Od 18 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Userflow

Userflow

Czym jest Userflow?

Bardzo szybki sposób na sprawne wdrożenie użytkownika.
Chcesz usprawnić wdrażanie użytkowników, ale Twoi programiści są zajęci. Ucierpi na tym współczynnik konwersji.

Funkcja Userflow pozwala całemu zespołowi tworzyć dostosowane do potrzeb ankiety, obchody i listy kontrolne w aplikacji, bez kodowania.

Konwersja większej liczby klientów i zwiększenie współczynnika zatrzymywania klientów.

Kto korzysta z produktu: Userflow?

Firmy SaaS (oprogramowanie jako usługa).

Oprogramowanie: Userflow - 1
Oprogramowanie: Userflow - 2
Oprogramowanie: Userflow - 3

Nie jesteś pewien, czy Userflow to dobre rozwiązanie? Porównaj z popularnymi rozwiązaniami alternatywnymi

Userflow

Userflow

4,8 (12)
300,00 USD
miesiąc
Wersja bezpłatna
Bezpłatna wersja próbna
17
6
4,7 (12)
4,8 (12)
4,7 (12)
czy
Cena początkowa
Opcje cenowe
Funkcje
Integracje
Łatwość użytkowania
Warte swojej ceny
Obsługa klienta
Z największą liczbą ocen
250,00 USD
miesiąc
Wersja bezpłatna
Bezpłatna wersja próbna
20
14
4,6 (102)
4,6 (102)
4,8 (102)
Zielone paski oceny pokazują zwycięski produkt w oparciu na średną ocenę i liczbę recenzji.

Inne najlepsze rozwiązania alternatywne dla produktu Userflow

Appcues
Najlepiej oceniane funkcje
Szkolenie w aplikacji
Targetowanie odbiorców
Tworzenie treści
Product Fruits
Najlepiej oceniane funkcje
Szkolenie w aplikacji
Wprowadzanie użytkowników
Wskazówki kontekstowe
Whatfix
Najlepiej oceniane funkcje
Tworzenie treści
Wprowadzanie użytkowników
Wskazówki kontekstowe
WorkTango
Najlepiej oceniane funkcje
Identyfikacja Peer-to-Peer
Pojedyncze logowanie
Śledzenie uznania
UserGuiding
Najlepiej oceniane funkcje
Raportowanie/analityka
Targetowanie odbiorców
Zarządzanie przepływami pracy
Pendo
Najlepiej oceniane funkcje
Raportowanie/analityka
Zarządzanie komunikacją
Śledzenie/analityka użytkowania
Constructor
Najlepiej oceniane funkcje
Portal dla uczniów
Testy/oceny
Śledzenie przebiegu kursu
ClickLearn
Najlepiej oceniane funkcje
Portal dla uczniów
Przechwytywanie ekranu
Szablony

Userflow – Recenzje od zweryfikowanych użytkowników

Średni wynik

Informacje ogólne
4,8
Łatwość użytkowania
4,7
Obsługa klienta
4,7
Funkcje
4,8
Warte swojej ceny
4,8

Recenzje według wielkości firmy (pracownicy)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Filtruj recenzje według punktacji

5
83%
4
17%
Francois Pascal
Francois Pascal
Service provider w kraju: Kamerun
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Internet, Pracownicy: 2–10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

Userflow is a very useful, intuitive and easy-to-use tool

5,0 2 lata temu

Zalety:

It performs most of the tasks essential to the smooth running of our website, from welcome messages to tooltips, help widgets and even onboarding checklists.

Wady:

To date, I'm very satisfied with the functionalities of this tool, and I highly recommend it.

Atour
Analyst w kraju: USA
Badania, Pracownicy: 51–200
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

It quickens the rate at which we can release top-notch research related training material.

5,0 2 lata temu

Komentarze: When assistance is required, their support is very helpful and quick to respond.

Zalety:

This software is wonderful and quite intuitive, in my experience as an analyst. In order to create a top-notch customer experience, the new enhancements to the Userflow platform consolidate and link much-needed capabilities.The user interface is quite nice. Within a week, we were able to create and publish 10+ flows. It's simple and shrewd to establish connections with your goods.

Wady:

Lack of integrations with essential programs like Salesforce also hinders the organization's reporting and visibility.The application does give us the option to group our flows based on labels, which is sufficient for the majority of situations.

Eva
Customer Experience Executive w kraju: Kenia
Telekomunikacja, Pracownicy: 51–200
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Userflow- Great Customer Onboarding Tool

5,0 4 lata temu

Komentarze: Likely to recommend for use, as its quite simple to learn and easy to track tasks,

Zalety:

it's easy to use and well organized, as it has transparency for other team members for tracking issues.

