Czym jest Wrike?

Wrike to wielokrotnie nagradzane oprogramowanie do zarządzania projektami, któremu zaufało ponad 20 000 firm na całym świecie. Stwórz zoptymalizowane cyfrowe miejsce pracy, korzystając z niestandardowych formularzy wniosków, tablic Kanban, wykresów Gantta, śledzenia czasu, aktualizacji w czasie rzeczywistym oraz raportów wydajności w jednym miejscu, które można udostępniać w całej firmie. Zintegruj Wrike z ponad 400 aplikacjami, aby zautomatyzować codzienne procesy. Dostosuj przepływy pracy i ogranicz potrzebę wysyłania wiadomości e-mail, organizowania spotkań, aktualizacji statusu itp. Pracuj mądrzej, a nie ciężej dzięki Wrike.

Kto korzysta z produktu: Wrike?

Idealne rozwiązanie dla średnich firm i korporacji, które wykorzystują pracę zespołową, realizują wiele projektów i mają wielu klientów. Dostosuj Wrike do swoich potrzeb dzięki niestandardowym przepływom pracy, polom i raportom.

Gdzie można używać produktu: Wrike?

Na chmurze
Lokalnie

Informacje o sprzedawcy

  • Wrike
  • W miejscowości: San Jose, USA
  • Założona w 2007

Wsparcie dla Wrike

  • Telefoniczna obsługa klienta
  • 24/7 (agent na żywo)
  • Czat

Dostępne kraje

Albania, Algieria, Andora, Angola, Anguilla i inne: 219

Języki

angielski, duński, francuski, hiszpański, japoński i inne: 10

Cena produktu: Wrike

Cena początkowa:

0,00 USD/miesiąc
  • Tak, ma darmową wersję próbną
  • Tak, ma darmową wersję

Wrike ma wersję bezpłatną i oferuje bezpłatną wersję próbną. wersja płatna Wrike rozpoczyna się od 0,00 USD/miesiąc.

Plany cenowe skorzystaj z bezpłatnej wersji próbnej

Informacje o sprzedawcy

  • Wrike
  • W miejscowości: San Jose, USA
  • Założona w 2007

Wsparcie dla Wrike

  • Telefoniczna obsługa klienta
  • 24/7 (agent na żywo)
  • Czat

Dostępne kraje

Albania, Algieria, Andora, Angola, Anguilla i inne: 219

Języki

angielski, duński, francuski, hiszpański, japoński i inne: 10

Filmy i zdjęcia produktu: Wrike

Oprogramowanie: Wrike - 1
Oprogramowanie: Wrike - 2
Oprogramowanie: Wrike - 3
Oprogramowanie: Wrike - 4
Oprogramowanie: Wrike - 5
Zobacz 6 więcej
Film na temat produktu: Wrike
Oprogramowanie: Wrike - 1
Oprogramowanie: Wrike - 2
Oprogramowanie: Wrike - 3
Oprogramowanie: Wrike - 4
Oprogramowanie: Wrike - 5

