Od 18 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Czym jest Zoho CRM Plus?

Zoho CRM Plus to pierwsza w branży ujednolicona platforma do obsługi klienta, która pomaga zniwelować różnice między zespołami sprzedaży, marketingu i obsługi klienta oraz zapewnić wyjątkową obsługę klienta.

Łączy w sobie automatyzację sprzedaży, śledzenie odwiedzających, inteligentne boty czatu, obsługę klienta, zarządzanie projektami, e-mail marketing, media społecznościowe, ankiety dla klientów, wbudowaną sztuczną inteligencję i ujednoliconą analitykę — wszystko na jednej platformie.

Kto korzysta z produktu: Zoho CRM Plus?

Małe i średnie firmy, średnie firmy i przedsiębiorstwa na poziomie korporacyjnym.

Gdzie można używać produktu: Zoho CRM Plus?

Na chmurze
Lokalnie

Informacje o sprzedawcy

  • Zoho
  • Założona w 1996

Wsparcie dla Zoho CRM Plus

  • Telefoniczna obsługa klienta
  • 24/7 (agent na żywo)
  • Czat

Dostępne kraje

Afganistan, Albania, Algieria, Andora, Angola i inne: 225

Języki

angielski, brazylijski portugalski, chiński, chorwacki, czeski i inne: 18

Cena produktu: Zoho CRM Plus

Cena początkowa:

45,65 USD/miesiąc
  • Tak, ma darmową wersję próbną
  • Brak bezpłatnej wersji

Zoho CRM Plus nie ma wersji bezpłatnej, ale oferuje bezpłatną wersję próbną. wersja płatna Zoho CRM Plus rozpoczyna się od 45,65 USD/miesiąc.

Plany cenowe skorzystaj z bezpłatnej wersji próbnej

Informacje o sprzedawcy

  • Zoho
  • Założona w 1996

Wsparcie dla Zoho CRM Plus

  • Telefoniczna obsługa klienta
  • 24/7 (agent na żywo)
  • Czat

Dostępne kraje

Afganistan, Albania, Algieria, Andora, Angola i inne: 225

Języki

angielski, brazylijski portugalski, chiński, chorwacki, czeski i inne: 18

Filmy i zdjęcia produktu: Zoho CRM Plus

Oprogramowanie: Zoho CRM Plus - 1
Oprogramowanie: Zoho CRM Plus - 2
Oprogramowanie: Zoho CRM Plus - 3
Oprogramowanie: Zoho CRM Plus - 4
Oprogramowanie: Zoho CRM Plus - 5
Zobacz 6 więcej
Film na temat produktu: Zoho CRM Plus
Oprogramowanie: Zoho CRM Plus - 1
Oprogramowanie: Zoho CRM Plus - 2
Oprogramowanie: Zoho CRM Plus - 3
Oprogramowanie: Zoho CRM Plus - 4
Oprogramowanie: Zoho CRM Plus - 5

Funkcje produktu: Zoho CRM Plus

  • Analityka prognostyczna
  • Analiza nastrojów
  • Analiza tekstu
  • Ankiety i informacje zwrotne
  • Czat na żywo
  • Czat/wiadomości
  • Historia klienta
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Konfigurowalne formularze
  • Konfigurowalne wzory
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Promocja społeczna
  • Pulpit
  • Raportowanie i statystyki
  • Raportowanie/analityka
  • Rozwiązanie CRM
  • Segmentacja klientów
  • Third-Party Integrations
  • Wielojęzyczny
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Wysyłanie wiadomości SMS
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Zarządzanie członkostwem
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Zarządzanie informacją zwrotną
  • Zarządzanie kampaniami
  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie nagrodami
  • Zarządzanie negatywnymi opiniami
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Śledzenie zaangażowania

