Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

EngageBay CRM

EngageBay CRM

Czym jest EngageBay CRM?

Projektuj i wysyłaj piękne oraz angażujące wiadomości e-mail oraz uruchamiaj kampanie marketingowe za pomocą jednego przycisku. Znacznie usprawnij swoje konwersje, korzystając z formularzy internetowych. Twórz niesamowite strony docelowe za pomocą prostego narzędzia typu „przeciągnij i upuść”. Dbaj o odbiorców dzięki automatyzacji marketingu e-mailowego. Zwiększ wydajność swojej firmy, automatyzując rutynowe zadania. Zaangażuj swoich odbiorców w mediach społecznościowych jak profesjonalista. Przechowuj wszystkie materiały sprzedażowe i marketingowe w jednym miejscu, dostępnym dla zespołu z dowolnego urządzenia.

Kto korzysta z produktu: EngageBay CRM?

Małe i średnie firmy, które potrzebują niedrogiego oprogramowania do sprzedaży i marketingu, aby nabyć, zaangażować, pielęgnować i zamykać transakcje z pozyskanymi klientami.

Oprogramowanie: EngageBay CRM - 1
Oprogramowanie: EngageBay CRM - 2
Oprogramowanie: EngageBay CRM - 3
Oprogramowanie: EngageBay CRM - 4
Oprogramowanie: EngageBay CRM - 5

Nie jesteś pewien, czy EngageBay CRM to dobre rozwiązanie? Porównaj z popularnymi rozwiązaniami alternatywnymi

EngageBay CRM

EngageBay CRM

4,7 (759)
14,99 USD
miesiąc
Wersja bezpłatna
Bezpłatna wersja próbna
228
33
4,5 (759)
4,7 (759)
4,8 (759)
czy
Cena początkowa
Opcje cenowe
Funkcje
Integracje
Łatwość użytkowania
Warte swojej ceny
Obsługa klienta
14,00 USD
miesiąc
Wersja bezpłatna
Bezpłatna wersja próbna
203
70
4,1 (6 751)
4,3 (6 751)
4,1 (6 751)
Zielone paski oceny pokazują zwycięski produkt w oparciu na średną ocenę i liczbę recenzji.

Inne najlepsze rozwiązania alternatywne dla produktu EngageBay CRM

Zoho CRM
Najlepiej oceniane funkcje
Dla startupów
Rozwiązanie CRM
Zarządzanie helpdeskiem
Freshsales
Najlepiej oceniane funkcje
Baza danych kontaktowych
Zarządzanie kontaktami
Zarządzanie linią sprzedaży
Freshdesk
Najlepiej oceniane funkcje
Czat z klientem w czasie rzeczywistym
Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
Zarządzanie biletami
Capsule
Najlepiej oceniane funkcje
System kalendarzy/przypomnień
Zarządzanie kontaktami
Zarządzanie leadami
Critical Mention
Najlepiej oceniane funkcje
Raportowanie/analityka
Omnisend
Najlepiej oceniane funkcje
Automatyzacja marketingu
Wysyłanie wiadomości wg harmonogramu
Zarządzanie kampaniami e-mail
Brevo
Najlepiej oceniane funkcje
Zarządzanie kampaniami e-mail
Zarządzanie kontaktami
Zarządzanie pocztą e-mail
monday.com
Najlepiej oceniane funkcje
Baza danych klientów
Pulpit
Zarządzanie pracownikami
Agile CRM
Najlepiej oceniane funkcje
Baza danych kontaktowych
Zarządzanie kontaktami
Zarządzanie leadami

EngageBay CRM – Recenzje od zweryfikowanych użytkowników

Średni wynik

Informacje ogólne
4,7
Łatwość użytkowania
4,5
Obsługa klienta
4,8
Funkcje
4,6
Warte swojej ceny
4,7

Recenzje według wielkości firmy (pracownicy)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Filtruj recenzje według punktacji

5
69%
4
29%
3
3%
2
0%
1
0%
Krishna
Krishna
Performance Marketing w kraju: Indie
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Marketing i reklama, Pracownicy: 51–200
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

Must have CRM tool for big or small organization.

