Od 18 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

VSight Remote

VSight Remote

Czym jest VSight Remote?

VSight Remote to przemysłowa platforma służąca do zdalnej obsługi, współpracy i dzielenia się wiedzą, wykorzystująca rzeczywistość rozszerzoną. Platforma umożliwia pracownikom pierwszej linii zdalny kontakt z ekspertami i otrzymanie od nich wsparcia w czasie rzeczywistym, gdy tylko jest to konieczne. Dotyczy to działań, takich jak serwis, konserwacja, zapewnianie jakości i szkolenia. Technologia rozszerzonej rzeczywistości umożliwia współpracę poprzez dodawanie adnotacji podczas streamingów wideo, w instrukcjach pdf, na ilustracjach itp. Obiekty 3D mogą także być przedstawione w prawdziwym środowisku pracy.

Kto korzysta z produktu: VSight Remote?

Narzędzie opracowane z myślą o zastosowaniu w produkcji, energetyce, usługach terenowych, motoryzacji, konserwacji, naprawie i eksploatacji (MRO), górnictwie, usługach komunalnych, telekomunikacji, budownictwie, ubezpieczeniach, opiece zdrowotnej, HVAC (branży inżynierii sanitarnej), nieruchomościach itp.

Oprogramowanie: VSight Remote - 1
Oprogramowanie: VSight Remote - 2
Oprogramowanie: VSight Remote - 3
Oprogramowanie: VSight Remote - 4
Oprogramowanie: VSight Remote - 5

Nie jesteś pewien, czy VSight Remote to dobre rozwiązanie? Porównaj z popularnymi rozwiązaniami alternatywnymi

VSight Remote

VSight Remote

4,7 (20)
79,00 USD
miesiąc
Wersja bezpłatna
Bezpłatna wersja próbna
64
19
4,5 (20)
4,6 (20)
4,8 (20)
czy
Cena początkowa
Opcje cenowe
Funkcje
Integracje
Łatwość użytkowania
Warte swojej ceny
Obsługa klienta
Z największą liczbą ocen
34,90 USD
miesiąc
Wersja bezpłatna
Bezpłatna wersja próbna
84
12
4,7 (750)
4,5 (750)
4,7 (750)
Zielone paski oceny pokazują zwycięski produkt w oparciu na średną ocenę i liczbę recenzji.

Inne najlepsze rozwiązania alternatywne dla produktu VSight Remote

ISL Light
Najlepiej oceniane funkcje
Dostęp nienadzorowany
Udostępnianie ekranu
Zdalny dostęp/sterowanie
LiveAgent
Najlepiej oceniane funkcje
Monitorowanie połączeń
Rejestrowanie połączeń
Zarządzanie skrzynką odbiorczą
NinjaOne
Najlepiej oceniane funkcje
Monitorowanie serwera
Zarządzanie patchami
Zdalny dostęp/sterowanie
Freshdesk
Najlepiej oceniane funkcje
Czat z klientem w czasie rzeczywistym
Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
Zarządzanie biletami
TeamViewer Remote
Najlepiej oceniane funkcje
Kontrola dostępu/zezwolenia
Udostępnianie ekranu
Zdalny dostęp/sterowanie
Front
Najlepiej oceniane funkcje
Dostęp mobilny
Zarządzanie pocztą e-mail
Zarządzanie skrzynką odbiorczą
Zoho Desk
Najlepiej oceniane funkcje
Konfigurowalne kształtowanie marki
Rozliczenia i fakturowanie
Ustalanie priorytetów
Zendesk Suite
Najlepiej oceniane funkcje
Real-Time Notifications
Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
Zarządzanie biletami
JumpCloud Directory Platform
Najlepiej oceniane funkcje
Kontrola dostępu/zezwolenia
Pojedyncze logowanie
Uwierzytelnianie wieloczynnikowe

VSight Remote – Recenzje od zweryfikowanych użytkowników

Średni wynik

Informacje ogólne
4,7
Łatwość użytkowania
4,5
Obsługa klienta
4,8
Funkcje
4,7
Warte swojej ceny
4,6

Recenzje według wielkości firmy (pracownicy)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Filtruj recenzje według punktacji

5
65%
4
35%
Gerald
Bus. Dev. w kraju: USA
Motoryzacja, Pracownicy: 1 001–5 000
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Emerging technology

4,0 4 miesiące temu

Komentarze: Out biggest issue is adoption, mainly due to the limited usability within customer facilities

Zalety:

Vsight is very responsive as a company and easy to work with.

Wady:

The system is difficult to connect with when at customer factories. It seems to require too much overhead and does not operate well on a medium quality signal.

Louis
Service Manager w kraju: Singapur
Produkcja elektryczna/elektroniczna, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

Vsight saved our overseas technical support!

5,0 4 lata temu

Komentarze: When collaborating with overseas partners for technical intervention, there's often a challenge with getting a sense of the actual situation. VSight has made it possible with AR features and high resolution photo sharing with annotations.

Zalety:

There's no need to install any software on mobile phone or laptop and it's very easy to use. With Vsight, we have set up technical intervention with a few different countries within minutes.

Wady:

None. This application met our every needs for remote technical support.

Benjamin
Customer Service Manager w kraju: Japonia
Maszyny, Pracownicy: 1 001–5 000
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Rozważane rozwiązania alternatywne:

Good product and Good Service

4,0 4 miesiące temu

Komentarze: Good and reliable System with many usefull functionalities

Zalety:

Easy to be used Many functions Good Sales service

Wady:

Augmented Mode does not work very well High Energy consumption on mobile device

Boran
Operations Manager w kraju: Turcja
Usługi komunalne, Pracownicy: 2–10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

AR Remote Assistance

5,0 4 miesiące temu

Komentarze: We are happy with overall experience. We will see if there will be AI features and will decide.

Zalety:

- The application performs exceptionally well in all scenarios. - It offers a comprehensive range of integration options. - It genuinely provides augmented reality functionality.

Wady:

Before purchasing, we asked for a trial and that period could be more than 14 days.

Stephane
Customer Service and Export Director w kraju: Szwajcaria
Maszyny, Pracownicy: 201–500
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Feedback from Aisa Automation Industrielle SA

4,0 4 miesiące temu

Komentarze: In general very good, with some negative experiences as stated above.

Zalety:

Simplified layout, cloud based application. Working with rooms. Video call quality, file sharing, ability to take control of the remote device to take pictures. Quick sharing of call invitations & links to calls contents.

Wady:

Some issues with stability on some devices. Loss of communication during calls, sometimes the device could reconnect, sometimes complete restart of the device was required. This could be generated by the device and not by the VSiight Remote app itself...