Rozwiązania alternatywne dla produktu: Zoho CRM Plus

Pipedrive pomaga sprzedawcom przyspieszyć proces sprzedaży dzięki zaawansowanym funkcjom, ponad 275 integracjom oraz łatwemu, intuicyjnemu interfejsowi. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pipedrive
Freshsales został wyposażony w rozmaite funkcji i bardzo intuicyjny interfejs użytkownika, dzięki czemu prowadzenie firmy nie wymaga korzystania z wielu narzędzi.
monday.com to system operacyjny w chmurze, w którym zespoły prowadzą swoje projekty i codzienną pracę, niezależnie od tego, czy są w biurze, w domu, czy w podróży.
Pakiet NetSuite to jeden z najlepszych systemów ERP (kompleksowego zarządzania przedsiębiorstwem) opartych na chmurze. Zapewnia dostęp do danych i odpowiedni poziom kontroli niezbędny do podejmowania inteligentnych decyzji i stymulowania rozwoju Twojej firmy.
monday CRM umożliwia zespołom sprzedażowym zarządzanie każdym aspektem cyklu sprzedaży i danymi klientów w jednym scentralizowanym miejscu.
Oprogramowanie do obsługi klienta Zendesk pomaga nawiązać kontakt z klientami za pośrednictwem ich ulubionych kanałów i zapewnić inteligentniejszą obsługę na dużą skalę.
Rozwiązanie CRM Zoho zapewnia organizacjom kompleksowe rozwiązanie do zarządzania cyklem życia relacji z klientami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho CRM
EngagePackage to mająca siedzibę w Dubaju, kompleksowa platforma zaangażowania klientów, która zwiększa rozwój biznesu i maksymalizuje zwrot z inwestycji.
Umieść obsługę klienta w centrum uwagi swojej firmy. Spraw, aby agenci byli bardziej produktywni, menedżerowie bardziej wpływowi, a klienci bardziej samodzielni.

Zoho CRM Plus – Recenzje od zweryfikowanych użytkowników

Średni wynik

Informacje ogólne
4,4
Łatwość użytkowania
4,2
Obsługa klienta
4,1
Funkcje
4,4
Warte swojej ceny
4,4

Recenzje według wielkości firmy (pracownicy)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Filtruj recenzje według punktacji

5
53%
4
38%
3
6%
2
1%
1
1%
Nikita
Nikita
Marketing Manager CRM w kraju: Niemcy
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Maszyny, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

Correct Improvement for entire Zoho Suite

4,0 7 miesięcy temu

Zalety:

It finally centralizes incoming and outgoing communications within all different Zoho environments making it easier to oversee leads and collaborate. Before, our sales team was just operating in CRM as other tools were too many to handle. Our teams can now see much clearer what is happening in other markets and help out or generate new ideas together. Handovers internally are becoming faster as full history per contact is shown and traced.

Wady:

It is not always clear if things are working or not, and there is a need to doublecheck per several environments if things are smooth. Support is not always there to answer quickly.

Devon
Marketing Coordinator w kraju: USA
Nieruchomości, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Incredible power, but complicated processes.

5,0 8 miesięcy temu

Komentarze: Customer support is always great, super quick and helpful.
The programs Zoho builds are very powerful and customizable but also very challenging to learn and implement into your specific organization. It takes a LOT of time to learn the program as the admin if you're not already familiar with multiple other powerful CRM programs.
You just get SO much value for your money. Zoho products can operate your entire business, no matter the industry. I just may be significantly overkill for your needs. Likewise, sometimes a purpose-built tool (specific to your industry) will serve your needs better, and simpler than a tool like Zoho which is built to meet the needs of all company times, from tech start-ups, to retail empires, to social marketing companies, to SAAS companies.

Zalety:

- Industry leading integrations with tools like Zapier and others - The value is incredible. You're getting: Project management tools, Social media marketing tools, landing page builders, a fully customizable CRM, email builders, custom workflows, per account and per app permissions for each user, forms, etc. - The customizability of everything is fantastic

Wady:

Zoho products in general feel like they were created by software engineers for developers or people with deep technical knowledge about how CRMs connect using hooks and how custom fields can be linked into reports. Its just a LOT to learn, even for someone with a good amount of technical knowledge. I wish the program felt a bit more natural to use. Everything about it feels so clinical or technical. I also wish there was an easy-to-use "Zoho University" to learn how to use all the crazy tools this has to offer. I've used this tool a LOT over 3+ years and there's still way more that I don't know.

