Od 17 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Polska Produkt lokalny

Czym jest HRnest?

HRnest to intuicyjne oprogramowanie, które wspiera codzienną pracę działów HR. W HR najprostsze jest najtrudniejsze. HRnest rozwiązuje ten problem, zarządzając urlopami i nieobecnościami za pomocą systemu opartego na chmurze. Cyfrowy obieg wniosków i przechowywanie akt osobowych pomaga organizacji zaoszczędzić wiele czasu, a tobie zarządzać organizacją w sposób uporządkowany. Baza danych jest w pełni zgodna z najwyższymi światowymi standardami bezpieczeństwa danych (w tym RODO) i jest dostępna 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, z dowolnego miejsca lub urządzenia.

Kto korzysta z produktu: HRnest?

Małe i średnie przedsiębiorstwa wszystkich branż, zarówno w sektorze prywatnym, jak i publicznym, oraz dla wszystkich form zatrudnienia.

Gdzie można używać produktu: HRnest?

Na chmurze
Lokalnie

Informacje o sprzedawcy

  • HRnest
  • W miejscowości: Gdynia, Polska
  • Założona w 2013

Wsparcie dla HRnest

  • Telefoniczna obsługa klienta
  • Czat

Dostępne kraje

Afganistan, Albania, Algieria, Andora, Angola i inne: 181

Języki

angielski, francuski, hiszpański, niemiecki, polski i inne: 1

Cena produktu: HRnest

Cena początkowa:

1,00 €/miesiąc
  • Tak, ma darmową wersję próbną
  • Brak bezpłatnej wersji

HRnest nie ma wersji bezpłatnej, ale oferuje bezpłatną wersję próbną. wersja płatna HRnest rozpoczyna się od 1,00 €/miesiąc.

Plany cenowe skorzystaj z bezpłatnej wersji próbnej

Informacje o sprzedawcy

  • HRnest
  • W miejscowości: Gdynia, Polska
  • Założona w 2013

Wsparcie dla HRnest

  • Telefoniczna obsługa klienta
  • Czat

Dostępne kraje

Afganistan, Albania, Algieria, Andora, Angola i inne: 181

Języki

angielski, francuski, hiszpański, niemiecki, polski i inne: 1

Filmy i zdjęcia produktu: HRnest

Oprogramowanie: HRnest - 1
Zobacz 1 więcej

Funkcje produktu: HRnest

  • Baza danych pracowników
  • Dostęp mobilny
  • Ewidencja rozpoczęcia/zakończenia czasu pracy
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Kalkulacja godzin nadliczbowych
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Otwieranie rachunku
  • Portal pracowniczy
  • Portal samoobsługowy
  • Raportowanie/analityka
  • Rejestrowanie obecności i czasu pracy
  • Uprawnienia oparte na rolach
  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Wielomiejscowy
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Zarządzanie czasem wolnym
  • Zarządzanie frekwencją
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie polityką urlopową
  • Zarządzanie pracownikami
  • Zmiany w grafiku
  • Śledzenie frekwencji
  • Śledzenie urlopów
  • Śledzenie urlopów/wypoczynków

Rozwiązania alternatywne dla produktu: HRnest

Dzięki BambooHR pracownicy mogą prosić o czas wolny w sieci lub aplikacji mobilnej, gdzie takie wnioski można łatwo przejrzeć i zatwierdzić.
Stwórz swoją platformę HR z dostępnych modułów, aby sprostać zmieniającym się wyzwaniom. Skup się na kluczowych procesach HR lub zarządzaj całym cyklem życia pracownika.
Calamari jest zintegrowany z Slack, JIRA, G Suite i Office365, dzięki czemu możesz łatwiej śledzić swoją dokumentację kadrową, urlopy, PTO. Dowiedz się więcej na temat produktu: Calamari
Sage HR to nagradzane rozwiązanie do zarządzania zasobami ludzkimi, które upraszcza pracę działu kadr.
Pracuj mądrzej z edays. Skutecznie zarządzaj wszystkimi rodzajami urlopów i nieobecności, ogranicz administrację i uzyskaj przydatne informacje o pracownikach.

