Od 18 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Demodesk

Demodesk

Czym jest Demodesk?

Demodesk to platforma spotkań stworzona specjalnie dla działów sprzedaży. Umożliwia przedstawicielom handlowym zajmującym się obsługą klienta osiąganie najlepszych wyników, prowadząc ich w czasie rzeczywistym, automatyzując zadania niezwiązane ze sprzedażą i angażując klientów na zupełnie nowym poziomie.

Przełomowa technologia udostępniania ekranu sprawia, że spotkania są naprawdę interaktywne.

Firmy SaaS korzystają z Demodesk, aby skrócić czas wdrożenia, zwiększyć realizację kwot, podnieść wydajność sprzedaży i przyspieszyć rozwój.

Kto korzysta z produktu: Demodesk?

Umożliwia firmom SaaS i internetowym prowadzenie bardziej efektywnych rozmów z klientami dzięki coachingowi na żywo i automatyzacji zadań niezwiązanych ze sprzedażą.

Oprogramowanie: Demodesk - 1
Oprogramowanie: Demodesk - 2
Oprogramowanie: Demodesk - 3

Nie jesteś pewien, czy Demodesk to dobre rozwiązanie? Porównaj z popularnymi rozwiązaniami alternatywnymi

Demodesk

Demodesk

4,7 (18)
79,00 USD
Wersja bezpłatna
Bezpłatna wersja próbna
118
14
4,4 (18)
4,4 (18)
4,6 (18)
czy
Cena początkowa
Opcje cenowe
Funkcje
Integracje
Łatwość użytkowania
Warte swojej ceny
Obsługa klienta
Z największą liczbą ocen
9,00 €
miesiąc
Wersja bezpłatna
Bezpłatna wersja próbna
204
Nie znaleziono integracji
4,8 (20)
4,9 (20)
4,8 (20)
Zielone paski oceny pokazują zwycięski produkt w oparciu na średną ocenę i liczbę recenzji.

Inne najlepsze rozwiązania alternatywne dla produktu Demodesk

Digital Samba
Najlepiej oceniane funkcje
Audio/Wideo HD
Udostępnianie ekranu
Wideokonferencje
monday.com
Najlepiej oceniane funkcje
Identyfikacja produktów
Informacja zwrotna 360 stopni
Śledzenie zapasów
iotum
Najlepiej oceniane funkcje
Czat w czasie rzeczywistym
Dwukierunkowe audio i wideo
Udostępnianie ekranu
Bitrix24
Najlepiej oceniane funkcje
Confirmations/Reminders
Przypomnienia
Zarządzanie klientami
Wrike
Najlepiej oceniane funkcje
Kalkulacja godzin nadliczbowych
Konfigurowalny przepływ pracy
Tworzenie pulpitów
Livestorm
Najlepiej oceniane funkcje
Transmisja w czasie rzeczywistym
Udostępnianie ekranu
Wideokonferencje
Asana
Najlepiej oceniane funkcje
Planowanie projektu/ustalanie harmonogramów
Zarządzanie projektami
Zarządzanie zadaniami
Miro
Najlepiej oceniane funkcje
Burza mózgów
Narzędzia do pracy zespołowej
Zarządzanie pomysłami

Demodesk – Recenzje od zweryfikowanych użytkowników

Średni wynik

Informacje ogólne
4,7
Łatwość użytkowania
4,4
Obsługa klienta
4,6
Funkcje
4,6
Warte swojej ceny
4,4

Recenzje według wielkości firmy (pracownicy)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Filtruj recenzje według punktacji

5
72%
4
22%
3
6%
Vineet
Vineet
Director w kraju: Indie
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Bezpieczeństwo komputerów i sieci, Pracownicy: 2–10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: Bezpłatna wersja próbna
Źródło recenzenta

Great customer meeting platform, changes your approach towards making a sale !

