Czym jest Trolley?

Trolley (formerly Payment Rails) is an API-first mass payouts automation platform. Trolley provides end-to-end support for your AP process that includes a white-labeled collection of supplier and partner banking/W9/W8 details, a simple API, and a dashboard to send payments to anyone in over 200 countries in their local currency with an approval process, and 1099/1042 tax-file preparation.

Kto korzysta z produktu: Trolley?

We provide solutions to companies with medium/high-volume accounts payables such as Influencer Marketing Platforms/Agencies, Affiliate Networks, Freelancer Marketplaces, and Sharing Economy platforms.

Gdzie można używać produktu: Trolley?

Chmura, SaaS, internetowy

Informacje o sprzedawcy

  • Trolley
  • W miejscowości: Toronto, Kanada
  • Założona w 2015
  • Telefoniczna obsługa klienta
  • Czat

Dostępne kraje

Australia, Francja, Irlandia, Kanada, Niemcy i inne: 3

Języki

angielski

Cena produktu: Trolley

Cena początkowa:

49,00 USD/miesiąc
  • Tak, ma darmową wersję próbną
  • Tak, ma darmową wersję

Trolley ma wersję bezpłatną i oferuje bezpłatną wersję próbną. wersja płatna Trolley rozpoczyna się od 49,00 USD/miesiąc.

Informacje o sprzedawcy

  • Trolley
  • W miejscowości: Toronto, Kanada
  • Założona w 2015
  • Telefoniczna obsługa klienta
  • Czat

Dostępne kraje

Australia, Francja, Irlandia, Kanada, Niemcy i inne: 3

Języki

angielski

Filmy i zdjęcia produktu: Trolley

Oprogramowanie: Trolley - 1
Oprogramowanie: Trolley - 2
Oprogramowanie: Trolley - 3
Oprogramowanie: Trolley - 4
Oprogramowanie: Trolley - 5
Zobacz 5 więcej
Oprogramowanie: Trolley - 1
Oprogramowanie: Trolley - 2
Oprogramowanie: Trolley - 3
Oprogramowanie: Trolley - 4
Oprogramowanie: Trolley - 5

Porównaj produkt: Trolley z podobnymi produktami

Trolley

49,00 USD/miesiąc
Bezpłatna wersja
Bezpłatna wersja próbna
N/A
Bezpłatna wersja
Bezpłatna wersja próbna
476,00 USD/miesiąc
Bezpłatna wersja
Bezpłatna wersja próbna
149,00 USD/miesiąc
Bezpłatna wersja
Bezpłatna wersja próbna

Funkcje produktu: Trolley

  • Dane w czasie rzeczywistym
  • E-mail/online
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Przetwarzanie faktur
  • Pulpit działań
  • Raportowanie i statystyki
  • Uzgadnianie rachunków bankowych
  • Wielowalutowy
  • Wykrywanie nadużyć finansowych
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie gotówką
  • Zarządzanie partnerami

Rozwiązania alternatywne dla produktu: Trolley

Axonaut is the all-in-one CRM tool that delivers the unbeatable combination of power, efficiency and simplicity.
Acumatica Cloud ERP offers best-in-class functionality for small and mid-sized businesses to thrive in the new digital economy.
Esker is a global cloud platform built to unlock strategic value for companies by automating the cash conversion cycle.
Accrualify is a comprehensive spend management platform trusted by middle market and enterprise finance teams.
Jeden z najlepszych systemów zarządzania wykonawcami na świecie.
Super-flexible financial & business management software for companies with unique or evolving needs.
Spruce software is easy to use and completely integrated, helping building suppliers streamline processes and reduce costly errors.
Perhaps the most comprehensive accounting software available. Everything's included and owned by you. The original 1 File 1 Format app!
Adfinity is an all-in-one accounting software offering a large variety of advanced financial management features.
JAMIS Prime is simply the most intuitive and agile project ERP solution for government contractors.
Rozwiązanie do zarządzania wydatkami dla inteligentnych zespołów. Zarządzanie kontami bankowymi, budżetami, zakupami, kartami płatniczymi i fakturami w jednym miejscu.
The leading accounting software for small businesses. Instant access to customer, vendor and employee information.
Beautiful cloud-hosted online accounting software for small businesses. Accessible anytime, anywhere.

