Czym jest Jira?

Jira is the #1 software development tool used by agile teams. Teams of 2 to 20,000 rely on Jira to manage every stage of their workflow, from planning to shipping and releasing. With native roadmaps, teams can ladder up their work to track the big picture. Jira's no-code automation engine allows teams to save time and increase power by automating any task or process with a few clicks. And with a free edition, teams up to ten users can leverage all the power of Jira at no cost, forever.

Kto korzysta z produktu: Jira?

All teams

Gdzie można używać produktu: Jira?

Na chmurze
Lokalnie

Informacje o sprzedawcy

  • Atlassian
  • W miejscowości: San Francisco, USA
  • Założona w 2013

Wsparcie dla Jira

  • Telefoniczna obsługa klienta
  • 24/7 (agent na żywo)
  • Czat

Dostępne kraje

Australia, Belgia, Brazylia, Chiny, Dania i inne: 23

Języki

angielski, chiński tradycyjny, czeski, duński, francuski i inne: 7

Informacje o sprzedawcy

  • Atlassian
  • W miejscowości: San Francisco, USA
  • Założona w 2013

Wsparcie dla Jira

  • Telefoniczna obsługa klienta
  • 24/7 (agent na żywo)
  • Czat

Dostępne kraje

Australia, Belgia, Brazylia, Chiny, Dania i inne: 23

Języki

angielski, chiński tradycyjny, czeski, duński, francuski i inne: 7

Filmy i zdjęcia produktu: Jira

Oprogramowanie: Jira - 1
Oprogramowanie: Jira - 2
Oprogramowanie: Jira - 3
Oprogramowanie: Jira - 4
Oprogramowanie: Jira - 5
Zobacz 6 więcej
Film na temat produktu: Jira
Oprogramowanie: Jira - 1
Oprogramowanie: Jira - 2
Oprogramowanie: Jira - 3
Oprogramowanie: Jira - 4
Oprogramowanie: Jira - 5

Porównaj produkt: Jira z podobnymi produktami

Dostawca nie dostarczył informacji o cenach
Bezpłatna wersja
Bezpłatna wersja próbna
0,00 USD/miesiąc
Bezpłatna wersja
Bezpłatna wersja próbna
0,00 USD/miesiąc
Bezpłatna wersja
Bezpłatna wersja próbna
0,00 USD/miesiąc
Bezpłatna wersja
Bezpłatna wersja próbna

Funkcje produktu: Jira

  • API
  • Ankiety i informacje zwrotne
  • Atrybuty zdefiniowane przez interesariuszy
  • Automatyzacja formularzy
  • Automatyzacja marketingu
  • Automatyzacja procesów biznesowych
  • Baza danych pracowników
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Ciągłe dostawy
  • Debugowanie
  • Dla deweloperów
  • Do zarządzania projektami IT
  • Dostęp mobilny
  • Edycja/aktualizacja zadania
  • Graficzny interfejs użytkownika
  • Gwarancja jakości
  • Identyfikowalność
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Kalendarz marketingowy
  • Kody kolorów/ikonki
  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Konfigurowalny pulpit
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Kontrola wersji
  • Mapowanie drogi produktu
  • Metodologia Agile
  • Modelowanie i projektowanie procesów
  • Monitorowanie wskaźników KPI
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Obliczenia w chmurze
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Planowanie infrastruktury dróg
  • Planowanie mediów
  • Planowanie projektu
  • Planowanie projektu/ustalanie harmonogramów
  • Planowanie sprintu
  • Planowanie wydań
  • Prognozowanie
  • Przeciągnij i upuść
  • Przepływ pracy oparty na regułach
  • Pulpit
  • Pulpit działań
  • Raportowanie ad hoc
  • Raportowanie i statystyki
  • Raportowanie/analityka
  • Raportowanie/śledzenie projektu
  • Tablica Kanban
  • Testowanie kompatybilności
  • Tworzenie podzadań
  • Tworzenie stron internetowych/aplikacji mobilnych
  • Udostępnianie plików
  • Ustalanie harmonogramu projektów
  • Ustalanie harmonogramu wykorzystania zasobów
  • Ustalanie harmonogramu zadań
  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Ustalanie priorytetów
  • Uwagi/notatki
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Widok pojedynczej strony
  • Widżety
  • Wizualizacja
  • Wizualizacja danych
  • Wizualne zarządzanie przepływem pracy
  • Wychwytywanie błędów/problemów
  • Wykres słupkowy
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Wyznaczanie/śledzenie celów
  • Zadania cykliczne
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Zarządzanie biletami
  • Zarządzanie celami
  • Zarządzanie cyklem życia produktu
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie formularzami
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie konfiguracją
  • Zarządzanie pomysłami
  • Zarządzanie portfelem
  • Zarządzanie pracownikami
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie przepustowością
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie ryzykiem
  • Zarządzanie sprawami
  • Zarządzanie wdrożeniami
  • Zarządzanie wydatkami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zaległościami
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie zasobami
  • Zarządzanie zespołem
  • Zarządzanie zmianą
  • Zegar czasu pracy online
  • Zintegrowane środowisko programistyczne
  • Znakowanie
  • Znakowanie zadań
  • Łączniki danych
  • Ścieżka audytowa
  • Śledzenie aktywności
  • Śledzenie czasu pracy
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Śledzenie postępów
  • Śledzenie postępów w realizacji zadań
  • Śledzenie procentowe – pełne
  • Śledzenie projektu
  • Śledzenie statusu
  • Śledzenie urlopów/wypoczynków
  • Śledzenie zgodności z przepisami