5,0 4 lata temu

Zalety:

Love how you can show webpages from inside the meeting playbook without sharing your whole desktop. New routing feature helps your filter/sort prospects to appropriate reps and you can customize questions based on how your assign sales rep to a customer. Customer needs just a web browser to attend the meeting demo. Everything is automated, meetings are scheduled in your calendar based on subscribed events. Connects with your CRM, google/officee365 calendars.

Wady:

find the pricing to be little higher, but then its a niche product.

Marco
CEO w kraju: Niemcy
Oprogramowanie komputerowe, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

Makes software demos a lot easier and interactive

5,0 6 lat temu

Zalety:

- No downloads or lags in the software - Clean interface - Ability to record sessions - Interactive screen-sharing

Wady:

- no chat functionality - no intercom integration

Odpowiedź sprzedawcy: Demodesk

5 lat temu

Hi Marco, Chat functionality is now available for all participants. And the Intercom integration is on our roadmap. Thank you for sharing your opinion. We appreciate that.

Simon
Director w kraju: Niemcy
Oprogramowanie komputerowe, Pracownicy: 51–200
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

Weak compared to competition, too expensive for little value

3,0 3 lata temu

Komentarze: Poor product that did not develop well over time
Additionally bad business practices making it hard to leave
Would not recommend

Zalety:

Initially, we thought the software will help us streamline our pitches. This is really the only reason why we considered it

Wady:

The online video platform is buggy at best and unusable at its worst. About 40% of meeting are shifted off the platform after the meeting started as somebody could not connect, use video or audio. The initial UX of the admin interface is hard to use and now with the update little improved, besides not finding anything anymore after literally every page and navigation changed. As we liked some ideas, we stayed on and hoped the development improved the product. The mobile experience is insufficient. After deciding that this is not a good option for us in the future, we tried to cancel. This is not possible online and interaction with support is required. That is uncommon for a simple SaaS tool and a pain for customers.

Zweryfikowany recenzent
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Oprogramowanie komputerowe, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 1–5 miesięcy
Źródło recenzenta

great customer success

5,0 4 lata temu

Zalety:

as soon, as I face any challenge somebody will be there to help me.

Wady:

the "power-point" feature I don't get it.

Karolina
Head of Product Marketing & Customer Success w kraju: Niemcy
Technologia i usługi informacyjne, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 1–5 miesięcy
Źródło recenzenta

Next level sales / best customer experience

4,0 4 lata temu

Zalety:

webbased screensharing without any download efforts on lead/customer side, the overall customer experience, usage for sales & customer success, integration with HubSpot

Wady:

no credit card payment on our subscription level

Layal
Marketing Systems Analyst w kraju: Kanada
Oprogramowanie komputerowe, Pracownicy: 201–500
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 1–5 miesięcy
Źródło recenzenta

DemoDesk for sales enablement

5,0 2 lata temu

Zalety:

User-friendly system. Easy to set-up. Integrates with top CRM systems such as Hubspot & Salesforce.

Wady:

Some parts of the product are still being worked on

Martin
Full-Stack Web Developer w kraju: Niemcy
Oprogramowanie komputerowe, Samozatrudnienie
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

Awesome for customer presentations

5,0 6 lat temu

Komentarze: I have been using Demodesk to pitch proposals to potential customers for my web development business. I also use it to demonstrate progress in my projects and have sprint reviews with clients and partners. It helped me solve the issues I had with other popular screensharing tools that are not really aimed at client presentations.

Zalety:

Demodesk feels a lot more suitable for pitching a solution or demonstrating software functionality to clients than the usual screensharing tools. The major advantage for me is that it's cloud-based, i.e. I don't have to share my local screen with all my info visible and notifications popping up but always have a clean environment without distractions to show the customer. You can also arrange the presentation content beforehand. What I also really like is how easily I can share mouse control with my customers without them having to install any browser extensions.

Wady:

So far there is nothing that I truly dislike about Demodesk. There are a couple of smaller features that could still be added though.

