Od 17 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Bloomreach

Bloomreach

Czym jest Bloomreach?

Bloomreach to ceniona na świecie platforma chmurowa Commerce Experience Cloud, która umożliwia markom dostarczanie klientom spersonalizowanych, niemal magicznych podróży. Oferuje pakiet produktów, które napędzają prawdziwą personalizację i rozwój handlu cyfrowego, w tym: Discovery, oferuje wyszukiwanie i merchandising oparte na sztucznej inteligencji; Content, oferuje system zarządzania treścią strony internetowej tylko od strony zaplecza; oraz Engagement, oferuje doskonałe rozwiązania w zakresie automatyzacji marketingu i CDP (platforma danych o klientach).

Kto korzysta z produktu: Bloomreach?

Wielokanałowy system dostarczania treści, który pomaga firmom z branży e-commerce w handlu detalicznym, produkcji, dystrybucji, hotelarstwie, transporcie i innych branżach tworzyć, zarządzać, udostępniać i edytować treści.

Oprogramowanie: Bloomreach - 1
Oprogramowanie: Bloomreach - 2
Oprogramowanie: Bloomreach - 3
Oprogramowanie: Bloomreach - 4
Oprogramowanie: Bloomreach - 5

Nie jesteś pewien, czy Bloomreach to dobre rozwiązanie? Porównaj z popularnymi rozwiązaniami alternatywnymi

Bloomreach

Bloomreach

4,8 (55)
Nie znaleziono informacji o cenach
Wersja bezpłatna
Bezpłatna wersja próbna
327
93
4,5 (55)
4,6 (55)
4,9 (55)
czy
Cena początkowa
Opcje cenowe
Funkcje
Integracje
Łatwość użytkowania
Warte swojej ceny
Obsługa klienta
35 000,00 USD
rok
Wersja bezpłatna
Bezpłatna wersja próbna
33
10
3,5 (6)
3,0 (6)
3,7 (6)
Zielone paski oceny pokazują zwycięski produkt w oparciu na średną ocenę i liczbę recenzji.

Inne najlepsze rozwiązania alternatywne dla produktu Bloomreach

Dynamic Yield
Najlepiej oceniane funkcje
Personalizacja strony internetowej
Testy A/B
Zarządzanie szablonami
RedEye
Najlepiej oceniane funkcje
Żadne funkcje nie zostały ocenione przez recenzentów dla tego produktu.
monday.com
Najlepiej oceniane funkcje
Identyfikacja produktów
Multi-kampanie
Śledzenie zapasów
Bitrix24
Najlepiej oceniane funkcje
Automatyzacja marketingu
Baza danych klientów
Zarządzanie klientami
Wrike
Najlepiej oceniane funkcje
Konfigurowalny przepływ pracy
Przyjęcie pracowników do pracy
Tworzenie pulpitów

Bloomreach – Recenzje od zweryfikowanych użytkowników

Średni wynik

Informacje ogólne
4,8
Łatwość użytkowania
4,5
Obsługa klienta
4,9
Funkcje
4,6
Warte swojej ceny
4,6

Recenzje według wielkości firmy (pracownicy)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Filtruj recenzje według punktacji

5
78%
4
22%
Sławomir
Sławomir
Head of CRM w kraju: Polska
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Sprzedaż detaliczna, Pracownicy: 201–500
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Great platform for demanding users

5,0 2 lata temu

Komentarze: I've been using Bloomreach platform for the last 3 years in a high scale business (retail, 20+ markets) and it proved both on Bloomreach company and platform side to be reliable partner that helps a lot to develop business and drive revenue and customer retention.

Zalety:

(+) platform stability and reliability(+) pretty easy to integrate(+) helpful, fast support(+) powerful scenario handling including omnichannel communication(+) first-party data collection and analytical possibilities(+) ease to work with product recommendations and on-site formats(+) personalization possibilities thanks to jinja language(+) Bloomreach academy(+) AB testing capabilities

Wady:

(-) there is not predefined templates for use cases so you have to do all on your own (but it's planned to change very soon with plug & play library)(-) Single Customer View card is very simple, not very informative in terms of customer value summary (i.e. CLV, probability to buy, recommended products)(-) there could be more educational or how-to materials, webinars (there is Academy but it's paid) to learn more how to take full advantage of the platform(-) experiments module is not scalable - can't run one test on multiple pages i.e. PDPs (each page is separate test)

Rebecca
Senior CRM Executive w kraju: Wlk. Bryt.
Sprzedaż detaliczna, Pracownicy: 201–500
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Bloomreach has been a great tool in getting us improving our system

5,0 2 lata temu

Komentarze: I am really enjoying it as a daily user, it makes my job a whole lot easier and I have learned a lot through it.

Zalety:

I like the ease of use of the asset builder and the email builder. Scenarios as well are logically laid out and I have throughly enjoyed the course I have taken through Bloomreach Academy

Wady:

We currently have a data implementation issue, but I am not letting it get in the way of using the tool as much as I possibly can whilst it gets fixed in the background

Jan
Senior Analyst w kraju: Czechy
Telekomunikacja, Pracownicy: 10 000+
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Great, better and the worst...

4,0 w zeszłym roku

Komentarze: Amazing, complicated and unfortunatelly very often frustrating

Zalety:

Amazing tool with many different features... imposible to pick only few.

Wady:

Lack of real-life tutorials (not just lengthy documentation on your website).Missing proper user flow/funnel tools and a simplified way to modify dashboard data by changing just one attribute line, for example, the website URL.Please note that I am aware of the existing funnel/flow tools, but Google Analytics is still far more superior.

Nathan
Email Operations Manager w kraju: Wlk. Bryt.
Dobra konsumpcyjne, Pracownicy: 201–500
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

Great product that helps me do my job. Uncomplicated that doesnt require lots of resource

5,0 4 miesiące temu

Komentarze: Great and easy to use. You can work as simple of as complex as you want to

Zalety:

Customer view. Being able to see how our customer engage with the website and marketing comms

Wady:

Some mixed reporting and due to multiple people being in and out of our business is means its quite a mess compared to when I've used other systems

Maik
Email Marketing Manager w kraju: Izrael
Bezpieczeństwo komputerów i sieci, Pracownicy: 501–1 000
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Email Marketing ALL IN ONE Platform!

5,0 11 miesięcy temu

Zalety:

Email Marketing campaigns are easy to set up. Afterward, it's easy to analyze the results. To set up Email Marketing flows its also pretty easy - maintaining them too.

Wady:

To build Reports is still a bit complicated but its improving.