Od 18 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Polska Produkt lokalny
Mint Service Desk

Mint Service Desk

Polska Produkt lokalny

Czym jest Mint Service Desk?

Mint Service Desk to potężne narzędzie, które zawiera w sobie funkcjonalność service desk i zarządzanie aktywami w jednym.

DOSTĘPNE W WERSJI STACJONARNEJ.

Główne cechy:
- elastyczna struktura zarządzania zasobami
- system zgłoszeń zintegrowany z zarządzaniem zasobami
- integracja e-mail
- niestandardowe typy zgłoszeń
- pola dynamiczne
- szablony dokumentów
i wiele innych.

Narzędzie Mint Service Desk jest certyfikowane przez SERVIEW.

Kto korzysta z produktu: Mint Service Desk?

Przygotowany dla firm, które szukają rozwiązania, które można zainstalować na własnej infrastrukturze (np. prywatnej chmurze).

Oprogramowanie: Mint Service Desk - 1
Oprogramowanie: Mint Service Desk - 2
Oprogramowanie: Mint Service Desk - 3
Oprogramowanie: Mint Service Desk - 4

Nie jesteś pewien, czy Mint Service Desk to dobre rozwiązanie? Porównaj z popularnymi rozwiązaniami alternatywnymi

Poland
Mint Service Desk

Mint Service Desk

4,7 (15)
Produkt lokalny
8,00 USD
miesiąc
Wersja bezpłatna
Bezpłatna wersja próbna
79
4
4,8 (15)
4,8 (15)
4,8 (15)
czy
Cena początkowa
Opcje cenowe
Funkcje
Integracje
Łatwość użytkowania
Warte swojej ceny
Obsługa klienta
19,00 USD
miesiąc
Wersja bezpłatna
Bezpłatna wersja próbna
189
130
4,6 (1 662)
4,7 (1 662)
4,7 (1 662)
Zielone paski oceny pokazują zwycięski produkt w oparciu na średną ocenę i liczbę recenzji.

Inne najlepsze rozwiązania alternatywne dla produktu Mint Service Desk

LiveAgent
Najlepiej oceniane funkcje
Rejestrowanie połączeń
Rejestrowanie połączeń
Zarządzanie skrzynką odbiorczą
JIRA Service Management
Najlepiej oceniane funkcje
Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
Zarządzanie biletami
Zarządzanie zadaniami
TOPdesk
Najlepiej oceniane funkcje
Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
Zarządzanie biletami
Zarządzanie incydentami
Salesforce Service Cloud
Najlepiej oceniane funkcje
Baza danych kontaktowych
Historia klienta
Zarządzanie kolejkowaniem
SysAid
Najlepiej oceniane funkcje
Alerts/Escalation
Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
Zarządzanie biletami
Zendesk Suite
Najlepiej oceniane funkcje
Real-Time Notifications
Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
Zarządzanie biletami
Vision Helpdesk
Najlepiej oceniane funkcje
Dostęp mobilny
Zarządzanie biletami
Zarządzanie pocztą e-mail
Freshservice
Najlepiej oceniane funkcje
Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
Zarządzanie biletami
Zarządzanie incydentami

Mint Service Desk – Recenzje od zweryfikowanych użytkowników

Średni wynik

Informacje ogólne
4,7
Łatwość użytkowania
4,8
Obsługa klienta
4,8
Funkcje
4,5
Warte swojej ceny
4,8

Recenzje według wielkości firmy (pracownicy)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Filtruj recenzje według punktacji

5
73%
4
27%
J F
J F
Programme Manager w kraju: Francja
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Sprzęt komputerowy, Pracownicy: 10 000+
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

Flexible, easy to use, a host of features at a reasonable implementation price

5,0 4 lata temu

Komentarze: I have been working on many systems, such as HP Service Manager, the CA and BMS Helpdesk solutions, OTRS, and so on. Mint is a very good surprise, ergonomics and ease of use are really incredible.

Zalety:

The design takes into account both the user and the service desk agent experience. Its flexibility is huge. It's quite rare in today's ITSM landscape, where the current approach is to provide enough (meaning, too much, with useless mandatory fields and categories) data for steering committee reports.

Wady:

When you think a feature is missing and call the support, you just learn that the feature is just a setting away, or almost. No weak point!

Piotr
Team Leader w kraju: Polska
Oprogramowanie komputerowe, Pracownicy: 10 000+
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta
Źródło: SoftwareAdvice

Rozważane rozwiązania alternatywne:

ITSM Software that doesn't kill your budget and time

5,0 3 lata temu

Zalety:

- flexibility and ease to deploy in an organization - available on-premise (what is very important in our organization) - ITIL V4 certified - scalable (ready for cloud architecture - it's dockerized)

Wady:

- some UX improvements - calendar control should be changed - lack of API documentation in free version (had to order Enteprise)

Tomasz
CEO w kraju: Polska
Oprogramowanie komputerowe, Pracownicy: 51–200
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 1–5 miesięcy
Źródło recenzenta

Flexible and easy to use ITSM software

5,0 2 miesiące temu Nowy

Komentarze: I am happy with the software for now and would recommend it for our customers that are in the need of helpdesk software for their teams.

Zalety:

User experience, friendly interfaces, easy to navigate and use in each section: admin, agent and customer. Easy to scale as it is cloud-based and possible to implement on-premise.

Wady:

Roadmap for next releases could be clearer.

