Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Czym jest Ideta?

Dodaj sztuczną inteligencję do swojego chatbota dzięki łatwemu w użyciu interfejsowi bez kodu i połącz go z ulubionymi dostawcami NLP, takimi jak Dialogflow, Luis czy Alexa. Ułatwiliśmy obsługę zamiarów i podmiotów, aby narzędzie mogło być dostępne dla pracowników nietechnicznych. Mogą oni dodawać i aktualizować wyrażenia szkoleniowe, aby samodzielnie szkolić chatbota. Co więcej, chatbota można połączyć z rozwiązaniem CRM lub innymi narzędziami za pomocą API i wysyłać do niego informacje za pomocą webhooków, a wszystko to bez kodowania.

Kto korzysta z produktu: Ideta?

Narzędzie to obsługuje firmy, które chcą wykorzystać konwersacyjną sztuczną inteligencję bez żadnych problemów. Przypadki użycia są bardzo zróżnicowane, od HR po IT i marketing. Ogranicza Cię tylko wyobraźnia.

Oprogramowanie: Ideta - 1
Oprogramowanie: Ideta - 2
Oprogramowanie: Ideta - 3
Oprogramowanie: Ideta - 4
Oprogramowanie: Ideta - 5

Nie jesteś pewien, czy Ideta to dobre rozwiązanie? Porównaj z popularnymi rozwiązaniami alternatywnymi

Ideta

Ideta

4,8 (53)
29,00 €
miesiąc
Wersja bezpłatna
Bezpłatna wersja próbna
30
7
4,5 (53)
4,8 (53)
4,9 (53)
czy
Cena początkowa
Opcje cenowe
Funkcje
Integracje
Łatwość użytkowania
Warte swojej ceny
Obsługa klienta
Z największą liczbą ocen
29,00 USD
miesiąc
Wersja bezpłatna
Bezpłatna wersja próbna
96
26
4,6 (449)
4,5 (449)
4,6 (449)
Zielone paski oceny pokazują zwycięski produkt w oparciu na średną ocenę i liczbę recenzji.

Inne najlepsze rozwiązania alternatywne dla produktu Ideta

Tidio
Najlepiej oceniane funkcje
Czat na żywo
Czat z klientem w czasie rzeczywistym
Raportowanie/analityka
Botgate
Najlepiej oceniane funkcje
Żadne funkcje nie zostały ocenione przez recenzentów dla tego produktu.
Freshchat
Najlepiej oceniane funkcje
Czat na żywo
Czat z klientem w czasie rzeczywistym
Dostęp mobilny

Ideta – Recenzje od zweryfikowanych użytkowników

Średni wynik

Informacje ogólne
4,8
Łatwość użytkowania
4,5
Obsługa klienta
4,9
Funkcje
4,7
Warte swojej ceny
4,8

Recenzje według wielkości firmy (pracownicy)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Filtruj recenzje według punktacji

5
75%
4
25%
Aeryn
Aeryn
Web Developer w kraju: Kanada
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Technologia i usługi informacyjne, Samozatrudnienie
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

An Inspiration

5,0 2 lata temu

Komentarze: Am so glad I chose Ideta over the more trendier options in chatbot technology. Be prepared to read through the tutorials more than once to get a grasp of what your bot can do, and how to execute them, but overall an excellent piece of software that I'd recommend for any website.

Zalety:

Chatbots tend to be one-size-fits-all in the utilitarian design, but Ideta is much different. They provide ample options for design, making sure your chatbot box truly looks like it's part of your site and not a third-party product that you've happened to purchase access to. With access to analytics and chat logs, I have a better understanding of prospect's intentions.

Wady:

There are a LOT of choices and options to make the most of your chatbox. It can be a bit overwhelming at first, but once you have a clear idea of what your chatbot(s) are supposed to do, it get's easier over time to set up each option and condition.

Edison Augusto
CEO w kraju: Kolumbia
Sieci komputerowe, Pracownicy: 2–10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 1–5 miesięcy
Źródło recenzenta

Great chatbot and easy to use

5,0 2 lata temu

Komentarze: The time I've been there has seemed to me an application of a very good level and very advanced functionalities (more than expected). I was positively impressed with everything it brings.

Zalety:

The application has many interesting features and the possibility of extending its options with dialogflow. I think it's one of the best apps I've ever bought. After you understand the interface well, you can easily implement the chatbots and adapt them to the requirements of my clients.

Wady:

the interface is difficult to understand, and the options could be improved depending on where they are placed, as well as the editor, which can be improved compared to other chatbot applications. I hope they improve that part.

Youness
Digital innovation officer w kraju: Maroko
Rolnictwo, Pracownicy: 10 000+
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

Ideta review

4,0 4 lata temu

Komentarze: we were solving acces management to our headquarter

Zalety:

its easy and self service chatbot plateforme for creating chatbots

Wady:

some software buggs during the production

Odpowiedź sprzedawcy: Ideta

4 lata temu

Thx for helping us making this product better.

Jorge
CEO & Founder w kraju: Meksyk
Marketing i reklama, Pracownicy: 2–10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 1–5 miesięcy
Źródło recenzenta

Simple, easy to use chatbot with lot of power

4,0 2 lata temu

Komentarze: I had a great experience using Ideta. Although easy to use, is full of features that I havent seen in other chatbots and I believe is really promising. For example the comments automation for Facebook. The more I know the software, the more I enjoy it.

Zalety:

The capabilities it has for implementing a chatbot on your website. Has sliders with images for your client to chose from, easy to use dialog and store of important data. Also has out of the box validation for email (really important in my opinion) and a "are your still there?" automatic dialog.

Wady:

Some out of the box features that I need to work around to cover, like Google Ads integration and some specific entities store in NLP (Dialogflow specifically). Im confident that the development team is covering this sooner than later so Im looking forward to develop new projects with Ideta.

Vinnie
Online Marketing w kraju: Australia
E-Learning, Samozatrudnienie
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 1–5 miesięcy
Źródło recenzenta

Highly Recommended

5,0 2 lata temu

Komentarze: The software works beautifully and it's packed with powerful features such as the possibility of sending images, videos, links, etc in your conversation, which is very handy as a chatbot to automate conversation flow. Its package also offers a very generous number of conversations you can have per tier making it a great opportunity for those who want to use it as a small agency and build chatbots for other business owners. The only downside in my opinion is their thinking behind the conversation flow building. Most software uses that drag-and-drop canvas to build the conversation flow, whereas Ideta's developers have to build a totally different way to do it making it a bit hard to start since you have to adapt yourself to their tool, but once you learn how it works, it super easy. It's just that initial first contact with the tool that can be a bit time and energy-consuming, and I was told that they're looking to improve it to the traditional drag-and-drop in a conversation with the team.

Zalety:

- A lot of handy features - Very generous package - Best value for money - High-quality customer support -Highly customizable

Wady:

They have their own unique way of building a chat conversation that differs from the traditional "drag-and-drop" flow.