Odpowiedź sprzedawcy: Demodesk

5 lat temu

Hi Martin, Thank you very much for taking the time and sharing your experience. We are very glad that you chose Demodesk for customer-facing meetings and found our functionality useful.

Landice
Landice
CEO/Cofounder w kraju: USA
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Oprogramowanie komputerowe, Pracownicy: 2–10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 1–5 miesięcy
Źródło recenzenta

Next-gen Demo App

5,0 6 lat temu

Zalety:

What I like most about Demodesk is the ability to have all meeting attendees work on the same screen without downloading anything. For us, it really increased potential customer's engagement/sense of participation, because now they can play with the software themselves instead of us showing them how it works, and they can try with a real use case instead of mock data we made.

Wady:

The user interface could use some improvements especially in settings, but you can figure out how the core product (meeting page) works by yourself.

Odpowiedź sprzedawcy: Demodesk

5 lat temu

Hi Landice, Thank you for sharing your thoughts about the product. Happy to hear that Demodesk helped you host more engaging meetings.

Zweryfikowany recenzent
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Internet, Pracownicy: 51–200
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

A tool focussed on customer interaction

5,0 4 lata temu

Zalety:

- Quite a difference (in a positive way) coming from pure screensharing tools: This is really focussed on customer interaction - Integrations with Salesforce and Hubspot - Automation of scheduling

Wady:

- Setup took longer than expected for us - Not a cheap tool, investment should be considered if you have a sales team of 20

Philipp
Philipp
CEO w kraju: USA
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Sport, Pracownicy: 201–500
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

awesome software and team

5,0 6 lat temu

Zalety:

supports meaningful sales conversations

Wady:

this software should have been here years ago

Odpowiedź sprzedawcy: Demodesk

5 lat temu

Hi Philipp, Thank you for the feedback!

Nadiia
CMO w kraju: Ukraina
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Marketing i reklama, Pracownicy: 2–10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 1–5 miesięcy
Źródło recenzenta

Must-have tool for SaaS Sales and Customer Success teams

5,0 5 lat temu

Komentarze: I would definitely recommend Demodesk because it's ease of use, especially for our customers. Also it's a true time saver (scheduling feature) and makes sales demos and onboardings so much more professional.

Zalety:

I really like how easy our customers can access demos or meetings with Demodesk (no issues with firewalls or downlodas required). By sharing control with the customer, I am able to actually collaborate with the customer (and don't have to decide if I or the customer is in control). This is very helpful for interactive product demos and customer onboardings. Another feature that makes processes a lot more simple is automated scheduling. Not only that customers can book their meetings in a self-serving manner but also that I am able to schedule a meeting for another colleague. Demodesk truly helps to design sales processes a lot more efficient and professional!

Wady:

At first, Demodesk was not super intuitive to use but the team really does a great job in onboarding and is always there to help.

Odpowiedź sprzedawcy: Demodesk

5 lat temu

Hi Nadiia, Thank you for sharing your experience here. We are more than happy to hear that Demodesk helped you be more efficient in the sales process.

Marie
Customer Success Manager w kraju: Niemcy
Technologia i usługi informacyjne, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 1–5 miesięcy
Źródło recenzenta

Great Product and even better support

4,0 5 lat temu

Zalety:

- easy to use - saves us lots of time to coordinate appointments - co-browsing is very intuitive for our users

Wady:

usability can be sometimes improved when making templates

Odpowiedź sprzedawcy: Demodesk

5 lat temu

Hi Marie, We are glad to hear that you like the product and are happy with our customer support. Feel free to share any questions/suggestions regarding meeting templates. We're constantly striving to improve the product's functionality.

Jonas
Head of Growth w kraju: Niemcy
Budownictwo, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 1–5 miesięcy
Źródło recenzenta

Brings sales calls to another level of professionalism!

