Od 18 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Bloomreach

Bloomreach

Czym jest Bloomreach?

Bloomreach to ceniona na świecie platforma chmurowa Commerce Experience Cloud, która umożliwia markom dostarczanie klientom spersonalizowanych, niemal magicznych podróży. Oferuje pakiet produktów, które napędzają prawdziwą personalizację i rozwój handlu cyfrowego, w tym: Discovery, oferuje wyszukiwanie i merchandising oparte na sztucznej inteligencji; Content, oferuje system zarządzania treścią strony internetowej tylko od strony zaplecza; oraz Engagement, oferuje doskonałe rozwiązania w zakresie automatyzacji marketingu i CDP (platforma danych o klientach).

Kto korzysta z produktu: Bloomreach?

Wielokanałowy system dostarczania treści, który pomaga firmom z branży e-commerce w handlu detalicznym, produkcji, dystrybucji, hotelarstwie, transporcie i innych branżach tworzyć, zarządzać, udostępniać i edytować treści.

Oprogramowanie: Bloomreach - 1
Oprogramowanie: Bloomreach - 2
Oprogramowanie: Bloomreach - 3
Oprogramowanie: Bloomreach - 4
Oprogramowanie: Bloomreach - 5

Nie jesteś pewien, czy Bloomreach to dobre rozwiązanie? Porównaj z popularnymi rozwiązaniami alternatywnymi

Bloomreach

Bloomreach

4,8 (56)
Nie znaleziono informacji o cenach
Wersja bezpłatna
Bezpłatna wersja próbna
336
79
4,5 (56)
4,6 (56)
4,9 (56)
czy
Cena początkowa
Opcje cenowe
Funkcje
Integracje
Łatwość użytkowania
Warte swojej ceny
Obsługa klienta
Nie znaleziono informacji o cenach
Wersja bezpłatna
Bezpłatna wersja próbna
31
7
0,0 (0)
0,0 (0)
0,0 (0)
Zielone paski oceny pokazują zwycięski produkt w oparciu na średną ocenę i liczbę recenzji.

Inne najlepsze rozwiązania alternatywne dla produktu Bloomreach

RedEye
Najlepiej oceniane funkcje
Żadne funkcje nie zostały ocenione przez recenzentów dla tego produktu.
Dynamic Yield
Najlepiej oceniane funkcje
A/B Testing
Personalizacja strony internetowej
Zarządzanie szablonami
monday.com
Najlepiej oceniane funkcje
Identyfikacja produktów
Informacja zwrotna 360 stopni
Śledzenie zapasów
Bitrix24
Najlepiej oceniane funkcje
Confirmations/Reminders
Przypomnienia
Zarządzanie klientami
Wrike
Najlepiej oceniane funkcje
Kalkulacja godzin nadliczbowych
Konfigurowalny przepływ pracy
Tworzenie pulpitów

Bloomreach – Recenzje od zweryfikowanych użytkowników

Średni wynik

Informacje ogólne
4,8
Łatwość użytkowania
4,5
Obsługa klienta
4,9
Funkcje
4,6
Warte swojej ceny
4,6

Recenzje według wielkości firmy (pracownicy)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Filtruj recenzje według punktacji

5
77%
4
23%
Javier
Javier
CRM Specialist w kraju: Hiszpania
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Bankowość, Pracownicy: 501–1 000
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Very user friendly and personalized

5,0 2 lata temu

Komentarze: Bloomreach is helping to automate all the campaigns related to the lifecycle of our clients.

Zalety:

Bloomreach is a very user friendly platform. You'll easily create scenarios & campaigns, set logics, edit templates and see the automated dashboards for each campaign. Also the support team is very fast and useful when you have any problem.

Wady:

Reports feature sometimes could be ver overwhelming and not that user friendly.

Anja
Marketing Automation specialist w kraju: Szwecja
Artykuły spożywcze i napoje, Pracownicy: 501–1 000
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Bert inser friendly

4,0 10 miesięcy temu

Zalety:

The ease of use. It’s super easy to learn the basics and once you’ve learned the basics the rest will be easy to learn as well

Wady:

Our business is complex and Bloomreach doesn’t have support for all our needs

Vince
growth w kraju: USA
Usługi finansowe, Pracownicy: 501–1 000
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Ok email automation platform. Terrible CDP.

4,0 w zeszłym miesiącu Nowy

Komentarze: Ok email automation platform. Terrible CDP.