Recenzje produktu: Trolley

Średni wynik

Informacje ogólne
4,6
Łatwość użytkowania
4,8
Obsługa klienta
4,9
Funkcje
4,8
Warte swojej ceny
4,8

Recenzje według wielkości firmy (pracownicy)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Filtruj recenzje według punktacji

5
71%
4
24%
3
6%
Jordan S.
Jordan S.
Chief Financial Officer w kraju: Kanada
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Budownictwo, Pracownicy: 11-50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

Active Client - Construction Marketplace

5 4 lata temu

Komentarze: I am happy with how Payment Rails has assisted in the growth of our company. The reliability of funds being deposited into our customers accounts on a weekly basis has only being getting better. After a few rough weeks with payment batches being delayed, the Payment Rails customer success managers have really stepped up and made sure those issues didn't repeat themselves.

Zalety:

Ease of use for our customers to log their direct deposit information through the PR plugin, CSV upload for payout to customers (no more manual logging of individual's payout), and (now most recently) customer access to view pay history.

Wady:

Inability to know if funds have been deposited or not into a client's account. Which is a universal issue on all payment platforms.

Zweryfikowany recenzent
COO w kraju: USA
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Oprogramowanie komputerowe, Pracownicy: 11-50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Rozważane rozwiązania alternatywne:

PR supported us through many transitions and every step of the way

5 3 lata temu

Komentarze: Overall, our experience has been great. The team is responsive and supportive to our many demands and questions. They're knowledgable and always eager to help. They've updated things and helped us address issues. Great group of folks that go above and beyond to help us get started - I highly recommend their services.

Zalety:

Payment rails makes payments easy with a robust API that works across borders. They also handle tax compliance and have a knowledgable team that's always ready to help. They've helped us multiple times throughout the two years we've been working together. We went from being a customer (and a demanding one!) to a partner who's constantly referring leads. It's been a long ride but PR really stuck with us and helped us through thick and thin. Work with them if you have a chance!

Wady:

Compliance but it's really not their fault. Financial services is a regulated industry. PR did what they could but compliance requirements are unique by industry. If anything, we're very grateful to PR for helping us through the legal whenever possible.

Gilles Y.
CTO w kraju: Kambodża
Marketing i reklama, Pracownicy: 11-50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 1–5 miesięcy
Źródło recenzenta

Good but can become better !

3 4 lata temu

Zalety:

The features like the tax form or the widget !

Wady:

Reliability, we still find bugs but their customer support is on top to fix them

Zweryfikowany recenzent
Revenue Operations w kraju: Kanada
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Marketing i reklama, Pracownicy: 11-50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Great system - easy to use!

4 3 lata temu

Komentarze: We pay content creators at mass and Payment Rails helps us do so easily.

Zalety:

Super easy to use and the interface is very customer friendly. The customer support team is very friendly and helpful.

Wady:

We were a beta customer and experienced a lot of hiccups in the beginning. There were many issues with payments not being received on time or not sending but over time, we were able to iron out these issues as the product got better.

Jonah C.
Jonah C.
Director w kraju: Kanada
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Muzyka, Pracownicy: 2-10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 1–5 miesięcy
Źródło recenzenta

Great tool for sending payments across the globe

5 8 miesięcy temu

Komentarze: We saved time using Payment Rails compared to our previous methods, and also solved challenges sending payments to more countries across the world (which was really important as our online lesson offerings scaled up to include students and teachers in more countries).

Zalety:

Once set up, it was easy to use. Dashboard/interface is great and user friendly. The API met our needs to integrate with existing systems, and automate our payout process.

Wady:

We weren't able to integrate PayPal. This was due to limitations on PayPal's side for non-US PayPal accounts, though it would have been helpful to have more transparency/support from Payment Rails with this during the sales pitch and initial onboarding.