Od 18 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Czym jest LiveChat?

LiveChat to ekonomiczny sposób na zapewnienie doskonałej obsługi przez zespół wsparcia podczas wszystkich działań klienta. Sprawia on, że obsługa klienta jest bardziej wydajna dzięki możliwości prowadzenia wielu sesji czatu jednocześnie, wysyłania standardowych odpowiedzi na często zadawane pytania, dodawania tagów czatu, przeglądania transkrypcji czatu i wysyłania plików do klientów za pośrednictwem okna czatu.

Kto korzysta z produktu: LiveChat?

Z LiveChat korzystają przez firmy z całego świata i z każdej branży. Start-upy, małe i średnie firmy oraz przedsiębiorstwa polegają na LiveChat w swoich codziennych obowiązkach związanych z obsługą klienta.

Oprogramowanie: LiveChat - 1
Oprogramowanie: LiveChat - 2
Oprogramowanie: LiveChat - 3
Oprogramowanie: LiveChat - 4
Oprogramowanie: LiveChat - 5

Nie jesteś pewien, czy LiveChat to dobre rozwiązanie? Porównaj z popularnymi rozwiązaniami alternatywnymi

LiveChat

LiveChat

4,6 (1 691)
24,00 USD
miesiąc
Wersja bezpłatna
Bezpłatna wersja próbna
58
105
4,6 (1 691)
4,5 (1 691)
4,6 (1 691)
czy
Cena początkowa
Opcje cenowe
Funkcje
Integracje
Łatwość użytkowania
Warte swojej ceny
Obsługa klienta
19,00 USD
miesiąc
Wersja bezpłatna
Bezpłatna wersja próbna
189
130
4,6 (1 662)
4,7 (1 662)
4,7 (1 662)
Zielone paski oceny pokazują zwycięski produkt w oparciu na średną ocenę i liczbę recenzji.

Inne najlepsze rozwiązania alternatywne dla produktu LiveChat

LiveAgent
Najlepiej oceniane funkcje
Rejestrowanie połączeń
Rejestrowanie połączeń
Zarządzanie skrzynką odbiorczą
GitHub
Najlepiej oceniane funkcje
Kontrola dostępu/zezwolenia
Kontrola źródeł
Narzędzia do pracy zespołowej
REVE Chat
Najlepiej oceniane funkcje
Bot czatowy
Czat na żywo
Transkrypty/historia czatu
Freshdesk
Najlepiej oceniane funkcje
Czat z klientem w czasie rzeczywistym
Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
Zarządzanie biletami
Freshchat
Najlepiej oceniane funkcje
Czat z klientem w czasie rzeczywistym
Dostęp mobilny
Transkrypty/historia czatu
Tidio
Najlepiej oceniane funkcje
Czat na żywo
Czat z klientem w czasie rzeczywistym
Raportowanie/analityka
Zendesk Suite
Najlepiej oceniane funkcje
Real-Time Notifications
Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
Zarządzanie biletami

LiveChat – Recenzje od zweryfikowanych użytkowników

Średni wynik

Informacje ogólne
4,6
Łatwość użytkowania
4,6
Obsługa klienta
4,6
Funkcje
4,5
Warte swojej ceny
4,5

Recenzje według wielkości firmy (pracownicy)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Filtruj recenzje według punktacji

5
70%
4
25%
3
4%
2
1%
1
0%
Karan
Karan
software devloper w kraju: Indie
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Technologia i usługi informacyjne, Pracownicy: 10 000+
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

This feature is very easy to use and it helpful for the customers and time savier and more efficient for your needs

4,0 w zeszłym roku

Komentarze: its very posive expirience with live chat users find it is very easy to use, convenient, and effective

Zalety:

customers can simply click on a chat button on capterras websites to start a conversation with an agent.

Wady:

capterra is constantly updating its live chat features

Adrian
Chiropractor w kraju: Kanada
Medycyna alternatywna, Pracownicy: 2–10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: Bezpłatna wersja próbna
Źródło recenzenta
Źródło: SoftwareAdvice

Great product, works and easy to use.

