Od 18 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Czym jest Squaretalk?

Squaretalk CPaaS zawiera wszechstronne oprogramowanie VoIP (protokół głosowy przez Internet) z prostą automatyzacją i integracją. Tak proste, że masz czas na zajęcie się innymi obszarami swojej firmy.

Przystępna cenowo, skalowalna i łatwa w obsłudze platforma komunikacyjna zapewnia zespołom ds. sprzedaży i wsparcia zaawansowane narzędzia, umożliwiające efektywną pracę z dowolnego miejsca i za pośrednictwem kanałów preferowanych przez klientów.

Bezproblemowe łączenie wszystkich ulubionych narzędzi, takich jak Zoho, Salesforce lub innych popularnych rozwiązań CRM, dzięki natywnym integracjom lub niestandardowym interfejsom API.

Kto korzysta z produktu: Squaretalk?

Squaretalk to doskonałe rozwiązanie dla call center BPO (outsourcing procesów biznesowych), firm z proaktywnymi zespołami ds. sprzedaży, zespołów CX (doświadczenie klienta) i retencyjnych, inwestorów, telemarketerów, badaczy rynku, agentów ubezpieczeniowych, doradców finansowych itp.

Gdzie można używać produktu: Squaretalk?

Na chmurze
Lokalnie

Informacje o sprzedawcy

  • Squaretalk
  • Założona w 2008

Wsparcie dla Squaretalk

  • Telefoniczna obsługa klienta
  • 24/7 (agent na żywo)
  • Czat

Dostępne kraje

Albania, Algieria, Andora, Arabia Saudyjska, Armenia i inne: 89

Języki

angielski

Cena produktu: Squaretalk

Cena początkowa:

25,00 USD/miesiąc
  • Brak bezpłatnej wersji próbnej
  • Brak bezpłatnej wersji

Squaretalk nie ma wersji bezpłatnej i nie oferuje bezpłatnej wersji próbnej. wersja płatna Squaretalk rozpoczyna się od 25,00 USD/miesiąc.

Plany cenowe skorzystaj z bezpłatnej wersji próbnej

Informacje o sprzedawcy

  • Squaretalk
  • Założona w 2008

Wsparcie dla Squaretalk

  • Telefoniczna obsługa klienta
  • 24/7 (agent na żywo)
  • Czat

Dostępne kraje

Albania, Algieria, Andora, Arabia Saudyjska, Armenia i inne: 89

Języki

angielski

Filmy i zdjęcia produktu: Squaretalk

Oprogramowanie: Squaretalk - 1
Oprogramowanie: Squaretalk - 2
Oprogramowanie: Squaretalk - 3
Oprogramowanie: Squaretalk - 4
Oprogramowanie: Squaretalk - 5
Zobacz 6 więcej
Film na temat produktu: Squaretalk
Oprogramowanie: Squaretalk - 1
Oprogramowanie: Squaretalk - 2
Oprogramowanie: Squaretalk - 3
Oprogramowanie: Squaretalk - 4
Oprogramowanie: Squaretalk - 5

Funkcje produktu: Squaretalk

  • Automated Attendant
  • Automatyczna dystrybucja połączeń
  • Automatyczny dialer
  • Automatyzacja procesów/przepływu pracy
  • Centrum połączeń przychodzących
  • Centrum połączeń wychodzących
  • Czat/wiadomości
  • Dialer predykcyjny
  • Dyspozycja połączenia
  • IVR
  • Identyfikacja abonenta wywołującego
  • Integracja telefonii komputerowej
  • Interfejs agenta
  • Komunikacja wielokanałowa
  • Komunikaty dwukierunkowe
  • Konferencje
  • Konfigurowalne raporty
  • Masowe wysyłanie wiadomości tekstowych
  • Monitorowanie połączeń
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • PBX
  • Planowanie kampanii
  • Power Dialer
  • Przekazywanie połączeń
  • Przekierowywanie połączeń
  • Pulpit
  • Pulpit działań
  • Raportowanie i statystyki
  • Raportowanie połączeń
  • Raportowanie/analityka
  • Rejestrowanie połączeń
  • Rozwiązanie CRM
  • Skryptowanie połączeń
  • Third-Party Integrations
  • Trunking SIP
  • Uprawnienia oparte na rolach
  • Ustalanie harmonogramu kampanii
  • Ustalanie harmonogramu połączeń zwrotnych
  • VoIP
  • Wirtualne rozszerzenia
  • Współpraca z wieloma użytkownikami
  • Wysyłanie wiadomości SMS
  • Wysyłanie wiadomości wg harmonogramu
  • Zarządzanie Call Center
  • Zarządzanie jakością
  • Zarządzanie kampaniami
  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie kontaktami
  • Zarządzanie leadami
  • Zarządzanie listami
  • Zarządzanie listami połączeń
  • Zarządzanie pracownikami
  • Zarządzanie wydajnością
  • Zautomatyzowane odpowiedzi
  • Zautomatyzowany routing
  • Śledzenie interakcji
  • Śledzenie połączeń

Rozwiązania alternatywne dla produktu: Squaretalk

Rozwiązanie CRM Zoho zapewnia organizacjom kompleksowe rozwiązanie do zarządzania cyklem życia relacji z klientami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho CRM
Freshdesk to łatwe w użyciu oprogramowanie do obsługi klienta, które pomaga ponad 50 000 firm na całym świecie doskonale obsługiwać klientów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshdesk
CloudTalk to oparty na chmurze system telefoniczny dla zespołów wsparcia i sprzedaży. Dzięki oferowanym rozwiązaniom rozmowy telefoniczne są łatwe i przyjemne. Pobierz bezpłatną wersję próbną już dziś.
Zwiększ poziom obsługi klienta za pomocą oprogramowania call center w chmurze. Call Center Studio umożliwia obsługę klientów w dowolnym miejscu.
Genesys Cloud CX upraszcza relacje z klientami. Platforma łączy telefon, e-mail i czat w jednym narzędziu, aby lepiej dotrzeć do klienta.
Bitrix24 to darmowy system VoIP, z którego korzysta osiem milionów firm na świecie. Dostępne są wersje w chmurze, na urządzenia mobilne i open source.
Ponownie zdefiniuj komunikację biznesową dzięki elastycznej, niezawodnej i opłacalnemu, opartemu na chmurze systemowi telefonicznemu stworzonemu specjalnie dla małych i średnich firm.

