu detalicznym, produkcji, dystrybucji, hotelarstwie, transporcie i innych branżach tworzyć, zarządzać, udostępniać i edytować treści.

Oprogramowanie: Bloomreach - 1
Oprogramowanie: Bloomreach - 2
Oprogramowanie: Bloomreach - 3
Oprogramowanie: Bloomreach - 4
Oprogramowanie: Bloomreach - 5

Nie jesteś pewien, czy Bloomreach to dobre rozwiązanie? Porównaj z popularnymi rozwiązaniami alternatywnymi

Bloomreach

Bloomreach

4,6 (34)
Nie znaleziono informacji o cenach
Wersja bezpłatna
Bezpłatna wersja próbna
321
54
4,3 (34)
4,4 (34)
4,7 (34)
czy
Cena początkowa
Opcje cenowe
Funkcje
Integracje
Łatwość użytkowania
Warte swojej ceny
Obsługa klienta
Z największą liczbą ocen
61,00 USD
miesiąc
Wersja bezpłatna
Bezpłatna wersja próbna
414
43
3,9 (682)
4,2 (682)
3,9 (682)

Inne najlepsze rozwiązania alternatywne dla produktu Bloomreach

Bitrix24
Najlepiej oceniane funkcje
Potwierdzenie/przypomnienia
Rezerwacja online
Zarządzanie arkuszami czasu
monday.com
Najlepiej oceniane funkcje
Pulpit
Zarządzanie linią sprzedaży
Zarządzanie projektami
Zoho CRM
Najlepiej oceniane funkcje
Konfigurowalne pola
Pulpit działań
Wyszukiwanie/filtrowanie
Wrike
Najlepiej oceniane funkcje
Dane w czasie rzeczywistym
Tradycyjne metodologie
Zarządzanie formularzami
Caspio
Najlepiej oceniane funkcje
Migracja danych
Planowanie projektu/ustalanie harmonogramów
Tworzenie i projektowanie formularzy
Agile CRM
Najlepiej oceniane funkcje
Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
Zarządzanie kontaktami
Zarządzanie leadami
EngageBay
Najlepiej oceniane funkcje
Pielęgnowanie leadów
Zarządzanie kontaktami
Zarządzanie pocztą e-mail
ROUTEE
Najlepiej oceniane funkcje
Kody skrócone
Wysyłanie wiadomości wg harmonogramu
Zautomatyzowane odpowiedzi
Front
Najlepiej oceniane funkcje
Dostęp mobilny
Zarządzanie pocztą e-mail
Zarządzanie skrzynką odbiorczą

Bloomreach – Recenzje od zweryfikowanych użytkowników

Średni wynik

Informacje ogólne
4,6
Łatwość użytkowania
4,3
Obsługa klienta
4,7
Funkcje
4,4
Warte swojej ceny
4,4

Recenzje według wielkości firmy (pracownicy)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Filtruj recenzje według punktacji

5
76%
4
15%
3
6%
2
3%
Branislav
Branislav
Partner w kraju:
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Marketing i reklama, Pracownicy: 2–10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta
Źródło: GetApp

Exponea

5,0 7 lat temu

Komentarze: With Exponea we are able to introduce to our customer their each individual consumer with its unique digital behavior, explore the real performance of Marketing Campaigns investments and use Automation to understand and drive unexplored sales potential. Using various analytical functions (segmentation, attribution, funnels and retention analysis) we are able to understand "what is happening in real time" and what needs to be done trough communication channels (SMS, email, layers…) to improve the sales performance for our customer.

Martin
Martin
Online Marketing Manager w kraju: Czechy
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Zdrowie, wellness i fitness, Pracownicy: 201–500
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Finally a CDP without a rival | Excelent.

5,0 6 dni temu Nowy

Zalety:

Bloomreach is able to do almost everything what we need in our CDP system. His competitors are very complicated to set up and to operate without knowledge. We are also able to use Bloomreach throughout company from call centrum to our board management. As for data collecting/reporting or for better customer care. There is big advantage that we can also use it for marketing. Incredible tool and easy to operate.

Wady:

I would like to know more about specific roadmap. If I miss something on the platform, I would like to suggest change and be informed if this change would be implemented within roadmap in next app release. But it is minority according to the fact what could Bloomreach do for us in case of SaaS.

Kristin
Content Coordinator w kraju: USA
Wypoczynek, podróże i turystyka, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

I am a user who works in Hippo daily.

3,0 6 lat temu

Zalety:

I enjoy the ease of use that Hippo offers. Prior to my current position I had never used a CMS before and I picked up Hippo within a week. I also appreciate the dedicated customer service that we have received so far.

Wady:

We are currently using Hippo 10 and we have a constant problem with the CMS freezing. In addition, this version of the program seems pretty limited in terms of templates.

Jack
CRM Manager w kraju: Wlk. Bryt.
Motoryzacja, Pracownicy: 51–200
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Bloomreach - a fantastic CRM tool that'll improve your marketing comms strategey

5,0 2 tygodnie temu Nowy

Komentarze: Very positive experience with the tool, it has allowed us to serve the right message to the right user at the right time through the automations tool. It has also opened up alternative channels which previously required our engineering team to build - such as in-app messages and web pop ups.

Zalety:

The automation system allows you to quickly and visibility build complicated automations quickly.

Wady:

There can be a steep learning curve when first using the tool, there is a very helpful help centre however sometimes the answers to issues aren't clear or easy to find.

Zweryfikowany recenzent
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Szpitale i opieka zdrowotna, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Incredibly powerful software, great design, great support

5,0 4 lata temu

Zalety:

It is an incredibly well-designed and well-featured software. The scenario builder concept is brilliant and much of the user interfaces were accessible and not terribly daunting despite how feature-rich the software is. Their support team and account managers who we worked with were all fabulous, responsive, and knowledgable.

Wady:

Exponea is constantly developing and growing, which is great, but a con that comes with that is that some of the newer features would have kinks that needed to be worked out. However, they are always responsive to troubleshooting and putting in updates when needed. Just part of the territory of being on the cutting edge.