Rozważane rozwiązania alternatywne: Zendesk Suite

Powody wybrania produktu: Zoho CRM Plus: Liondesk has a lack of analytics and reporting. We also needed a more robust tool for marketing, and email campaigns.

Powody przejścia na produkt: Zoho CRM Plus: Mainly for the customization. Our company almost operates as 4-5 different entities, which is difficult and weird for most CRMs to handle.

Subacharuka
Saas Specialist w kraju: Indie
Technologia i usługi informacyjne, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

The Game Changer!

5,0 2 miesiące temu Nowy

Zalety:

It is very useful to interconnect between the different teams and makes the process more easier and smoother

Wady:

It is a bit difficult for a non technical person to understand about how it works in the first hand

Zweryfikowany recenzent
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Przemysł wydobywczy i metale, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 1–5 miesięcy
Źródło recenzenta

A good solution that could deliver much more

3,0 4 lata temu

Komentarze: So far, it has assisted us to streamline our contacts and leads with a new service line that has to run as a separate campaign. It has been challenging to set up processes and automation related to leads.

Zalety:

The app offers very good functionality and some excellent features such as its preset analytics that make performance mgmt a much easier job. Additionally, it offers the capability to extend your capability with other Zoho apps such as projects.

Wady:

Despite the functionality it offers, it does not provide a unified journey for potential customer interactions. It does not actually help you actively manage your CRM processes. Furthermore, instead of working with Gsuite, it tries to force you to send and receive emails from within the CRM with inferior functionality (no signature capability...).

Rozważane rozwiązania alternatywne: monday.com

Powody przejścia na produkt: Zoho CRM Plus: Zoho CRM provided the connectivity to an entire suite of services and products that will be more suitable for the service that we have launched.

Beatriz
Sales and mkt manager w kraju: Australia
Artykuły spożywcze i napoje, Pracownicy: 2–10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: Bezpłatna wersja próbna
Źródło recenzenta

Amazing platform

5,0 4 miesiące temu

Komentarze: Amazing, no complains. I am excited to keep using it

Zalety:

Its the most perfect tool ever. You can benefit from their ready to use templates but the most exciting thing is you can creste your own! Not mentioning you have every tool you need in one place

Wady:

Nothing yet. I am really liking Zoho and intend to learn more.

renaud
cco w kraju: USA
Sprzęt medyczny, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 1–5 miesięcy
Źródło recenzenta

Very useful tool

4,0 5 lat temu

Komentarze: overall very good experience, works as advertise with good customer support as needed

Zalety:

Ease fo use, affordability, feature set, intuitive

Wady:

some menus are not all that straight forward and require multiple steps to get some tasks done

Liam
Liam
Digital Marketing Lead w kraju: Wlk. Bryt.
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Gościnność, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 1–5 miesięcy
Źródło recenzenta

Decent CRM

4,0 9 miesięcy temu

Zalety:

Really good support from the Zoho team and easy set up.

Wady:

Finding what was available on my plan was dificult, felt like we had loads but actually you had to pay more.

Mohit
Mohit
Business Development Manager w kraju: Indie
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Pozyskiwanie personelu i rekrutacja, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Helps In The Management Of My Client's Activities

4,0 2 lata temu

Komentarze: It facilitates in email marketing, visitor tracking, survey administration, and live chat with clients. We mostly utilize it for customer and campaign management.

Zalety:

One of the best features of Zoho CRM Plus is SalesIQ, which facilitates live chat and visitor tracking. Its workflow automation allows us to trigger more advanced features that are essential for our usage. Also, the email blaster is a must-have feature that saves a lot of time while bulk emailing.