Zalety:

A lot of potential customization like a sandbox

Wady:

Default and out of the shelf functionality is limited or unnecessarily complex

Jan
Senior Analyst w kraju: Czechy
Telekomunikacja, Pracownicy: 10 000+
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Great, better and the worst...

4,0 w zeszłym roku

Komentarze: Amazing, complicated and unfortunatelly very often frustrating

Zalety:

Amazing tool with many different features... imposible to pick only few.

Wady:

Lack of real-life tutorials (not just lengthy documentation on your website).Missing proper user flow/funnel tools and a simplified way to modify dashboard data by changing just one attribute line, for example, the website URL.Please note that I am aware of the existing funnel/flow tools, but Google Analytics is still far more superior.

Luis
Freelance Consultant w kraju: Hiszpania
Marketing i reklama, Pracownicy: 2–10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: Bezpłatna wersja próbna
Źródło recenzenta

Elegant, scalable and user friendly all-in-one Marketing Automation platform

5,0 8 miesięcy temu

Komentarze: Very competent technical and customer support team. They know what they are talking about beyond what their solution offers. Solution is on the pricy side, but is worth the investment considering the performance and range of use cases covered. Great GDPR compliance

Zalety:

Speed despite volumes of data ingested. The solution is very elegant and once you are familiar with the way it works it is very easy to understand what is happening in the background and to visualise the behaviours for specific business scenarios

Wady:

That is a one-in-all solution for all Marketing Automation needs. If we had to select another setup this would mean purchasing different solutions to coer all the use cases of Bloomreach. Mainly the personalisation and real time use cases are not covered by other CDPs.

Maik
Email Marketing Manager w kraju: Izrael
Bezpieczeństwo komputerów i sieci, Pracownicy: 501–1 000
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Email Marketing ALL IN ONE Platform!

5,0 w zeszłym roku

Zalety:

Email Marketing campaigns are easy to set up. Afterward, it's easy to analyze the results. To set up Email Marketing flows its also pretty easy - maintaining them too.

Wady:

To build Reports is still a bit complicated but its improving.

Poornaraj
Solution Architect w kraju: Indie
Marketing i reklama, Pracownicy: 1 001–5 000
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

CDP for the future

5,0 8 miesięcy temu

Zalety:

Ease of use all the features are drag & drop. We can start from scratch and learn the tool in no time. The support is very handy on any time.

Wady:

There are some time zone issue where the timestamp changes to some other values . Not in all case on few of the cases

Nathan
Email Operations Manager w kraju: Wlk. Bryt.
Dobra konsumpcyjne, Pracownicy: 201–500
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

Great product that helps me do my job. Uncomplicated that doesnt require lots of resource

5,0 7 miesięcy temu

Komentarze: Great and easy to use. You can work as simple of as complex as you want to

Zalety:

Customer view. Being able to see how our customer engage with the website and marketing comms

Wady:

Some mixed reporting and due to multiple people being in and out of our business is means its quite a mess compared to when I've used other systems

Ivona
CX manager w kraju: Czechy
Telekomunikacja, Pracownicy: 201–500
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

Bloomreach - Review

5,0 7 miesięcy temu

Zalety:

I like history of communication with our clients

Wady:

some numbers are wrong, differences are not clear

Nicole
Consultant w kraju: Hiszpania
Usługi finansowe, Pracownicy: 51–200
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

Great platform for customer data and campaign management

5,0 8 miesięcy temu

Zalety:

The ability to react to real-time event/ customer behavior

Wady:

The number of attributes are limited (255)

Lluc
Marketing Technology Team Leader w kraju: Czechy
Rozrywka, Pracownicy: 5 001–10 000
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Bloomreach use

4,0 11 miesięcy temu

Komentarze: It's a great tool, and it has a lot of potential, but at the current state and for the needs of my company is quite difficult to implement personalized content for independent native apps.

Zalety:

-The responsiveness of the webapp. It works well and it's quite fast. -Pretty straightforward, bugs are quite uncommon. -The ammount of tools that has integrated, it's quite complete an a very powerful tool. -The snapshot preview for emails!!! -The documentation is quite good, almost perfect.

Wady:

-Jinja used in bloomreach is not the full version and Bloomreach lacks a little bit explaining properly all the features available. It would be nice to have all the functionality from jinja. -Initiatives are sometimes a bit hard to deal with when it comes to dependencies and so. Sometimes moving an asset or weblayer to a different initiative can cause all the items with a dependency to be moved without a very clear message that it's going to happen.