Funkcje produktu: Wrike

  • API
  • Akcje wyzwalane wydarzeniami
  • Aktualizacje w czasie rzeczywistym
  • Aktywność/serwis wiadomości
  • Analityka kampanii
  • Analityka ryzyka
  • Analityka w grze
  • Analiza finansowa
  • Analiza wydatków
  • Ankiety i informacje zwrotne
  • Aplikacja mobilna
  • Archiwizacja i przechowywanie
  • Atrybucja wielokanałowa
  • Atrybuty zdefiniowane przez interesariuszy
  • Automatyzacja formularzy
  • Automatyzacja marketingu
  • Automatyzacja procesów biznesowych
  • Automatyzacja procesów/przepływu pracy
  • Baza danych pracowników
  • Bez kodu
  • Bezpieczeństwo SSL
  • Bezpieczne przechowywanie danych
  • Biblioteka aktywów
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Burza mózgów
  • Czat/wiadomości
  • Dane w czasie rzeczywistym
  • Diagramowanie
  • Do zarządzania projektami IT
  • Dostęp dla gości
  • Dostęp mobilny
  • Dostęp nienadzorowany
  • Dyskusje/fora
  • Edycja tekstu
  • Edycja w czasie rzeczywistym
  • Edycja/aktualizacja zadania
  • Graficzny edytor przepływu pracy
  • Ideacja
  • Identyfikowalność
  • Importowanie zadań
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Informacja zwrotna 360 stopni
  • Integracja danych
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Integracja rachunkowości
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Kalendarz marketingowy
  • Kalendarz pracowniczy
  • Kalkulacja godzin nadliczbowych
  • Kampanie wielokanałowe
  • Klasyfikacja aktywów
  • Kluczowe wskaźniki wydajności (KPI)
  • Kody kolorów/ikonki
  • Konfiguracja przepływów pracy
  • Konfigurowalne kształtowanie marki
  • Konfigurowalne pola
  • Konfigurowalne raporty
  • Konfigurowalne wzory
  • Konfigurowalny przepływ pracy
  • Konfigurowalny pulpit
  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Kontrola wersji
  • Konwersja wiadomości e-mail na zadania
  • Mapowanie drogi produktu
  • Mapowanie podróży klienta
  • Metodologia Agile
  • Modelowanie i projektowanie procesów
  • Monitorowanie
  • Monitorowanie w czasie rzeczywistym
  • Monitorowanie wskaźników KPI
  • Multi-kampanie
  • Nagrywanie sesji
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Narzędzia planistyczne
  • Obsługa wideo
  • Ocena ryzyka
  • Ostrzeżenia w czasie rzeczywistym
  • Ostrzeżenia/eskalacja
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Otwieranie rachunku
  • Planowanie aktywności
  • Planowanie infrastruktury dróg
  • Planowanie kampanii
  • Planowanie mediów
  • Planowanie projektu
  • Planowanie projektu/ustalanie harmonogramów
  • Planowanie przepustowości
  • Planowanie sprintu
  • Planowanie strategiczne
  • Planowanie transformacji
  • Planowanie wydań
  • Podręcznik dla pracowników
  • Podział aktyków
  • Pojedyncze logowanie
  • Portal dla klientów
  • Portal samoobsługowy
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym
  • Profile pracowników
  • Prognozowanie
  • Przechowywanie dokumentów
  • Przechwytywanie dokumentów
  • Przeciągnij i upuść
  • Przegląd dokumentów
  • Przepływ pracy oparty na regułach
  • Przepływ pracy procesu zatwierdzania
  • Przesyłanie wiadomości
  • Przydział zasobów i planowanie
  • Przypomnienia
  • Pulpit
  • Pulpit działań
  • RFI i przedkładanie dokumentów
  • Rachunkowość
  • Raportowanie ad hoc
  • Raportowanie i statystyki
  • Raportowanie ryzyka
  • Raportowanie w czasie rzeczywistym
  • Raportowanie wykorzystania
  • Raportowanie/analityka
  • Raportowanie/śledzenie projektu
  • Rezerwacja online
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Samoobsługowe przygotowanie danych
  • Sprawozdawczość IT
  • Sprawozdawczość historyczna
  • Sprawozdawczość w zakresie ryzyka finansowego
  • Sprzedaż biletów
  • Synchronizacja kalendarza
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Szablony
  • Szacowanie
  • Tablica Kanban
  • Tworzenie i projektowanie formularzy
  • Tworzenie podzadań
  • Tworzenie pulpitów
  • Tworzenie zleceń roboczych
  • Udostępnianie plików
  • Uprawnienia oparte na rolach
  • Ustalanie harmonogramu konserwacji
