Od 18 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Sentryc

Sentryc

Czym jest Sentryc?

Programy Sentryc Marketplace Scan i Social Media Scan przeszukują ponad 150 międzynarodowych rynków internetowych i wszystkie sieci społecznościowe o każdej porze dnia i nocy. Algorytm wyszukiwania łączy odpowiednie słowa kluczowe, szczegółowe opisy i obrazy, aby znaleźć naruszenia. Posiadacze praw usuwają fałszerstwa z Internetu jednym kliknięciem. Oprócz fałszowania, Sentryc pomaga również chronić przed nadużyciami marki i naruszeniem praw autorskich na tych platformach.

Kto korzysta z produktu: Sentryc?

Wszyscy producenci produktów wysokiej jakości (B2B i B2C).

Oprogramowanie: Sentryc - 1
Oprogramowanie: Sentryc - 2
Oprogramowanie: Sentryc - 3
Oprogramowanie: Sentryc - 4

Nie jesteś pewien, czy Sentryc to dobre rozwiązanie? Porównaj z popularnymi rozwiązaniami alternatywnymi

Sentryc

Sentryc

2,5 (2)
545,00 €
miesiąc
Wersja bezpłatna
Bezpłatna wersja próbna
7
Nie znaleziono integracji
2,5 (2)
2,5 (2)
2,5 (2)
czy
Cena początkowa
Opcje cenowe
Funkcje
Integracje
Łatwość użytkowania
Warte swojej ceny
Obsługa klienta
Z największą liczbą ocen
Nie znaleziono informacji o cenach
Wersja bezpłatna
Bezpłatna wersja próbna
42
Nie znaleziono integracji
4,2 (20)
4,2 (20)
4,5 (20)
Zielone paski oceny pokazują zwycięski produkt w oparciu na średną ocenę i liczbę recenzji.

Inne najlepsze rozwiązania alternatywne dla produktu Sentryc

Red Points
Najlepiej oceniane funkcje
Żadne funkcje nie zostały ocenione przez recenzentów dla tego produktu.
Corsearch
Najlepiej oceniane funkcje
Monitorowanie domen
Zarządzanie dochodzeniami
Zarządzanie przypadkiem
Acviss
Najlepiej oceniane funkcje
Żadne funkcje nie zostały ocenione przez recenzentów dla tego produktu.
Prisync
Najlepiej oceniane funkcje
Analityka cenowa
Dynamiczna wycena
Śledzenie cen konkurentów

Sentryc – Recenzje od zweryfikowanych użytkowników

Średni wynik

Informacje ogólne
2,5
Łatwość użytkowania
2,5
Obsługa klienta
2,5
Funkcje
2,5
Warte swojej ceny
2,5

Recenzje według wielkości firmy (pracownicy)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Filtruj recenzje według punktacji

4
50%
1
50%
James
accounts manager w kraju: Chorwacja
Produkcja elektryczna/elektroniczna, Pracownicy: 2–10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 1–5 miesięcy
Źródło recenzenta
Źródło: SoftwareAdvice

Poor software, it hits sellers who have been previously advised to them should be safe

1,0 2 lata temu

Komentarze: poor product, very poor customer support, money orientated

Zalety:

nothing it will have a negative impact on your brand, if you wish to put 10% of your company sales at risk then maybe it is good for you

Wady:

it is pretty basic scrape technology, it cannot even white list pre advised authorised sellers

Odpowiedź sprzedawcy: Sentryc

w zeszłym miesiącu

Dear James, Thank you for your feedback. After reviewing our records, we couldn’t identify any business relationship with you or your company. We assume your experience relates to an action as part of our brand protection efforts, which may have impacted your listings as a seller. At Sentryc, we protect brands by removing infringing or unauthorized offers online, acting strictly on behalf of our clients. While these measures can affect sellers, they are conducted fairly and with integrity. To clarify, our solution includes an allowlist feature that lets customers pre-approve authorized sellers, ensuring legitimate operations remain uninterrupted. We’ve attempted to reach out but couldn’t connect. If this feedback relates to a specific action on behalf of a client, we’d welcome a discussion to clarify. Best regards, Sentryc GmbH

Nicole
Geschäftsführer w kraju: Austria
Tekstylia, Pracownicy: 1 001–5 000
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Funktioniert - ist aber kein Selbstläufer

4,0 w zeszłym tygodniu Nowy

Komentarze: Wir sind zufrieden, merken, dass ein guter Support von Seiten Sentryc wichtig ist, um optimale Ergebnisse zu erzielen. Filter müssen angepasst werden und Plattformen regelmäßig evaluiert werden.

Zalety:

Die Produkte werden tatsächlich entfernt und man merkt, dass die Fake Händler nicht mehr so leichtfertig sind.

Wady:

Auf Social Media ist es ohne Moderation schwierig echte von falschen Produkten zu unterscheiden.