5,0 w zeszłym roku

Komentarze: Good

Zalety:

Easy to set up. Integrates well and is a fair price.

Wady:

Could be a it cheaper. Could be a bit cheaper. Not in Canadian dollars.

Zweryfikowany recenzent
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Farmaceutyka, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

Far too expensive against identical options

3,0 9 miesięcy temu

Zalety:

Simple to use and fairly self serve- if at a large organisation where chat only is the priority id say it would be work well.

Wady:

The cost is far too much for basic level users. With competition from so many alternative options that offer help centre and WhatsApp integrations for 1/5th of the price or freemium - paying £500 a month for live chat seems absurd

Emmanuel
Chief Servant w kraju: USA
Instytucje religijne, Pracownicy: 51–200
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

LiveChat A Enhanced Customer Support Tool

5,0 4 miesiące temu

Komentarze: It has made work easy for me and my customers.

Zalety:

LiveChat is an interactive customer support team that we have integrated to feet our basic needs. It works well all the time and it is easy to set up.

Wady:

Ito hass never had any problems since I started using it.

Cheryl
BDC Manager w kraju: USA
Motoryzacja, Pracownicy: 51–200
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Easy way to communicate with customers and shoppers

5,0 2 lata temu

Komentarze: Would highly recommend as the software is basic and intuitive to use. Can easily train new employees within minutes of use. Customer support is excellent as well.

Zalety:

Easy of use of the software as it is intuitive and basic.

Wady:

Sometime the notifications would be missed and we weren't sure if it was our hardware of the software itself.

Ibrahim
Senior Partner w kraju: Australia
Doradztwo w zakresie zarządzania, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

What I Encounter with LiveChat

5,0 3 miesiące temu

Komentarze: Live chat through LiveChat help resolve customer issues rapidly.

Zalety:

Allocating call logging, monitoring and recording features in one place is what I like most about LiveChat.

Wady:

I have never come across drawbacks ever since 2022.

Pernia
Advisor to the Digital Marketing Team w kraju: Wlk. Bryt.
Zarządzanie organizacjami non-profit, Pracownicy: 201–500
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Why I Prefer LiveChat for Live Chat

4,0 4 miesiące temu

Zalety:

LiveChat makes it super easy to enhance customer satisfaction by boosting real-time live chat. Customer support for 24/7 has enabled us to retain customers and attract leads.

Wady:

I do not like the fact that LiveChat can’t function in absence of internet connection.

Waren
Director w kraju: USA
Instytucje religijne, Pracownicy: 51–200
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

LiveChat Simple And Transparent

5,0 4 miesiące temu

Komentarze: It has really helped improved our engagement with our clients.

Zalety:

LiveChat is easy to use and intergrate with other softwares. It has streamlined communications making engagement with clients simple and transparent.

Wady:

I haven't seen anything that seems to be wrong with this platform.

Olanrewaju
National Vice Chairman w kraju: Australia
Instytucje religijne, Pracownicy: 201–500
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Live Chat 💬 Boost Customer Satisfaction which Get Enhanced by LiveChat

5,0 3 miesiące temu

Zalety:

LiveChat allows me to record and monitor calls in one single integrated repository. Issue tracking and incident management are other key relishes which I gain with LiveChat.

Wady:

I have never experienced issues when using LiveChat, even though I don’t use it on a daily basis.

Shea
Ecommerce Specialist w kraju: USA
Sprzęt sportowy, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Easy to Use!

5,0 3 miesiące temu

Zalety:

easy to sort and I love the ability to save answers to common questions!

Wady:

I truly cannot think of a complaint, it is pretty seamless.