  • Ustalanie harmonogramu pracy
  • Ustalanie harmonogramu projektów
  • Ustalanie harmonogramu w czasie rzeczywistym
  • Ustalanie harmonogramu wykorzystania zasobów
  • Ustalanie harmonogramu zadań
  • Ustalanie harmonogramu zdarzeń
  • Ustalanie harmonogramów
  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Ustalanie priorytetów
  • Uwagi/notatki
  • Widok Gantta/linii czasu
  • Widok pojedynczej strony
  • Widżety
  • Wielojęzyczny
  • Wielokanałowe zbieranie danych
  • Wizualizacja
  • Wizualizacja danych
  • Wizualne zarządzanie przepływem pracy
  • Wniosek o udostępnienie zasobów
  • Wskaźniki wydajności
  • Wychwytywanie błędów/problemów
  • Wykaz członków
  • Wykaz pracowników
  • Wykres słupkowy
  • Wyszukiwanie pełnotekstowe
  • Wyszukiwanie/filtrowanie
  • Wyznaczanie/śledzenie celów
  • Zadania cykliczne
  • Zarządzania biletami zgłoszeń serwisowych
  • Zarządzanie aktywami przedsiębiorstwa
  • Zarządzanie arkuszami czasu
  • Zarządzanie audytem
  • Zarządzanie biletami
  • Zarządzanie budżetem
  • Zarządzanie celami
  • Zarządzanie cyklem życia aktywów
  • Zarządzanie cyklem życia produktu
  • Zarządzanie danymi
  • Zarządzanie danymi produktów
  • Zarządzanie dokumentami
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie dostępnością
  • Zarządzanie finansami
  • Zarządzanie formularzami
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie kampaniami
  • Zarządzanie kanałami
  • Zarządzanie klientami
  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie kontaktami
  • Zarządzanie notatkami
  • Zarządzanie patchami
  • Zarządzanie plikami
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Zarządzanie pomysłami
  • Zarządzanie portfelem
  • Zarządzanie pozwoleniami
  • Zarządzanie pracownikami
  • Zarządzanie pracą
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie przepustowością
  • Zarządzanie przepływami pracy
  • Zarządzanie przepływem pracy w orientacji
  • Zarządzanie przetargami
  • Zarządzanie reakcjami
  • Zarządzanie reklamami wyświetlanymi
  • Zarządzanie rekultywacjami
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Zarządzanie ryzykiem
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Zarządzanie sprawami
  • Zarządzanie szablonami
  • Zarządzanie szkoleniami
  • Zarządzanie testowaniem/QA
  • Zarządzanie treścią
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Zarządzanie użytkownikami
  • Zarządzanie wiedzą
  • Zarządzanie wydarzeniami
  • Zarządzanie wydatkami
  • Zarządzanie wyjątkami
  • Zarządzanie wykonawcami
  • Zarządzanie wymaganiami
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zaległościami
  • Zarządzanie zamówieniami
  • Zarządzanie zapasami
  • Zarządzanie zasobami
  • Zarządzanie zasobami IT
  • Zarządzanie zasobami cyfrowymi
  • Zarządzanie zespołem
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie zleceniami
  • Zarządzanie zleceniami zmian
  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie zwolnieniami
  • Zautomatyzowane ustalanie harmonogramu
  • Zbiór logów
  • Zdalna pomoc techniczna
  • Zdalny dostęp/sterowanie
  • Zdjęcia pracowników
  • Zegar czasu pracy online
  • Zintegrowane środowisko programistyczne
  • Zmiany w grafiku
  • Znakowanie
  • Znakowanie zadań
  • Łączniki danych
  • Ścieżka audytowa
  • Śledzenie aktywności
  • Śledzenie budżetu/kalkulacja kosztów pracy
  • Śledzenie czasu pracy
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Śledzenie czasu pracy online
  • Śledzenie kamieni milowych
  • Śledzenie kampanii
  • Śledzenie kosztów
  • Śledzenie kosztów ukończenia
  • Śledzenie postępów
  • Śledzenie postępów w realizacji zadań
  • Śledzenie procentowe – pełne
  • Śledzenie projektu
  • Śledzenie spraw
  • Śledzenie sprzętu
  • Śledzenie statusu
  • Śledzenie terminu płatności
  • Śledzenie umiejętności
  • Śledzenie urlopów/wypoczynków
  • Śledzenie wskaźnika ROI
  • Śledzenie wydatków
  • Śledzenie własności
  • Śledzenie zaangażowania
  • Śledzenie zależności
  • Śledzenie zapasów
  • Śledzenie zgodności z przepisami
  • Śledzenie zwolnień lekarskich

