Czym jest Ideta?

Ideta umożliwia firmom stworzenie własnego chatbota/voicebota bez konieczności kodowania. Możesz uruchomić bota w kilku kanałach komunikacyjnych, takich jak strona docelowa, Facebook Messenger, numer telefonu (Twilio...), Slack, Microsoft Teams itp. Możesz połączyć się z dowolnym oprogramowaniem za pośrednictwem interfejsu API bez kodowania. Możesz korzystać z najlepszych narzędzi do przetwarzania języka naturalnego bez kodowania (Dialogflow, Luis, Watson...) i łatwo przełączać się między nimi.

Kto korzysta z produktu: Ideta?

Narzędzie to obsługuje firmy, które chcą wykorzystać konwersacyjną sztuczną inteligencję bez żadnych problemów. Przypadki użycia są bardzo zróżnicowane, od HR po IT i marketing. Ogranicza Cię tylko wyobraźnia.

Film na temat produktu: Ideta
Oprogramowanie: Ideta - 1 Oprogramowanie: Ideta - 2 Oprogramowanie: Ideta - 3 Oprogramowanie: Ideta - 4 Oprogramowanie: Ideta - 5

Nie jesteś pewien, czy Ideta spełni Twoje potrzeby? Porówaj z popularnymi produktami alternatywnymi

Ideta

4,7 (46)
Ideta
29,00 €
miesiąc
Wersja bezpłatna
Bezpłatna wersja próbna
31
7
4,4 (46)
4,8 (46)
4,8 (46)
czy
Cena początkowa
Opcje cenowe
Funkcje
Integracje
Łatwość użytkowania
Warte swojej ceny
Obsługa klienta
Z największą liczbą ocen
39,00 USD
miesiąc
Wersja bezpłatna
Bezpłatna wersja próbna
56
25
4,6 (280)
4,6 (280)
4,7 (280)
Dlaczego to widzę?

Rozwiązania alternatywne dla produktu: Ideta

Intercom is a Customer Communications Platform that offers an unparalleled user experience, engaging customers across their lifecycle.
Multi-language chatbot tool with built-in contact tracking for sales teams.
💬 Typebot is a conversational form builder that you can self-host.
The world's leading chatbots and voice bots are built by yellow.ai. We deliver 60% automation in the first 30 days of a bot going live.
Botgate to platforma marketingu konwersacyjnego i komunikacji sprzedażowej wykorzystująca sztuczną inteligencję.
Drift’s Conversation Cloud lets businesses engage with buyers in a personalized way at every stage of their journey.
Build AI-powered chatbots and conversational agents and interact with your users on any platform and any device.
Cloud-based chatbot platform that allows users to build chatbots across multiple channels to automate customer interactions.
Online chatbot platform that lets businesses design, develop and train chatbots visually for Messenger and Websites.
Respond.io is a business messaging platform that connects contacts from any channel to every team.
Tidio to platforma do obsługi klienta, która pozwala na zapewnienie doskonałego wsparcia klienta i generowanie sprzedaży za pomocą czatu na żywo i chatbotów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Tidio
Easily create Facebook Messenger bots for marketing, sales, and support.
Live Chat & Business Messenger with omnichannel features: Calls, Live Chat, Instagram, WhatsApp, Integrations and more. All in one app.
All-in-one multi-channel marketing platform that helps businesses manage Messenger, SMS, email, social media and eCommerce marketing.
Customer service CHAT AUTOMATION TOOL WITH AI chatbots to measure and INCREASE SELF-SERVICE RESOLUTION RATE and customer satisfaction.
Smartping's AI chatbot features digital file sharing, analytics, automated notifications, dynamic updates, and contact sharing.
Vergic Engage is a digital engagement platform that offers live chat, chatbots, video/voice, socials based on customer value.
We provide enterprises with cost-effective Conversational AI solutions across chat, email, and voice to transform customer interaction.
The 2nd generation of an award-winning no-code platform for hyper-automating conversational applications and workflows.
Powerfront's INSIDE is an omni-channel customer service software that replicates in-person experiences online seamlessly.