Wady:

Limited on what I can access from my mobile phone on Userflow platform. Takes a long time to load and occasionally failing completely to be accessible on my Android OS device

David
CEO w kraju: Australia
Technologia i usługi informacyjne, Pracownicy: 2–10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

Rozważane rozwiązania alternatywne:

Easy to use but powerful onboarding software

5,0 4 lata temu

Komentarze: Very happy customer, will continue to use the product as we grow and would definitely recommend it to others.

Zalety:

The software is FAR more advance than anything else I have tried. The best part is, it's very user friendly to setup complex user flows. If you need help, the customer support is also fantastic. Compared to Intercom's product tour feature, this absolutely blows it away.

Wady:

The software I would not say is cheap, especially for a bootstrapped company - but there is nothing out there that is cheaper. However, user onboarding is absolutely vital to any software company and there is nothing that is more powerful or as cheap as Userflow.

Quentin
Quentin
Head of Growth w kraju: Francja
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Internet, Pracownicy: 2–10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 1–5 miesięcy
Źródło recenzenta

Rozważane rozwiązania alternatywne:

Finally, a user onboarding SaaS that don't suck

5,0 4 lata temu

Komentarze: We completely revamped our user onboarding with Userflow, treating as if it was part of our product by even merging it with some buttons/links in our app. We'll also definitely use it for NPS surveys. Highly recommend this tool.

Zalety:

The product is extremely powerful. It's the only one I've found that can handle complex UIs so smoothly. Their in-house CSS selectors technology is exactly what you need to not push IDs everywhere in your app.

Wady:

The Segment integration is not native. Except that, it's perfect.

Halimatun
Halimatun
IT Manager w kraju: Malezja
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Księgowość, Pracownicy: 1 001–5 000
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Better than some of more popular brand

4,0 3 lata temu

Zalety:

I have tried multiple survey form builder that can create a survey form easily and has many way to distribute the survey easily, and this software is on top for all my requirement.

Wady:

The free or trial version lacks of the feature that are offered in the premium version. There is no way for new user to test the full version of the software before subscribing to the premium version. This is wrong and they should fix it.

Alvaro
Alvaro
Business Development w kraju: Finlandia
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Gościnność, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

Easy to set up, Useful, Great Functionality

5,0 4 lata temu

Zalety:

The set-up is easy and does things that other onboarding tools do not do. In our case the main issue that it solved is how to deal with guides on dynamic URL

Wady:

Not really miss anything, but maybe integration with CRM software would be a useful thing

Matthew
Matthew
Head of Product w kraju: Tajlandia
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Technologia i usługi informacyjne, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 1–5 miesięcy
Źródło recenzenta

Feature-rich and easy to launch

5,0 4 lata temu

Zalety:

The flow builder works great and there are just a huge number of ways to build logic into the flows. We have a complex UI, and so it is great to have several methods of building logic to fall back on. Making and deploying the flows was fun - it's like playing a game. Implementation was effortless for our developers. The no-code updates work as promised. We did not need support much at all during implementation, but when we did, answers were given fast and they came from knowledgeable specialists who understood the subject matter.

Wady:

Nothing really that we have run into yet. It has completely met our needs. I would love some more customization options in terms of the appearance of some of the widgets (especially the cheklist).

Mike
CEO w kraju: USA
Oprogramowanie komputerowe, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Userflow made onboarding very easy.

5,0 4 lata temu

Komentarze: It is a great tool at a great price. The customer service is great.

Zalety:

The software is straightforward to use and very flexible.

Wady:

I haven't encountered any problems with it.

Nick
CEO w kraju: Holandia
Internet, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 1–5 miesięcy
Źródło recenzenta

Very pleasant tool

5,0 4 lata temu

Zalety:

Perfect and fast support and really intuitive interface.

Wady:

It can be a lot of money for starting companies, but it's worth the money if you see what it brings your clients!

Miguel
Miguel
Development engineer w kraju: Hiszpania
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Telekomunikacja, Pracownicy: 51–200
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

Uso flow

4,0 2 lata temu

Zalety:

Userflow es una herramienta muy útil para diseñar y optimizar el flujo de usuario en un sitio web o software

Wady:

Tiene algunas limitaciones en cuanto a las opciones de personalización y diseño. Aunque cuenta con una interfaz fácil de usar, puede ser difícil lograr un aspecto único y personalizado debido a las limitaciones de los componentes y plantillas disponibles

Daniel
Co-founder w kraju: Kanada
Oprogramowanie komputerowe, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 1–5 miesięcy
Źródło recenzenta

Saved me tons of development cost

5,0 2 lata temu

Zalety:

Userflow is intuitive while still having the flexibility to do some pretty complex stuff. We saved a bunch of development cost by using this tool rather than making on onboarding tool in house.

Wady:

So far I'm quite content and have no cons to mention.