Od 18 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Czym jest Ideta?

Dodaj sztuczną inteligencję do swojego chatbota dzięki łatwemu w użyciu interfejsowi bez kodu i połącz go z ulubionymi dostawcami NLP, takimi jak Dialogflow, Luis czy Alexa. Ułatwiliśmy obsługę zamiarów i podmiotów, aby narzędzie mogło być dostępne dla pracowników nietechnicznych. Mogą oni dodawać i aktualizować wyrażenia szkoleniowe, aby samodzielnie szkolić chatbota. Co więcej, chatbota można połączyć z rozwiązaniem CRM lub innymi narzędziami za pomocą API i wysyłać do niego informacje za pomocą webhooków, a wszystko to bez kodowania.

Kto korzysta z produktu: Ideta?

Narzędzie to obsługuje firmy, które chcą wykorzystać konwersacyjną sztuczną inteligencję bez żadnych problemów. Przypadki użycia są bardzo zróżnicowane, od HR po IT i marketing. Ogranicza Cię tylko wyobraźnia.

Oprogramowanie: Ideta - 1
Oprogramowanie: Ideta - 2
Oprogramowanie: Ideta - 3
Oprogramowanie: Ideta - 4
Oprogramowanie: Ideta - 5

Nie jesteś pewien, czy Ideta to dobre rozwiązanie? Porównaj z popularnymi rozwiązaniami alternatywnymi

Ideta

Ideta

4,8 (53)
29,00 €
miesiąc
Wersja bezpłatna
Bezpłatna wersja próbna
30
6
4,5 (53)
4,8 (53)
4,9 (53)
czy
Cena początkowa
Opcje cenowe
Funkcje
Integracje
Łatwość użytkowania
Warte swojej ceny
Obsługa klienta
Z największą liczbą ocen
29,00 USD
miesiąc
Wersja bezpłatna
Bezpłatna wersja próbna
96
45
4,6 (464)
4,5 (464)
4,6 (464)
Zielone paski oceny pokazują zwycięski produkt w oparciu na średną ocenę i liczbę recenzji.

Inne najlepsze rozwiązania alternatywne dla produktu Ideta

Tidio
Najlepiej oceniane funkcje
Bot czatowy
Czat na żywo
Czat z klientem w czasie rzeczywistym
Botgate
Najlepiej oceniane funkcje
Żadne funkcje nie zostały ocenione przez recenzentów dla tego produktu.
Freshchat
Najlepiej oceniane funkcje
Czat z klientem w czasie rzeczywistym
Dostęp mobilny
Transkrypty/historia czatu

Ideta – Recenzje od zweryfikowanych użytkowników

Średni wynik

Informacje ogólne
4,8
Łatwość użytkowania
4,5
Obsługa klienta
4,9
Funkcje
4,7
Warte swojej ceny
4,8

Recenzje według wielkości firmy (pracownicy)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Filtruj recenzje według punktacji

5
75%
4
25%
Aeryn
Aeryn
Web Developer w kraju: Kanada
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Technologia i usługi informacyjne, Samozatrudnienie
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

An Inspiration

5,0 3 lata temu

Komentarze: Am so glad I chose Ideta over the more trendier options in chatbot technology. Be prepared to read through the tutorials more than once to get a grasp of what your bot can do, and how to execute them, but overall an excellent piece of software that I'd recommend for any website.

Zalety:

Chatbots tend to be one-size-fits-all in the utilitarian design, but Ideta is much different. They provide ample options for design, making sure your chatbot box truly looks like it's part of your site and not a third-party product that you've happened to purchase access to. With access to analytics and chat logs, I have a better understanding of prospect's intentions.

Wady:

There are a LOT of choices and options to make the most of your chatbox. It can be a bit overwhelming at first, but once you have a clear idea of what your chatbot(s) are supposed to do, it get's easier over time to set up each option and condition.

Jorge
CEO & Founder w kraju: Meksyk
Marketing i reklama, Pracownicy: 2–10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 1–5 miesięcy
Źródło recenzenta

Simple, easy to use chatbot with lot of power

4,0 3 lata temu

Komentarze: I had a great experience using Ideta. Although easy to use, is full of features that I havent seen in other chatbots and I believe is really promising. For example the comments automation for Facebook. The more I know the software, the more I enjoy it.

Zalety:

The capabilities it has for implementing a chatbot on your website. Has sliders with images for your client to chose from, easy to use dialog and store of important data. Also has out of the box validation for email (really important in my opinion) and a "are your still there?" automatic dialog.

Wady:

Some out of the box features that I need to work around to cover, like Google Ads integration and some specific entities store in NLP (Dialogflow specifically). Im confident that the development team is covering this sooner than later so Im looking forward to develop new projects with Ideta.

Shreyans
Founder w kraju: Indie
Sprzedaż detaliczna, Pracownicy: 2–10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 1–5 miesięcy
Źródło recenzenta

Creates Chatbot In Minutes

4,0 3 lata temu

Zalety:

- Finish Creating your new chatbot in minutes. - Easy integration with major leading platforms.

Wady:

- I found some of the Ai had some irrelevant suggestions, that needs to be improved. - The interface is a bit of learning curve. But you’ll get use to it later when you start using it.

Edison Augusto
CEO w kraju: Kolumbia
Sieci komputerowe, Pracownicy: 2–10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 1–5 miesięcy
Źródło recenzenta

Great chatbot and easy to use

5,0 3 lata temu

Komentarze: The time I've been there has seemed to me an application of a very good level and very advanced functionalities (more than expected). I was positively impressed with everything it brings.

Zalety:

The application has many interesting features and the possibility of extending its options with dialogflow. I think it's one of the best apps I've ever bought. After you understand the interface well, you can easily implement the chatbots and adapt them to the requirements of my clients.

Wady:

the interface is difficult to understand, and the options could be improved depending on where they are placed, as well as the editor, which can be improved compared to other chatbot applications. I hope they improve that part.

Cyril
President w kraju: Francja
Usługi informacyjne, Pracownicy: 2–10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 1–5 miesięcy
Źródło recenzenta

A good tool !

5,0 2 lata temu

Komentarze: We will use it for : tchatbot on the website, automate the answers on social network and make an internal support for our collegues

Zalety:

This tool match perfectly with our needs. The first purpose for us is to integrate a tchat bot on our website to help customers.

Wady:

The only thing (but it's normal) it's a little bit hard to understand all the features of the tool when we run it for the first time. But after a little learning (and there is a lot of ressources !) everything is running good !