Od 18 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Czym jest Solitics?

Solitics umożliwia najlepszym marketerom tworzenie zautomatyzowanych i spersonalizowanych doświadczeń klientów w czasie rzeczywistym (1,8 sekundy) w wielu kanałach. Marketerzy uzyskują również jasną analizę skuteczności kampanii i solidny wgląd, w celu nieustannego doskonalenia.
Opatentowana technologia Solitics wykorzystuje integrację niskokodową do bezpośredniego łączenia się ze wszystkimi rozproszonymi źródłami danych z jednej strony, a z drugiej ze wszystkimi kanałami marketingowymi, dostępnymi w okresie poniżej 30 dni.

Kto korzysta z produktu: Solitics?

Solitics umożliwia marketerom osiąganie doskonałych wyników, gdy zwiększają oni zaangażowanie klientów i poziom ich zadowolenia oraz wskaźnik LTV (relacja między kwota udzielanego kredytu a wartością jego zabezpieczenia). Twórz spersonalizowane, zautomatyzowane, wielokanałowe ścieżki klientów w czasie rzeczywistym (1,8 sekundy).

Gdzie można używać produktu: Solitics?

Na chmurze
Lokalnie

Informacje o sprzedawcy

  • Solitics

Wsparcie dla Solitics

  • Telefoniczna obsługa klienta
  • Czat

Dostępne kraje

Afganistan, Albania, Algieria, Andora, Angola i inne: 224

Języki

angielski

Cena produktu: Solitics

Cena początkowa:

Dostawca nie oferuje tej opcji/usługi
  • Tak, ma darmową wersję próbną
  • Brak bezpłatnej wersji

Solitics nie ma wersji bezpłatnej, ale oferuje bezpłatną wersję próbną.

Plany cenowe

Informacje o sprzedawcy

  • Solitics

Wsparcie dla Solitics

  • Telefoniczna obsługa klienta
  • Czat

Dostępne kraje

Afganistan, Albania, Algieria, Andora, Angola i inne: 224

Języki

angielski

Filmy i zdjęcia produktu: Solitics

Oprogramowanie: Solitics - 1
Oprogramowanie: Solitics - 2
Oprogramowanie: Solitics - 3
Oprogramowanie: Solitics - 4
Oprogramowanie: Solitics - 5
Zobacz 6 więcej
Film na temat produktu: Solitics
Oprogramowanie: Solitics - 1
Oprogramowanie: Solitics - 2
Oprogramowanie: Solitics - 3
Oprogramowanie: Solitics - 4
Oprogramowanie: Solitics - 5

Funkcje produktu: Solitics

  • A/B Testing
  • Akcje wyzwalane wydarzeniami
  • Analityka kampanii
  • Analityka strony internetowej
  • Analityka wizualna
  • Atrybucja międzykanałowa
  • Atrybucja wielodotykowa
  • Automatyzacja marketingu
  • Baza danych kontaktowych
  • Dynamiczna treść
  • E-mail marketing
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Konfigurowalne pola
  • Konfigurowalne wzory
  • Mapowanie podróży klienta
  • Marketing społecznościowy
  • Marketing wielokanałowy
  • Modelowanie atrybucji
  • Multi-Channel Attribution
  • Multi-kampanie
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Personalizacja
  • Planowanie kampanii
  • Profile klientów
  • Pulpit
  • Pulpit działań
  • ROI Tracking
  • Raportowanie/analityka
  • Real-Time Analytics
  • Real-Time Reporting
  • Rekomendacje
  • Rozwiązanie CRM
  • SMS Marketing
  • Segmentacja
  • Segmentacja klientów
  • Tablice liderów
  • Targetowanie behawioralne
  • Targetowanie odbiorców
  • Third-Party Integrations
  • Ustalanie harmonogramu kampanii
  • Wielojęzyczny
  • Wizualizacja danych
  • Wskaźniki wydajności
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Zarządzanie kampaniami
  • Zarządzanie kanałami
  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie kontaktami
  • Zarządzanie nagrodami
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Zarządzanie szablonami
  • Zarządzanie treścią
  • Śledzenie kampanii
  • Śledzenie konwersji
  • Śledzenie wiadomości e-mail
  • Śledzenie zaangażowania
  • Śledzenie zachowań

Rozwiązania alternatywne dla produktu: Solitics

Potężne treści, zaangażowanie klientów i oferty odkrywania produktów, które pozwalają osiągnąć prawdziwą personalizację i napędzają niezrównany wzrost.
EngagePackage to mająca siedzibę w Dubaju, kompleksowa platforma zaangażowania klientów, która zwiększa rozwój biznesu i maksymalizuje zwrot z inwestycji.
Rozwiązanie CRM Zoho zapewnia organizacjom kompleksowe rozwiązanie do zarządzania cyklem życia relacji z klientami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho CRM
Zoho Marketing Automation to kompleksowe oprogramowanie do automatyzacji marketingu, służące do zarządzania działaniami marketingowymi w wielu kanałach

Solitics – Recenzje od zweryfikowanych użytkowników

Średni wynik

Informacje ogólne
4,2
Łatwość użytkowania
4,2
Obsługa klienta
4,6
Funkcje
4,1
Warte swojej ceny
4,4

Recenzje według wielkości firmy (pracownicy)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Filtruj recenzje według punktacji

5
27%
4
64%
3
9%
Slavi
Slavi
CRM Campaign Executive w kraju: Bułgaria
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Rynki kapitałowe, Pracownicy: 201–500
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Platform with huge potential

4,0 3 lata temu

Zalety:

It's very flexible and can be adjusted to the needs.

