Od 18 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Itefy

Itefy

Czym jest Itefy?

Itefy to platforma do zarządzania sprzętem, która ułatwia organizowanie i aktualizowanie wszystkich informacji o sprzęcie w jednym miejscu.

Podstawowe funkcje: Baza danych sprzętu, rezerwacje, kasy, śledzenie stanu i lokalizacji, zarządzanie wydaniami, rejestrowanie konserwacji i inwentaryzacja materiałów eksploatacyjnych.

Subskrypcja obejmuje wszystkie funkcje. Aplikacja internetowa do pełnego zarządzania i zorientowana na działanie aplikacja mobilna.

Współpracuj z platformą Itefy dla wielu użytkowników i ograniczaj użycie dla każdego użytkownika za pomocą niestandardowych uprawnień.

Kto korzysta z produktu: Itefy?

Małe i średnie firmy, organizacje, społeczności i usługi publiczne. Budownictwo, edukacja, zakwaterowanie, zarządzanie nieruchomościami, produkcja, opieka zdrowotna, media, biura, transport.

Oprogramowanie: Itefy - 1
Oprogramowanie: Itefy - 2
Oprogramowanie: Itefy - 3
Oprogramowanie: Itefy - 4
Oprogramowanie: Itefy - 5

Nie jesteś pewien, czy Itefy to dobre rozwiązanie? Porównaj z popularnymi rozwiązaniami alternatywnymi

Itefy

Itefy

5,0 (1)
37,00 USD
miesiąc
Wersja bezpłatna
Bezpłatna wersja próbna
32
Nie znaleziono integracji
5,0 (1)
5,0 (1)
5,0 (1)
czy
Cena początkowa
Opcje cenowe
Funkcje
Integracje
Łatwość użytkowania
Warte swojej ceny
Obsługa klienta
Z największą liczbą ocen
Nie znaleziono informacji o cenach
Wersja bezpłatna
Bezpłatna wersja próbna
92
15
4,5 (127)
4,3 (127)
4,7 (127)
Zielone paski oceny pokazują zwycięski produkt w oparciu na średną ocenę i liczbę recenzji.

Inne najlepsze rozwiązania alternatywne dla produktu Itefy

Cheqroom
Najlepiej oceniane funkcje
Asset Lifecycle Management
Zameldowanie/wymeldowanie
Zarządzanie zapasami
EZOfficeInventory
Najlepiej oceniane funkcje
Kontrola inwentaryzacji
Zarządzanie zapasami
Śledzenie aktywów
Timly
Najlepiej oceniane funkcje
Kodowanie kreskowe/RFID
Zarządzanie zapasami
Śledzenie zapasów
PEMAC ASSETS
Najlepiej oceniane funkcje
Konserwacja profilaktyczna
Zarządzanie zleceniami pracy
Śledzenie aktywów
MaintainX
Najlepiej oceniane funkcje
Dostęp mobilny
Konserwacja profilaktyczna
Zarządzanie zleceniami pracy

Itefy – Recenzje od zweryfikowanych użytkowników

Średni wynik

Informacje ogólne
5,0
Łatwość użytkowania
5,0
Obsługa klienta
5,0
Funkcje
5,0
Warte swojej ceny
5,0

Recenzje według wielkości firmy (pracownicy)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Filtruj recenzje według punktacji

5
100%
Martin
CEO w kraju: Norwegia
Maszyny, Pracownicy: 2–10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Great for providing equipment information to our customers

5,0 2 lata temu

Zalety:

Getting all our rental products into Itefy was quick and easy. For us, the public item feature is the most important. We can easily print and apply QR code stickers onto our machines for our customers to scan with their smartphones. This provides our customer with easy access to manuals, documents, declarations, instructional videos and other helpful information.

Wady:

Everything works great, however, a few more customization options for the public pages would have been nice.

Odpowiedź sprzedawcy: Bewide

2 lata temu

Great to hear that Itefy is useful for you! We are constantly working on improvements and new features, and more customization options (logo, colors etc.) for the public pages are one of the tasks in our backlog.