Od 18 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania
Czym jest RemoteView?
RemoteView to usługa umożliwiająca zdalny dostęp do komputerów i urządzeń mobilnych za pośrednictwem połączenia internetowego, niezależnie od czasu i miejsca. Możesz łatwo i bezpiecznie sterować komputerami i urządzeniami mobilnymi w czasie rzeczywistym. Wystarczy zainstalować narzędzie na zdalnych komputerach, urządzeniach z systemem Android i serwerach.
Kto korzysta z produktu: RemoteView?
- Produkcja i prace w terenie - Zarządzanie zdalnymi lokalizacjami - Zarządzanie outsourcingiem - Zarządzanie zaawansowanym sprzętem - Zarządzanie bezzałogowymi urządzeniami
Gdzie można używać produktu: RemoteView?
Informacje o sprzedawcy
- RSUPPORT
Wsparcie dla RemoteView
- Telefoniczna obsługa klienta
Języki
angielski, chiński tradycyjny, japoński, koreański
Cena produktu: RemoteView
Cena początkowa:
- Tak, ma darmową wersję próbną
- Brak bezpłatnej wersji
RemoteView nie ma wersji bezpłatnej, ale oferuje bezpłatną wersję próbną. wersja płatna RemoteView rozpoczyna się od 3,99 USD/miesiąc.
Plany cenowe skorzystaj z bezpłatnej wersji próbnejInformacje o sprzedawcy
- RSUPPORT
Wsparcie dla RemoteView
- Telefoniczna obsługa klienta
Języki
angielski, chiński tradycyjny, japoński, koreański
Filmy i zdjęcia produktu: RemoteView






Funkcje produktu: RemoteView
RemoteView – Recenzje od zweryfikowanych użytkowników

The Best software for Remote access
Komentarze:
By adopting this software, we were able to solve customer problems faster and save time(with money).
We got the best effect at an affordable price.
Zalety:
RemoteView is a great tool for everyone, as it provides a simple and secure way to connect to computers remotely. It is easy to install and use, and it has a user-friendly interface the makes it perfect for beginners. And this software really supports our company's activities, so that productivity can increase.
Wady:
They don't advertise. They need to invest more in advertising.
Odpowiedź sprzedawcy: RSUPPORT
3 lata temu
Thank you for your advice and happy to hear that you are using Remoteview well. And RSUPPORT will deploy some of ad and campaign this year
Most! practical...
Komentarze: We have had access and user license for several of the more well know providers! which continued to increase in cost per year. that is when we did some research and study from what an IT pro would truly need from a Remote access provider. RemoteCall provided us with a demo and we have been with them ever since that point. The answer is that this is a great overall application for pros.
Zalety:
We have used Remote view for 3 years now and it has only gotten better: it now has the ability to store fast access client on the client's PC, Server, windows NAS, Cell Phone. which decrease the time it takes to get log into clients PC. you can access and service multiple units at one time.
Wady:
The initial installation setup does take a little longer than others.
Odpowiedź sprzedawcy: RSUPPORT
4 lata temu
Thank you for your sincere review and we will do our best to provide you with the best product and service!

One of the best for remote desktop
Zalety:
RemoteView is very critical software for me to easily connecting or remote desktop with my colleague computer. The report of logs that can be generated help a lot for my report.
Wady:
I hope they can have solutions for computer with a slow internet connection, like decreasing the screen share quality, but still can control the target computer smoothly.
Odpowiedź sprzedawcy: RSUPPORT
3 lata temu
Regarding the slow internet connection site, We are studying the solution on it. Thank you very much for your kind opinion.
RemoteView is an advance remote support program
Zalety:
RemoteView has all required functions that remote support requires.
Wady:
Customer support of RemoteView need to be more responsive to the cases.

give it a chance
Komentarze: the simpler the smoother
Zalety:
Unlike most remote connection programs on the market, I think it offers a higher quality connection.
Wady:
I think the powers he has should increase a little more.
Odpowiedź sprzedawcy: RSUPPORT
4 lata temu
Thank you for your feedback! We are all ears and look forward hearing from you with more comments and ideas!