Rozwiązania alternatywne dla produktu: Wrike

With 15+ years in the agile space, Jira offers teams the top tools and best practices to provide the right foundation for growth.
Smartsheet is an online work execution platform empowering organizations of all sizes to plan, manage, automate, and report on work.
Basecamp, któremu zaufały miliony osób, umieszcza wszystko, czego potrzebujesz, aby wykonać pracę w jednym miejscu.
Microsoft Project is a simple, yet powerful tool to manage work from quick projects to more complex initiatives.
Kantata is purpose-built technology for professional services with a resource-first architecture to field the best team, every time.
ClickUp to przyszłość pracy – jedna aplikacja, która zastąpi je wszystkie. ClickUp to aplikacja zwiększająca produktywność o najszybciej rosnącej popularności w 2020 roku.
World's most popular software for creating blogs and websites. It is open source software that is free to use.
Umieść obsługę klienta w centrum uwagi swojej firmy. Spraw, aby agenci byli bardziej produktywni, menedżerowie bardziej wpływowi, a klienci bardziej samodzielni. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Desk
Scoro to kompleksowe rozwiązanie do zarządzania pracą, które umożliwia sterowanie całym przepływem pracy w jednym miejscu.

Wrike – Recenzje od zweryfikowanych użytkowników

Średni wynik

Informacje ogólne
4,3
Łatwość użytkowania
4,0
Obsługa klienta
4,3
Funkcje
4,2
Warte swojej ceny
4,0

Recenzje według wielkości firmy (pracownicy)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Filtruj recenzje według punktacji

5
47%
4
38%
3
10%
2
3%
1
2%
Andrew
Andrew
Software Engineer w kraju: Egipt
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Oprogramowanie komputerowe, Pracownicy: 501-1 000
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Wrike is the best for Project management and Tasks tracking

5,0 w zeszłym miesiącu Nowy

Zalety:

The easy way I can assign my self tasks or yo anyone Creating folders easily to group tasks together Easy in time logging and time tracking

Wady:

Sometime it is difficult to check the task that are assigned to me as they are not appearing in th inbox I have to search for them I prefer there could be a tab to get the assigned tasks list

Odpowiedź sprzedawcy: Wrike

w zeszłym miesiącu

Dear Andrew, Thank you for leaving us such a wonderful review. We are thrilled that you loved your experience; our staff will definitely be happy to read what you wrote. We put customer experience and satisfaction as our priority, and your review reaffirms the hard work that we put in every day. So thank you for your kind words and we look forward to seeing you again. PS To see a list of the tasks assigned to you, you can create a dashboard with any filters you like.

Zweryfikowany recenzent
Temporary teaching and research associate w kraju: Francja
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Zarządzanie edukacją, Pracownicy: 1 001-5 000
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

A powerful tool for content creation and workflow management

4,0 2 miesiące temu Nowy

Komentarze: I enjoy this tool in writing my articles, managing my content and workflow. My overall experience is good.

Zalety:

Write is a very interesting tool for content creation and easy workflow management and planning. In addition, this software offers many interesting features such as the creation of multiple drafts and with the ability to access them anywhere, time management. It facilitates the writing and publishing of my working documents.

Wady:

Write has a lot of features and I find it very good but personally I find that some of these features are not useful. Also, it is sometimes slow, which often makes it difficult to manage some workflows. Fortunately not all the time. That's why I like this software. In short, I think it should be faster, it should also allow us to schedule our articles for later.

Rozważane rozwiązania alternatywne: WordPress

Powody wybrania produktu: Wrike: Write has features that allow you to write faster, better and more.

