Od 18 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

OmPrompt Order Management

OmPrompt Order Management

Czym jest OmPrompt Order Management?

Platforma z pełną obsługą serwisową do zarządzania zleceniami OmPrompts ułatwia wzajemny handel firmom z całego świata. Oparta na chmurze platforma łączy producentów i sprzedawców detalicznych za pośrednictwem EDI (elektroniczna wymiana danych) z klientami, dostawcami i podmiotami zewnętrznymi oraz automatyzuje ręczne przetwarzanie pozostałych dokumentów w procesach pozyskiwania, tworzenia, realizacji i rozliczania zamówień. Dzięki jednej platformie firmy mogą łączyć się z partnerami handlowymi, digitalizować dokumenty i przetwarzać je w dowolnym formacie.

Kto korzysta z produktu: OmPrompt Order Management?

Firmy z branży CPG, gastronomicznej, producentów, sprzedawców detalicznych, hurtowników, firmy z branży nauk przyrodniczych oraz firmy produkujące urządzenia medyczne łączą się dzięki temu z klientami, dostawcami i podmiotami zewnętrznymi.

Oprogramowanie: OmPrompt Order Management - 1
Oprogramowanie: OmPrompt Order Management - 2

Nie jesteś pewien, czy OmPrompt Order Management to dobre rozwiązanie? Porównaj z popularnymi rozwiązaniami alternatywnymi

OmPrompt Order Management

OmPrompt Order Management

4,0 (1)
1,00 USD
Wersja bezpłatna
Bezpłatna wersja próbna
67
Nie znaleziono integracji
5,0 (1)
5,0 (1)
5,0 (1)
czy
Cena początkowa
Opcje cenowe
Funkcje
Integracje
Łatwość użytkowania
Warte swojej ceny
Obsługa klienta
Z największą liczbą ocen
Nie znaleziono informacji o cenach
Wersja bezpłatna
Bezpłatna wersja próbna
62
6
5,0 (3)
5,0 (3)
5,0 (3)
Zielone paski oceny pokazują zwycięski produkt w oparciu na średną ocenę i liczbę recenzji.

Inne najlepsze rozwiązania alternatywne dla produktu OmPrompt Order Management

ECIT Digital
Najlepiej oceniane funkcje
Importowanie/eksportowanie danych
Mapowanie danych
Narzędzia do pracy zespołowej
monday.com
Najlepiej oceniane funkcje
Identyfikacja produktów
Informacja zwrotna 360 stopni
Śledzenie zapasów
Caspio
Najlepiej oceniane funkcje
Migracja danych
Planowanie projektu/ustalanie harmonogramów
Zarządzanie przepływami pracy
Nanonets
Najlepiej oceniane funkcje
Importowanie/eksportowanie danych
Konwersja dokumentów
Wyodrębnianie tekstu
Wrike
Najlepiej oceniane funkcje
Kalkulacja godzin nadliczbowych
Konfigurowalny przepływ pracy
Tworzenie pulpitów
NetSuite
Najlepiej oceniane funkcje
Chart of Accounts
Rachunek zysków i strat
Zestawienie dochodów i bilans
ElectroNeek Platform
Najlepiej oceniane funkcje
Konfiguracja przepływów pracy
Optyczne rozpoznawanie znaków
Real-Time Notifications

OmPrompt Order Management – Recenzje od zweryfikowanych użytkowników

Średni wynik

Informacje ogólne
4,0
Łatwość użytkowania
5,0
Obsługa klienta
5,0
Funkcje
4,0
Warte swojej ceny
5,0

Recenzje według wielkości firmy (pracownicy)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Filtruj recenzje według punktacji

4
100%
Ria
Program Manager w kraju: Hongkong
Sprzęt medyczny, Pracownicy: 10 000+
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: Bezpłatna wersja próbna
Źródło recenzenta

Omprompt Optical Character Recognition Solutions for Medtronic Order Processing

4,0 5 lat temu

Komentarze: Over-all the experience for Omprompt Order Management Solutions is great! The support of Omprompt IT is excellent and they make workable solutions with faster turn-around time.

Zalety:

Over-all feedback. The solution is effective for faster order processing of our highly digitized format Purchase Orders or direct orders. It gives us efficiency and capacity gains in our deployed countries. Support- The Omprompt IT team deployment is easy to work with and very responsive for any troubleshooting. System- The capability is always dependable and we rarely get a downtime or missing order.

Wady:

The normal issue we have is the limited offering for OCR solutions since it cannot read the PO if the format changes. You need to pay if there are changes in PO format.