Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Czym jest Wrike?

Skomplikowane projekty stają się proste dzięki wielokrotnie nagradzanemu oprogramowaniu do zarządzania projektami Wrike. Pozwala ono na dzielenie projektów na proste etapy, przydzielanie zadań członkom zespołu i wizualizację postępów za pomocą wykresów Gantta, tablic kanban i kalendarzy. Zarządzaj przydziałem zasobów i prognozowaniem za pomocą prostego do wdrożenia oprogramowania. Funkcje automatyzacji i sztucznej inteligencji eliminują potrzebę realizacji czasochłonnych czynności administracyjnych, co umożliwia skupienie się na jakości pracy. Zwiększ wydajność procesów i zorganizuj swój zespół, a wszystko to w odpowiednim terminie i budżecie.

Kto korzysta z produktu: Wrike?

Idealne rozwiązanie dla średnich firm i korporacji, które wykorzystują pracę zespołową, realizują wiele projektów i mają wielu klientów. Dostosuj Wrike do swoich potrzeb dzięki niestandardowym przepływom pracy, polom i raportom.

Oprogramowanie: Wrike - 1
Oprogramowanie: Wrike - 2
Oprogramowanie: Wrike - 3
Oprogramowanie: Wrike - 4
Oprogramowanie: Wrike - 5

Nie jesteś pewien, czy Wrike to dobre rozwiązanie? Porównaj z popularnymi rozwiązaniami alternatywnymi

Wrike

Wrike

4,3 (2 639)
9,80 USD
miesiąc
Wersja bezpłatna
Bezpłatna wersja próbna
388
161
4,1 (2 639)
4,1 (2 639)
4,3 (2 639)
czy
Cena początkowa
Opcje cenowe
Funkcje
Integracje
Łatwość użytkowania
Warte swojej ceny
Obsługa klienta
28,00 USD
miesiąc
Wersja bezpłatna
Bezpłatna wersja próbna
180
60
4,4 (236)
4,3 (236)
4,4 (236)
Zielone paski oceny pokazują zwycięski produkt w oparciu na średną ocenę i liczbę recenzji.

Inne najlepsze rozwiązania alternatywne dla produktu Wrike

Scoro
Najlepiej oceniane funkcje
Raportowanie/śledzenie projektu
Wiele projektów
Zarządzanie zadaniami
Zoho Desk
Najlepiej oceniane funkcje
Konfigurowalne kształtowanie marki
Rozwiązanie CRM
Zarządzanie biletami
BambooHR
Najlepiej oceniane funkcje
Baza danych pracowników
Zarządzanie zasobami ludzkimi
Śledzenie urlopów/wypoczynków
Asana
Najlepiej oceniane funkcje
Planowanie projektu/ustalanie harmonogramów
Zarządzanie oceną wydajności
Zarządzanie zadaniami
Basecamp
Najlepiej oceniane funkcje
Narzędzia do pracy zespołowej
Raportowanie/śledzenie projektu
Zarządzanie zadaniami
ClickUp
Najlepiej oceniane funkcje
Planowanie projektu/ustalanie harmonogramów
Wiele projektów
Zarządzanie zadaniami
Trello
Najlepiej oceniane funkcje
Narzędzia do pracy zespołowej
Planowanie projektu/ustalanie harmonogramów
Zarządzanie zadaniami
monday.com
Najlepiej oceniane funkcje
Baza danych klientów
Pulpit
Zarządzanie pracownikami
Zendesk Suite
Najlepiej oceniane funkcje
Czat z klientem w czasie rzeczywistym
Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
Zarządzanie biletami

Wrike – Recenzje od zweryfikowanych użytkowników

Średni wynik

Informacje ogólne
4,3
Łatwość użytkowania
4,1
Obsługa klienta
4,3
Funkcje
4,3
Warte swojej ceny
4,1

Recenzje według wielkości firmy (pracownicy)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Filtruj recenzje według punktacji

5
50%
4
38%
3
9%
2
2%
1
2%
Ryan
Ryan
Senior Reports Analyst w kraju: Filipiny
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Kadry, Pracownicy: 5 001–10 000
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Best Tool For Project Management

5,0 2 tygodnie temu Nowy

Zalety:

I like how Wrike helps users in managing projects simultaneously by minimizing manual works.

Wady:

Sometimes it's hard to declutter items when a users missed to understand how things were created in the first place.

Charleotte
Senior HR manager w kraju: USA
Technologia i usługi informacyjne, Pracownicy: 1 001–5 000
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

The Thorough and All Inclusive Task Management Software.

5,0 2 miesiące temu Nowy

Zalety:

Easy to manage and track on our Tasks. It is so quick to assign different projects to different employees with the software. It is easy to set up and get started with. It has the best customer service

Wady:

We have no cons or dislikes expressed towards the tool. It has been good.