Zweryfikowany recenzent
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Usługi finansowe, Pracownicy: 1 001–5 000
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

Very good Asset Management tool

5,0 4 lata temu

Zalety:

I like that it has its own ticketing system integrated with it.

Wady:

I wish they improve and modernize the user interface.

Mariusz
Director of systems maintenance and operation w kraju: Polska
Technologia i usługi informacyjne, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Easy to use and implement service desk system with good support.

4,0 w zeszłym roku

Zalety:

Easy to use, good service, easy configuration.

Wady:

Notification configuration is not quite clear.

Andrzej
PM w kraju: Polska
Technologia i usługi informacyjne, Pracownicy: 501–1 000
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Mint increases our possibilities.

5,0 2 lata temu

Komentarze: It has everything we need to manage tickets quickly. The MintSD development team is open to what users need, and they just do it.

Zalety:

Our team likes it a lot - a user-friendly interface and everything necessary to quickly manage tickets.MintSD is flexible, easy to install and configure. The MintSD support team works quickly and reliably.

Wady:

From my point of view, MintSD has no downsides.

Marcin
Cloud Architect w kraju: Polska
Oprogramowanie komputerowe, Pracownicy: 5 001–10 000
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 1–5 miesięcy
Źródło recenzenta

Reasonable pricing and straight to the point

5,0 2 lata temu

Komentarze: Our use case was to create a complete service catalog that we could share internally and externally at the organization. That went well and we've noticed a lot of improvements in daily operations thanks to that.

Zalety:

We were looking for a platform that could handle service management with additional extensions like Customer Portal. For us, the Customer Portal and the possibility to manage dynamic fields that are related to certain ticket types were the main game-changer.

Wady:

Admin panel could be described better especially for those who are newbies to service desks. There are also some tweaks that could make the overall user experience way better but I believe that will change in the upcoming versions.

Rolando
Rolando
COO w kraju: Hiszpania
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Animacja, Pracownicy: 2–10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

Very good tool

5,0 4 lata temu

Komentarze: Very happy with the software and the service.

Zalety:

During our periods using it, it was very simple and organized software to cover our needs.

Wady:

Some graphic designs of the interphase could be improved.

Maria Fabiola
Maria Fabiola
VP Business Analysis SR Manager w kraju: Meksyk
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Usługi finansowe, Pracownicy: 10 000+
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: Bezpłatna wersja próbna
Źródło recenzenta

Very usefull

5,0 4 lata temu

Zalety:

Its easy and intuitive To use . Friendly interfase Without any doubts its a excellent sw option

Wady:

Nothing to add at this moment .... thanks

Zweryfikowany recenzent
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Usługi finansowe, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: Bezpłatna wersja próbna
Źródło recenzenta

Great system

5,0 6 lat temu

Zalety:

It is a great system to start, if you need a powerful, easy and simple service desk and asset management, MINT is the one. It also handles more features like SLA and full ITSM. It is very easy to communicate with customers having all communication in their chat view.

Wady:

I like everything is very helpful and easy

Sylvie Florence
Sylvie Florence
Gestionnaire w kraju: Togo
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Sprzedaż detaliczna, Pracownicy: 2–10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: Bezpłatna wersja próbna
Źródło recenzenta

Logiciel de service client

4,0 w zeszłym roku

Zalety:

Un très bon produit de service client , très simple et facile à utiliser avec plusieurs fonctionnalités.

Wady:

C'est très simple et bien efficace. Je l'apprécie

Lukasz
CEO w kraju: Polska
Oprogramowanie komputerowe, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

Ease of use is the key

5,0 4 lata temu

Komentarze: Mint allowed us to speed up the process of ticket management. Our previous app OTRS was not so ergonomic and fast. Now we have control on every step in ticket management.

Zalety:

I replaced old OTRS to MINT software. It helped us in ticked management. I like ease of use and ergonomy of the software.

Wady:

For our purposes everything is ok. It is great for ticket management.

Odpowiedź sprzedawcy: OPGK RZESZOW

4 lata temu

Dear Lukasz, Thank you for warm words. We are doing our best to make sure the product meets customer expectations.

Constance
Supervisor w kraju: Kanada
Bankowość, Pracownicy: 10 000+
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

Excellent

5,0 6 lat temu

Komentarze: Very professional and fantastic service

Zalety:

Very flexible. Asset management combined with service desk in a really good way. Chat oriented communication.

Wady:

At the beginning it might be difficult to understand the whole concept of the system but once you get into the details it occurs that it's really powerful in terms of configuration and adoption to the organisation in which it works.

Odpowiedź sprzedawcy: OPGK RZESZOW

6 lat temu

Thank you for reviewing us. We are working hard to improve the overall onboarding experience.

Mohd Azfar
Application Consultant w kraju: Malezja
Technologia i usługi informacyjne, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 1–5 miesięcy
Źródło recenzenta

Great new comer

4,0 5 lat temu

Zalety:

Ease of use. Chat oriented communication.

Wady:

As the system is new, not all features available but current features already enough for helpdesk and asset management.

Odpowiedź sprzedawcy: OPGK RZESZOW

5 lat temu

Thank your for your review. We are working hard to improve our solution.

Nicholas
Analyst w kraju: Kanada
Oprogramowanie komputerowe, Pracownicy: 5 001–10 000
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 1–5 miesięcy
Źródło recenzenta

Great software

4,0 5 lat temu

Zalety:

Breaks down something as complicated as asset management into a relatively easy concept to understand and implement within a company.

Wady:

Initially tough to figure out. There is a steep learning curve