HRnest – Recenzje od zweryfikowanych użytkowników

Średni wynik

Informacje ogólne
4,8
Łatwość użytkowania
4,8
Obsługa klienta
4,8
Funkcje
4,6
Warte swojej ceny
4,8

Recenzje według wielkości firmy (pracownicy)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Filtruj recenzje według punktacji

5
86%
4
13%
2
1%
Agata
Agata
tRAINER w kraju: Polska
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Biuro ustawodawcze, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

A realay good option!

5,0 w zeszłym roku

Zalety:

Easiness of use, online acsess, good customer experience

Wady:

I am quite satisfied with this tool, it's hard to say

Odpowiedź sprzedawcy: HRnest

w zeszłym roku

Agata, thank you for your opinion! We hope your continued experience with HRnest will be just as good :)

Rafał
Technical Application Engineer w kraju: Polska
Automatyka przemysłowa, Pracownicy: 51–200
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Trullu convinient and easy-to-use solution for company HR

4,0 4 lata temu

Komentarze: Using HRnest we were able to use a solution that covers all of our HR needs.

Zalety:

This software contains all modules, that helps us to keep all HR aspects of our company online and at one place. Easy way to integrate with other software, using APIs and other tools makes it additionally convinient.

Wady:

The only thing that would help us more, would be automated business trip calculations.

Odpowiedź sprzedawcy: HRnest

4 lata temu

Rafal, many thanks for sharing your insights. We're glad that you are satisfied with the functionality and possibilities our system offers. It's nice to hear that HRnest has met the needs of your company. Thank you!

Monika
Office & HR Assistant w kraju: Polska
Technologia i usługi informacyjne, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

HRnest is OK

4,0 2 lata temu

Komentarze: We like to keep our company documents in order. HRnest has definitely made this task easier for us - all employee documents are assigned to individual profiles, which makes finding them quicker.

Zalety:

like the fact that every employee has the opportunity to see how many days' holiday they have left at any time.Employees are happy that they do not have to wait long for a decision on their leave - they usually receive it within a few days.Resource management allows me to have control over all the valuable devices my employees use.Sharing the holiday schedule with all employees has resolved many team conflicts - everyone has full access to their department's schedule and can adjust holiday plans accordingly.

Wady:

Not much, vacation days should be rounded up and not in decimal form.

Odpowiedź sprzedawcy: HRnest

2 lata temu

Monika, thank you for your opinion. Our team will contact you to get more information about potential improvements.

Agnieszka
Learning Consultant in Learning and Development w kraju: Polska
Materiały eksploatacyjne i wyposażenie dla przedsiębiorstw, Pracownicy: 1 001–5 000
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Happy user

5,0 w zeszłym roku

Komentarze: Very pleasant! It gives me confidence, it allow to go back to check everything and it is a great planning tool.Definitely something I cannot imagine working without.Every other system I used in the past failed on some level -with HR nest I ma confident not even one minute is lost, and I can manage my flexible work time so efficiently. I'm a fan.

Zalety:

For a tool that I use every day at work, it gives me good user experience. I like the non-invasive interface, clear display of most important data, and that I can access all the info in one place. The functionality goes beyond work-time registration, it also allows to plan, see the scheduling of other team members, who is in the office at that time.

Wady:

Data is displayed in various ways. The one I prefer the least is Work Time/ Reports - with vertical display and red markings when the time was missed - I much more often loot at Work Time/ Calendar that shows me the time in horizontal manner and somehow it's more comprehensive to me. I guess it depends how we think about time in general.

Odpowiedź sprzedawcy: HRnest

w zeszłym roku

Agnieszka, thank you for pointing out the advantages of HRnest in such detail - we are glad that the system has gained another fan :)

Iwona
Administration and Payroll Manager w kraju: Polska
Usługi finansowe, Pracownicy: 51–200
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

HRnest – a very intuitive tool to use

5,0 2 lata temu

Komentarze: When it comes to HR administrator – what is the best is that HRnest gives you so many possibilities to adjust the tool configuration according to your company's requirements and you can do it yourself. You can change e.g. the approval path, update days off in calendar (when the whole company takes the day off for holiday that takes place on Saturday), etc. And what is very, very helpful and saves time is the ability to enter some data by batch input (add many employees’ profiles, add many vacation limits on year change). The reporting features of the tool are as well excellent. Thanks to this, you can check information (e.g. total leave balance), use it as a control tool (e.g. to check how many days of leave on demand each employee has used during the year), etc. As the reporting feature is available as well for employees, they can check all of this by they own which in turn reduces the number of questions directed to HR e.g. on their current holiday balance. Another feature we admire is that the tool is so accessible. You just need a web browser to use it. Thanks to this, employees can check their work schedule or e.g. request leave on demand even using mobile phone, which is very convenient and useful for them. The employee receives all notifications about the leave approval status also by e-mail and sees the acceptance stage in the system.

