Od 18 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Froged

Froged

Czym jest Froged?

Jeden z najlepszych czatów na żywo na rynku. Zapewnij swoim klientom spersonalizowane i samoobsługowe wsparcie.

Zarządzaj setkami rozmów na łatwej w obsłudze platformie. Wszystkie Twoje zachowania, rozmowy i atrybuty będą zawsze dostępne za jednym kliknięciem.

- W 100% konfigurowalne.
- Zintegrowane aktualizacje i bazy wiedzy.
- Formularz kwalifikacji.
- Routing rozmów.
- Znakowanie i etykiety.
- Zachowanie użytkownika.
- Zapis odpowiedzi.

I jeszcze więcej…

Wypróbuj teraz bezpłatny plan.

Kto korzysta z produktu: Froged?

Froged to najłatwiejszy sposób na usprawnienie procesów wdrażania, zatrzymywania i wspierania. Zaprojektowany z myślą o zaangażowaniu użytkowników w łatwą w użyciu dla klientów platformę dla działów obsługi klienta, marketingu i produktów.

Oprogramowanie: Froged - 1
Oprogramowanie: Froged - 2
Oprogramowanie: Froged - 3
Oprogramowanie: Froged - 4
Oprogramowanie: Froged - 5

Nie jesteś pewien, czy Froged to dobre rozwiązanie? Porównaj z popularnymi rozwiązaniami alternatywnymi

Froged

Froged

4,5 (56)
79,00 €
miesiąc
Wersja bezpłatna
Bezpłatna wersja próbna
95
6
4,5 (56)
4,6 (56)
4,7 (56)
czy
Cena początkowa
Opcje cenowe
Funkcje
Integracje
Łatwość użytkowania
Warte swojej ceny
Obsługa klienta
19,00 USD
miesiąc
Wersja bezpłatna
Bezpłatna wersja próbna
189
132
4,6 (1 665)
4,7 (1 665)
4,7 (1 665)
Zielone paski oceny pokazują zwycięski produkt w oparciu na średną ocenę i liczbę recenzji.

Inne najlepsze rozwiązania alternatywne dla produktu Froged

LiveAgent
Najlepiej oceniane funkcje
Monitorowanie połączeń
Rejestrowanie połączeń
Zarządzanie skrzynką odbiorczą
HelpDesk
Najlepiej oceniane funkcje
Alerts/Escalation
Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
Zarządzanie biletami
Freshdesk
Najlepiej oceniane funkcje
Czat z klientem w czasie rzeczywistym
Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
Zarządzanie biletami
Salesforce Service Cloud
Najlepiej oceniane funkcje
Baza danych kontaktowych
Historia klienta
Zarządzanie kolejkowaniem
Zendesk Suite
Najlepiej oceniane funkcje
Real-Time Notifications
Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
Zarządzanie biletami
UserGuiding
Najlepiej oceniane funkcje
Raportowanie/analityka
Szkolenie w aplikacji
Wielojęzyczny
Zoho Desk
Najlepiej oceniane funkcje
Konfigurowalne kształtowanie marki
Rozliczenia i fakturowanie
Ustalanie priorytetów
Front
Najlepiej oceniane funkcje
Dostęp mobilny
Zarządzanie pocztą e-mail
Zarządzanie skrzynką odbiorczą
Bitrix24
Najlepiej oceniane funkcje
Baza danych klientów
Confirmations/Reminders
Zarządzanie klientami

Froged – Recenzje od zweryfikowanych użytkowników

Średni wynik

Informacje ogólne
4,5
Łatwość użytkowania
4,5
Obsługa klienta
4,7
Funkcje
4,5
Warte swojej ceny
4,6

Recenzje według wielkości firmy (pracownicy)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Filtruj recenzje według punktacji

5
68%
4
21%
3
9%
1
2%
Roberto
Roberto
CEO w kraju: USA
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Szpitale i opieka zdrowotna, Pracownicy: 2–10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 1–5 miesięcy
Źródło recenzenta

Great for tracking and understanding users, leads and website visitors

5,0 5 lat temu

Komentarze: I have a SaaS and I'm always looking for tools to help me manage and understand my users, so this is a perfect tool for me. I'm extremely happy with the support team. They always respond quickly and are very helpful.

Zalety:

First of all, the UI is super clean, intuitive and simple to navigate. With the Javascript SDK you can basically feed any type of data from your app, do dynamic tagging, add custom attributes, setup event tracking, and then with the Dynamic and Manual Segmentation you can do pretty much anything you want.

Wady:

Native mobile app is not yet where it needs to be, but they are working on a new version.

