Od 18 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Streem

Streem

Czym jest Streem?

Streem umożliwia organizacjom sprzedaż i obsługę klientów bez ograniczeń i założeń, pomnażając ich wiedzę o cenny kontekst.

Platforma Streem umożliwia angażowanie konsumentów w czasie rzeczywistym za pomocą zdalnego wideo i technologii AR (rzeczywistość rozszerzona). Bogaty zestaw narzędzi AR/SI wykorzystywany w połączeniu z platformą do połączeń wideo pomaga organizacjom skupić się na kliencie, usprawniając tradycyjnie czasochłonne zadania, takie jak wycena, konsultacje handlowe, diagnostyka, gwarancje i inne.

Kto korzysta z produktu: Streem?

Doświadczenia klienta. Zaangażowanie konsumentów. Zdalna sprzedaż i serwis. Obsługa klienta. Gwarancja/naprawa. Serwis terenowy.

Oprogramowanie: Streem - 1
Oprogramowanie: Streem - 2

Nie jesteś pewien, czy Streem to dobre rozwiązanie? Porównaj z popularnymi rozwiązaniami alternatywnymi

Streem

Streem

3,7 (3)
Nie znaleziono informacji o cenach
Wersja bezpłatna
Bezpłatna wersja próbna
12
1
4,0 (3)
5,0 (3)
5,0 (3)
czy
Cena początkowa
Opcje cenowe
Funkcje
Integracje
Łatwość użytkowania
Warte swojej ceny
Obsługa klienta
Z największą liczbą ocen
39,00 USD
miesiąc
Wersja bezpłatna
Bezpłatna wersja próbna
153
11
4,4 (90)
4,3 (90)
4,3 (90)
Zielone paski oceny pokazują zwycięski produkt w oparciu na średną ocenę i liczbę recenzji.

Inne najlepsze rozwiązania alternatywne dla produktu Streem

Synchroteam
Najlepiej oceniane funkcje
Dostęp mobilny
Historia serwisowa
Ustalanie harmonogramów
TeamViewer Remote
Najlepiej oceniane funkcje
Kontrola dostępu/zezwolenia
Udostępnianie ekranu
Zdalny dostęp/sterowanie
Salesforce Service Cloud
Najlepiej oceniane funkcje
Baza danych klientów
Baza danych kontaktowych
Raportowanie/analityka
Zoho Desk
Najlepiej oceniane funkcje
Konfigurowalne kształtowanie marki
Rozliczenia i fakturowanie
Ustalanie priorytetów
Orderry
Najlepiej oceniane funkcje
Rozliczenia i fakturowanie
Rozwiązanie CRM
Zarządzanie zapasami

Streem – Recenzje od zweryfikowanych użytkowników

Średni wynik

Informacje ogólne
3,7
Łatwość użytkowania
4,0
Obsługa klienta
5,0
Funkcje
4,3
Warte swojej ceny
5,0

Recenzje według wielkości firmy (pracownicy)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Filtruj recenzje według punktacji

5
33%
4
33%
2
33%
Shôn
Commercial and Business Sales Manager w kraju: Wlk. Bryt.
Budownictwo, Pracownicy: 10 000+
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Rozważane rozwiązania alternatywne:

My time with Streem

5,0 4 lata temu

Komentarze: Nothing but positive, the level of support working with the team at Streem has been unbelievable, always on hand to help, and happy to listen help us understand how we can further use Streems functionality

Zalety:

Ease of use. Having had to deploy Streem out to over 800 people in our organisation, from the highly technical to technophobes, it has been a pleasure to introduce software that simply works, easy to pick up, intuitive and very fast to deploy.

Wady:

Really hard to find negatives, getting senior management to understand the value of the software and the customer engagement it delivers.

Troy
Owner w kraju: USA
Usługi konsumenckie, Pracownicy: 2–10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Great tool during pandemic

4,0 3 lata temu

Komentarze: Absolutely, one of the best things I've ever done for the business! As a business owner, I am not that interested in running around in a truck and quoting jobs all day but it's very easy for me to schedule four or five virtual calls from 5 to 7 and get those knocked out and send a quote to my customers and then all they have to do is hit approve and we just made money without having to go to the customer's house directly, I didn't pay anyone, no gas or wear and tear on the truck, and we are not out there getting or spreading disease.

Zalety:

I especially like keeping a video on file of our interactions with customers so that I can share this with my employees prior to them going out on the job.

Wady:

It doesn't always work 100% of the time for every customer. Some customers are a little apprehensive about clicking on the items that they have to click in order to make the program work from there end.

Cristal
Cristal
Customer Experience Specialist w kraju: USA
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Usługi konsumenckie, Pracownicy: 501–1 000
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 1–5 miesięcy
Źródło recenzenta

Great concept, execution and support need work

2,0 6 lat temu

Zalety:

I liked that you were able to keep history of the contact and video sessions, and also that you could take pictures by getting a screenshot

Wady:

It feels like one of those software program that isn't at it's prime yet, it's very finicky, would love to see how it works in the future once it's developed more.

Odpowiedź sprzedawcy: Streem

4 lata temu

Thank you for your feedback, we're excited for you to come back and try our software again as we have made significant improvements. Both our Expert and Customer experiences have been refreshed and we have added an iOS and Android app with advanced AR features, including our OnSIte experience. See it in action https://www.streem.com/get-a-demo