Ibtissam
Customer services back officer w kraju: Maroko
Bankowość, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Livechat review

4,0 12 miesięcy temu

Komentarze: I like everything about this application, i hope that everyone use it

Zalety:

I like many options about this application : login in very fastly, make a good conversation with the clients real time managing, how you can talk and share screen while you talk

Wady:

Actually i didn’t find something least about this application it helps me a lot in my work but i would say the price

matt
CEO w kraju: USA
Usługi konsumenckie, Pracownicy: 2–10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

LiveChat Review

5,0 w zeszłym roku

Komentarze: Its been very positive. Customers like it and the staff enjoys being able to chat with customers even when they are away from the office or their desk

Zalety:

Enables customers to actually chat with a live body online instead of speaking over the phone and allows for instant answers.

Wady:

There is really no downside to LiveChat. We are a tech centered generation and people want instant satisfaction and LiveChat does that

Michele
Senior Customer Specialist w kraju: Meksyk
Sprzedaż detaliczna, Pracownicy: 51–200
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

A versatile App

5,0 w zeszłym roku

Komentarze: It has been one of the greatest apps that I've ever used to interact with customers and the fact that we're able to send the chat transcripts give an incredible peace of mind to the clients

Zalety:

You can easily share files with customers, send links, or even schedule meetings - you can also set up canned responses to answer common queries. It's also great that you can transfer chats between agents, which is helpful if your business has multiple departments with different specialties (or mostly because customers tend to request to speak to an agent) It is also important to note that the messages have a layout that is similar to Facebook/messenger. the queued chats are displayed in a column on the left panel, while you can focus on a chat in the center panel. Additionally, there's a right panel where you can see all the details of the customer that you're currently helping (sites that they've visited, their device, their browser, if they're a returning customer or not, etc.)

Wady:

It can be pricey if you have several agents - there are multiple plans based on how many people you need to go live - One of the basic ones allows you to have 14 people at the same time (including admins, so this can reduce the number of agents that'll be assisting a customer))

Zweryfikowany recenzent
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Zarządzanie edukacją, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Live chat

4,0 w zeszłym roku

Komentarze: I recommend every one to join it

Zalety:

I like live chat because of many reasons issues are solved quickly and the interaction is easy

Wady:

It's not free.youcant reach on time when customers need you.when customers repeat their issues they face trouble

Zweryfikowany recenzent
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Budownictwo lądowe, Pracownicy: 10 000+
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Livechat exceeds our expectations.

5,0 2 lata temu

Komentarze: Livechat is an invaluable tool that enables seamless communication with potential clients across various mediums of their preference. Its integration within my department has significantly enhanced our interactions, leading to higher satisfaction rates among first-time clients and reduced query resolution times. Moreover, Livechat serves as a powerful tool for converting interested prospects into paying clients, further contributing to the success of our business.

Zalety:

The Livechat team consistently delivers exceptional support, which has greatly enhanced our experience with the software. They promptly address any challenges we encounter and continuously provide valuable resources to optimize our usage of the Livechat platform. Moreover, the extensive range of high-quality features available to us sets Livechat apart from being just a helpdesk solution. Our utilization of Livechat has expanded beyond expectations, thanks to the outstanding features it offers.

Wady:

The addition of a lifetime ban feature is highly necessary to effectively handle trolls. The current option to ban individuals for only a few weeks falls short when dealing with persistent trolls.

Alfazar
Call center w kraju: USA
Materiały eksploatacyjne i wyposażenie dla przedsiębiorstw, Pracownicy: 501–1 000
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

My experince using this LiveChat

5,0 w zeszłym roku

Komentarze: I dont have any problem because this things it helps me well to express my problems and needs highly recommended

Zalety:

All features are very nice it feels you that you are welcome to that livechat highly recommended and nice

Wady:

There's no missing because it's nice and perfect you can understand easily on how to navigate that LiveChat

Lirim
Instrumentation and Automation PLSC w kraju: USA
Produkcja żywności, Pracownicy: 201–500
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

With LiveChat my customers are always happy with our service

5,0 8 miesięcy temu

Zalety:

LiveChat is so easily integrated into any software we use for my side business hustle. We can track and get insight reports on how customers feel about our services. Thanks to the LiveChat option we are getting 5-star reviews for our customer service.