Wady:

It requires very good planning from the absolute begining. Pretty much like everything.

Niv
Project Manager TL w kraju: Izrael
Gry hazardowe i kasyna, Pracownicy: 51–200
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Solitics real time engagement

4,0 3 lata temu

Zalety:

Solitics have lots of 3rd party integration, great costumer success team. They do some customizations to the platform, They have out of the box solutions. Great team to work with.

Wady:

Solitics reports dashboard is not that great, but the team are working on improving it all the time.

Yaniv
Yaniv
CRM manager w kraju: Izrael
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Gry hazardowe i kasyna, Pracownicy: 51–200
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

solitics review

3,0 3 lata temu

Komentarze: journeys and ad hoc campaigns for our players

Zalety:

options for ad hocs and journeys, options for all channels campaigns.

Wady:

messy, unclear, very unclear reports, needs alot of improvment

Gustavo
Marketing Manager w kraju: Malta
Gry hazardowe i kasyna, Pracownicy: 51–200
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Good CRM tool

4,0 12 miesięcy temu

Zalety:

User friendly, Solitics has a great customer support service, always ready to help.

Wady:

Too basic in some of its features. We would improve the segmentation section

Rotem
Strategy marketing manger w kraju: Izrael
Gry hazardowe i kasyna, Pracownicy: 51–200
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Solitics Review

4,0 3 lata temu

Komentarze: Recommend them but of course it is necessary to check the competitors as well

Zalety:

The system is very intuitive, easy to use and very simple to explain and teach new users about it. easy to set up journey's & promotion , the Dashboard also clear to view

Wady:

Because we use it for few brands it is not so convenient to use once we export the report, the report is very unfriendly and there is not so much how to control the fields there. Also there is no neat guide that explains / accompanies you as a user so that way you are dependent on a support team that is very nice but not always able to teach and explain all the options that the system have

Sagi
CRM Team leader w kraju: Izrael
Gry hazardowe i kasyna, Pracownicy: 201–500
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Great solution, awesome people!!!

5,0 3 lata temu

Komentarze: Very positive, huge value for money, great people - from the support agent, through the data and developers and up until the C level and the [SENSITIVE CONTENT]

Zalety:

They have many segmentation and campaign capabilities, allowing to target users in real time, based on events and actions the user is doin, on site and through the marketing channels (Email, SMS etc.) They have great support and CS managers that will help you very fast and until you'll be satisfied with a solution

Wady:

Immediate reports should be improved significantly

Steven
CRM Manager w kraju: Wlk. Bryt.
Usługi finansowe, Pracownicy: 1 001–5 000
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

Solitics for CRM Marketing

4,0 3 lata temu

Komentarze: I have been a fan since starting to use Solitics. Initially I had a few teething problems but once we resolved a few load issues and other ad-hoc bits I have been very impressed. It's great to work with their team who you can tell are all very passionate about the product they sell.

Zalety:

I have been a key user of Solitics for around 6+ months, having had experience across other major platforms in this space ie Marketo, Salesforce, Dotmailer etc. I really like how bespoke Solitics feels - there are many features that I really enjoy such as blocking specific marketing channels from sending to inappropriate customers. The Solitics product has been designed very cleverly where segmentation and data triggering are intuitive to build. Within the 1st few weeks' of using the product I was able to design multi-channel user journeys to try convert our prospects and clients and grow our retention strategy. The support team are all excellent and it's always a pleasure dealing with them.

Wady:

The key addition I'd love is goal tracking within customer journeys. With such a bespoke system it would be great to be able to set a parameter for success eg compliance = compliant and judge out of 100% population entering the journey how many convert %.

Rami
Project manager w kraju: Izrael
Gry hazardowe i kasyna, Pracownicy: 51–200
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Great experience

5,0 3 lata temu

Komentarze: Solitics gave us an top notch tools to contact customers on real time which improve our performance and reduce churn rate significantly

Zalety:

The open minded of the integration and onboarding teams to customize and find out of the box solutions to make it best practice tool for our marketing and retention teams. Fast pace development, lots of new features and solutions are added all the time

Wady:

the reporting system still required some improvement but in overall i can't pinpoint on specific cons

Roman
Data Engeneer w kraju: Izrael
Gry hazardowe i kasyna, Pracownicy: 51–200
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Solitics Customer Data Platform

4,0 2 lata temu

Komentarze: Great performance of data-driven in real-time. Easy to customize events for triggers in different journeys. Very helpful support and CS management.

Zalety:

Great performance of data-driven in real-time. Easy to customize events for triggers in different journeys. Very helpful support and CS management.

Wady:

I haven't found anything to dislike at this moment.

Dima
BI Developer w kraju: Izrael
Gry hazardowe i kasyna, Pracownicy: 51–200
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Very good product

5,0 3 lata temu

Zalety:

Ease of use. very good and quick customer service, will help you with anything

Wady:

lack of option to create control groups for campaigns

Galia
Instructor w kraju: Izrael
Zarządzanie edukacją, Pracownicy: 5 001–10 000
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: Bezpłatna wersja próbna
Źródło recenzenta

Solitics content management

4,0 2 lata temu

Zalety:

Very nice platform to create, edit and customize your content to create high value campaigns.

Wady:

Using the software for short time, but seems like reporting require some improvment.