Squaretalk – Recenzje od zweryfikowanych użytkowników

Średni wynik

Informacje ogólne
4,9
Łatwość użytkowania
4,9
Obsługa klienta
4,9
Funkcje
4,7
Warte swojej ceny
4,7

Recenzje według wielkości firmy (pracownicy)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Filtruj recenzje według punktacji

5
90%
4
9%
1
1%
Vikash
Vikash
Marketing officer w kraju: Indie
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Technologia i usługi informacyjne, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

Cost-Efficient

5,0 6 miesięcy temu

Komentarze: Squaretalk made it easier to forward calls to other team members and escalate customer problems, which improved our resolution rates. It also reduces our operational costs and ultimately improves our bottom line.

Zalety:

I like best that the product is constantly evolving. They’ve recently added more self-service options to the portal, which speeds up admin work, and let managers customize their dashboards and reports more.

Wady:

I haven't had a serious issue yet to write about

Odpowiedź sprzedawcy: Squaretalk

5 miesięcy temu

Thanks for your feedback, Vikash! We're glad to hear you're enjoying the new self-service options and customizable dashboards - they’re designed to save time and boost efficiency! It's also great that Squaretalk is helping improve resolution rates and reduce costs for your team! Feel free to reach out if you need anything. We're here to help!

Kim
Information Systems Manager w kraju: Izrael
Media, Pracownicy: 201–500
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

The best call center I've worked with

5,0 7 miesięcy temu

Komentarze: The preformances of their call center. It's friendly to use, there are a lot of features that provide you ways to customize your use. Their staff provides all the support & service our company need. From my experience working with other call centers, Squaretalk is the best call center I've worked with.

Zalety:

The preformances of their call center. It's friendly to use, there are a lot of features that provide you ways to customize your use. Their staff provides all the support & service our company need. From my experience working with other call centers, Squaretalk is the best call center I've worked with.

Wady:

Really not much, otherwise I won't be writing this positive review.

Odpowiedź sprzedawcy: Squaretalk

7 miesięcy temu

Thank you for your glowing review and for being a loyal Squaretalk user for over two years, Kim! We're thrilled to hear that you find our call center platform both user-friendly and feature-rich. It's wonderful to know that our support team has been meeting your needs so well. Your kind words, especially considering your experience with other call center software vendors, have truly made our day! Your feedback motivates us to continue delivering the best service possible. If you ever have any suggestions or additional feedback, we'd love to hear from you. Thanks again, and we're excited to continue supporting your team!

Bartłomiej
International Sales Manager w kraju: Polska
Technologia i usługi informacyjne, Pracownicy: 201–500
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

Squaretalk summary

4,0 2 lata temu

Zalety:

- Support from Costumer service, - Happy to share their experience,- Helping to set up settings on campaigns

Wady:

No client tracking. If we do not report a specific problem or failure ourselves, the technical team does not detect it on its own e.g. ringing calls, to slow server for no. of Agents

Odpowiedź sprzedawcy: Squaretalk

2 lata temu

Thanks for sharing your feedback. We are always eager to improve our service and will consider these points. Please don't hesitate to reach out to us if you need any assistance or want to share any suggestions or feedback.

Zweryfikowany recenzent
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Marketing i reklama, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

Seamless Global Engagement

5,0 3 miesiące temu

Komentarze: By eliminating traditional telephony challenges around stability, sound clarity, and accessibility across borders, Squaretalk enabled us to create consistent customer experiences regardless of market.

Zalety:

I'm impressed by Squaretalk's continuous innovation, even implementing a customized feature we requested to optimize workforce planning.

Wady:

Honestly, I have no major gripes after 2+ years of using Squaretalk.

Zweryfikowany recenzent
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Oprogramowanie komputerowe, Pracownicy: 501–1 000
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Great for scaling up sales

5,0 9 miesięcy temu

Komentarze: We use Squaretalk for both inbound and outbound calls, so customers can call our business for sales inquiries and facilitate our cold calling efforts. The plateform syncs with our CRM database, giving us a comprehensive view of all relevant interactions. Overall, Squaretalk has been a indispensable tool for our sales team.

Zalety:

Squaretalk has significantly boosted our sales operations. Their autodialer has tripled our calling capacity and allowed us to reach more leads in less time. The reporting and analytics features privide valuable insights into call performance and help us to optimize our strategies. The customer support is top-notch, they are always quick to respond and resolve any issues we have.

Wady:

The only downsite we're encountered is the occasional lag in the reporting dashboard. It would also be great to have more real-time updates.

Odpowiedź sprzedawcy: Squaretalk

9 miesięcy temu

Thank you for your great review! We're thrilled to hear that our dialer has significantly boosted your sales operations and tripled your calling capacity. It's also wonderful to hear that our reporting features and customer support have met your needs (and we'll make sure to pass this feedback to our support team). We appreciate your feedback on the reporting dashboard lag and the desire for real-time updates. We're working on improvements to enhance your experience. Thanks for highlighting how Squaretalk integrates with your CRM and supports both inbound and outbound calls. If you need anything else, feel free to reach out.