Zalety:

We searched the tool especially for leave management and work schedule purposes. The priority was that the tool would be compliant with all Polish labor law regulations, to cover all types of absences (e.g. leave on demand, sick leave, maternity leave, rehabilitation allowance) and to support all types of employment (including part-time employment). We have tested many tools available on the market but actually only HRnest fulfilled all of these requirements. Additionally, it is very intuitive to use for all types of users (employees, managers and HR administrator) and has great manuals that are available to users along with screens and descriptions of all stages of the process. Thanks to this, users can learn the functions of the tool themselves and start using it very quickly. What is worth of appreciation is the outstanding customer service. From the first day of testing the tool up to now we are assigned to one HRnest support person who is very helpful, tries to find solution to our queries, gives us the information back on the time of implementing requested changes by developers (if this is the case) and is so quick in responding on all our questions. That is the person we can count on in all matters related to the tool (technical problems, configuration change, request to implement new features).

Wady:

We hope that the “Personal File” module would be more developed one day as it has potential to be expanded e.g. employees’ requests could be more adjustable (by possibility of adding text, checkboxes, drop-down lists, etc.).

Odpowiedź sprzedawcy: HRnest

2 lata temu

Iwona, thank you so much for such a nice words! We are happy to hear that you appreciate our customer service!

Krzysztof
CEO w kraju: Polska
Internet, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Clear HR management without HR manager

5,0 2 lata temu

Zalety:

With HRnest we keep all things related to attendance at one place, after our HR manager left the company was a bit confused what to do. After few clicks we knew all is fine and we can keep all formal biurokracy in order. The accountancy is happy too, it's flexible and easy software.

Wady:

I had problem with expiring session, but contact with support solved this quickly.

Odpowiedź sprzedawcy: HRnest

2 lata temu

Krzysztof, thank you for such a nice opinion! We are glad we could be a solution in a stressful moment :)

Iacopo
Contract Author w kraju: Polska
Drukowanie, Pracownicy: 10 000+
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

HRnest review

5,0 w zeszłym roku

Komentarze: I have no major complaint, I never had any really negative experience with this service.

Zalety:

Easy to use, intuitive, all the most important features are in the dashboard, everything else is just one click away.

Wady:

It's way too hard to log in through the phone, the password is always wrong for some reason, sometimes is a bit slow.

Odpowiedź sprzedawcy: HRnest

w zeszłym roku

Hi, thank you for your opinion and for pointing out some difficulties with logging in from your phone. If you want to tell us more about this - please write an email to [email protected] - with such information we can improve further :)

Zweryfikowany recenzent
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Technologia i usługi informacyjne, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

HRNest is a good choice

5,0 2 lata temu

Komentarze: It helped us to move from .xls spreadsheets and manual work into nice SaaS that takes of a lot from our heads. I really recommend it to micro, small and medium companies. It's not expensive and it will buy you a lot of time.

Zalety:

It's very intuitive and easy to introduce into company's day to day routines. Reliable. It simply does its job.

Wady:

There should be more will on HRNest side to introduce new features suggested by users. I've sent a few ideas but they remain on the wish list.

Odpowiedź sprzedawcy: HRnest

2 lata temu

Thank you for your opinion! We are glad that our system is useful for you. We are open to any suggestions regarding changes to the system and we implement them in accordance with the work schedule on our system :)

Alin
General Manager w kraju: Polska
Inżynieria mechaniczna lub przemysłowa, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Excellent HR support tool

5,0 9 miesięcy temu

Komentarze: 9/10 / overall a very good and easy to use too. has all key functions needed for HR

Zalety:

easy to use, easy to understand, has all critical functions. good price.,

Wady:

small bug fixing and improvements take too long to implement.