Sharif
CRM manager w kraju: Holandia
Sprzedaż detaliczna, Pracownicy: 501–1 000
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

Vriendelijke interface maar krachtig in prestaties

5,0 6 miesięcy temu

Komentarze: Dagelijks gebruik is erg fijn, het is soms wat uitdagend om alles te begrijpen voor nieuwe gebruikers omdat het erg uitgebreid is qua mogelijkheden.

Zalety:

Time to market geeft ons de grootste voordeel. We kunnen snel schakelen voor campagnes in soms wel 10 landen.

Wady:

Hoge leercurve voor nieuwe gebruikers maar uiteindelijk de moeite waard.

Petr
Campaign manager w kraju: Czechy
Ubezpieczenia, Pracownicy: 201–500
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Next level of campaign management with Bloomreach!

4,0 w zeszłym roku

Zalety:

I enjoy this tool is self-service and I don't have to depend on IT. I can access easily our customer data. Bloomreach is a platform with limitless possibilities on orchestration with the right conditions. I love the flexibility of the tool. Documentation is very helpful. Dashboards are visually effective for me. I like how Bloomreach is innovative and following, maybe even setting trends we can explore and take advantage of. Bloomreach listens to our feedback. Minimalistic assess approach is something we'd like to explore.

Wady:

As we are insurance company, we are missing Bloomreach's integrations for other communication channels e.g. phone calls (call centre), post, etc. I'd like to see more detailed insights to multichannel orchestration for offline comms. We are able to adjust our campaigns but I would love to get from Bloomreach more visibility how to make this. The partner agency is supporting our integrations and ongoing processes.I completed the Academy fundamentals course - my experience with the tutor was disappointing, the person seemed to be off with the knowledge they shared with our class.

Yahor
CRM w kraju: Czechy
Internet, Pracownicy: 51–200
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

Bloomreach is the ultimate solution for our company!

5,0 w zeszłym roku

Zalety:

Bloomreach is a great tool and we are enjoying all of its capabilities and features. I love webhooks, it's an ultimate tool to do any kind of workaround. I appreciate the Q4 roadmap and can't wait to use the new features.Reporting is not black box which I love that I can set it up and counts with whatever data are important to our company. Visibility to the data results is so helpful.

Wady:

Simultaneously, Bloomreach is too complex which makes it difficult to focus on our efforts. SDK could support more apps for one instance. OOTB is not possible. We need to deal with the workaround and framework outline for integration. What I would improve on Bloomreach?There is a room for more parts where to implement jinja. For experienced users there are some limitations to be more free in instances management.For reporting - I wish I could download the dashboard and work with the data externally.We miss a storage possibilities for retrospective upload of datas for the system events. We want to rely on this more and it could be solved via environmental variables (profile and project attributes and conditions).

Masud
Customer Support Manager w kraju: USA
Wypoczynek, podróże i turystyka, Pracownicy: 51–200
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Best Solution For Email Marketing Campaigns

5,0 w zeszłym roku

Zalety:

I like the email and campaign management features It makes marketing automation easy It helps in designing and implementing email marketing campaigns Bloomreach is effortless to manage and use

Wady:

Bloomreach has quite handled well and no serious issues.

Brice
Head of Digital Operations w kraju: Wlk. Bryt.
Media internetowe, Pracownicy: 51–200
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Orchestrez Votre business Via Bloomreach

4,0 w zeszłym roku

Zalety:

Au lieu de payer pour un CDP, un ESP, un CRM etc etc, Bloomreach permet d'avoir tout ca en un seul outil.

Wady:

Les rapports visuels sont limites a certains formats (Table ou chart), le tracking des visites sur le site. Car elles sont liees au cookies, on a moins de visibilites dessus

Daniel
CRM Manager w kraju: Czechy
Usługi finansowe, Pracownicy: 201–500
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Bloomreach is a tool for complex campaigns

4,0 w zeszłym roku

Komentarze: Better then with the tool we had before Bloomreach.

Zalety:

Bloomreach is a tool for complex campaigns, I like analytics, ease of use and scenario building, AI features are good to have.

Wady:

AI features are good, but could improve for analytics and recommendations. We are missing more in-depth data insights for campaign automation. Surveys could improve.

Jana
Junior CRM Manager w kraju: Niemcy
Artykuły spożywcze i napoje, Pracownicy: 501–1 000
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Bloomreach ist ein tolles Tool, um Kundendaten zu speichern und diese dann effizient zu nutzen.