5,0 w zeszłym miesiącu Nowy

Komentarze: Overall, this tool is easy to implement and use and thanks to their support team which is avl 24/7 to help us. I used the tool during my internship, then I suggested the same to my current organization and hence, that's how we implemented it and now our whole team is using it and loving it.

Zalety:

1. It's collaborative working environment is so easy to implement and adapt. 2. We don't have to worry about losing our data anymore as all the data is now stored on the cloud. 3. Their server never gets down so our team works any time of the day they want. 4. According to the price, this is the best CRM with all the relevant features as compared to the other alternatives in the market.

Wady:

The users might get lost during their initial days of using this due to their vast featuers but their resource modules are so helpful that they helps them to get back on track. Also, their support team was always there to help us when we got lost using the tool or had any doubts.

Kevin
Kevin
President w kraju: USA
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Telekomunikacja, Pracownicy: 2–10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 1–5 miesięcy
Źródło recenzenta

A dizzying array of tools in a nice, integrated package

4,0 3 tygodnie temu Nowy

Komentarze: Overall it's been quite nice. It is an incredibly capable platform with lots of room to grow into.

Zalety:

The simplicity of connecting the API, the tracking tools, and the way that it manages to somehow pull together all the complex features needed into a single package and somehow make it appear that it's less complex than it really is. The capabilities here are astounding, but if the more complex things aren't needed, the system remains simple and straightforward.

Wady:

It would be nice to be able to hide the links, tabs, and menus to things that aren't being used and re-add them if we decided to use them later. Also, the social media marketing only covers Facebook, Twitter, and Instagram. I'd really like to have a much wider selection.

sneha
Email Marketing specialist w kraju: Indie
Produkcja medialna, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: Bezpłatna wersja próbna
Źródło recenzenta

More improvement required

3,0 3 tygodnie temu Nowy

Zalety:

To be very honest i have used this service twice only in free trial the functionality is good for sending email and they also provide accurate result but while investigating the email i came to know that they are using mailgun service for sending emails.

Wady:

The service provider they are using earlier it was very useful for bulk email marketing but now a days they are worst cause they do not change the IPs regularly which necessary to compit in the email marketing today and the same thing facing by engage bay, other wise the software is good for sending emails

Odpowiedź sprzedawcy: EngageBay

3 tygodnie temu

Hi Sneha, Thanks for sharing your feedback. May I know what was the issue you faced with your email campaigns. Based on that, we can get it checked. Thanks, EngageBay Team

Amir
Owner w kraju: USA
Oprogramowanie komputerowe, Pracownicy: 2–10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 1–5 miesięcy
Źródło recenzenta

Fast ROI with EngageBay

5,0 4 miesiące temu

Komentarze: The overall experience has been very satisfactory. The initial demo and onboarding was highly informative and showed how EngageBay would serve our purpose for a very reasonable cost. The several times I have needed tech support I was able to jump on a chat, explain what I needed help with, and quickly get a resolution to the issue.

Zalety:

EngageBay is an extremely easy platform to implement. While there have been a few times we have had their support team help us, for the most part it is highly intuitive. One of the key features we needed was the ability to create email sequences. Having used other CRM platforms, I was pleased with the bulk upload feature. With other platforms, I found I was able to only upload 50 at a time which was time consuming. With EngageBay I was able to upload 500 contacts all at once. With other platforms I have been limited to sending 500 emails per day. After using the email verifier that EngageBay provides for a very nominal cost, we are able to send up to 1000 emails per day.

Wady:

Setting up the email sequences was a bit tricky in places. The first time I went to upload contacts to the email sequence the contacts did not load properly. When I checked to see results the next day, I found that only a few dozen emails had been sent. After contacting tech support, I was able to avoid having this happen again and was able to get all contacts uploaded.

Michelle
Vice President w kraju: Kanada
Technologia i usługi informacyjne, Pracownicy: 2–10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Our business has benefitted from using EngageBay

5,0 w zeszłym tygodniu Nowy

Komentarze: My overall experience with EngageBay is great! I've never had a problem using the software and any time I have a question, the support has been quick and helpful.

Zalety:

The best thing about this CRM is the ease of use. I found it easy to learn and continue using.

Wady:

There are some options that could be expanded on such as building web pages, I would benefit from having more options in the design process of the web pages.

Znaleziono oprogramowanie w