Od 18 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Czym jest XEOX?

XEOX to kompleksowe, oparte na chmurze rozwiązanie do zdalnego zarządzania i monitorowania, które obejmuje zoptymalizowane zarządzanie poprawkami, zintegrowany dostęp zdalny, płynne wdrażanie oprogramowania, zarządzanie zasobami IT i nie tylko. Umożliwia centralne zarządzanie środowiskiem IT wszystkich komputerów i serwerów w organizacji, a także śledzenie zapasów i oprogramowania.

Kto korzysta z produktu: XEOX?

XEOX to rozwiązanie dla działów IT i dostawców usług zarządzanych (MSP) każdej wielkości. Jest to intuicyjne i potężne, ale niedrogie narzędzie do zarządzania IT.

Oprogramowanie: XEOX - 1
Oprogramowanie: XEOX - 2
Oprogramowanie: XEOX - 3
Oprogramowanie: XEOX - 4

Nie jesteś pewien, czy XEOX to dobre rozwiązanie? Porównaj z popularnymi rozwiązaniami alternatywnymi

XEOX

XEOX

4,5 (27)
1,50 €
miesiąc
Wersja bezpłatna
Bezpłatna wersja próbna
72
7
4,3 (27)
4,8 (27)
4,6 (27)
czy
Cena początkowa
Opcje cenowe
Funkcje
Integracje
Łatwość użytkowania
Warte swojej ceny
Obsługa klienta
Z największą liczbą ocen
Nie znaleziono informacji o cenach
Wersja bezpłatna
Bezpłatna wersja próbna
195
36
4,7 (241)
4,6 (241)
4,7 (241)
Zielone paski oceny pokazują zwycięski produkt w oparciu na średną ocenę i liczbę recenzji.

Inne najlepsze rozwiązania alternatywne dla produktu XEOX

NinjaOne
Najlepiej oceniane funkcje
Monitorowanie serwera
Zarządzanie patchami
Zdalny dostęp/sterowanie
JumpCloud Directory Platform
Najlepiej oceniane funkcje
Kontrola dostępu/zezwolenia
Pojedyncze logowanie
Uwierzytelnianie wieloczynnikowe
Wrike
Najlepiej oceniane funkcje
Konfigurowalny przepływ pracy
Tworzenie pulpitów
Zarządzanie finansami
PRTG
Najlepiej oceniane funkcje
Monitorowanie serwera
Ostrzeżenia/powiadomienia
Real-Time Monitoring

XEOX – Recenzje od zweryfikowanych użytkowników

Średni wynik

Informacje ogólne
4,5
Łatwość użytkowania
4,3
Obsługa klienta
4,6
Funkcje
4,6
Warte swojej ceny
4,8

Recenzje według wielkości firmy (pracownicy)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Filtruj recenzje według punktacji

5
63%
4
30%
3
4%
2
4%
Prattay
Guest Services Associate w kraju: Indie
Gościnność, Pracownicy: 51–200
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 1–5 miesięcy
Źródło recenzenta

XEOX review

5,0 2 miesiące temu Nowy

Zalety:

I like this tool because of its easy to use user interface and compatibility.

Wady:

It may be difficult to navigate for new users, but still it is a great tool.

Benjamin
IT manager w kraju: Francja
Zarządzanie organizacjami non-profit, Pracownicy: 51–200
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

A comprehensive IT management tool, but still somewhat limited

4,0 5 miesięcy temu

Komentarze: After using XEOX in tandem with WithSecure for a year, it’s clear that the service has strong potential but must evolve to meet the demands of a competitive landscape. Expanding the script library, especially for security-focused scripts, could make XEOX an indispensable tool for IT security and maintenance.

Zalety:

XEOX is a robust solution, actively supported with regular updates that enhance its feature set. It enables cost-effective patch management, script deployment (handy when GPOs are impractical), detailed asset inventory, and application deployment through Chocolatey. These features streamline IT management and allow admins to handle various maintenance tasks seamlessly within their environment.

Wady:

The biggest limitation is the dependency on Chocolatey for all application management tasks, including installation and updates, which restricts flexibility. Critical capabilities like application uninstallation and non-Windows software updates are absent, which leaves vulnerabilities unaddressed that other tools (such as WithSecure and CCleaner) would cover. Additionally, the interface could be more intuitive; current ergonomic issues slow down workflow and impact the overall user experience.

Sean
Proprietor w kraju: Republika Południowej Afryki
Organy ścigania, Samozatrudnienie
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: Bezpłatna wersja próbna
Źródło recenzenta

Still looking

3,0 10 miesięcy temu

Zalety:

DB design interface is easy and intuative

Wady:

Took a moment toi find stuff but was able to get going in the end.

Dan
Ass supervisor w kraju: USA
Bezpieczeństwo komputerów i sieci, Pracownicy: 51–200
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 1–5 miesięcy
Źródło recenzenta

Reduces your workload

4,0 3 miesiące temu

Komentarze: Good satisfying for the most part simplifies workload

Zalety:

The software dep0loyment with awesome task automation

Wady:

Little difficult but once you figure your way around it's seemless

Vijay
Presales w kraju: Indie
Technologia i usługi informacyjne, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 1–5 miesięcy
Źródło recenzenta

XEOX in Focus: What Works and What Could Be Better

4,0 5 miesięcy temu

Zalety:

XEOX stands out for its intuitive interface and powerful automation capabilities, making IT management significantly more efficient. The software excels in patch management, remote monitoring, and centralized control, which allows IT teams to streamline operations and minimize manual tasks. Its ability to automate software updates, manage devices remotely, and ensure compliance with security policies makes it an ideal tool for managing diverse IT environments. The dashboard is user-friendly, providing clear insights into network health, asset inventory, and potential issues, which helps in proactive decision-making and faster troubleshooting.

Wady:

One drawback of XEOX is its learning curve, particularly for users who are new to IT management platforms. While the interface is intuitive, the depth of features and customization options can be overwhelming initially, requiring time and effort to fully utilize its capabilities. Additionally, some users might find that advanced features, such as certain integrations or scripting capabilities, lack detailed documentation, making it harder to configure them effectively. Occasional delays in support response times can also be a challenge, especially when dealing with critical issues. This can lead to frustration when troubleshooting more complex problems or implementing new features.