Wady:

The only difficult part was managing clients' tickets, which became a laborious task to make or ask a customer to create. We ran into several challenges while customizing the system. Some new project-related reports do not appear on the dashboard.

Eric
Eric
Business Teacher w kraju: USA
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Zarządzanie edukacją, Pracownicy: 201–500
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

Feature packed at an affordable price.

5,0 6 lat temu

Komentarze: My overall experience with Zoho was very positive. As the Director of Customer Success (in practice, sales and onboarding) for my company, I used Zoho to help build our sales funnel, keep track of my/our communications with clients, and drive sales and retention. Zoho proved to do all of those things well and at an affordable price. I would highly recommend Zoho, and if I'm ever involved with a startup in the future, I will push to use Zoho.

Zalety:

Zoho CRM has the same functionality as other industry-leading CRMs, but at a fraction of the cost. When I worked for a small tech startup with around 5 employees, I was in charge of selecting and implementing a CRM. Zoho fit our needs and our budget. Also, they provided excellent customer service and didn't seem to care that we were a relatively small client.

Wady:

It took a lot of time and some third-party solutions (IFTTT and Zapier) to integrate with some of the other marketing systems we used in our business. While we could have probably replaced them with other Zoho products, as a small business it wasn't immediately feasible.

Francesco
Francesco
Business Development Director w kraju: Meksyk
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Ropa naftowa i energetyka, Pracownicy: 5 001–10 000
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Keep your contacts under control

4,0 5 lat temu

Komentarze: Zoho CRM Plus helped me and my company to avoid information asymmetry between me and the other components of my team when we talk about some Client, or before a visit. It is also very useful in case of some key accountant manager left the company, so you have anyway all the datas of his/her contacts in Zoho so there is not a loss for your company.

Zalety:

This software is a very complete CRM tool. That's quite good, after a meeting for example, to save and keep all the information related to the person/company you met. Very useful to keep all the data in the account so to be able to share them with the other components of your team. I use it as Business Developer, so I'm always informed regarding the situation of Clients and potential Clients when I go to visit them after a while.

Wady:

Sometimes the software can result too much detailed. What I mean is that, for each contact, you can add so many information that maybe can even create confusion. What could be good is to have something like a "light registration mode" and then, if needed, the detailed one.

Anna
Anna
Sócia w kraju: Brazylia
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Odzież i moda, Pracownicy: 2–10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: Bezpłatna wersja próbna
Źródło recenzenta

Boa plataforma

5,0 11 miesięcy temu

Zalety:

Eu já utilizei a plataforma do Zoho durante algum tempo quando iniciei minha loja online e precisava de alguma ferramenta que também me proporcionasse um e-mail gratuito institucional, o que faz muita diferença para uma empresa, trazendo cada vez mais credibilidade para os meus clientes, a plataforma me ajudou muito com isso de maneira prática e eficiente.

Wady:

Não houve nada do que eu possa reclamar sobre Zoho.

David
Estimator w kraju: Wlk. Bryt.
Budownictwo, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Great Tool for prospecting

5,0 2 lata temu

Komentarze: Very simple and easy to use

Zalety:

Really easy GUI and the set up is intuitive and easy to use

Wady:

None, the tools in the system are excellent

Louisa
teleconseillere w kraju: Francja
Opakowania i pojemniki, Pracownicy: 201–500
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

Utile, mais pas intuitif

4,0 2 lata temu

Zalety:

Historique détaillé, bonne gestion des leads, mises à jour régulières et peu de bug.

Wady:

Beaucoup de fonctionnalités, malheureusement le logiciel n'est pas très intuitif et donc pas de possibilité de l'exploiter au maximum.

cedric
CEO w kraju: Kanada
Transport/ciężarówki/rolnictwo, Pracownicy: 2–10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: Bezpłatna wersja próbna
Źródło recenzenta

Bon logiciel de gestion de relation client

4,0 w zeszłym roku

Komentarze: Bonne expérience. Version gratuite offre beaucoup de fonctionnalités

Zalety:

Avec la version gratuite, c'est possible de réaliser beaucoup de choses. Je n'ai pas eu besoin de prendre la version gratuite

Wady:

Quand il est question de paramétrer le système, il y a tellement de possibilités que cela rend la tâche plus complexe.

