Od 18 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Artiva RM

Artiva RM

Czym jest Artiva RM?

Finvi to jeden z najlepszych programów do zarządzana wynagrodzeniem z 40-letnim doświadczeniem.
Artiva RM, kompleksowa platforma firmy Finvi do zwiększania osiągalności przychodów, oznacza wyższe wskaźniki ściągania, krótszy czas odzyskiwania należności i większą wydajność agentów.
Uprość i usprawnij proces, automatyzując powtarzalne zadania, koncentrując się na klientach o wysokim potencjale i docierając do nich w najkrótszym czasie. Korzystaj z preferowanych przez konsumentów cyfrowych metod kontaktu i docieraj do nich z jeszcze większą inteligencją.

Kto korzysta z produktu: Artiva RM?

Finvi został wyposażony w wysoce wyspecjalizowane funkcje edycji dla agencji windykacyjnych, funkcje zarządzania cyklem przychodu w służbie zdrowia, jak również dla władz państwowych i lokalnych. Opłacalne dla firm zatrudniających powyżej 25 agentów, z wysokim wskaźnikiem ROI w pierwszym roku.

Oprogramowanie: Artiva RM - 1
Oprogramowanie: Artiva RM - 2

Nie jesteś pewien, czy Artiva RM to dobre rozwiązanie? Porównaj z popularnymi rozwiązaniami alternatywnymi

Artiva RM

Artiva RM

3,7 (3)
1000,00 USD
jednorazowy
Wersja bezpłatna
Bezpłatna wersja próbna
66
Nie znaleziono integracji
3,7 (3)
3,5 (3)
3,7 (3)
czy
Cena początkowa
Opcje cenowe
Funkcje
Integracje
Łatwość użytkowania
Warte swojej ceny
Obsługa klienta
Z największą liczbą ocen
75 000,00 USD
rok
Wersja bezpłatna
Bezpłatna wersja próbna
112
12
4,9 (10)
4,6 (10)
4,9 (10)
Zielone paski oceny pokazują zwycięski produkt w oparciu na średną ocenę i liczbę recenzji.

Inne najlepsze rozwiązania alternatywne dla produktu Artiva RM

HES LoanBox
Najlepiej oceniane funkcje
API
Raportowanie/analityka
Zarządzanie kredytobiorcami
QUALCO Collections & Recoveries
Najlepiej oceniane funkcje
Żadne funkcje nie zostały ocenione przez recenzentów dla tego produktu.
Fintech Market Core System
Najlepiej oceniane funkcje
Ocena ryzyka
Przetwarzanie kredytu
Third-Party Integrations
NetSuite
Najlepiej oceniane funkcje
Chart of Accounts
Rachunek zysków i strat
Zestawienie dochodów i bilans

Artiva RM – Recenzje od zweryfikowanych użytkowników

Średni wynik

Informacje ogólne
3,7
Łatwość użytkowania
3,7
Obsługa klienta
3,7
Funkcje
3,3
Warte swojej ceny
3,5

Recenzje według wielkości firmy (pracownicy)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Filtruj recenzje według punktacji

5
33%
3
67%
Zweryfikowany recenzent
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
, Pracownicy: 11–50
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Good for what its worth, just not for the price

3,0 7 lat temu

Zalety:

Call center, collections, medical, mailing, credit reports, everything built in to one. Good software if your in the financial industry or collections.

Wady:

Terrible in phone systems, always dropping calls, support has slow fixes for the issues always at hand. They use providers that are cheap and not always perfect

Courtney
Intuitive Mentor w kraju: USA
Zdrowie, wellness i fitness, Samozatrudnienie
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Once Upon a time Ops Manager AP

5,0 4 lata temu

Komentarze: Overall usage of Artiva is extremely satisfied and the ability to build "from within" makes it an IT's haven. Artiva has wonderful capacity to meet several needs to run your company. From the ability to create multiple user roles, queries, reports and revenue analysis to dialing campaigns, system analysis and project management. Our point of contact for Artiva was a stand up individual that always went above and beyond assisting our needs and ensuring we were staying up to date with system upgrades and build-on features. Absolutely recommend.

Zalety:

Veteran user of Artiva during 2014-2018. I appreciated the user-friendliness of the Artiva interface software. During my experience with Artiva, they converted to the cloud which was a learning curve for implementation. What I love about this software is the simplicity it offers on the front end to handle accounts receivable, run reports and manage employee productivity. I also enjoy the back end, where you can truly build what you need from within. Note: the version my company was originally "sold on" was not meant for the purpose we utilized it, which had pros/cons. However, it worked.

Wady:

I did not like that on occasion the dialer would go down without warning. The functionality of particular Regression reports and/or PNL YTD Comparison reports would shut down the system for the user trying to retrieve data. This could have been a user issue due to the incompatible software for the purpose of the company we had, it was small glitches but able to be worked out. The ability for the software to match Patient Accounts/Portal data and import process was sometimes not correct once uploaded and required a lot of man power/manual down time.

Antonia
Debt collection specialist w kraju: USA
Księgowość, Pracownicy: 201–500
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

It could be better

3,0 6 lat temu

Komentarze: Overall okay experience. It does the job needed.

Zalety:

The software provides multiple functions necessary for collections and the user interface is not too difficult to get used to.

Wady:

Connectivity issues abound with little on call support