4,0 2 lata temu

Komentarze: Insgesamt ist Bloomreach ein tolles und einfaches Tool, was viele verschiedene Möglichkeiten bietet. Diese Möglichkeiten können effizient zusammen genutzt werden und erleichtern uns die Arbeit.

Zalety:

Bloomreach ist einfach zu verstehen und kann auf alle individuellen Bedürfnisse des jeweiligen Unternehmens angepasst werden.

Wady:

Das Tool zum Aufbauen von E-Mails könnte noch mehr Features bieten.

Benedetto
Digital Marketing Manager w kraju: Włochy
Odzież i moda, Pracownicy: 51–200
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Customer Data Platform fully

5,0 2 lata temu

Zalety:

Detailed overview of each user.Customizable weblayers.Collaborative account support.Integrations with the main advertising platforms.Visual flows help creating atuomations.A lot of webinars and case history sharing.Bloomreach academy is very useful.

Wady:

Implementation and some developments required a consultancy agency to manage the settings.

Iveta
Marketing Manager w kraju: Czechy
Administracja państwowa, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

Excellent solution for our marketing needs!

5,0 w zeszłym roku

Komentarze: Excellent services from the start to smooth implementation.

Zalety:

weblayers and email functionalities, reporting is great and flexible

Wady:

Sometimes it takes a bit longer to get support, but it depends on their busyness I guess

Sławomir
Sławomir
Head of CRM w kraju: Polska
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Sprzedaż detaliczna, Pracownicy: 201–500
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Great platform for demanding users

5,0 2 lata temu

Komentarze: I've been using Bloomreach platform for the last 3 years in a high scale business (retail, 20+ markets) and it proved both on Bloomreach company and platform side to be reliable partner that helps a lot to develop business and drive revenue and customer retention.

Zalety:

(+) platform stability and reliability(+) pretty easy to integrate(+) helpful, fast support(+) powerful scenario handling including omnichannel communication(+) first-party data collection and analytical possibilities(+) ease to work with product recommendations and on-site formats(+) personalization possibilities thanks to jinja language(+) Bloomreach academy(+) AB testing capabilities

Wady:

(-) there is not predefined templates for use cases so you have to do all on your own (but it's planned to change very soon with plug & play library)(-) Single Customer View card is very simple, not very informative in terms of customer value summary (i.e. CLV, probability to buy, recommended products)(-) there could be more educational or how-to materials, webinars (there is Academy but it's paid) to learn more how to take full advantage of the platform(-) experiments module is not scalable - can't run one test on multiple pages i.e. PDPs (each page is separate test)

Martin
Martin
Online Marketing Manager w kraju: Czechy
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Zdrowie, wellness i fitness, Pracownicy: 201–500
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Finally a CDP without a rival | Excelent.

5,0 2 lata temu

Zalety:

Bloomreach is able to do almost everything what we need in our CDP system. His competitors are very complicated to set up and to operate without knowledge. We are also able to use Bloomreach throughout company from call centrum to our board management. As for data collecting/reporting or for better customer care. There is big advantage that we can also use it for marketing. Incredible tool and easy to operate.

Wady:

I would like to know more about specific roadmap. If I miss something on the platform, I would like to suggest change and be informed if this change would be implemented within roadmap in next app release. But it is minority according to the fact what could Bloomreach do for us in case of SaaS.

Cosmin
IT Consultant w kraju: Rumunia
Sprzedaż detaliczna, Pracownicy: 51–200
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Lots of features

5,0 2 lata temu

Zalety:

Lots of features, easy to use, fast customer support

Wady:

Maybe add a search engine and use a catalog as an index?

Milan
E-commerce w kraju: Niemcy
Dobra konsumpcyjne, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Bloomreach Analyses

4,0 2 lata temu

Zalety:

gute und einfache Navigation wenn man eine Kampagne aufbaut

Wady:

man kann Analyse nicht vertrauen (Üffnungsrate ist mehr als 100%)

Rebecca
Senior CRM Executive w kraju: Wlk. Bryt.
Sprzedaż detaliczna, Pracownicy: 201–500
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Bloomreach has been a great tool in getting us improving our system

5,0 2 lata temu

Komentarze: I am really enjoying it as a daily user, it makes my job a whole lot easier and I have learned a lot through it.

Zalety:

I like the ease of use of the asset builder and the email builder. Scenarios as well are logically laid out and I have throughly enjoyed the course I have taken through Bloomreach Academy

Wady:

We currently have a data implementation issue, but I am not letting it get in the way of using the tool as much as I possibly can whilst it gets fixed in the background