Harrshil
Digital Marketing Specialist w kraju: Indie
Marketing i reklama, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 1–5 miesięcy
Źródło recenzenta

Bes Database Management CRM tool for tracking your leads

4,0 2 lata temu

Komentarze: Best reporting tool in terms of customer engagement

Zalety:

Prospect's database where all the details are perfectly synced with the campaign tools and platforms that we use.

Wady:

Pricing can be more affordable and less because it was too costly for us to continue for the client.

Jessica
Jessica
Marketing Consulting w kraju: Hiszpania
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Marketing i reklama, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Buena herramienta para tener datos

5,0 2 lata temu

Zalety:

Si quieres empezar a tener datos integrados entre si puedes empezar con esta herramienta la cual tiene integracion con diferentes herramientas como el crm, campaigns, people te dan informacion veraz.

Wady:

tal vez mas herramientas que puedan ser integrables ya que se hecha de menos no solo llevar la parte de ventas si no tambien la parte de ERP.

Diksha
Business Development Manager w kraju: Indie
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Technologia i usługi informacyjne, Pracownicy: 201–500
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Helps To Manage All The Leads

4,0 2 lata temu

Komentarze: For salespeople, Zoho CRM is a really useful tool. Its user interface is quite simple to comprehend.

Zalety:

I can access information about customers, notes, attachments, contacts, tasks, and emails pertaining to communications, deals, etc. in one location. One of Zoho CRM Plus's top features, SalesIQ aids with live chat and visitor tracking. The email blaster is a great function because it speeds up bulk emailing.

Wady:

The only challenging component for us was managing customer tickets because it was time-consuming to create them or ask customers to do so. Previous notes and saved notes cannot be changed.

Zweryfikowany recenzent
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Usługi w zakresie ochrony środowiska, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

CRM de buenas prestaciones

5,0 2 lata temu

Komentarze: Contento pero he encontrado otros CRM más completos.

Zalety:

Las distintas carcaterísticas que trae su versión básica, que permiten una gestión completa y que nos aporta una gran versatilidad.

Wady:

Algunas funciones son algo escasas y de peores prestaciones que otros CRM

Deanielle
CEO w kraju: Liban
Outsourcing/Offshoring, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Great for outreach and email marketing

5,0 2 lata temu

Komentarze: I am happy using it.

Zalety:

I appreciate the ability to send mass emails, create tasks and reminders and manage my customers at a decent price

Wady:

Sometimes it can be slow and it does take some time to get used to. User-friendliness could be improved.

Rozważane rozwiązania alternatywne: NetSuite

Powody przejścia na produkt: Zoho CRM Plus: Price and ease of use

Zweryfikowany recenzent
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Oprogramowanie komputerowe, Pracownicy: 2–10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Started with a free account, upgraded as my business expanded. Never been happier with the service.

5,0 6 lat temu

Komentarze: I feel that my last few paragraphs have elaborated on this adequalty.

Zalety:

I have been using this service for almost three years now. I love the variety of the apps available at my disposal, i can manage my clients, my team and all of my projects and all of the varying facets that are attached to each, in a compartmentalised way where only the people see what I want them to see, yet all can communicate with ease within various limits. This system has enabled me to manage a multitude of software projects, dev teams and potential and existing clients in a timely manner and with relative ease. The suite of mobile apps also keeps me on track while i'm travelling or otherwise away from keyboard. If anything it keeps me guilty of working too much!

Wady:

There is little to complain about this software as far as my experience goes. I enjoy using it, the interface is user-friendly and well thought out, the experience is generally pleasant with little to few errors that I can recall with around 3 years of usage. There was reportedly a down earlier this year thanks to an autmated mix up with the hosting provider that zoho used, but we never felt so much as a whisper of downtime. I also understand that they swtiched to cloudflare immediately and mitigated the issue.