Zweryfikowany recenzent
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Marketing i reklama, Pracownicy: 2–10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 1–5 miesięcy
Źródło recenzenta

Very Effective Tool to Understand Your Traffic & Leads

4,0 5 lat temu

Komentarze: So far I loved the great customer support. The tool is very well-build, seems very complete and the developers listen to all the feedback and feature requests.

Zalety:

I like how this tool easily integrates with my wordpress site's data. I can easily pass data from other tool and thus track a user coming from other channels.

Wady:

They don't allow removing their branding from the live chat and emails.

Timothy
Timothy
FOunder w kraju: USA
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Telekomunikacja, Pracownicy: 2–10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Cons at best.

1,0 2 lata temu

Komentarze: horrible, overall.

Zalety:

I used to like froged a LOT before they pulled their most recent con move i have ever seen a company do, so now, It is my job to shed light on this company and their con practices.

Wady:

I was a lifetime deal member. you pay 1 price for lifetime access through Appsumo. I wanted NPS surveys, and felt that this should be included with the LTD license. They disagreed, so they had me sign a contract for a year commitment for the NPS Surveys.Nowhere in the agreement did it say that if I miss a payment, or stop paying for the NPS surveys, they would nuke my LTD account, which was a seperate thing. If anything, they should have removed the NPS feature that the contract was for. Instead, they are holding my whole account hostage (an account that I paid for, with a lifetime deal). When I approached them, they claim that because the NPS survey contract was breached, they blocked my whole account until I pay the full amount of the annual agreement (the amount missed). This is insanely unethical to nuke an account that is already paid for, for a single feature that was never included in the LTD deal.

Richard
Richard
IT Director w kraju: Wlk. Bryt.
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Internet, Pracownicy: 2–10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 1–5 miesięcy
Źródło recenzenta

Froged is an impressive Behavioral Messaging Platform like Intercom

5,0 5 lat temu

Komentarze: Impressed! Excellent software and easy to use.

Zalety:

Incredibly easy to use and implement. Zero training to onboard the team. Clean interface that is robust and some great features. We use it mainly for website chat and the auto-messages. We will start using the behavioural emails and knowledge base in the future. Support has been fast and helpful.

Wady:

I would like to see an android and iPhone app, this is on the roadmap.

Evgeny Kasperovich
Evgeny Kasperovich
Owner w kraju: USA
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Marketing i reklama, Pracownicy: 2–10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 1–5 miesięcy
Źródło recenzenta

Great addition to our tools arsenal for tracking and engaging users

5,0 5 lat temu

Zalety:

The ability to track logged-in users, assigning own events, triggering upsells. Support is good. Roadmap has necessary features for making this product even better.

Wady:

UI doesn't look super modern (for me the most important that everything works, so this part doesn't bother me)

Ignacio
Product Designer w kraju: Hiszpania
Internet, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

Rozważane rozwiązania alternatywne:

Excellent Customer Service to cover a not so mature product

3,0 2 lata temu

Komentarze: I think it's a tool that can work perfectly for products with not very complicated needs in terms of knowledge base, customer support, basic onboarding flows...But, if you're looking for complex product flows I think there are other tools that can serve you better. Because we have Hubspot covering some of the features that Froged covers (Live chat, customer support, knowledge base...), we decided to shift to a User Onboarding tool.

Zalety:

The customer service was amazing, trying to implement a strategy together on how to use the tool. Customer Support chat, NPS and Knowledge Base was good too!

Wady:

The product flows functionality. It was pretty new by the time I used it so probably now it's much better. But this was a crucial feature for us and it didn't meet the quality standards at all.Also, the fact that it wasn't integrated wit our CRM (Hubspot), made sometimes difficult to create in-app announcements targeting the adequate users.

Odpowiedź sprzedawcy: Froged Technologies

2 lata temu

Thank you so much for your review. We're glad you enjoyed our Customer Service and CSM tools! We are constantly improving and updating our product, and we thank you for your feedback on our Product Flows and available integrations! We will keep you up to date regarding these features :)

Zweryfikowany recenzent
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Oprogramowanie komputerowe, Pracownicy: 2–10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 1–5 miesięcy
Źródło recenzenta

An all round solid product

3,0 5 lat temu

Zalety:

The product was easy to use and set up. It's very powerful. It has an auto-message feature, a knowledge base and most importantly triggers based on the client behaviour. The fee is also reasonable

Wady:

The product isn't white label. Having "Powered by frogged" just isn't professional.

Zweryfikowany recenzent
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
E-Learning, Pracownicy: 2–10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 1–5 miesięcy
Źródło recenzenta

Kind Toad for Live chat support and user aalytics.