Rozwiązania alternatywne dla produktu: Jira

GitHub umożliwia zespołom programistów współpracę oraz przeglądanie i zarządzanie kodem w ramach potoku DevOps i wbudowanego zabezpieczenia kodu. Dowiedz się więcej na temat produktu: GitHub
Zendesk provides the complete customer service solution that’s easy to use and scales with your business.
Wrike to oprogramowanie do zarządzania projektami dla przedsiębiorstw, z szablonami, śledzeniem czasu pracy, wykresami Gantta, tablicami Kanban, raportami i innymi opcjami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wrike
Collaborative, lightweight project management tool, brought to you by the experts in agile software development.
Ideal for website developers, the bug tracking system helps users manage and track change requests, bug modification and more.
Cloud-based DevOps solution that enables businesses to improve workflow processes using time tracking, regulatory compliance, and more.
Freshdesk to łatwe w użyciu oprogramowanie do obsługi klienta, które pomaga ponad 50 000 firm na całym świecie doskonale obsługiwać klientów.
Store and share code, capture and track work, and automate CI processes with these collaboration tools for software development teams.
Teamwork is the only platform built for scaling client work. The best balance of functionality, price, and ease of use. Start today.
Smartsheet is an online work execution platform empowering organizations of all sizes to plan, manage, automate, and report on work.
A global leader in Enterprise Value Stream Management, Agile management, enterprise-grade Git version control and DevOps.
ServiceNow Customer Service Management is built for the digitally connected service economy.
Umieść obsługę klienta w centrum uwagi swojej firmy. Spraw, aby agenci byli bardziej produktywni, menedżerowie bardziej wpływowi, a klienci bardziej samodzielni. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Desk

Jira – Recenzje od zweryfikowanych użytkowników

Średni wynik

Informacje ogólne
4,4
Łatwość użytkowania
4,0
Obsługa klienta
4,2
Funkcje
4,4
Warte swojej ceny
4,3

Recenzje według wielkości firmy (pracownicy)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Filtruj recenzje według punktacji

5
53%
4
37%
3
8%
2
1%
1
1%
Pinki
Pinki
Technical consultant w kraju: Indie
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Oprogramowanie komputerowe, Pracownicy: 51-200
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Manage projects and team work

5,0 w zeszłym miesiącu Nowy

Komentarze: Its very good experience using jira. With the help of jira I can manage my work and time. My daily work process is showing in jira. And its very easy to manage projects in jira.

Zalety:

Nira is very helpful for tracking the project enhancement as well as bug. And for every type of tickets we can set workflow of tickets Move. And also apply validation of required fields Nd most important you can create custom text box as per requirement and can setup automation on fields. Jira is very good for managing your project.

Wady:

It consumes lots of resources of you PC means if we open it in browser ram and cpu utilisation increases due to this pc performance reduces. Rest all good.

Zweryfikowany recenzent
Product Owner w kraju: Indie
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Technologia i usługi informacyjne, Pracownicy: 10 000+
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Highly flexible Agile project management tool but a little complicated to use.