Michael
Michael
Principal w kraju: USA
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Marketing i reklama, Pracownicy: 2–10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

User of ZOHO CRM for nearly 10 years

5,0 6 lat temu

Komentarze: I have used ZOHO CRM for nearly 10 years. I always tell people wait a few months and ZOHO is probably rolling out an upgrade. Overall the experience has been excellent.

Zalety:

I like the fact that ZOHO always adds new functionality to ZOHO CRM. I also like that it is integrated with all its key software like Books, Campaigns, Projects, and a host of other apps. Once you get started with ZOHO CRM , and through the ZOHO Analytics, you can track anything through ZOHO CRM.

Wady:

Wish there were a few more reporting options to track who opened email marketing campaigns. It is fine for now. But would like to see a little more.

Parker
CSO w kraju: USA
Technologia i usługi informacyjne, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

You get what you pay for

4,0 2 lata temu

Komentarze: I would rather be running another product. They have so much potential - but they hamstring the users with code decisions that do not align with how B2B sales & marketing people need to work. Better suited for e-Commerce and B2C in my opinion. I also wish they'd do more to connect with major platforms and tools used by sales & marketing people instead of wanting you to use ye another one of their tools.

Zalety:

I like the potential to track, attribute and manage pipeline from first touch to close

Wady:

The support is terrible. You wait forever to chat with someone who can't answer basic questions, and you have to wait for them to relay your question to someone up the line. It's a terrible experience and often a complete waste of precious time.

priya
priya
marketing manager w kraju: Indie
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

Zoho crm plus is a multi-tasking software providing great functionalities at one place.

4,0 7 lat temu

Zalety:

With zoho crm plus we don't need to purchase different zoho software individually like zoho crm, zoho sales, zoho social, zoho desk etc. In zoho crm plus edition they are providing all functionalities at one end. We can add leads and can customize fields According to our requirement, on the same panel we can add our social accounts, also we can schedule posts for our social accounts and can reply to messages as well, we can keep track on our customer activities through sales iq. We can check on which page our visitor is spending how much amount of time. Overall it's a multifunctional software with ease to use functionality.

Wady:

I like almost everything about zoho crm plus. A minor issue is sometimes leads auto number does not come in proper ascending or descending order. Rest everything is good.

Zweryfikowany recenzent
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Szpitale i opieka zdrowotna, Pracownicy: 2–10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 1–5 miesięcy
Źródło recenzenta

All-in-one Features, Somewhat Inconvenient UI

4,0 4 lata temu

Komentarze: In all, Zoho's suite of products is under-priced for its potential. Zoho CRM Plus is a great place to start, but implementing their Zoho One platform (access to all of their applications) represents the biggest bang for your buck.

Zalety:

The Zoho platform has everything you could ever need to run a business. This is especially critical for smaller organizations or those with a small budget. While there may be better alternatives for specific features, Zoho can provide all of them together at a comparable quality and remove the headache of integrating/managing different platforms. Out of the box, your data is not siloed.

Wady:

Zoho's UI, especially for admins, could be designed better for speed/convenience (access/edit settings faster) and for clarity (new users may have unnecessary difficulty navigating the interface).

Zweryfikowany recenzent
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Oprogramowanie komputerowe, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

Powerful CRM suite that is priced attractively

5,0 3 lata temu

Zalety:

The Zoho CRM plus suite pretty much offered us all the tools required for our small, but growing team. The sales & marketing automation tools, the support desk and ability to track visitors on our site were very much what we wanted. Compared to similar suite from Hubspot, Zoho is a bargain.

Wady:

Setup and configuration as well as using the product is not very intuitive. There is quite a bit of learning curve. However, once past the learning, works flawlessly. BTW the support team from Zoho is very responsive & they have always been able to address any issues within a few mins of engaging them.