Superchat

Czym jest Superchat?

Superchat gives businesses the tools they need to communicate efficiently. The messaging platform helps businesses from across different industries create unique customer experiences. Our unified inbox combines the essential channels in one software. Besides a unified inbox, Superchat makes messenger marketing accessible for businesses of all sizes. Send out personalized WhatsApp newsletters that are ultimately GDPR compliant and tailored to your target group.

Kto korzysta z produktu: Superchat?

Superchat can be used by any company, regardless of the industry in which it operates.

Gdzie można używać produktu: Superchat?

Chmura, SaaS, internetowy, Android (mobilny), iPhone (mobilny)

Informacje o sprzedawcy

  • SuperX
  • Telefoniczna obsługa klienta
  • 24/7 (agent na żywo)
  • Czat

Dostępne kraje

Albania, Andora, Austria, Belgia, Białoruś i inne: 49

Języki

angielski, niemiecki

Informacje o sprzedawcy

  • SuperX
  • Telefoniczna obsługa klienta
  • 24/7 (agent na żywo)
  • Czat

Dostępne kraje

Albania, Andora, Austria, Belgia, Białoruś i inne: 49

Języki

angielski, niemiecki

Filmy i zdjęcia produktu: Superchat

Oprogramowanie: Superchat - 1
Zobacz 1 więcej

Porównaj produkt: Superchat z podobnymi produktami

Superchat

89,00 €/miesiąc
Bezpłatna wersja
Bezpłatna wersja próbna
49,00 USD/miesiąc
Bezpłatna wersja
Bezpłatna wersja próbna
15,00 USD/miesiąc
Bezpłatna wersja
Bezpłatna wersja próbna
(0)
29,00 USD/miesiąc
Bezpłatna wersja
Bezpłatna wersja próbna

Funkcje produktu: Superchat

  • Komunikacja wielokanałowa
  • Monitorowanie recenzji
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Personalizacja
  • Powiadomienia o recenzjach
  • Raportowanie i statystyki
  • Raportowanie/analityka
  • Tworzenie recenzji
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Zarządzanie pocztą e-mail

Rozwiązania alternatywne dla produktu: Superchat

Actionable guest feedback that actually drives revenue. Voted #1 Guest Feedback Platform for Restaurants.
Voice, chat, email, sms and payment, all of your customer interactions managed from one single omnichannel platform, 100% cloud.
End-to-end client experience platform built for small businesses.
amoCRM is the world's first messaging-powered CRM. It features sales pipeline, lead tracking, multichannel communication and more.
Powerfront's INSIDE is an omni-channel customer service software that replicates in-person experiences online seamlessly.
A Economical & Fully- Featured platform with CRM, ERP, HCM, Project Management and Helpdesk solution with built-in integrations.
Automated texting for complete customer engagement and interaction.
Cognigy is a low-code Conversational AI Platform for Contact Center Automation.
Business Listings Management, Website Design and SEO, Digital Marketing, Social Media Marketing, Reviews, customer feedback and online
The All-in Automotive Messaging Software connecting Dealerships and Top car brands and their customers.
Sagicc is the omnichannel CX platform that helps companies with the challenge of delivering great service to large crowds of customers.
monday.com is a cloud Work OS, where teams run their projects and everyday work, whether they are in the office, home or on-the-go.
Freshdesk to łatwe w użyciu oprogramowanie do obsługi klienta, które pomaga ponad 50 000 firm na całym świecie doskonale obsługiwać klientów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshdesk

Recenzje produktu: Superchat

Średni wynik

Informacje ogólne
4,8
Łatwość użytkowania
4,8
Obsługa klienta
4,9
Funkcje
4,6
Warte swojej ceny
4,6

Recenzje według wielkości firmy (pracownicy)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Filtruj recenzje według punktacji

5
81%
4
19%
Zweryfikowany recenzent
CEO w kraju: Indonezja
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Usługi finansowe, Pracownicy: 2-10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

Rozważane rozwiązania alternatywne:

Super Inbox System

5,0 w zeszłym roku

Zalety:

Einfache Bedienung, WhatsApp Integration

Wady:

E-Mail Schnittstelle, Abruf bestehender Mails

Dominik
Inhaber w kraju: Niemcy
Sprzedaż detaliczna, Pracownicy: 2-10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

Rozważane rozwiązania alternatywne:

Rundum Perfekt: Super Software und Top Team

5,0 3 miesiące temu

Zalety:

Schnelle Integration, fehlende Funktionen wurden sehr schnell umgesetzt.

Wady:

Bei Superchat gibt es keine Nachteile. Jede Frage oder Problem wird umgehend gelöst, nach dem Prinzip: Es gibt keine Probleme, sondern nur Lösungen :-)

Thomas
Geschäftsführer w kraju: Niemcy
Usługi finansowe, Pracownicy: 2-10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Revolution in unserer Kundenkommunikation

5,0 4 tygodnie temu Nowy

Komentarze: Unser Kommunikationstool Nr. 1 - Ich kann mir ein Leben ohne nicht mehr vorstellen.

Zalety:

Ich kann unsere Unternehmenskommunikation mit Kunden, aber auch intern ohne SC nicht mehr vorstellen. Schneller Transport von Anliegen, unsere Kunden und Bearbeitung von allen Mitarbeitern. Notizen in Chats und jetzt neu auch Automatisierung mit Zapier. Ich halte gerade bei unseren Mitarbeitern die SC auf Ihrem privaten Handy nutzen (freiwillig) die Kundendaten getrennt vom privaten Telefonbuch. Ich kann Kunden bequem importieren und und und... Uns erspart SC viel Zeit und damit Geld.

Wady:

Das es die Software erst seit 2021 gibt.

Torsten
Verwaltungsangestellter w kraju: Niemcy
Animacja, Pracownicy: 2-10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 1–5 miesięcy
Źródło recenzenta

Verwaltung

4,0 3 miesiące temu

Komentarze: Gut...weiter machen!

Zalety:

Das alle Kontaktaufnahmen über unsere Kanäle gebündel in den Superchat zusammen kommen.

Wady:

Noch nicht komplett ausgereift, einzelne features wären noch toll

Frédéric
Kommunikationsfachwirt (VWA) w kraju: Niemcy
Chemia, Pracownicy: 51-200
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Rozważane rozwiązania alternatywne:

Ein Mehrwert für den Kundendialog

5,0 3 miesiące temu

Komentarze: Ein absolut unvermeidbare Anwendung zur Steigerung der Kundenkommunikation. Man steigert das Servicelevel und steht somit viel enger im Austausch mit den Kunden.

Zalety:

Die Software ist einfach zu verstehen und zu nutzen. Es bindet die wichtigsten Kanäle ein. Dadurch lässt sich das Serviceniveau um ein vielfaches steigern. Die Kommunikation zum Kunden ist einfacher und schneller. Es werden immer wieder Funktionen verbessert und neue implementiert. Besonders die Funktion der Bewertungen ist grandios!

Wady:

Die Kommunikation im Team müsste noch in der Software optimiert werden!