5,0 5 lat temu

Komentarze: Fantastic support and a great system for your priest to grow with.

Zalety:

The knowledge base, live chat and user tracking features

Wady:

No mobile app yet, sometimes it's hard integrate with existing platforms like e-commerce without slowing down your load time.

Chris
Product Owner w kraju: Australia
E-Learning, Pracownicy: 51–200
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

A great new comer in the Customer Education and KB game!

4,0 2 lata temu

Komentarze: Driving customer education in our apps for several SaaS products, Froged has helped us establish better CSM practices and improved our standing with customers.The team in Spain is fantastic and always a delight to interact with.

Zalety:

The most features for its entry price point. The SDK allows a lot of customisation and fits our model perfectly.An amazing team of lively individuals looking after the customers and assisting every step of the way.A great [sensitive content hidden] who is open to challenges.Very cute product and easy to implement & use.

Wady:

Can be slow for us in Australia, in particular the Chat. Thought Froged has been regularly working on upgrades and improvements to the speed.The KB editing can be arduous at times and could benefit from more flexible styling options.

Zweryfikowany recenzent
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Technologia i usługi informacyjne, Pracownicy: 201–500
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 1–5 miesięcy
Źródło recenzenta

Very great product and a great platform

5,0 2 lata temu

Zalety:

It's a great product that works properly. The user interface is very easy to understand and I love the feature that you can see the live users also and you can communicate with them too. Their team is very responsive when you need help from them.

Wady:

It takes some time to setup that platform and that's it. Not too much negative about Froged, for now.

Adolfo
Customer Service w kraju: Irlandia
E-Learning, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

Muy buen producto con gran potencial

5,0 2 lata temu

Komentarze: Buena

Zalety:

El potencial y la flexibilidad que tiene

Wady:

A veces complica pasos, pero nada grave.

Duván
Product Manager w kraju: Hiszpania
Oprogramowanie komputerowe, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Fundamental para un software SaaS

5,0 2 lata temu

Zalety:

La facilidad de uso y la facilidad de implementación, nos ayuda a poder gestionar las peticiones de los clientes para poder gestionarlas desde soporte.

Wady:

Quizas los flows son algo dificiles de crear a la hora de realizar test en la aplicación.

Marta Isabel
asistencia w kraju: Kolumbia
Komunikacja bezprzewodowa, Pracownicy: 51–200
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Experiencia a Usuarios

5,0 2 lata temu

Komentarze: su funcionalidad en tiempo de respues es excelente

Zalety:

Es muy intuitivo y me permite obtener estadisticas

Wady:

Es muy amigable , facil de interactuar con los usuarios

Juan Pablo
Control Desk Executive w kraju: Meksyk
Księgowość, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

Opinión Froged

5,0 2 lata temu

Zalety:

De muy facíl uso, muy amigable y sobre todo con las herramientas necesarias para realizar el trabajo dia a día.

Wady:

Me gustaria ver cuando un cliente te responde sobre un mismo mensaje en las conversaciones.

Utsav
Product Manager w kraju: Indie
Oprogramowanie komputerowe, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

Decent software but can improve

3,0 2 lata temu

Komentarze: Overall, it was a decent experience with Frogged. If they could work on the product depth, it would make Frogged an outstanding product.

Zalety:

It was easy-to-setup. It offered all the features that we needed at very affordable pricing.

Wady:

Lack of some basic functionalities like export and search. It was quite sluggish at times.

Nicolas
Tech lead w kraju: Hiszpania
Oprogramowanie komputerowe, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

un buen producto producto pero muy caro

4,0 2 lata temu

Zalety:

las funciones de implementación que ofrece para recabar datos y el chat.

Wady:

el precio es demasiado elevado para lo que ofrece.

Odpowiedź sprzedawcy: Froged Technologies

2 lata temu

Muchas gracias por tu feedback! Agradecemos este gesto por tu parte, que nos sirve para mejorar nuestro producto, oferta y soporte. Me encantaría enseñarte como puedes sacar más partido al plan actual que tienes contratado. Tienes total libertad para escribir a [email protected] y convocar una pequeña reunión.

Fernando
COO w kraju: Kolumbia
Oprogramowanie komputerowe, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Es un buen producto

4,0 2 lata temu

Komentarze: Es buena, como todo sistema hay cosas por mejorar.

Zalety:

El chat y las opciones para configurarlo

Wady:

Hemos tenido inconvenientes con las asignaciones de chats basados en reglas.