Ideta – Recenzje od zweryfikowanych użytkowników

Średni wynik

Informacje ogólne
4,7
Łatwość użytkowania
4,4
Obsługa klienta
4,8
Funkcje
4,7
Warte swojej ceny
4,8

Recenzje według wielkości firmy (pracownicy)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Filtruj recenzje według punktacji

5
72%
4
28%
Zachary
Zachary
President w kraju: USA
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Oprogramowanie komputerowe, Pracownicy: 2-10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

I wouldn’t run my business without Ideta.

5,0 6 miesięcy temu

Komentarze: We are incredibly lucky to have found such a partner. I wouldn’t run our business without them.

Zalety:

Incredibly easy to use. Links and syncs quick, and has had 99% uptime since implementing

Wady:

The UI does need tweaking. But after hearing the user feedback they already started making proactive and positive changes

Edison Augusto
CEO w kraju: Kolumbia
Sieci komputerowe, Pracownicy: 2-10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 1–5 miesięcy
Źródło recenzenta

Rozważane rozwiązania alternatywne:

Great chatbot and easy to use

5,0 6 miesięcy temu

Komentarze: The time I've been there has seemed to me an application of a very good level and very advanced functionalities (more than expected). I was positively impressed with everything it brings.

Zalety:

The application has many interesting features and the possibility of extending its options with dialogflow. I think it's one of the best apps I've ever bought. After you understand the interface well, you can easily implement the chatbots and adapt them to the requirements of my clients.

Wady:

the interface is difficult to understand, and the options could be improved depending on where they are placed, as well as the editor, which can be improved compared to other chatbot applications. I hope they improve that part.

Youness
Digital innovation officer w kraju: Maroko
Rolnictwo, Pracownicy: 10 000+
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

Ideta review

4,0 3 lata temu

Komentarze: we were solving acces management to our headquarter

Zalety:

its easy and self service chatbot plateforme for creating chatbots

Wady:

some software buggs during the production

Odpowiedź sprzedawcy: Ideta

3 lata temu

Thx for helping us making this product better.

Jorge
CEO & Founder w kraju: Meksyk
Marketing i reklama, Pracownicy: 2-10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 1–5 miesięcy
Źródło recenzenta

Rozważane rozwiązania alternatywne:

Simple, easy to use chatbot with lot of power

4,0 6 miesięcy temu

Komentarze: I had a great experience using Ideta. Although easy to use, is full of features that I havent seen in other chatbots and I believe is really promising. For example the comments automation for Facebook. The more I know the software, the more I enjoy it.

Zalety:

The capabilities it has for implementing a chatbot on your website. Has sliders with images for your client to chose from, easy to use dialog and store of important data. Also has out of the box validation for email (really important in my opinion) and a "are your still there?" automatic dialog.

Wady:

Some out of the box features that I need to work around to cover, like Google Ads integration and some specific entities store in NLP (Dialogflow specifically). Im confident that the development team is covering this sooner than later so Im looking forward to develop new projects with Ideta.

Vinnie
Online Marketing w kraju: Australia
E-Learning, Samozatrudnienie
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 1–5 miesięcy
Źródło recenzenta

Highly Recommended

5,0 6 miesięcy temu

Komentarze: The software works beautifully and it's packed with powerful features such as the possibility of sending images, videos, links, etc in your conversation, which is very handy as a chatbot to automate conversation flow. Its package also offers a very generous number of conversations you can have per tier making it a great opportunity for those who want to use it as a small agency and build chatbots for other business owners. The only downside in my opinion is their thinking behind the conversation flow building. Most software uses that drag-and-drop canvas to build the conversation flow, whereas Ideta's developers have to build a totally different way to do it making it a bit hard to start since you have to adapt yourself to their tool, but once you learn how it works, it super easy. It's just that initial first contact with the tool that can be a bit time and energy-consuming, and I was told that they're looking to improve it to the traditional drag-and-drop in a conversation with the team.

Zalety:

- A lot of handy features - Very generous package - Best value for money - High-quality customer support -Highly customizable

Wady:

They have their own unique way of building a chat conversation that differs from the traditional "drag-and-drop" flow.