Odpowiedź sprzedawcy: HRnest

9 miesięcy temu

Alin, thank you for such kind words and five stars!

Zweryfikowany recenzent
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Technologia i usługi informacyjne, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

HRnest review

5,0 4 lata temu

Komentarze: Stunning :)

Zalety:

We just love this software for helping to organize everyday life related to holidays and business trips :)

Wady:

No there in nothing to be improved for us at the moment, we are very satisfied now :)

Odpowiedź sprzedawcy: HRnest

4 lata temu

Thank you for such a positive opinion - it's the fuel that keeps us going further :)

Aleksandra
Head Accountant w kraju: Polska
Budownictwo lądowe, Pracownicy: 51–200
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

HRnest

5,0 4 lata temu

Komentarze: Workflow of absence data are very straightforward and efficient. My overall experiance is very good, both as a user and administrator.

Zalety:

Transparency, ease of use, collective imports

Wady:

Part of reports needs to be adjusted manually to our interntal needs and integrations.

Odpowiedź sprzedawcy: HRnest

4 lata temu

Aleksandra, thank you for your opinion and good word. Please let us know what exact report you are interested in - maybe we could help you automate it. We are glad that your experience with our system is positive.

Mateusz
Architect w kraju: Polska
Architektura i planowanie, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

Rating HRNest from employee eye

5,0 w zeszłym roku

Zalety:

Beautiful and clear layout, easy access to any office information about attendance, vacation or homeoffice.

Wady:

I don't have any complain about HRnest. Eventually need to change password too often is one thing that I don't like.

Odpowiedź sprzedawcy: HRnest

w zeszłym roku

Mateusz, thanks for sharing your opinion. Regarding changing the password - the system allows you to reduce the frequency of password changes, such settings can be made by the HRnest admin on your side. I will provide you with further guidance if you decide to change your password policy. Thank you!

Sylwia
Accountant w kraju: Polska
Materiały eksploatacyjne i wyposażenie dla przedsiębiorstw, Pracownicy: 51–200
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Good web and app

4,0 w zeszłym roku

Komentarze: Good web and app for HR

Zalety:

Has a lot of options in Human Resources - much more than the other

Wady:

nothing - I like HR nest because of all I wrote below

Odpowiedź sprzedawcy: HRnest

w zeszłym roku

Sylwia, thank you for your opinion! We are glad that you think the system is up to the task of HR management :)

Anna
HR assistant w kraju: Polska
Transport/ciężarówki/rolnictwo, Pracownicy: 51–200
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

I recommend

5,0 4 lata temu

Zalety:

easy to use and intuitive program, very good contact with the supervisor from Hrnest

Wady:

the leave limit for part-time employees must be introduced accordingly,

Odpowiedź sprzedawcy: HRnest

4 lata temu

Anna, thank you for adding your opinion and words of appreciation.

Katarzyna
COO w kraju: Polska
Badania rynkowe, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Easy to use

5,0 2 lata temu

Komentarze: Thanks to HRnest, our employees are more willing and consistent in recording
their work time.

Zalety:

Wide range of honesty. In the VACATION module, adaptation to various forms of employment.

Wady:

As an administrator, I would be pleased to introduce the tab: for approval and the absence report in the main menu of the LEAVES module.

Odpowiedź sprzedawcy: HRnest

2 lata temu

Katarzyna, thank you for your opinion! We are glad, that HRnest is easy to use for you!

Rafał
właściciel w kraju: Polska
Telekomunikacja, Pracownicy: 2–10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

HRnest

5,0 2 lata temu

Zalety:

Easy recording of working time and holidays - absences, available in the cloud

Wady:

I do not think it is possible to print or export lists in a form suitable for me

Odpowiedź sprzedawcy: HRnest

2 lata temu

Rafal, thank you for your opinion!

Dorota
Country HR Manager w kraju: Polska
Materiały budowlane, Pracownicy: 51–200
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Great software

5,0 4 lata temu

Komentarze: solved the problem with paper applications, quick acceptance, preservation of document circulation

Zalety:

Easy for use, reports are very helpful, the ability to make excel reports

Wady:

I have no objections to the program HR nest, it meets the expectations

Odpowiedź sprzedawcy: HRnest

4 lata temu

Dorota, thank you! We are glad that we can get to know your opinion. Nothing motivates us to work more than a satisfied customer.