Wady:

Everything is great about this app. No concerns. Love using it.

Zweryfikowany recenzent
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Telekomunikacja, Pracownicy: 201–500
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Customer Services Saver

5,0 w zeszłym roku

Zalety:

Can be integrated on website and app. additional plus to SMS. custom customer segmentation to help in future targeting and know your audience

Wady:

If you want better security features, it will be quite expensive.

Irma
Advisor w kraju: Meksyk
Ropa naftowa i energetyka, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: Bezpłatna wersja próbna
Źródło recenzenta

Livechat Review

5,0 w zeszłym roku

Komentarze: My overall experience with livechat has been really positive my clients are happy that we are able to respond fast to them to their doubts, or even if they have trouble with something there is always someone there to help them and support them.

Zalety:

The thing I like the most about Livechat is how fast you can be in contact with your clients either if its for some information, for a payment process or a follow up this is a customer service tool that has help our business a lot,

Wady:

There is nothing I dislike about Livechat, we are still in the free trial but either way the price is good.

Gloria
Sales Executive w kraju: Zambia
Marketing i reklama, Pracownicy: 501–1 000
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

About my live chat experience

5,0 2 lata temu

Komentarze: Generally live chat is an easy and fast way if communicating with other people.i would say it's 10 out of 19 for me

Zalety:

The templates are my favorite because they save my time

Wady:

Am yet to see any negative but for now am very pleased with ut

David
David
CEO w kraju: Węgry
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Internet, Pracownicy: 2–10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

Very good, very high quality, but expensive.

5,0 w zeszłym roku

Komentarze: I am completely satisfied with what I experienced. Probably one of the best systems of its kind on the market.

Zalety:

You can see that a lot of time and effort has been put into its development. The user interfaces are well thought out and everything works as it should. Among the many other features, it was the Chat that really caught my eye.

Wady:

I cannot complain about the product itself. The pricing could be more affordable.

Sheri
manager w kraju: USA
Rozrywka, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Live Chat is a must.

5,0 2 lata temu

Komentarze: Overall it is a great asset to our company. It has helped our sales a lot.

Zalety:

It's nice to be able to communicate with a potential customer. Having the one on one chat can really sell the products well.

Wady:

Not many cons to this program. No glitches or anything.

Shahzada Azmat
office assistance w kraju: Arabia Saudyjska
Artykuły spożywcze i napoje, Pracownicy: 201–500
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 1–5 miesięcy
Źródło recenzenta

A phenomenal chatbot platform

5,0 w zeszłym roku

Zalety:

Live visit programming has turned into an urgent part of client care methodologies for organizations, everything being equal, offering a more prompt and customized method for drawing in with clients, improving client experience, and eventually driving fulfillment and devotion.

Wady:

It's essential to take note of that while there are difficulties related with live talk programming, a large number of these issues can be relieved with cautious preparation, legitimate preparation for specialists, powerful utilization of robotization, and ordinary checking of client criticism.

Tami
controller w kraju: USA
Motoryzacja, Pracownicy: 2–10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Easy solutions

5,0 10 miesięcy temu

Zalety:

I like that I can get answers without having to call and wait on hold or email and wait for a response

Wady:

Sometimes it takes a while to get a person to chat with

Shree Chandra
Live and E-Learning w kraju: Indie
E-Learning, Samozatrudnienie
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Live chat

5,0 2 lata temu

Komentarze: The software's customer's features and multi-channel support have customers to create a seamless customer experience the analytics and reporting tools have enabled agents to manage we chats and respond quickly to customer inquiries. Overall, LiveChat has received positive reviews for its user-friendliness, reliability and effectiveness in helping businesses improve we customer service.

Zalety:

LiveChat has features that help all customers management their problem load effective such as canned responbility keyboard shortcuts and chat history.

Wady:

LiveChat to all costumers with analisis and reporting machine to measure the performance of their customer service team, such as chat duration, customer satisfaction ratings and agent productivity