Zweryfikowany recenzent
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Marketing i reklama, Pracownicy: 2–10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 1–5 miesięcy
Źródło recenzenta

Rozważane rozwiązania alternatywne:

Marketing Agency Buyer Beware

1,0 3 lata temu

Komentarze: Buyer beware if you're a marketing agency looking at Wrike for PM tool. We engaged Wrike to help us solve some very specific issues in which we outlined in detail during our numerous calls with sales rep. He showed us high-level that we could solve for our needs in his demo account which was not set-up to be agency-specific. He gave us test access and we tested as much as we knew how to test not understanding how to use the system but was reassured by the sales rep over and over again that Wrike could solve our needs. We decided to proceed with Wrike and even purchase the onboarding package so that someone could train us on how to use the system. The first onboarding rep we were given had literally zero clue how agency operations were set-up. We again outlined everything we needed Wrike to accomplish for our business and we left our first session feeling like we made a big mistake. We were given a second onboarding rep who was a lot better however, after three sessions, he couldn't even help us with solving our needs. To his credit, he tried so many workarounds but the system still wasn't working for what we made very clear we needed it to do. For reference these are the items we stated numerous times we needed this system to solve for: 1. transparency with clients being able to plan out ongoing marketing plans (solved only 50%)
2. track time and effort to be able to track workload (solved)
3. track ongoing month-over-month retainer budgets and products clients (not accurate

Zalety:

Detailed task management Workload managment

Wady:

See below including very poor customer service

Odpowiedź sprzedawcy: Wrike

3 lata temu

Thanks for your feedback. The experience you describe does not reflect the level of service we strive to deliver, and we want to help make it right. We were unable to identify your account from the information here, so please contact us directly at [email protected]. We would love to make things right if you give us another chance.

Mary
Sales Success Manager w kraju: USA
Rozrywka, Pracownicy: 5 001–10 000
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

I wish we could come back!

5,0 3 miesiące temu

Komentarze: I think I can answer best if I go chronologically how it happened and how it affected me, good and bad. . I feel that will explain the roller coaster life of a sales assistant in media. At first, I was terrified, what was this new shiny thing? And how do I do my job and learn what all this does? Then while we were training, my eyes were opened to what I could achieve. Setting it up to work how I worked, and not having to do something a certain way just because that's how someone else does it, was liberating. Then it was taken away. That was a dark day indeed. We've gotten used to how it works now, but if I had an option I would go back in a minute. Using copy and paste cut down on the annoyance of having to note things more than once, and it's a small price to pay.

Zalety:

I liked how it was customizable, and I often would switch from board view to list view to get a different perspective and keep things fresh. I liked how quick the updates were, and the ease of use. None of us were familiar with Wrike, and we got a crash course. Some took to it faster - getting used to the sub-tasks and they went in much deeper. But that was what made it work for all of us. We all work differently and my co-worker may get a task done more efficiently by making multiple sub-tasks and working through them while I do better with a check-list. (Oh, how I loved the checklist!)

Wady:

From an end-user point of view, my biggest complaint was that our sales team didn't use Wrike. This caused us to have to duplicate communications with the sales team. For example, we would have to put on our Wrike ticket that we completed the task and document how we did it for our management team, but then we'd have to do it again in Salesforce for the sales team. There was a good side to that as well though. It was as if we could use our Wrike tickets to freely communicate, and measure our words more carefully when we were writing to the sales team in salesforce. So even that wasn't so bad. The main thing I didn't like was the fact that we don't use it anymore. We were told by upper management that we needed something more granular and that we had tweaked Wrike as much as we could. But, to be honest, I think it was the fact that we've used Salesforce for such a long time and I don't see that changing, so they developed a sales support request system that lives in salesforce. It works, but I do miss Wrike.

Hunter
Hunter
industrial electrician w kraju: USA
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Produkcja elektryczna/elektroniczna, Pracownicy: 51–200
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: 6–12 miesięcy
Źródło recenzenta

better divided work projection

5,0 2 miesiące temu

Komentarze: The overall experience has been perfect, everything for a much more united team work performance and use is easy to learn without the need for long and boring training.

Zalety:

Work communication began to improve when we started using Wrike, it is being able to have a start-to-finish plan for each project, managing each user a task and then bringing them together in a single project for better performance, we have real-time monitoring of each progress of each project to improve each error or lack of content that is needed, wrike has been a very useful platform for my work performance where each project we carry out is as a team and we all collaborate at the same time

Wady:

My experience has been good where wrike as a platform has always worked perfectly without failures or usage problems.

Znaleziono oprogramowanie w