Paula
Analista de créditos w kraju: Meksyk
Usługi finansowe, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 1–5 miesięcy
Źródło recenzenta

Froged

5,0 2 lata temu

Komentarze: Es una aplica

Zalety:

Me ha gustado la facilidad de que tener una conversación con una persona.

Wady:

No me gusta la parte de templates, debido a que considero que es demasiado trabajo el crear uno

Miguel
COO w kraju: Meksyk
Usługi finansowe, Pracownicy: 51–200
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 1–5 miesięcy
Źródło recenzenta

Rozważane rozwiązania alternatywne:

Retro

3,0 2 lata temu

Komentarze: Atención centralizada para mis clientes

Zalety:

Atención centralizada para mis clientesAtención centralizada para mis clientes

Wady:

Funcionalidad limitada Funcionalidad limitada

Henry
CTO w kraju: Kostaryka
Technologia i usługi informacyjne, Pracownicy: 2–10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 1–5 miesięcy
Źródło recenzenta

Excelente producto

5,0 2 lata temu

Zalety:

Impacto inmediato y excelente soporte, muy recomendado.

Wady:

La funcionalidad de knowledgebase podría ser mas versatil a nivel de look & feel.

Ismael
CMO & CPO w kraju: Hiszpania
Sprzęt sportowy, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Like Intercom, but better

5,0 4 lata temu

Zalety:

Froged combines all the good things of Intercom but without all those strange inconvenients of Intercom. Actually we moved from Intercom to Froged and we really notice the change for the better. It is a great powerfull tool to improve the marketing automation and the relations with customers.

Wady:

It is not a real con, but in our case we are a B2C company and this tool is clearly focused on B2B companies, nor ecommerces.

Raul
Raul
Socio Director w kraju: Hiszpania
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Rozwój programów, Pracownicy: 2–10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

Rozważane rozwiązania alternatywne:

Un cambio radical en la gestion

4,0 4 lata temu

Komentarze: Un gran salta de calidad en la simplificacion de los procesos de atencion al cliente y comunicacion de las mejoras en nuestra plataforma.

Zalety:

Todo el acompañamiento por el equipo de CS. La simplicidad de las funcionalidades, está lo justo que se necesita para mejorar el procediemiento de asistencia y captacion de clientes.

Wady:

Faltan cositas por pulir y me gustaría tener una gestión mas clara de los flujos de automensajes. Pero esto no es un incoveniente

Roger
Owner w kraju: Wlk. Bryt.
Marketing i reklama, Pracownicy: 2–10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Rozważane rozwiązania alternatywne:

Software to support my clients thats I can’t do without

5,0 4 lata temu

Komentarze: Love this software. I’ve tried other solutions but nothing as slick and multi-functional as this.

Zalety:

Ease of deployment is so simple I can set up another location and get it up and running with a few tweaks and the provided code copied and pasted. The ease of use where it comes to using Froged to support my clients is fantastic. If I’m not at the computer I’ve got everything pushed through the mobile App so don’t miss an instance. Knowledge base has got to be my favourite function though. So slick and easy to set up.

Wady:

I’d appreciate support of other video channels in the future fir the knowledge base. I want to host my own so my clients are looking at YouTube recommendations at the end of my help videos. This would also provide me with the ability to swap a video out without changing the URL in the knowledge base if I needed to.

Michele
Michele
CEO w kraju: Włochy
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Transport/ciężarówki/rolnictwo, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Essential tool for customer success and onboarding process

5,0 3 lata temu

Zalety:

The software is no frills! It gets to the point and represents a tool that makes the difference in building a high quality and above all reliable customer service. With custom events you can integrate your application as you never imagined.

Wady:

At the moment I don't find any noteworthy negative aspects.

Josías
CEO w kraju: Izrael
Internet, Samozatrudnienie
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 1–5 miesięcy
Źródło recenzenta

Great Functionalities Better For Deep Integrations

3,0 4 lata temu

Komentarze: The experience so far is great. They are constantly improving the tools and have great support.

Zalety:

I love personalized marketing. Froged allows you to create customer support, customer experience, and marketing automation workflows with personalization in mind. The team behind is working hard. They often release updates and are open to getting feedback. That's how you built a winner.

Wady:

In order to get the most out of the tool, you need a developer to integrate it with your own saas platform. There is nothing wrong with this but would prefer an easier way. My app is not an app with thousands of users. I would like to easily see what each one of the active users is doing. This is possible with Froged, but it's hard to understand the data from a sales and marketing perspective at a glance. There is nothing wrong with the view Froged offers, so please note that my use case it's probably different from what their average users need.