Przejście z: Microsoft Word

Lane
Lane
Director of IT w kraju: USA
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Technologia i usługi informacyjne, Pracownicy: 2-10
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Not a Project Management Tool

3,0 2 lata temu

Komentarze: Wrike is a pretty good tool, but it is not a "very" good tool. And the cost of entry for basic project management (including effort estimation) is very high compared to Wrike's competitors. The free, Business, and Professional versions are missing one very basic and essential component of basic project planning. The UI is pretty good, but a bit clunky. Most painful has been my experience working with the sales reps and customer engagement staff -- when I've raised my concerns (that the Pro and Business editions missed a very basic project planning capability, which requires an up-sell to overcome; and that the cost of entry for small teams is excessive when the gap is filled)... I've been very sad and puzzled at the disconnect from what project planning and project management is, and the lack of desire to connect or find a solution for prospective customers. This was the third time over the last 15 months that I've engaged Wrike to see whether we can find common ground, whether there is any flexibility, or whether they are willing to try to meet their customers half-way, and the answer is still "no" on all three fronts. I promised myself I'd stop giving them chances and move on. There are other solutions in the project planning and project mgmt space, so I am moving on.

Zalety:

First, this is a pretty good tool for: 1. Nested task lists that look like a project plan 2. Task board views (if not on the free plan) 3. Customer-facing task-list dashboards

Wady:

The description for the Pro plan states clearly "Full project planning and collaboration" and for the business plan "Robust work management with customization and exec reporting". But neither plan will total up work estimates for a project based on sub-task level of effort. Let that sink in for a moment: a "full project planning" tool that does not total up expected effort for the project plan. Yes, you can get that, but only if you buy the Resource Allocation addon for another 15 per user. Resource allocation is not the same as basic project planning (which must include level of effort estimation) Also, the interface is a bit clunky for quick-edits and quick-adds of sub-tasks.

Odpowiedź sprzedawcy: Wrike

w zeszłym roku

Thank you for your review. I'm sorry to hear that you had such a frustrating experience, but I really appreciate your bringing this issue to our attention.

Sarah
Sarah
System Administrator w kraju: USA
Zweryfikowany użytkownik LinkedIn
Technologia i usługi informacyjne, Pracownicy: 10 000+
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 2 lata
Źródło recenzenta

Wrike is Great for Project-Based Work

4,0 2 miesiące temu

Komentarze: Wrike's flowchart displays all activities and includes a comment and recommendation section for each task, making it an excellent communication tool. Wrike makes my job easier, and I love using it since I can customize the interface to my liking. It may be accessed from any web browser, on desktop computers running macOS or Windows, and on mobile devices running Android or iOS.

Zalety:

Wrike has been an indispensable tool for us for a wide range of purposes over the course of several years. As an example of Wrike's usefulness, we were able to move our Change Request process from paper-based Excel spreadsheets to automated, digitally-driven Wrike task lists, complete with reporting. A centralized location was created so everyone could see what updates were open and past due.

Wady:

Some sorts of views might be awkward to alter in some situations. Dates and times may be a pain to establish and modify. Not quick enough for everyday usage across all projects and takes time to manage the to-do list.

Kadir Ozgur
marketing director w kraju: Turcja
Elektronika użytkowa, Pracownicy: 51-200
Wykorzystano oprogramowanie w następującym celu: ponad 1 rok
Źródło recenzenta

Best Project Management Tool

5,0 2 miesiące temu

Komentarze: It is really effective tool. Overal quality is good.

Zalety:

I have used this tool for almost a year. I am the one who bring this tool to my department. It is really useful tool while team tries to build a project colloboratively. It saves time and increase effectiveness.Second tracking progress is really easy. If you are working with large teams , it is easy to use this.

Wady:

Limiting request forms is disabling overall quality. There should be ability to duplicating forms , this function should be added. Second, it took little bit long to get supported from customer service.

Rozważane rozwiązania alternatywne: Zoho Desk i Smartsheet

Powody przejścia na produkt: Wrike: firstly and most importatntly , my colleague recommended and second easy interface.

Znaleziono oprogramowanie w