5,0 6 lat temu

Komentarze: Clients are impressed how easy it is to access calls. No more cumbersome downloads on the client side. Also, I really like how smooth video call sessions with Demodesk work!

Zalety:

1. Video Call & Audio quality is excellent 2. Booking tied to my own calendar 3. My client sees only what he is supposed to see 4. I can easily share control with customers 5. The ability to brand own video call session is nice!

Wady:

1. No possibility to take notes, but it seems that this feature is on the roadmap

Odpowiedź sprzedawcy: Demodesk

5 lat temu

Hi Jonas, Thank you for the great feedback. Notes are available in the meeting and can be sent automatically to your CRM right after the call.

Marius
SDR w kraju: Niemcy
Technologia i usługi informacyjne, Pracownicy: 201–500
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

Easy, self-explaining & always working

5,0 4 lata temu

Komentarze: Sharing my screen is essential for my work with customers. With demodesk its easy to share & set up appointments.

Zalety:

There aren't many clicks or explanations for setting up a demo desk meeting. Its super easy to use & my customers use it without any problems as well. Happy with that easy and always working solution.

Wady:

Nothing in my mind right now. An always upfront overview with the meeting participants on the side of a corner would be nice. (seeing who is speaking, little symobls)

Zweryfikowany recenzent
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Usługi finansowe, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 1–5 miesięcy
Źródło recenzenta

The remote UX Research Tool out there

5,0 5 lat temu

Komentarze: UX research but also sales demos and pitches

Zalety:

Collaborating on screen together vs. switching from one sharing to another sharing, seeing how the user navigates and interacts with the software is crucial

Wady:

There is no worse aspect to commonly used video conferencing or screen sharing tools which I detected

Odpowiedź sprzedawcy: Demodesk

5 lat temu

We appreciate your feedback. Thank you for sharing it.

Celeste
customer success manager w kraju: Pakistan
Telekomunikacja, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 1–5 miesięcy
Źródło recenzenta

Demodesk review

4,0 6 lat temu

Komentarze: so far so good :)

Zalety:

I like that it connects easily, audio screen sharing and video all in one place.

Wady:

it does get slow at times and sometimes the client on the other hand loose mouse or keyboard control

Odpowiedź sprzedawcy: Demodesk

5 lat temu

Hi Celeste, Thanks for sharing your experience. We've improved this functionality and achieved a lag-free collaboration process. If you still face any problem while co-browsing, please feel free to report.

Federica
Account manager w kraju: Włochy
Usługi konsumenckie, Pracownicy: 501–1 000
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: Bezpłatna wersja próbna
Źródło recenzenta

Useful and easy

5,0 5 lat temu

Komentarze: I used to use it since a week or more and I am learning how to use it properly.

Zalety:

It is super easy for my job to have the chance to interact with my customer because it makes it faster and easier for me and for them too.

Wady:

It is only a bit small the screen when you share it with the customer and it would be the best to implement a way to use it better from the phone

Odpowiedź sprzedawcy: Demodesk

5 lat temu

Hi Federica, Thank you for reviewing the product. I am happy to tell you that the zoom function is implemented and works smoothly. You can now fully manage the size of the screen from your side.

Eric
Editor/Publisher w kraju: USA
Muzyka, Pracownicy: 2–10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 1–5 miesięcy
Źródło recenzenta

Easy To Use

4,0 5 lat temu

Komentarze: Love collaborating with colleagues on art on the same screen. Proofreading with colleagues is made much easier as well.

Zalety:

This is great for having multiple people work off the same screen. It's also great that you don't have to download anything. The free trial has worked wonderfully.

Wady:

There doesn't appear to be a chat function which is unfortunate.

Odpowiedź sprzedawcy: Demodesk

5 lat temu

Hi Eric, Thank you for sharing your feedback. We are glad that Demodesk could help you avoid downloads and work together with other participants in the meeting. The chat function is fully available. We will be happy to assist you if you can't find it.