Magdalena
Assistant Architect w kraju: Polska
Architektura i planowanie, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

HRnest from employee view

5,0 w zeszłym roku

Komentarze: I use HRnest to plan and organize my vacation leave, sick leave and home office days. I also check information about other employees.

Zalety:

I appreciate HRnest most for simplicity, readability, functionality.

Wady:

Maybe you could add more function connected with callendar.

Odpowiedź sprzedawcy: HRnest

w zeszłym roku

Hi Magdalena, it's nice to hear that the system is transparent to you - that's our intention. Please let us know what you have in mind regarding Calendar improvements - we'd be happy to take a look at it.

Artur
KAM w kraju: Polska
Produkcja elektryczna/elektroniczna, Pracownicy: 201–500
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Happy user

5,0 w zeszłym roku

Komentarze: Presence in the office or on a Holladay, or other information where I'm

Zalety:

Through 4 years, I not remember any problem with HRNest

Wady:

Easy, clear to use, reliable, functional,

Odpowiedź sprzedawcy: HRnest

w zeszłym roku

Artur, thank you for your opinion and for being with us for such a long time - we appreciate it.

Linda
HR Manager w kraju: Polska
Kadry, Samozatrudnienie
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Highly reccomended for small and mid - companies

5,0 3 lata temu

Komentarze: Great!

Zalety:

It is simple, customer service is great and always willing to help

Wady:

Its lack of the functions of employees evaluation platform

Odpowiedź sprzedawcy: HRnest

3 lata temu

Linda, thank you for a good opinion and such a nice words about our customer service!

Sebastian
Junior IT Project Coordinator w kraju: Polska
Sprzedaż detaliczna, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

HRnest is very good

5,0 w zeszłym roku

Zalety:

Finally, you do not need to write out paper applications, you can send everything electronically.

Wady:

A bit too much clicking if someone only sends two applications: for a holiday leave and for remote work.Maybe it would be possible to hide or limit unused options? Or move the used ones to the top?

Odpowiedź sprzedawcy: HRnest

w zeszłym roku

Sebastian, thank you for your positive feedback. If you have any ideas how to improve our system - please send an e-mail to [email protected]. Informations like this allows us to constantly develop :)

Igor
Igor
CEO w kraju: Polska
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Magazynowanie, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

IKA review

5,0 3 lata temu

Zalety:

Easy to use, better company employees control

Odpowiedź sprzedawcy: HRnest

3 lata temu

Igor, thank you for the high rating - we are glad that the system has improved your work.

Bartosz
Owner w kraju: Polska
Zdrowie, wellness i fitness, Pracownicy: 2–10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

Beauty service provider review

5,0 3 lata temu

Zalety:

Easy in handling and user friendly. Good control in Human Resources.

Wady:

Mobile app would be great to have as sometimes employees forgot to log in.

Odpowiedź sprzedawcy: HRnest

3 lata temu

Bartosz, we are glad that the system meets your expectations and help you with HR procedures. Thank you for sharing your opinion!

Dorota
Owner w kraju: Polska
Ubezpieczenia, Pracownicy: 2–10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

The product helps me with my office

5,0 4 lata temu

Zalety:

I was looking for paperless service. I wanted all applications to be in one place

Wady:

I have no bad reviews. The product complies with my expectations

Odpowiedź sprzedawcy: HRnest

4 lata temu

Hi Dorota, thank you for presenting your opinion. We are glad that our system has comprehensively covered your needs.

Zweryfikowany recenzent
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Outsourcing/Offshoring, Pracownicy: 201–500
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

HR nest selected features review

5,0 w zeszłym roku

Komentarze: HR Nest is a time saving, easy to use device. I like the tracking of business trips and holidays.

Zalety:

I use vacation and business trip modules and find it easy and intuitive. Calendar feature helps to save time.

Wady:

None of the features I use are difficult.

Odpowiedź sprzedawcy: HRnest

w zeszłym roku

Thank you for your feedback! Saving the time of managers, HR departments and employees is one of our main goals.