4,0 w zeszłym miesiącu Nowy

Komentarze: I love using Jira as I can configure it as per my project's needs and I highly recommend this tool if your team is following 'Agile Development' process.

Zalety:

I have been using Jira from last 5+ years now for Backlog management, Requirements management, Bug tracking and creating Dashboards for project review meetings with leadership. It's extremely flexible tool where you can configure your own workflows and customize it as per your project's needs. It's my go-to Agile project management tool (especially for Scrum). It's so easy to create and manage user stories, bugs, technical tasks etc. You can tag your user stories as per Epics and Features, you can also add labels to each ticket. You can track the status of any ticket and also see the bandwidth allocation of various teams. In JIRA, you can add advanced search filters to view only those user stories that has particular combination of fields (like specific assignee, status, epic name etc.). Moreover, JIRA Dashboard provides a bird's eye view of the overall project status which gives the real time visibility to you and the leadership team. The UI is very clean and simple and it makes Agile Development very productive, once you get the hang of it. Plus, it's very well integrated with many popular apps like Google workplace, workday, slack etc. But there is definitely a steep learning curve with Jira. The success of this product largely depends on how your management/leadership standardize various processes and workflows within Jira.

Wady:

Jira doesn't allow you to add multiple assignee on one user story, and this becomes a concern when multiple developers are working on one story. Also, it's hard to get support from Atlassian when you are facing some technical issues. Additionally, in my experience, I have found that as Jira provides great level of customization, it can become really messy, if multiple management styles are involved during project planning phase. The workflows can get overly complicated and as a Product Owner, you find yourself stuck in updating the ticket statuses all day long.

Scott
President w kraju: Kanada
Oprogramowanie komputerowe, Pracownicy: 2-10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

No More Self-Hosted Option - Switched to Redmine

3,0 2 miesiące temu

Komentarze: An employee recommended this software many years ago when Mantis was no longer cutting it for our needs. It was a learning curve and lacked many features I wanted (like gantt and kanban), but my colleague raved on the reporting abilities so I let it go. We've been hodge-podging for years to make it work as project management, client credentials storage, and ticketing and the team that uses it daily is fed up. We decided to do an upgrade as it had many features and a large marketplace ... only to find out they no longer offer self-hosted. I'm so sick of per-user SaaS pricing!!!

Zalety:

Large market share, backed by a company, good reputation, working towards lots of plugins

Wady:

No longer offering a self-hosted version, UX is annoying, codebase is garbage, installing multiple instances in a server is a nightmare

Brad
Manager, BCM & TPRM w kraju: USA
Technologia i usługi informacyjne, Pracownicy: 1 001-5 000
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Advanced Project & Task Management Features...But How It's Configured is Key to Success

5,0 2 miesiące temu Nowy

Zalety:

I've been using Atlassian products, JIRA in particular, for over 12 years. It's come a long ways in this span in terms of advanced functionality and additional configurable content, and it's consistently proven itself as a market leader in project and task management services. JIRA reporting, dashboard, task tracking, and project development activities are comprehensively impressively designed, easy to use, and highly collaborative for internal teams.

Wady:

The success an end user will yield from the software is highly dependent on it being configured in a manner that aligns with the business needs of the customer organization. For example, I've experienced instances where there are growing pains in how internal teams learn to standardize the way they tag tickets for project and task tracking and then use these identifiers to develop reports, create dashboards, and track schedules. If not setup properly by System Administrators then the ROI will be delayed, making it essential for teams to be properly educated and trained on the system. JIRA provides a wealth of content for training & education but worth noting the difficulty an organization can face if not approached strategically and with strong design plans during the discovery phase of implementation.

Yasith
Yasith
CEO w kraju: Sri Lanka
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Oprogramowanie komputerowe, Pracownicy: 11-50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Best Option for Scrum But Not the Best If you need Flexibility

4,0 2 miesiące temu Nowy

Zalety:

If you follow Agile Development specially scrum and stick to its principles Jira is tailor-made for that. The UI is easy to use and looks clean. You have all the features like maintaining a backlog, sprints, epics, bug tracking, etc. to succussfully manage your scrum project.

Wady:

It would be the flexibility and pricing. You feel you are stuck to this scrum style project management and there is less flexibility. As a company that works on multiple projects with different styles of management according to the project type, it was hard for us to manage them with Jira